ik heb niks te meldenquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:54 schreef Disana het volgende:
En toen kon niemand de COS vinden.
http://frontpage.fok.nl/page/voorwaardenquote:g. Het is gebruiker niet toegestaan auteursrechtelijk beschermd materiaal te plaatsen op FOK!
Met het plaatsen van foto’s, video’s, teksten, software, tekeningen, muziekstukken of
ontwerpen verklaart gebruiker de auteursrechthebbende te zijn danwel diens expliciete
toestemming te hebben verkregen voor het gebruik van het geplaatste materiaal.
Keuze genoeg anders:quote:
Oh, we mogen niet meer cappen, gifjes ende filmpjes plaatsenquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:58 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb niks te melden
nouja, wel dit
[..]
http://frontpage.fok.nl/page/voorwaarden
en privé berichten zijn nadrukkelijk NIET privé
De nieuwe Algemene Voorwaarden
(ik weet het is off topic, maar wel belangrijk voor elke user om te weten)
(TVP)
Helemaal gelezen. 't Is alleen niet duidelijk waarom jij je er ineens niet helemaal prettig meer voelt.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:58 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb niks te melden
nouja, wel dit
[..]
http://frontpage.fok.nl/page/voorwaarden
en privé berichten zijn nadrukkelijk NIET privé
De nieuwe Algemene Voorwaarden
(ik weet het is off topic, maar wel belangrijk voor elke user om te weten)
(TVP)
quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Keuze genoeg anders:
Jaap ligt in bed
Amanda en Brian liggen verstopt onder het dekbed
Huub ligt nog niet in bed
Dat van die pruik is waar?quote:Op vrijdag 25 april 2008 01:22 schreef Lady-night het volgende:
Conclusie van deze dag......Amanda moest suddenly naar de tandarts en kwam terug met een nieuwe pruik....
En HDNKKK
daar gaat je gebit onder lijden hoorquote:Op vrijdag 25 april 2008 01:44 schreef Laagveld het volgende:
[..]
Dat van die pruik is waar?
Wordt tijd dat mijn haar ook eens gedaan wordt tiidens mijn dagelijks tandartsbezoek
Amanda heur haar wordt er ook niet beter opquote:Op vrijdag 25 april 2008 01:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
daar gaat je gebit onder lijden hoor
Misschien volgende keer Dennix mee laten zingen met : Ik heb hier een brief aan mijn hondje, die hoog in de hemel isquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:18 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Het bleef nog lang onrustig na de zinderende stoelendans, zo te lezen ...
Mooi dat Amanda een kaartje heeft geschreven aan Nicky, die hoog in de he-hemel is. Heeft ze er wel rekening mee gehouden dat honden er een ander alfabet op nahouden? Zal wel niet, hè?
ja, dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
van mij mag claire winnen , dan wil ik wel een camera op de gezichten van brian en amanda als de uitslag komt whahahahahahahaha die zullen balen dan. Die zijn zo zeker ervan dat claire niet speelt en niet kan winnen. amanda zegt dat wel elke dag.
Als Brian en Amanda uitslapen noem je dat Amanda nog lekker even tegen Brian aan kruipt en als Huub en Claire langer op bed liggen dan liggen ze te rottenquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:28 schreef T-lex het volgende:
Ricardo is al gedouched en aangekleed.
Brian staat onder de douche en Amanda inmiddels ook.
Jaap ligt nog in bed.
Claire en Huub liggen ook nog te rotten.
terwijl je dit neerzet is Amanda al langen breed onder de douchevan daan, ze heeft ws 3 druppels water op zich gehad.quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:28 schreef T-lex het volgende:
Jaap ligt nog in bed.
wat een belachelijke opmerking zegquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:28 schreef T-lex het volgende:
Jaap ligt nog in bed.
Nog beter was het riool geweest,voor die RAT.quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:49 schreef JEEtjuuh het volgende:
en die rat mee lullen zit ook 1 x als eerste aan tafel
Nog een maand te gaan en plotseling zijn Brian en Amanda als eerste hun nest uit, rara hoe kan dat. Leuk toch, het ideale GK koppel, perfecte relaassie en altijd op tijd om de streamers op hun wenken te bedienen dmv enerverende beelden.quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:49 schreef JEEtjuuh het volgende:
en die rat mee lullen zit ook 1 x als eerste aan tafel
ik blijf erbij dat die rat nooit kan winnen dat zou zo slecht zijn voor rtlquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog een maand te gaan en plotseling zijn Brian en Amanda als eerste hun nest uit, rara hoe kan dat. Leuk toch, het ideale GK koppel, perfecte relaassie en altijd op tijd om de streamers op hun wenken te bedienen dmv enerverende beelden.
Joh laat die jongen. Hij is een van de weinige fans van Brian wiens posts ik zeer waardeer. En als ie dat wilt zeggen moet ie dat lekker doenquote:
Dat dus!quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:04 schreef BuffyJan het volgende:
Joh laat die jongen. Hij is een van de weinige fans van Brian wiens posts ik zeer waardeer. En als ie dat wilt zeggen moet ie dat lekker doen![]()
Moet je kijken wat t gros allemaal over Brian post (daar doe ik net zo hard aan mee btw), daar hoor je hem ook niet over
quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dus!
T-lex is cool. Tenminste, tot Amanda de nieuwe cd van Mariah C gaat meekwelen. Dan is T-lex de duivel, hoor je? De Duivel.
Heb ik op voorhand al m'n excuses voor gemaakt hé.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dus!
T-lex is cool. Tenminste, tot Amanda de nieuwe cd van Mariah C gaat meekwelen. Dan is T-lex de duivel, hoor je? De Duivel.
Ah, tijd voor een streamwissel van de tuin naar de kapsalon, thanks!quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:28 schreef beequeen het volgende:
De Recourtjes gaan ook over de tong bij slijmspoor. Ze snapt niet dat ze gekomen zijn voor de bruiloft.
Waar bemoeit dat wijf zich mee? MUTE.
vanaf dag 1 dat slijmspoor binnen kwam kon je zien dat ze amanda al kon en ze zegt niet voor niets steeds ik moet mijn meisje toch beschermen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:28 schreef beequeen het volgende:
De Recourtjes gaan ook over de tong bij slijmspoor. Ze snapt niet dat ze gekomen zijn voor de bruiloft.
En als ze niet waren gekomen, dan was dat weer onbegrijpelijk en belachelijk. Bij sommigen mensen kun je het nu eenmaal nooit goed doen, als ze je al in hun zwarte boekje hebben neergepend.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:28 schreef beequeen het volgende:
Staat (onder meer) in deze OP: [COS # 3608] Amanda's nieuwe matten en een echt huwelijk.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:40 schreef JEEtjuuh het volgende:
heeft iemand voor mij die cap van mazaru nog met fries alsjeblieft?
tnxxquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Staat (onder meer) in deze OP: [COS # 3608] Amanda's nieuwe matten en een echt huwelijk.
Ik hou het maar op "soort zoekt soort".quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:41 schreef Copycat het volgende:
En als ze niet waren gekomen, dan was dat weer onbegrijpelijk en belachelijk. Bij sommigen mensen kun je het nu eenmaal nooit goed doen, als ze je al in hun zwarte boekje hebben neergepend.
Die komt logeren?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:02 schreef Marrije het volgende:
Leeeeeuk, Cora!
Wat waaaaazig, dan zijn er dus maar 7 uur van Jaaps bezoekdagen gebruikt, wie zal er dan nog meer komen.quote:
Nee helaas, ze gaat om 18 uur weer weg. Wat ik van Amanda begreep wil Cora niet blijven logeren, Amanda zei: ik heb na zitten denken (echt waar) en kan Cora niet gewoon overdag hier zijn en dan slapen in de witte bergen zodat ze daar kan douchen enzo?quote:
denk dat dat slijmgeval gewoon bij haar mams in de salon werkt en dus Amandelleke al kende.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:36 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
vanaf dag 1 dat slijmspoor binnen kwam kon je zien dat ze amanda al kon en ze zegt niet voor niets steeds ik moet mijn meisje toch beschermen.
Als ze zelfs voor Amanda wat 'vriendinnen' al dan niet tegen betaling kunnen laten logeren, moet er voor Jaap toch ook wel iemand te vinden zijn? Of zaten al zijn vrienden in het afperscomplot?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:04 schreef mootie het volgende:
Wat waaaaazig, dan zijn er dus maar 7 uur van Jaaps bezoekdagen gebruikt, wie zal er dan nog meer komen.
Was zij of haar moeder niet eerst fan van Brian?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:10 schreef JEEtjuuh het volgende:
en cora is helemaal weg van Huub............. moet nu met dellie en rattie sociaal gaan doen.
Anders gaan ze door het bankje...quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:11 schreef Marrije het volgende:
Cora gaat niet naast hem zitten maar tegenover hem?
Jaap weet niet dat ze gisteren naar het gemeentehuis zijn geweest, hij sliep toen nog. Liep er wel om te vragen wanneer het zou gebeuren, maar Huub heeft hem in het ongewisse gelaten en toen was het al gebeurt.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:19 schreef Kinga het volgende:
En Jaap zegt nu dan Huub en Claire de huwelijksakte niet getekend hebben...
Weten mensen nu zeker dat ze op het gemeentehuis zijn geweest? Of heeft men "achter" een poging gedaan om een rookgordijn op te trekken n.a.v. vele berichten dat het fake zou zijn en doet men alsof er nu wel getekend is?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:21 schreef CHAOS_ het volgende:
[..]
Jaap weet niet dat ze gisteren naar het gemeentehuis zijn geweest, hij sliep toen nog. Liep er wel om te vragen wanneer het zou gebeuren, maar Huub heeft hem in het ongewisse gelaten en toen was het al gebeurt.
en dat denk ik ookquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weten mensen nu zeker dat ze op het gemeentehuis zijn geweest? Of heeft men "achter" een poging gedaan om een rookgordijn op te trekken n.a.v. vele berichten dat het fake zou zijn en doet men alsof er nu wel getekend is?
ondanks de foto's geloof ik er ook nog steeds niet in. Pas NA de Kooi zullen we erg achter komen denk ikquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:25 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Weten mensen nu zeker dat ze op het gemeentehuis zijn geweest? Of heeft men "achter" een poging gedaan om een rookgordijn op te trekken n.a.v. vele berichten dat het fake zou zijn en doet men alsof er nu wel getekend is?
kijk maar naar de kleding die ze op de foto aanhadden, dat zijn namelijk dezelfde als die ze gisteren overdag ook aanhadden.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:29 schreef Prosac het volgende:
[..]
ondanks de foto's geloof ik er ook nog steeds niet in. Pas NA de Kooi zullen we erg achter komen denk ik
Is gewoon de vergaderkamer bij Talpa...en die grijze vent die zogenaamd het huwelijk staat te doen op de foto's is de vader van JDM.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:27 schreef Poezewoes het volgende:
Daar \zijn foto's van dat ze bij de burgelijke stand geweest zijn @Neemmijnietserieus!
het stond op de tien site dus klopt het echt wel .quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:33 schreef jacq2 het volgende:
[..]
kijk maar naar de kleding die ze op de foto aanhadden, dat zijn namelijk dezelfde als die ze gisteren overdag ook aanhadden.
oftewel, het is echt gebeurd , accepteer het nu gewoon maar.
whahahaha echt !!!!!!! ik gooi ff de streams aanquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:34 schreef beequeen het volgende:
José tegen Slijmspoor: Kun je geen sticker op je voorhoofd plakken met: AMANDA, AMANDA, AMANDA.
Dat stinkwijf zegt ook nog is toch normaal als je meer naar de ander toetrekt. Ja, maar o wee als het niet naar haar toe is.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:35 schreef fredfik het volgende:
go palma geef slijm maar op d,r flikker
foto's met dezelfde kleding zijn in mijn ogen geen bewijs. Ook leuk dat papiertje met de handtekeningen erop, maar er wordt al zoveel gefaked in de Kooi, dat ik gewoonweg moeite heb dit te geloven. Het is voor mij geen kwestie van wel of niet accepteren, ik geloof er gewoon (nog) niet in. Net zoals ik niet geloof dat Erik toentertijd vrijwillig die aangifte tegen Amanda heeft ingetrokken, dat Amanda verkracht is, dat Brian geestelijk stabiel is en dat die gitaar nog gelukkig is.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:33 schreef jacq2 het volgende:
[..]
kijk maar naar de kleding die ze op de foto aanhadden, dat zijn namelijk dezelfde als die ze gisteren overdag ook aanhadden.
oftewel, het is echt gebeurd , accepteer het nu gewoon maar.
ik zal niet zeggen de eerste dag maar wel de tweede dag krijgt ze een schop onder dr holquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Alsof Brian nog naar dat stinkwijf na de kooi omkijkt.
en charlotte krabbelt direct terug: ik zeg het ook tegen huub als hij iets rottigs uithaalt hoor.....quote:
de tien site hangt van leugens aan elkaar..quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:34 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
het stond op de tien site dus klopt het echt wel .
Ik denk het wel hoor, ze is al helemaal part of the family.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Alsof Brian nog naar dat stinkwijf nade kooi omkijkt.
2 dagen geloof ik. Of was het al de eerste nacht?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:39 schreef T-lex het volgende:
[..]
Weet je hoeveel tijd en moeite hij in Amanda heeft gestoken om d'r zover af te krijgen.
Dat is wat lastig die man heeft net met hartproblemen in het ziekehuis gelegen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:34 schreef T-lex het volgende:
[..]
Is gewoon de vergaderkamer bij Talpa...en die grijze vent die zogenaamd het huwelijk staat te doen op de foto's is de vader van JDM.
Dat is onverholen sarcasme, hè?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:34 schreef JEEtjuuh het volgende:
het stond op de tien site dus klopt het echt wel .
jazeker is ze part of the family tot 22 mei daarna niet meerquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:39 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ik denk het wel hoor, ze is al helemaal part of the family.Maar de tijd zal het leren...
![]()
En waarom ook niet...weet je hoeveel tijd en moeite hij in Amanda heeft gestoken om d'r zover af te krijgen.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
de tien site hangt van leugens aan elkaar..
proest.......quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die Charlotte? is altijd aardig tegen en voor iedereen.
dan moet je weg van delliequote:Op vrijdag 25 april 2008 11:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat stinkwijf zegt ook nog is toch normaal als je meer naar de ander toetrekt. Ja, maar o wee als het niet naar haar toe is.
nietquote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:37 schreef Prosac het volgende:
[..]
foto's met dezelfde ........... stabiel is en dat die gitaar nog gelukkig is.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
nietIk volg dat gedoe niet altijd in die beauty salon, maar ik had echt die indruk dat ze redelijk onpartijdig is en zich afzijdig houdt van al het gedoe.
Maar de kans is dan alleen wel groot dat ze snel ergens in de berm liggen ...quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:46 schreef T-lex het volgende:
Brian en Amanda gaan ff cruisen in de cabrio van slijmspoor...durf te wedden als ze nu de poort uitrijden en naar bloemendaal gaan, ze niet uit het spel liggen....
Dat hebben ze zeker slim gedaan, de boefjes.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:39 schreef Copycat het volgende:
LOL: Ik zie dat er een slimme oplossing is gekomen voor het akkoord gaan met de algemene voorwaarden en policy.
1 minuut kijken is genoegquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
nietIk volg dat gedoe niet altijd in die beauty salon, maar ik had echt die indruk dat ze redelijk onpartijdig is en zich afzijdig houdt van al het gedoe.
hij zei ook we gaan rijden zoals op bonairequote:Op vrijdag 25 april 2008 11:54 schreef T-lex het volgende:
Na Amanda heeft ook Brian ff wat rondjes gedaan, op geheel eigen wijze..."drive like you stole it"
Ik vind dat ze zich alles behalve afzijdig houdt.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:46 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah...dan moet ze maar dood.....quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:56 schreef noekje het volgende:
[..]
Ik vind dat ze zich alles behalve afzijdig houdt.
José heeft slijmspoor flink op haar nummer gezet, niet dat het helpt natuurlijk maar toch. Het is te gek voor woorden dat iemand zo openlijk voor zijn/haar voorkeur uitkomt, schandalig. Slijmspoor zal ook wel goeie maatjes zijn met Flens.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:55 schreef Margo37 het volgende:
Achterlijk wijf die Charlotte, zegt wel tegen Amanda dat ze niet snapt dat Claire d'r ouders toch nog gekomen zijn, zeg dat dan ook tegen Claire achterbaks wijf![]()
![]()
Wat een raar stel toch Jaap & Cora. Klopt echt niets van imo.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:58 schreef Margo37 het volgende:
Huub en Claire waren vanmorgen al bezig met het inrichten van appartement en wat ze hebben, nu zie je Jaap en Cora plannen maken maar die hebben ook niet zoveel tijd samen.
Ben benieuwd wanneer we Brian en Amanda erover horen, of gaan die met de hele clan samenwonen?
Liever zie ik momenteel dat iedereen zijn voorkeur uitspreekt.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:01 schreef beequeen het volgende:
[..]
José heeft slijmspoor flink op haar nummer gezet, niet dat het helpt natuurlijk maar toch. Het is te gek voor woorden dat iemand zo openlijk voor zijn/haar voorkeur uitkomt, schandalig. Slijmspoor zal ook wel goeie maatjes zijn met Flens.
De types in aanmerking nemend, vind ik het het meest kloppende stel in DGKquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:01 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Wat een raar stel toch Jaap & Cora. Klopt echt niets van imo.
Meest kloppend op dezelfde manier als dat Charlotte onpartijdig is?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:03 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
De types in aanmerking nemend, vind ik het het meest kloppende stel in DGK
Zoiets inderdaad....maar dan toch weer met wat verschil...quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:06 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Meest kloppend op dezelfde manier als dat Charlotte onpartijdig is?
Dat gaat ze hoe dan ook wel.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:00 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nah...dan moet ze maar dood.....
Ja zoiets zij hij. Ik kreeg het idee dat het geluid weg werd gedraait.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:11 schreef Disana het volgende:
Wat zei Brian nou net tegen Marco? Hij zei 'Draadloos internet hebben we net opgezet'. Maar ik miste het verband.
Die zin verstond ik wel goed. Maar wat ervoor werd gezegd miste ik. Misschien gaat het wel gewoon over die ballonnen van vannacht.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:13 schreef akveor het volgende:
[..]
Ja zoiets zij hij. Ik kreeg het idee dat het geluid weg werd gedraait.
Dat hoorde ik ook maar Brian's audio viel plotseling weg, toevallig hè?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:11 schreef Disana het volgende:
Wat zei Brian nou net tegen Marco? Hij zei 'Draadloos internet hebben we net opgezet'. Maar ik miste het verband.
Amanda moet zo autorijden.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:10 schreef T-lex het volgende:
Daar komt Marco al met de golfkar.
B&A vertrekken voor hun golfles.
Edit...alleen Brian gaat weg...vaag!![]()
Je zou bijna denken dat Brian daar iets gedaan heeft met het Draadloos Internet. PSP? Draadloos Internet? Ik weet genoeg.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:15 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dat hoorde ik ook maar Brian's audio viel plotseling weg, toevallig hè?
Ervoor vroeg Marco iets als: Wat is dat, een detector ofzo?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Die zin verstond ik wel goed. Maar wat ervoor werd gezegd miste ik. Misschien gaat het wel gewoon over die ballonnen van vannacht.
ok...dank!quote:
Ik vertrouw Brian voor geen meter, maar ik heb die PSP al weken niet gezien. Heeft Mike die niet meegenomen?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:17 schreef akveor het volgende:
Je zou bijna denken dat Brian daar iets gedaan heeft met het Draadloos Internet. PSP? Draadloos Internet? Ik weet genoeg.
Onzin, hij maakte een grapje, denk toch asjeblief eens naquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:17 schreef akveor het volgende:
[..]
Je zou bijna denken dat Brian daar iets gedaan heeft met het Draadloos Internet. PSP? Draadloos Internet? Ik weet genoeg.
Dan mag hij tijdens het golfen waarschijnlijk draadloos internetten op de zakcomputer van marco.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:11 schreef Disana het volgende:
wat een schreeuwtekstquote:Let op:
Met het plaatsen van een bericht verklaar je accoord te gaan met onze algemene voorwaarden en Policy
Ah okee, dan was het dus gewoon een grapje (voorzover Brian grapjes kan maken dan).quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:19 schreef Johnny_Berra het volgende:
[..]
Ervoor vroeg Marco iets als: Wat is dat, een detector ofzo?
'Stil' protest/leven?quote:
. Een gebruiker of user is volledig en hoofdelijk aansprakelijk voor alle schade, direct ofquote:
Ik hou durfan.quote:
Snap er niks van...dat ze moest rijden was toch juist de reden dat ze niet mee kon naar de golbaan.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:23 schreef JEEtjuuh het volgende:
waarom gaat amanda niet meer autorijden?
Shit, dus ik kan de emotionele schade die deze cap mij oplevert niet op jou verhalen?quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:30 schreef Peter6000 het volgende:
. Een gebruiker of user is volledig en hoofdelijk aansprakelijk voor alle schade, direct of
indirect en zowel materieel als immaterieel, die voortvloeit uit handelingen en gedragingen
van de gebruiker. Ik ga echt geen risico lopen.
Ik vind het vreemd dat Brian zegt dat ze het Draadloos Internet hebben opgezet. Wat waarschjinlijk betekend dat hij de toegangcodes kent. Maar de link leggen waarom hij iets met dat draadloos Internet heeft gedaan kan ik niet leggen. Waarom zeg je zoiets op de streams en waarom werd het half weggedraait? Ik vraag me dan ook af in hoeverre die gast onder toezicht staat van de Febo daar op die golfbaan.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:20 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Onzin, hij maakte een grapje, denk toch asjeblief eens na![]()
Als je al ergens draadloos internet hebt, dan ga je dat toch echt niet roepen op de streams.....
ze voelt zich wat ziekjes... thats allquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:44 schreef akveor het volgende:
Huub tegen Claire: Hallo schatje... het is niet echt jou dag vandaag hè?
Is er iets gebeurt of gewoon met het verkeerde been uit bed?
hij dacht al van de streams af te zijn denk ik, en vergeet niet derrel weet alles van internet en daar hadden ze het ook al over in het kantoor toen derrel die avond naar huis ging.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:39 schreef akveor het volgende:
[..]
Ik vind het vreemd dat Brian zegt dat ze het Draadloos Internet hebben opgezet. Wat waarschjinlijk betekend dat hij de toegangcodes kent. Maar de link leggen waarom hij iets met dat draadloos Internet heeft gedaan kan ik niet leggen. Waarom zeg je zoiets op de streams en waarom werd het half weggedraait? Ik vraag me dan ook af in hoeverre die gast onder toezicht staat van de Febo daar op die golfbaan.
idd zij is toch wel een mooi visitekaartje als winnaar van DGKquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:56 schreef akveor het volgende:
Wat is Claire toch een lief en beschaafd meisje.
Ze is veel te beschaafd.Kind is harstikke moe en voelt zich ziek,maar ze zal niet vragen mag ik even naar bed.Ze neemt gewoon om de twee uur een aspirientje.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:56 schreef akveor het volgende:
Wat is Claire toch een lief en beschaafd meisje.
Inderdaad, misselijk van dat mensquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:00 schreef CHAOS_ het volgende:
Ik kan mij voorstellen dat Claire nu teleurgesteld is t.o.v. Charlotte, niet eens even gekeken, niet weten hoe haar jurk eruit zag, hoe zij er uit zag, wat heet vooringenomen? Dat is pas echt om te kotsen.
Tja het enige wat Charlotte tegen Claire kan hebben is dat het de vrouw van Huub is. Niet afgerekend op de persoon die je bent maar omdat ze met Huub gaat. Simpele en kortzichtige ziel.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:00 schreef CHAOS_ het volgende:
Ik kan mij voorstellen dat Claire nu teleurgesteld is t.o.v. Charlotte, niet eens even gekeken, niet weten hoe haar jurk eruit zag, hoe zij er uit zag, wat heet vooringenomen? Dat is pas echt om te kotsen.
Ik vind het vreselijke nare vrouw slijmspoor met helemaal geen uitdrukking in dr klote smoellllllllllllquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:07 schreef akveor het volgende:
[..]
Tja het enige wat Charlotte tegen Claire kan hebben is dat het de vrouw van Huub is. Niet afgerekend op de persoon die je bent maar omdat ze met Huub gaat. Simpele en kortzichtige ziel.
Je bent zo goed in sport slijm slijm kotsquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:14 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Ik vind het vreselijke nare vrouw slijmspoor met helemaal geen uitdrukking in dr klote smoellllllllllll
haar dr weer glijen op brajen
kijk die geile slijmspoor houd ook al van pijn nu solliciteerd ze openlijk naar onderlegger van brajenquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:15 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Je bent zo goed in sport slijm slijm kots
Het zou werkelijk waar, helemaal nergens op slaan.....quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:58 schreef AnTjUh het volgende:
[..]
idd zij is toch wel een mooi visitekaartje als winnaar van DGK
wat een onzin tik je nou dat is het concept van de gouden kooi toch dat is het risico dus zou niemand er recht op hebben alleen rat??? ja dus niet .quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het zou werkelijk waar, helemaal nergens op slaan.....
Het komt overeen met iemand die uren in de rij staat voor een artikel en opeens komt iemand die de rij voorbij loopt en vooraan gaat staan
Ach die hele klote kooi slaat nergens meer op.Het spel valt gewoon daar niet te spelen met al die voortrekkerij en regels.Van die 5 gun ik Huub het meest de overwinning ,maar dat is op basis van show maken,het spel heeft hij niet goed gespeelt.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:18 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Het zou werkelijk waar, helemaal nergens op slaan.....
Het komt overeen met iemand die uren in de rij staat voor een artikel en opeens komt iemand die de rij voorbij loopt en vooraan gaat staan
Vichy is toch supergoed? Het moet zeker weer meuk uit de toko van Charlotte zijn.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:23 schreef Disana het volgende:
Wat is Charlotte toch tactvol als het niet om Brian of Amanda gaat. 'Ja Cora d'r huid is heel onzuiver.'
Maar Huub kon het spel ook niet altijd goed spelen, dat hebben we toch wel gemerkt? Hij is zo vaak teruggefloten als hij iets wilde doen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:23 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach die hele klote kooi slaat nergens meer op.Het spel valt gewoon daar niet te spelen met al die voortrekkerij en regels.Van die 5 gun ik Huub het meest de overwinning ,maar dat is op basis van show maken,het spel heeft hij niet goed gespeelt.
Ze heeft het nog niet gezegd, maar dat zal nog wel komen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Vichy is toch supergoed? Het moet zeker weer meuk uit de toko van Charlotte zijn.
Vichy is heel goed.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Vichy is toch supergoed? Het moet zeker weer meuk uit de toko van Charlotte zijn.
Niks mis met Vichy maar de produkten van slijmspoor zijn " je van het" hè?quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:24 schreef mootie het volgende:
ja asociaal he erger me er kapot aan hoe onbeschoft ze doet.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:25 schreef Disana het volgende:
[..]
Ze heeft het nog niet gezegd, maar dat zal nog wel komen.
En weer praten over het hoofd van Cora heen, met Brian over Huub.
Wat een takkewijfquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:22 schreef beequeen het volgende:
Slijmspoor tegen CORA: Vichy is niks, je huid ziet er niet uit, dat kan veel mooier. Ik ben niet zo genuanceerd in mijn uitspraken, goh.....
Jaap, Huub en Claire... ik heb Brian en Amanda er nog niets over horen zeggen verder.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:11 schreef noekje het volgende:
Je merkt toch dat ze bezig met de normale dingen des levens. Heel verstandig lijkt me.
Om beter ingedekt te zijn tegen rechtzaken (ik las dat Danny had gepost dat Fok! steeds vaker wordt geconfronteerd met rechtzaken en verzoekjes om gequote foto's uit de quote weg te halen en dat ze daar (logischerwijs) geen zin in hebben).quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hou durfan.
OT:
Even serieus: Heeft iemand enig idee waarom dit allemaal gaande is op FOK!?
Hij heeft ook nooit goed opgelet,was drukker met vrouwen dan met zijn vijanden in de gaten houden.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:25 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Maar Huub kon het spel ook niet altijd goed spelen, dat hebben we toch wel gemerkt? Hij is zo vaak teruggefloten als hij iets wilde doen.
Tuurlijk niet, Amanda is zoooooo mooooooi, zelfs zonder make-up. Dat ze een uur bezig is de huid van Amanda goed te reinigen, vergeet ze voor het gemak. Het wijf is werkelijk onuitstaanbaar.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:28 schreef Scandalous het volgende:
Wat een takkewijfEn over vieze Amanda heeft ze zeker nooit iets negatiefs te zeggen
Tjezus!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:29 schreef Disana het volgende:
Cora slikt de Diana pil. Die slik je nú, roept Charlotte geschrokken. 'En dan heb je nóg zo'n acne!'
Wat een rotwijf is het ook....quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:29 schreef Disana het volgende:
Cora slikt de Diana pil. Die slik je nú, roept Charlotte geschrokken. 'En dan heb je nóg zo'n acne!'
Toevallig vond ze de huid van Amanda vandaag ook verschrikkelijk.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:28 schreef Scandalous het volgende:
[..]
Wat een takkewijfEn over vieze Amanda heeft ze zeker nooit iets negatiefs te zeggen
Maar tegelijkertijd mag hij alles wat we posten commercieel gebruiken (ik vraag me af of dat wel klopt want het copyright ligt bij ons). Wel de lusten maar niet de lasten dus.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:30 schreef Marrije het volgende:
[..]
Om beter ingedekt te zijn tegen rechtzaken (ik las dat Danny had gepost dat Fok! steeds vaker wordt geconfronteerd met rechtzaken en verzoekjes om gequote foto's uit de quote weg te halen en dat ze daar (logischerwijs) geen zin in hebben).
OT:quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:30 schreef Marrije het volgende:
Om beter ingedekt te zijn tegen rechtzaken (ik las dat Danny had gepost dat Fok! steeds vaker wordt geconfronteerd met rechtzaken en verzoekjes om gequote foto's uit de quote weg te halen en dat ze daar (logischerwijs) geen zin in hebben).
Dan is Huub ook een sukkel dat hij dat pikt.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:29 schreef JEEtjuuh het volgende:
huub heeft gisteren nog in het kantoor gezegd waar jaap en brajen bij waren dat ze helemaal niet meer los mogen gaan op rat en del en brajen lulde er heel snel over heen dus niks geen terror op brajen en amanda.
Cora moet straks maar een bezoekje aan Anita brengen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:29 schreef Disana het volgende:
Wat een meer dan valse opmerking!quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:29 schreef Disana het volgende:
idd. maar wel humor dat ze dat bespraken waar Brian bij wasquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dan is Huub ook een sukkel dat hij dat pikt.
Wat ik daarvan begreep: de user heeft auteursrecht maar Fok! gebruiksrecht. Maar ik heb er geen verstand van. Sorry voor de off topic.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:32 schreef Disana het volgende:
[..]
Maar tegelijkertijd mag hij alles wat we posten commercieel gebruiken (ik vraag me af of dat wel klopt want het copyright ligt bij ons). Wel de lusten maar niet de lasten dus.
Brian begon daar dacht k zelf over (maar kan ernaast zitten) en toen maakte Huub een belgeluid (niet zo'n bel van dingdong maar zo'n geluid dat je krijgt als je het verkeerde antwoord geeft) en zei Mag niet!.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:34 schreef Scandalous het volgende:
[..]
idd. maar wel humor dat ze dat bespraken waar Brian bij waskijken of daar een filmpje van is..
Ligt er maar net aan wat er tegenover staatquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Dat is precies de reden waarom ik me de afgelopen dagen heb geergerd. Het stond al vast dat Jaap zou blijven. Maar Huub en Claire moesten natuurlijk wel nog even aangepakt worden. Met als onlogisch gevolg dat Huub of Claire op de bank terecht kwam en niet Jaap die gewoon ontslagen had kunnen worden.. IPV er een leuke dag van te maken mochten die paupers los en proberen die huwelijksdag te verknallen. Had dat dan ook beschermd. Ik snap nu ook Huub's uitval tegen Brian. Het had een spelletje moeten worden maar Brian liet zich helemaal meeslepen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:29 schreef JEEtjuuh het volgende:
huub heeft gisteren nog in het kantoor gezegd waar jaap en brajen bij waren dat ze helemaal niet meer los mogen gaan op rat en del en brajen lulde er heel snel over heen dus niks geen terror op brajen en amanda.
Nou, en daar bleven we nou steeds op wachten.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:29 schreef JEEtjuuh het volgende:
Nee, ze is geen vrijgezel, ze is gehuwd met die man, die meekomt met het ontharen, Gerben. Zij hebben een zoon, die ook al eens is meegekomen en die zij op Brian vindt lijken, geloof ook nog een dochter, maar dat weet ik niet zeker.quote:
Ik denk wij allen hier als het straks afgelopen isquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:43 schreef Marrije het volgende:
Charlotte: gaan jullie nog trouwen na de kooi?
Jaap: nou ik heb er een beetje een trauma aan over gehouden
Dan hoop ik dat Tanner een gezonde eetlust heeft vandaagquote:Op vrijdag 25 april 2008 13:49 schreef Disana het volgende:
Brian houdt een wortel voor zijn kruis waarvan Tanner mag eten.
OMG, is hij weer bezig? Arme Tanner, nog even en hij gaat hem weer tongen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:49 schreef Disana het volgende:
Brian houdt een wortel voor zijn kruis waarvan Tanner mag eten.
wat wil hij anders?quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:32 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Even heeeeeeeeeeeeeeeel kort, er is "paniek"om niks, die regel stond ook al in de oude AV.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:30 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik hou durfan.
OT:
Even serieeel kort, er is "paniek"om niks, die regel stond ook al in de oude AV.
Waar gaat het in principe om, om huillie users die ergens een foto us: Heeft iemand enig idee waarom dit allemaal gaande is op FOK!?
En?quote:Op vrijdag 25 april 2008 01:14 schreef Prospera het volgende:
6. Advertenties
a. Knip
b. De in je profiel en fotoboek ingevulde gegevens zoals woonplaats, leeftijd, geslacht,
opleiding, hobby’s en beroep kunnen worden gebruikt om gerichte advertenties op onze
website te tonen. Je kunt dit voorkomen door je profiel en fotoboek leeg te maken. Wil je
helemaal niet dat we gericht adverteren dan kun je een Abonnement afsluiten. Hiermee
wordt het mogelijk gemaakt de advertenties uit te schakelen.
Vandaar dat sommigen rattenverdelgingsmiddelen als ads kregen?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:04 schreef yvonne het volgende:
[..]
En?
Hoe denk je dat googleads e.d werken?>
Is Kenniet nog vrijgezel?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:08 schreef JEEtjuuh het volgende:
jammer slijmspoor nog geen brajen voor jou
Brian post gewoon incognito mee, maar google pikt hem er zo uitquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:07 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Vandaar dat sommigen rattenverdelgingsmiddelen als ads kregen?
Oeh, hij wil toch steeds zelfmoord plegen? Ultieme kans!quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:10 schreef yvonne het volgende:
[..]
Brian post gewoon incognito mee, maar google pikt hem er zo uit
quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:00 schreef JEEtjuuh het volgende:
en weer begint dat pokkewijf over dat huwelijk en dat ze nog niet getekend heeft , en ze zegt dat Claire toch niet wint hallooooooooooooooo kan dat vieze wijf nou nooit dr smoel houden dr uit ermee
De suggestie wordt gewekt dat Fok! hetgeen we posten commercieel kan en mag gebruiken. Als dat niet zo is, moet het gewoon anders geformuleerd wordenquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:02 schreef yvonne het volgende:
[..]
Even heeeeeeeeeeeeeeeel kort, er is "paniek"om niks, die regel stond ook al in de oude AV.
Waar gaat het in principe om, om huillie users die ergens een foto posten op FOK!, waar dan ook, en daarna in de mail komen huilen dat de post ( met foto) gequote is, ergens anders in ene topic tevoorschijn komt, zulke dingen.
Dus wat er nu gebeurd is gewoon overdreven.
That's all.
Even h
OT.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:02 schreef yvonne het volgende:
Dus wat er nu gebeurd is gewoon overdreven.
That's all.
nee slijmspoor wilde al qan brajen beginnen maar jaap wilde nog een behandeling dus vandaar nog geen brajen voor slijmspoorquote:
Ja, niet te geloven. Als ik daar zou wonen zou ik alleen maar dit nummer zingen en draaien.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:18 schreef RSie het volgende:
Ik zit ff terug te lezen, en zie dat Brian in een spijkerbroek naar de golfbaan gaat??
sinds wanneer mag je in dit soort kleding de golfbaan op????
[ afbeelding ]
Of is dit soms Brian zijn uitje die hem was toegezegd, zoals Amanda gisteren haar tandartsbezoekje had?
Tsja,.. alles om de Ketchupterror weer een beetje te doen vergeten en de heilige St.Brainless en zijn discipel tevreden te houden
Of je laat op de plasma dit instructiefilmpje voor Amanda zienquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:26 schreef noekje het volgende:
[..]
Ja, niet te geloven. Als ik daar zou wonen zou ik alleen maar dit nummer zingen en draaien.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:18 schreef RSie het volgende:
Ik zit ff terug te lezen, en zie dat Brian in een spijkerbroek naar de golfbaan gaat??
sinds wanneer mag je in dit soort kleding de golfbaan op????
[ afbeelding ]
Of is dit soms Brian zijn uitje die hem was toegezegd, zoals Amanda gisteren haar tandartsbezoekje had?
Tsja,.. alles om de Ketchupterror weer een beetje te doen vergeten en de heilige St.Brainless en zijn discipel tevreden te houden
Mag dit de quote van de dag worden?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:34 schreef Disana het volgende:
Oh, en Brian gaat ook een Powerpoint slideshow presenteren 'voor mensen die van de universiteit komen'.
Ik neem aan dat die school zo'n psychopaat niet voor de klas laat staan?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:32 schreef Disana het volgende:
Sandy heeft Brian uitgenodigd voor zijn klas de kinderen toe te spreken. Brian wil overbrengen hoe ze zichzelf kunnen beheersen.
Op welke school geeft Sandy les?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:32 schreef Disana het volgende:
Sandy heeft Brian uitgenodigd voor zijn klas de kinderen toe te spreken. Brian wil overbrengen hoe ze zichzelf kunnen beheersen.
Dat verholen neerbuigende he... Alsof Brian het toch eigenlijk allemaal veel beter weet dan mensen die gestudeerd hebben.quote:
welke 2?quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:39 schreef JEEtjuuh het volgende:
cora vind die 2 .................3 x niks en groot gelijk heeft ze.
Wat gaat Brian universitair geschoolden leren? Of ik bedoel eigenlijk: wat denkt Brian universitair geschoolden te kunnen leren???quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:35 schreef Disana het volgende:
Dat verholen neerbuigende he... Alsof Brian het toch eigenlijk allemaal veel beter weet dan mensen die gestudeerd hebben.
Zelfbeheersingquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat gaat Brian universitair geschoolden leren? Of ik bedoel eigenlijk: wat denkt Brian universitair geschoolden te kunnen leren???
die gaat ze leren hoe ze zich zelf moeten beheersen dat beheerst hij namelijk heel erg goedquote:Op vrijdag 25 april 2008 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Wat gaat Brian universitair geschoolden leren? Of ik bedoel eigenlijk: wat denkt Brian universitair geschoolden te kunnen leren???
Hij bleef vaag en Charlotte onderbrak hem een paar keer juichend (echt iets voor jou Brian). Een zinsnede was 'hoe het eraan toegaat'.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:45 schreef Copycat het volgende:
[..]
Oh ja, natuurlijk!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |