héél vreemd maar ineens denk ik dat claire zomaar eens zou kunnen winnen...........
met al dat materiaal dat ze nu hebben kunnen ze brian, amanda, jaap en zelfs huub zó neerzettten dat ze zeer onsyphathiek overkomen (ja, ja, ik weet het bij amanda en brian is dat ook zo) en ze kunnen Claire neerzetten als het lieve naieve slachtoffer....... en tja dan de mensen maar laten sms's maar in feite voor wie je ook sms't bijna niemand kan er over vallen als claire wint, ja het feit dat ze zo kort in de kooi zit zou men kunnen vallen, maar dat kun je dan ook weer zó keren dat het héél moedig van haar was om er na zolange tijd nog in te stappen........
gisteren kreeg ik eneens dat idee, zeker toen ik die verbeten kutkoppen van amanda en brian zag ook die foto in de telegraaf, dat kan toch voor niemand symphathiek overkomen? hoe lulliger en jaloerser amanda tegen claire doet oe beter het is,
en ineens zag ik zojuist ook ergens staan dat iemand dacht dat claire wel eens zou kunnen winnen, tja en nu zie ik dat dus echt als een serieuse optie.
ik zou het eigenlijk niet eens erg vinden

terwijl ik altijd heb gehoopt dat huub de zooi zou winnen, maar misschien is het beter i.v.m. doodsbedreigingen van de kubatz-kant dat claire wint, maar hopenlijk deeld huub dan wel mee in deze vreugde, maar zoals ik claire inschat is ze echt wel dol op huub dus daar heb ik dan wel een beetje vertrouwen in.
tja, ineens wordt het misschien toch nog spannend