Is gewoon de vergaderkamer bij Talpa...en die grijze vent die zogenaamd het huwelijk staat te doen op de foto's is de vader van JDM.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:27 schreef Poezewoes het volgende:
Daar \zijn foto's van dat ze bij de burgelijke stand geweest zijn @Neemmijnietserieus!
het stond op de tien site dus klopt het echt wel .quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:33 schreef jacq2 het volgende:
[..]
kijk maar naar de kleding die ze op de foto aanhadden, dat zijn namelijk dezelfde als die ze gisteren overdag ook aanhadden.
oftewel, het is echt gebeurd , accepteer het nu gewoon maar.
whahahaha echt !!!!!!! ik gooi ff de streams aanquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:34 schreef beequeen het volgende:
José tegen Slijmspoor: Kun je geen sticker op je voorhoofd plakken met: AMANDA, AMANDA, AMANDA.
Dat stinkwijf zegt ook nog is toch normaal als je meer naar de ander toetrekt. Ja, maar o wee als het niet naar haar toe is.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:35 schreef fredfik het volgende:
go palma geef slijm maar op d,r flikker
foto's met dezelfde kleding zijn in mijn ogen geen bewijs. Ook leuk dat papiertje met de handtekeningen erop, maar er wordt al zoveel gefaked in de Kooi, dat ik gewoonweg moeite heb dit te geloven. Het is voor mij geen kwestie van wel of niet accepteren, ik geloof er gewoon (nog) niet in. Net zoals ik niet geloof dat Erik toentertijd vrijwillig die aangifte tegen Amanda heeft ingetrokken, dat Amanda verkracht is, dat Brian geestelijk stabiel is en dat die gitaar nog gelukkig is.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:33 schreef jacq2 het volgende:
[..]
kijk maar naar de kleding die ze op de foto aanhadden, dat zijn namelijk dezelfde als die ze gisteren overdag ook aanhadden.
oftewel, het is echt gebeurd , accepteer het nu gewoon maar.
ik zal niet zeggen de eerste dag maar wel de tweede dag krijgt ze een schop onder dr holquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Alsof Brian nog naar dat stinkwijf na de kooi omkijkt.
en charlotte krabbelt direct terug: ik zeg het ook tegen huub als hij iets rottigs uithaalt hoor.....quote:
de tien site hangt van leugens aan elkaar..quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:34 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
het stond op de tien site dus klopt het echt wel .
Ik denk het wel hoor, ze is al helemaal part of the family.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Alsof Brian nog naar dat stinkwijf nade kooi omkijkt.
2 dagen geloof ik. Of was het al de eerste nacht?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:39 schreef T-lex het volgende:
[..]
Weet je hoeveel tijd en moeite hij in Amanda heeft gestoken om d'r zover af te krijgen.
Dat is wat lastig die man heeft net met hartproblemen in het ziekehuis gelegen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:34 schreef T-lex het volgende:
[..]
Is gewoon de vergaderkamer bij Talpa...en die grijze vent die zogenaamd het huwelijk staat te doen op de foto's is de vader van JDM.
Dat is onverholen sarcasme, hè?quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:34 schreef JEEtjuuh het volgende:
het stond op de tien site dus klopt het echt wel .
jazeker is ze part of the family tot 22 mei daarna niet meerquote:Op vrijdag 25 april 2008 11:39 schreef T-lex het volgende:
[..]
Ik denk het wel hoor, ze is al helemaal part of the family.Maar de tijd zal het leren...
![]()
En waarom ook niet...weet je hoeveel tijd en moeite hij in Amanda heeft gestoken om d'r zover af te krijgen.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:38 schreef Prosac het volgende:
[..]
de tien site hangt van leugens aan elkaar..
proest.......quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:41 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die Charlotte? is altijd aardig tegen en voor iedereen.
dan moet je weg van delliequote:Op vrijdag 25 april 2008 11:37 schreef schatje het volgende:
[..]
Dat stinkwijf zegt ook nog is toch normaal als je meer naar de ander toetrekt. Ja, maar o wee als het niet naar haar toe is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |