Heb ik op voorhand al m'n excuses voor gemaakt hé.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dus!
T-lex is cool. Tenminste, tot Amanda de nieuwe cd van Mariah C gaat meekwelen. Dan is T-lex de duivel, hoor je? De Duivel.
Ah, tijd voor een streamwissel van de tuin naar de kapsalon, thanks!quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:28 schreef beequeen het volgende:
De Recourtjes gaan ook over de tong bij slijmspoor. Ze snapt niet dat ze gekomen zijn voor de bruiloft.
Waar bemoeit dat wijf zich mee? MUTE.
vanaf dag 1 dat slijmspoor binnen kwam kon je zien dat ze amanda al kon en ze zegt niet voor niets steeds ik moet mijn meisje toch beschermen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:28 schreef beequeen het volgende:
De Recourtjes gaan ook over de tong bij slijmspoor. Ze snapt niet dat ze gekomen zijn voor de bruiloft.
En als ze niet waren gekomen, dan was dat weer onbegrijpelijk en belachelijk. Bij sommigen mensen kun je het nu eenmaal nooit goed doen, als ze je al in hun zwarte boekje hebben neergepend.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:28 schreef beequeen het volgende:
Staat (onder meer) in deze OP: [COS # 3608] Amanda's nieuwe matten en een echt huwelijk.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:40 schreef JEEtjuuh het volgende:
heeft iemand voor mij die cap van mazaru nog met fries alsjeblieft?
tnxxquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:43 schreef Copycat het volgende:
[..]
Staat (onder meer) in deze OP: [COS # 3608] Amanda's nieuwe matten en een echt huwelijk.
Ik hou het maar op "soort zoekt soort".quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:41 schreef Copycat het volgende:
En als ze niet waren gekomen, dan was dat weer onbegrijpelijk en belachelijk. Bij sommigen mensen kun je het nu eenmaal nooit goed doen, als ze je al in hun zwarte boekje hebben neergepend.
Die komt logeren?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:02 schreef Marrije het volgende:
Leeeeeuk, Cora!
Wat waaaaazig, dan zijn er dus maar 7 uur van Jaaps bezoekdagen gebruikt, wie zal er dan nog meer komen.quote:
Nee helaas, ze gaat om 18 uur weer weg. Wat ik van Amanda begreep wil Cora niet blijven logeren, Amanda zei: ik heb na zitten denken (echt waar) en kan Cora niet gewoon overdag hier zijn en dan slapen in de witte bergen zodat ze daar kan douchen enzo?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |