ik heb niks te meldenquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:54 schreef Disana het volgende:
En toen kon niemand de COS vinden.
http://frontpage.fok.nl/page/voorwaardenquote:g. Het is gebruiker niet toegestaan auteursrechtelijk beschermd materiaal te plaatsen op FOK!
Met het plaatsen van foto’s, video’s, teksten, software, tekeningen, muziekstukken of
ontwerpen verklaart gebruiker de auteursrechthebbende te zijn danwel diens expliciete
toestemming te hebben verkregen voor het gebruik van het geplaatste materiaal.
Keuze genoeg anders:quote:
Oh, we mogen niet meer cappen, gifjes ende filmpjes plaatsenquote:Op vrijdag 25 april 2008 00:58 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb niks te melden
nouja, wel dit
[..]
http://frontpage.fok.nl/page/voorwaarden
en privé berichten zijn nadrukkelijk NIET privé
De nieuwe Algemene Voorwaarden
(ik weet het is off topic, maar wel belangrijk voor elke user om te weten)
(TVP)
Helemaal gelezen. 't Is alleen niet duidelijk waarom jij je er ineens niet helemaal prettig meer voelt.quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:58 schreef avonne het volgende:
[..]
ik heb niks te melden
nouja, wel dit
[..]
http://frontpage.fok.nl/page/voorwaarden
en privé berichten zijn nadrukkelijk NIET privé
De nieuwe Algemene Voorwaarden
(ik weet het is off topic, maar wel belangrijk voor elke user om te weten)
(TVP)
quote:Op vrijdag 25 april 2008 00:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Keuze genoeg anders:
Jaap ligt in bed
Amanda en Brian liggen verstopt onder het dekbed
Huub ligt nog niet in bed
Dat van die pruik is waar?quote:Op vrijdag 25 april 2008 01:22 schreef Lady-night het volgende:
Conclusie van deze dag......Amanda moest suddenly naar de tandarts en kwam terug met een nieuwe pruik....
En HDNKKK
daar gaat je gebit onder lijden hoorquote:Op vrijdag 25 april 2008 01:44 schreef Laagveld het volgende:
[..]
Dat van die pruik is waar?
Wordt tijd dat mijn haar ook eens gedaan wordt tiidens mijn dagelijks tandartsbezoek
Amanda heur haar wordt er ook niet beter opquote:Op vrijdag 25 april 2008 01:52 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
daar gaat je gebit onder lijden hoor
Misschien volgende keer Dennix mee laten zingen met : Ik heb hier een brief aan mijn hondje, die hoog in de hemel isquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:18 schreef Copycat het volgende:
Goedemorgen.
Het bleef nog lang onrustig na de zinderende stoelendans, zo te lezen ...
Mooi dat Amanda een kaartje heeft geschreven aan Nicky, die hoog in de he-hemel is. Heeft ze er wel rekening mee gehouden dat honden er een ander alfabet op nahouden? Zal wel niet, hè?
ja, dat hoop ik ookquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:15 schreef JEEtjuuh het volgende:
van mij mag claire winnen , dan wil ik wel een camera op de gezichten van brian en amanda als de uitslag komt whahahahahahahaha die zullen balen dan. Die zijn zo zeker ervan dat claire niet speelt en niet kan winnen. amanda zegt dat wel elke dag.
Als Brian en Amanda uitslapen noem je dat Amanda nog lekker even tegen Brian aan kruipt en als Huub en Claire langer op bed liggen dan liggen ze te rottenquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:28 schreef T-lex het volgende:
Ricardo is al gedouched en aangekleed.
Brian staat onder de douche en Amanda inmiddels ook.
Jaap ligt nog in bed.
Claire en Huub liggen ook nog te rotten.
terwijl je dit neerzet is Amanda al langen breed onder de douchevan daan, ze heeft ws 3 druppels water op zich gehad.quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:28 schreef T-lex het volgende:
Jaap ligt nog in bed.
wat een belachelijke opmerking zegquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:28 schreef T-lex het volgende:
Jaap ligt nog in bed.
Nog beter was het riool geweest,voor die RAT.quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:49 schreef JEEtjuuh het volgende:
en die rat mee lullen zit ook 1 x als eerste aan tafel
Nog een maand te gaan en plotseling zijn Brian en Amanda als eerste hun nest uit, rara hoe kan dat. Leuk toch, het ideale GK koppel, perfecte relaassie en altijd op tijd om de streamers op hun wenken te bedienen dmv enerverende beelden.quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:49 schreef JEEtjuuh het volgende:
en die rat mee lullen zit ook 1 x als eerste aan tafel
ik blijf erbij dat die rat nooit kan winnen dat zou zo slecht zijn voor rtlquote:Op vrijdag 25 april 2008 09:54 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nog een maand te gaan en plotseling zijn Brian en Amanda als eerste hun nest uit, rara hoe kan dat. Leuk toch, het ideale GK koppel, perfecte relaassie en altijd op tijd om de streamers op hun wenken te bedienen dmv enerverende beelden.
Joh laat die jongen. Hij is een van de weinige fans van Brian wiens posts ik zeer waardeer. En als ie dat wilt zeggen moet ie dat lekker doenquote:
Dat dus!quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:04 schreef BuffyJan het volgende:
Joh laat die jongen. Hij is een van de weinige fans van Brian wiens posts ik zeer waardeer. En als ie dat wilt zeggen moet ie dat lekker doen![]()
Moet je kijken wat t gros allemaal over Brian post (daar doe ik net zo hard aan mee btw), daar hoor je hem ook niet over
quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:05 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat dus!
T-lex is cool. Tenminste, tot Amanda de nieuwe cd van Mariah C gaat meekwelen. Dan is T-lex de duivel, hoor je? De Duivel.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |