Nou moet jij eens goed luisterenquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
SAFETY!! SAFETY!!
Brothaaa ik trek het niet meer!!
Ik pleeg zelfmoord!!!
Ik doe me zelf iets aan!!
Ik ben tot moorden in staat!!
WAAR ZIJN MIJN PAMMETJES?!!!
Ik wil naar een hotel
dat wilde stijn graag achter de schermen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:52 schreef agter het volgende:
WTF wil huub bij de tv gaan doen dan voor werk?
ohhh...ik hou van mannen die om het minste geringste doorslaan..quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
SAFETY!! SAFETY!!
Brothaaa ik trek het niet meer!!
Ik pleeg zelfmoord!!!
Ik doe me zelf iets aan!!
Ik ben tot moorden in staat!!
WAAR ZIJN MIJN PAMMETJES?!!!
Ik wil naar een hotel
Fucking face???quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:54 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Nou moet jij eens goed luisteren
naar mij
naar mij hoor je dat?
je weet dat ik ga gooien
met die wijn
in jouw sjmoel
die deur, die deur
ga weg met die deur
get out of my fucking face ja
Geweldig weer Mazaruquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Fucking face???
Fucking face????
![]()
[ afbeelding ]
De perfecte man om tere kinderzieltjes voorlichting te geven over zelfbeheersing!quote:
Een poef met een dienblad? Wtf is dat nu weer?quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:15 schreef Smash-it het volgende:
Jaap en Cora houden niet van salontafels. Jaap wil een krukje. Cora wil liever een poef met een dienblad.
Ik ben blij dat ik weer streams heb aangeschaft, hihi..
Ik denk dat ze zoiets bedoeld,quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:17 schreef -Blurk- het volgende:
Een poef met een dienblad? Wtf is dat nu weer?
Zoietsquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
nou net zo als ze het zei een poef + een dienbladquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:17 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
De lucht alleen al was reden genoeg om weg te lopenquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:21 schreef petraa het volgende:
Brian vraagt aan Amanda of ze weleens heeft gekookt bij vroegere vriendjes.
A: Ja een keer Thais maar toen ging me vriendje weg dus hij heeft niet eens gegeten. Maar voor jou ga ik wel koken en gelukkig kan jij ook goed koken dus dat is ook weer makkelijk.
Brian reageert wijs niet.
normaal gesproken als je de jurk terug brengt gooi je hem uitgehangen over je arm maar amanda propte hem op een hoop en nam hem zo mee in dr handen .quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:16 schreef CHAOS_ het volgende:
Hoezo zonder je iets weet? Amanda haar waarheid zal altijd haar waarheid blijven, nog even en ze stond erbij en zag Eric het gewoon zelf doen he, dus zeg niet dat een ander het gedaan heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |