Jij hebt al een stoomcursus gevolgd?quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:21 schreef Disana het volgende:
Je hoofd vaak heftig achterover gooien, vaak laten doorschemeren dat je wel in bent voor een potje sparren, en als je het bijna niet meer houdt doodsbedreigingen als 'ik slacht ze allemaal af' (tijdens het bruiloftsdiner) als geruststellende mantra uitspreken.
Nog één keer zo'n opmerking en je kunt de shit schuilen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Jij hebt al een stoomcursus gevolgd?
Als je het zo bekijkt heb je natuurlijk gelijk. Schandalig dat je zo moet denken toch, al vraag ik me af of Claire dat in de gaten heeft. Kind is te lief om dit door te hebben imo.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:20 schreef Shayndel het volgende:
Waarom zul je bij iemand een behandeling doen als diegene je niet mag. Ik weet niet of Claire dit al weet, maar er zal wel niet zo lekkere stemming zijn in het kapsalon dan.
Heeft ze verteld dan dat ze Claire niet mag?quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:20 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Waarom zul je bij iemand een behandeling doen als diegene je niet mag. Ik weet niet of Claire dit al weet, maar er zal wel niet zo lekkere stemming zijn in het kapsalon dan.
Ga lekker dreigen met zelfmoord, jonguh!quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:24 schreef Disana het volgende:
Nog één keer zo'n opmerking en je kunt de shit schuilen.
Je bent goed bezig.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:24 schreef Disana het volgende:
Nog één keer zo'n opmerking en je kunt de shit schuilen.
Claire voelt zich niet lekker.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:29 schreef T-lex het volgende:
Alleen Brian en Amanda zijn aan het sporten zie ik...![]()
Het nog verse bruidpaar is te moe van alle inspanningen...vooral Claire heeft er natuurlijk al heel wat activiteiten op zitten vandaag.
Je weet wat dit betekent?quote:
[amandamodus] Spring onder de Intercity jonguh [amandamodus]quote:
Ik zal je op mijn charmandelijkst uitleggen dat dit geen goed idee is, dat ga jij buiten wel ondervindenquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Je weet wat dit betekent?
Je weet wat dit betekent!!!
VECHTEN!!!!
Wát! Is! Er! Wát is er!? Kies ervoor!quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:37 schreef mazaru het volgende:
Je weet wat dit betekent?
Je weet wat dit betekent!!!
VECHTEN!!!!
Ik ben er klaar voor!quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:39 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik zal je op mijn charmandelijkst uitleggen dat dit geen goed idee is, dat ga jij buiten wel ondervinden
Ik vraag je een vraag, nu haal je het bloed onder mijn nagels vandaan....hou je focking kutschjmoel!!!!!!quote:
kutmjoel ga achter GS staan kun je tientjes beuren.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben er klaar voor!
Wie mij tegenwerkt! Die breek ik zijn nek!!
Ik breek alle botten die ik tegenkom!!
en ik ga voor de klas staan om kinderen uit te leggen hoe je met agressie om moet gaan.
En als je mij bedreigt.............. dan stop ik een bom in je auto!!![]()
Jep, op 25 mei de eerstequote:Op vrijdag 25 april 2008 15:45 schreef fredfik het volgende:
wat zei huub nu...optredens met jaap en met brain???
SAFETY!! SAFETY!!quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:46 schreef blomst het volgende:
[..]
kutmjoel ga achter GS staan kun je tientjes beuren.
wel eerst ff bellen met flens hoorquote:Op vrijdag 25 april 2008 15:44 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik ben er klaar voor!
Wie mij tegenwerkt! Die breek ik zijn nek!!
Ik breek alle botten die ik tegenkom!!
en ik ga voor de klas staan om kinderen uit te leggen hoe je met agressie om moet gaan.
En als je mij bedreigt.............. dan stop ik een bom in je auto!!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |