quote:Op donderdag 24 april 2008 14:47 schreef chelsepels het volgende:
13:30-Nu ècht man en vrouw!
Nu ècht man en vrouw!Bijna onopgemerkt verlieten Huub en Claire vanmorgen de Villa. Na het ceremoniële huwelijk van gisteren, restte het stel nog één ding: een handtekening zetten op het stadhuis! Sinds het aanzoek op 27 maart is het snel gegaan. Krap een maand later zijn Huub en Claire getrouwd! De eerste spannende dag was de dag van de ondertrouw in Tilburg. Zenuwachtig bevestigden ze daar voor het eerst hun liefde. Gisteren zagen familie en vrienden van dichtbij hoe ze elkaar beloofden voor eeuwig elkaars partner te zullen zijn. En vandaag hoefde enkel nog de handtekening op het stadhuis gezet te worden.
Van zenuwachtigheid was ditmaal geen sprake meer! Ze zagen er verliefd uit en zetten de handtekening zonder enige aarzeling. Gelukkig maar!
Van de 10 site, nu dus wel rechtsgeldig
quote:Op donderdag 24 april 2008 15:15 schreef avonne het volgende:
door mensen die meer waarde hechten aan de ceremoniële. Huub en Claire hebben meteen duidelijk gemaakt dat ze niks hebben met reli. Niettemin vind IK het treurig dat nep belangrijker is dan echt. Tis gewoon geen Real Life.
Nu hebben Huub en Claire dan daadwerkelijk hun handtekening gezet en zijn ze echt getrouwd.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:24 schreef akveor het volgende:
Ach DGK heeft net als kerken ook aanhangers. Gisteren zijn de voor de DGK kerk getrouwd en hebben dat vandaag bevestigd voor de wet. In real life gebeurt dat toch ook zo?
Die geloofsfanaten zijn gisteren gewoon over de schreef gegaan door geen respect te tonen voor de uitdrukkelijk vraag van Huub en Claire dit niet te doen. Maar dat heb je wel vaker met die geloofsfanaten. Ideeen opdringen en als het niet goedschiks kan dan maar kwaadschiks.![]()
![]()
Aanvulling:
Daarnaast was het voor het spel natuurlijk niet mogelijk eerst naar het gemeentehuis te gaan. Omdat Jaap wilde zorgen dat het huwelijk niet doorging. Eeen beetje lukkig om dan achteraf te moeten zeggen dat ze toch al getrouwd waren. Dus logisch hoe dit gegaan is. Eeen officiële ambtenaar kan zich ook niet laten lenen voor het spel.
Ondertussen heeft Brian zijn nieuwe roeping gevonden:quote:Op donderdag 24 april 2008 14:59 schreef Kinga het volgende:
Er is inderdaad iets met die pruik van Amanda gebeurd, heeft ze een nieuwe ofzo gekregen misschien
quote:Op donderdag 24 april 2008 13:17 schreef cindy10 het volgende:
mischien leuk als beroep voor na de kooi......het aftrekken van hengsten die hun zaad moeten verspreiden
quote:Op donderdag 24 april 2008 13:20 schreef yvonne het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaat?!
kielekielekiele, hij vindt het lekker
Braaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaak!
quote:Op donderdag 24 april 2008 13:20 schreef akveor het volgende:
Wow. Naast wurgseks ook een fan van bestialiteit.
quote:Op donderdag 24 april 2008 14:37 schreef Disana het volgende:
Er komt een cameraploeg aan.
quote:Op donderdag 24 april 2008 14:41 schreef akveor het volgende:
Nowlife in da House. Terwijl Huub nog weg is.![]()
quote:Op donderdag 24 april 2008 14:43 schreef akveor het volgende:
De delegatie
quote:Op donderdag 24 april 2008 14:43 schreef akveor het volgende:
Huub is terug
Wattuh?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:43 schreef akveor het volgende:
[..]
Geloof er niets van dat Amanda met Huub had willen trouwen....
Huub had haar nog wel ten huwelijkgevraagd... ze was toen ongeveer een weekje in dat hok. Maar ze dacht waarschijnlijk dat ze beter kon krijgen....quote:
CL air E vindt het toch niet ergh. Het gaat haar meer om de manier waaropquote:
Zal wel weer geweest zijn " ter bescherming" van Huub en anders is altijd nog de mogelijkheid dat het "grappenderwijs" wasquote:Op donderdag 24 april 2008 15:55 schreef gan-sim het volgende:
er si iets met je stem huub,zegt rico....ja zegt ie dat krijg je als iemand je strot dichtknijpt
Klopt, maar je moet niet vergeten dat Huub Brian daarvoor helemaal in elkaar heeft getrapt ( geen blauwe plek gezien), het was pure zelfverdediging.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:53 schreef Dementor het volgende:
Is Brian de nacht voor de bruiloft Huub naar de strot gevlogen?
Ik meende zoiets te hebben gelezen en nu zegt Huub dat hij last heeft van zijn keel om dat iemand zijn keel dichtkneep..
Dus rat is al dagenlang bezig?
Wat ik begreep is dat Huub op Brian afliep en Brian hem weg duwde door vinger op Huub's keel. Jaap vertelde later dat Huub Brian heeft gehoekt. Het zou allemaal op beeld staan. Maar erg vreemd dat Brian niet loopt te mekkeren over een exit van Huub. Zelfs niet over een eventuele boete. Misschien dat de febo niet wil dat daar over gesproken wordt. Ook omdat Huub gedrogeerd overkwam. (Daargelaten of dat wel of niet zo is).quote:Op donderdag 24 april 2008 15:53 schreef Dementor het volgende:
Ik meende zoiets te hebben gelezen en nu zegt Huub dat hij last heeft van zijn keel om dat iemand zijn keel dichtkneep..
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat Brian zijn mond houdt omdat het een situatie was waarin zowel Brian als Huub eruit zou moeten.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:59 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat ik begreep is dat Huub op Brian afliep en Brian hem weg duwde door vinger op Huub's keel. Jaap vertelde later dat Huub Brian heeft gehoekt. Het zou allemaal op beeld staan. Maar erg vreemd dat Brian niet loopt te mekkeren over een exit van Huub. Zelfs niet over een eventuele boete. Misschien dat de febo niet wil dat daar over gesproken wordt. Ook omdat Huub gedrogeerd overkwam. (Daargelaten of dat wel of niet zo is).
Dat zou het haast moeten zijn, want normaal gesproken raakt hij niet uitgepraat als Huub iets gedaan zou hebben.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat Brian zijn mond houdt omdat het een situatie was waarin zowel Brian als Huub eruit zou moeten.
Zijn vinger bloedde zelfs, kun je nagaan hoe heftig het is geweest.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:01 schreef Copycat het volgende:
Ook vreemd dat Brian nog geen aanstalten heeft gemaakt zijn verwondingen vast te leggen met zijn camera.
Kan natuurlijk ook. Al vond ik Brian en Jaap wel erg euforisch. Mijn indruk van Jaap was dat ie (eindelijk) had gewonnen van Huub omdat het allemaal op beeld stond.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:02 schreef Verida het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook zo zijn dat Brian zijn mond houdt omdat het een situatie was waarin zowel Brian als Huub eruit zou moeten.
Misschien deed Brian wel een Friespiemeltje bij Huubquote:Op donderdag 24 april 2008 16:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zijn vinger bloedde zelfs, kun je nagaan hoe heftig het is geweest.Maar zelfs daar heeft hij geen foto van gemaakt.
Zou Huub hem gebeten hebben toen Brian hem probeerde te wurgen cq zijn nek probeerde te breken, who knows?
quote:Op donderdag 24 april 2008 16:07 schreef Margo37 het volgende:
[..]
De morgen dat Huub en Claire in de private zaten na het gesprek met de ouders van Claire of ze wilden komen zei Huub "ik heb last van mijn keel" en Claire keek en zei je hebt het aan beide kant ook helemaal rood, Huub wilde in eerste instantie ook niet roken doordat hij last had van zijn keel.
Later in een gesprek nog opgevangen dat Huub als eerste Brian getrapt zou hebben en daarop het vastpakken van Huub zijn keel dus ontstond.
Dus Brian heeft zijn vinger bezeerd aan die keiharde nek van Huub?quote:Op donderdag 24 april 2008 16:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zijn vinger bloedde zelfs, kun je nagaan hoe heftig het is geweest.Maar zelfs daar heeft hij geen foto van gemaakt.
Zou Huub hem gebeten hebben toen Brian hem probeerde te wurgen cq zijn nek probeerde te breken, who knows?
Stoute Huub, dat is uitlokkenquote:Op donderdag 24 april 2008 16:10 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dus Brian heeft zijn vinger bezeerd aan die keiharde nek van Huub?
Het kan Huub zijn natuurlijk aantrekkingskracht tot vrouwen zijn maar Huub en Claire zie je vaak zo lekker samen liggen. Ik zie dat maar bitter weinig bij Brian en Amanda. Terwijl Amanda dat wel graag wil volgens mij. Tel daarbij dat Brian wel heel erg veel intresse heeft in het lid van Fries... en je zou haast denken dat Brian eigenlijk gewoon een homo in de kast is.quote:
Hè jakkes, wat een eng idee, Brian die probeert Huub een stijve te bezorgen. What a nightmare.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:07 schreef mootie het volgende:
Misschien deed Brian wel een Friespiemeltje bij Huub
Ja, dat heeft Huub zelf gezegd, een paar keer.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:53 schreef Dementor het volgende:
Was het maar een latente homo in de kistquote:Op donderdag 24 april 2008 16:12 schreef marky het volgende:
en je zou haast denken dat Brian eigenlijk gewoon een homo in de kast is.
helemaal goedquote:Op donderdag 24 april 2008 15:53 schreef Dementor het volgende:
Dit is niet de eerste keer dat een user dat denkt. Vergeet ook niet zijn anale fixatie.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:12 schreef marky het volgende:
Je zou haast denken dat Brian eigenlijk gewoon een homo in de kast is.
Niet zo lang geleden heb ik me dat ook al bedacht. Het zal zomaar kunnen dat hij gewoon homo in kast is. Hoewel ik bij hem geen speciale homo dingen zie als wat ik zag bij Eric, Ricardo en nix. Daarbij discrimineert hij homo's misschien om zichzelf niet te verdenken, toont hij geen echte gevoelens tegenover amanda, houdt hij liever van anaal..ect..ect..quote:Op donderdag 24 april 2008 16:12 schreef marky het volgende:
[..]
Het kan Huub zijn natuurlijk aantrekkingskracht tot vrouwen zijn maar Huub en Claire zie je vaak zo lekker samen liggen. Ik zie dat maar bitter weinig bij Brian en Amanda. Terwijl Amanda dat wel graag wil volgens mij. Tel daarbij dat Brian wel heel erg veel intresse heeft in het lid van Fries... en je zou haast denken dat Brian eigenlijk gewoon een homo in de kast is.
en vooral niet vergeten als eerste aan die foon gehangen met een jankstemquote:Op donderdag 24 april 2008 16:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat zou het haast moeten zijn, want normaal gesproken raakt hij niet uitgepraat als Huub iets gedaan zou hebben.
i like it , i like itquote:Op donderdag 24 april 2008 16:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was het maar een latente homo in de kist.
och, Kahaarin, je moet er niet zó veel werk van maken hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 15:43 schreef kahaarin het volgende:
volgt.
Ik denk niet dat Brian homo is, Brian is gewoon een vieze gore vent die geilt op stijve paardenpiemelsquote:Op donderdag 24 april 2008 16:22 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Niet zo lang geleden heb ik me dat ook al bedacht. Het zal zomaar kunnen dat hij gewoon homo in kast is. Hoewel ik bij hem geen speciale homo dingen zie als wat ik zag bij Eric, Ricardo en nix. Daarbij discrimineert hij homo misschien om zichzelf niet te verdenken, toont hij geen echte gevoelens tegenover amanda, houdt hij liever van anaal..ect..ect..
Maar ik wil hem nog niet te snel bestempelen als homo, want ik denk dat de kans groter is dat hij eigelijk helemaal niets voelt voor amanda. Niet echt zijn type en dat hij blij is dat hij haar straks weer kan gaan dumpen al dgk is afgelopen.
Misschien kickt hij er wel op om iets met dieren te gaan doen.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Brian homo is, Brian is gewoon een vieze gore vent die geilt op stijve paardenpiemelsen totaal niets voor Amanda voelt (wat dan wel weer te begrijpen is).
met als hoogte punten 2.20, 4.40 en 5.50 minquote:Op donderdag 24 april 2008 16:27 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Misschien kickt hij er wel op om iets met dieren te gaan doen.![]()
JA HOOR, dat zegt ze nu!quote:Op donderdag 24 april 2008 16:24 schreef avonne het volgende:
[..]
och, Kahaarin, je moet er niet zó veel werk van maken hoor
(verkapte TVP)
Ik vind het een belediging voor de homo gemeenschap om te zeggen dat Brian homo is omdat hij van paardenpiemels houdt. Ik hou het er maar op dat Brian een goor vies mannetje is.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Brian homo is, Brian is gewoon een vieze gore vent die geilt op stijve paardenpiemelsen totaal niets voor Amanda voelt (wat dan wel weer te begrijpen is).
Brian is een echte horseman ...quote:Op donderdag 24 april 2008 16:30 schreef avonne het volgende:
[..]
met als hoogte punten 2.20, 4.40 en 5.50 min
http://www.clipser.com/watch_video/123187&mvpageno=1
Tongen met Tanner (koetsiekoe), spelen met de piemel van Fries en Dilana "doggy-style" willen nemen(grappenderwijs hè), allemaal heel normaal toch? Maar goed, het is zelf ook een beest.....een gore rat.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:27 schreef Shayndel het volgende:
Misschien kickt hij er wel op om iets met dieren te gaan doen.![]()
er zwerft ook nog ergens een cap van mij dat Brian op zijn rug op bed ligt met Benji met zijn kop in Brians kruis.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tongen met Tanner (koetsiekoe), spelen met de piemel van Fries en Dilana "doggy-style" willen nemen(grappenderwijs hè), allemaal heel normaal toch? Maar goed, het is zelf ook een beest.....een gore rat.
kijk jij wel goed naar de straems??????????quote:Op donderdag 24 april 2008 15:57 schreef vanderaalst het volgende:
Huub moet niet janken, vies klein missellijk mannetje dat het is.
Vergeet de cavia op het hoofd van zijn vriendin niet.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:37 schreef beequeen het volgende:
Tongen met Tanner (koetsiekoe), spelen met de piemel van Fries en Dilana "doggy-style" willen nemen(grappenderwijs hè), allemaal heel normaal toch? Maar goed, het is zelf ook een beest.....een gore rat.
Misschien moeten we het beter RE-LA-TI-VE-RENquote:Op donderdag 24 april 2008 16:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
True!quote:Op donderdag 24 april 2008 16:35 schreef tutjehola het volgende:
Ik vind het een belediging voor de homo gemeenschap om te zeggen dat Brian homo is omdat hij van paardenpiemels houdt. Ik hou het er maar op dat Brian een goor vies mannetje is.
Er is toch geen ontslagronde voor hem aangevraagd?quote:Op donderdag 24 april 2008 16:43 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik hoop zo dat jaap vanavond weg gaat
Gaat 'm niet worden. Er is geen ontslagronde voor hem aangevraagd, alleen voor Huub en Claire.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:43 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik hoop zo dat jaap vanavond weg gaat
What else is newquote:Op donderdag 24 april 2008 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden. Er is geen ontslagronde voor hem aangevraagd, alleen voor Huub en Claire.
Maak je maar op voor een avondje Huub en Claire beigen.
quote:Op donderdag 24 april 2008 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden. Er is geen ontslagronde voor hem aangevraagd, alleen voor Huub en Claire.
quote:Op donderdag 24 april 2008 16:35 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Ik vind het een belediging voor de homo gemeenschap om te zeggen dat Brian homo is omdat hij van paardenpiemels houdt. Ik hou het er maar op dat Brian een goor vies mannetje is.
Voor mij wordt steeds duidelijker dat Claire zich niet in het spel mag mengen. Zij is erin gekomen als backup van iedereen en het was Huub die haar het eerst nodig had. De vorige keer heeft ze geen ontslagronde aangevraagd en nu weer niet. Claire die gaat de 15de weg. Terwijl het logischer is dat Huub zou gaan.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
+1 scherp!quote:Op donderdag 24 april 2008 16:55 schreef Deisyy het volgende:
Jaap mag er helemaal niet uit vanavond van de redactie.
Als Jaap er vanavond uit zou gaan, zouden ze weleens een probleem kunnen krijgen op 15 mei, wanneer ze elkaar de punten moeten gaan geven en de kans groot is dat er 2 personen op de laatste plaats eindigen en dan zitten ze met het probleem, die 2 er allebei uit of er geen van beiden uit.
Helaas twijfel ik heel erg aan de betrouwbaarheid van de sms-tellingquote:Op donderdag 24 april 2008 16:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
+1 scherp!![]()
Ik denk dat je gelijk hebt, ik dacht al eerder dat Jaap meer macht had dan wij met z'n allen denken, niemand gaat er ooit echt vol op Jaap, dit zou best eens de reden kunnen zijn, bij een gelijk aantal mensen die punten verdelen krijg je wrs 2 nummers 1 en 2 nummers 2, alhoewel, de stemming van de kandidaten telt maar half mee toch? De SMS-jes doen de andere helft, dan zou het juist heel spannend zijn, Huub en Brian evenveel stemmen tot de uitslag van de kijkers binnen is.
We zullen zien hoe het loopt.
huub of claire is ouwe koekquote:Op donderdag 24 april 2008 16:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dit script ruik je toch op een kilometer afstand, ik verwacht dat iedereen er in blijft en dat Jaap een Dennisje mag doen tzt.
Ik ook hoor, Huub heeft toch al eens gezegd dat de FEBO beslist wie er gaat winnen? Ik denk dat hij daar gelijk in heeft, maar dat is al een poosje duidelijk, toen Dennis vlak voor vertrek ineens explosief was gestegen en Jaap ongeveer evenveel was gedaald bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:04 schreef Deisyy het volgende:
Helaas twijfel ik heel erg aan de betrouwbaarheid van de sms-telling
Die CD van Mariah? Of die grote doos, die voor haar en Brian samen is?quote:Op donderdag 24 april 2008 17:07 schreef T-lex het volgende:
Hoor dat Amanda m'n cadeautje binnen heeft gekregen....sorry mensen.
Als dat zo is dan is het script, normaliter stem je je nieuwbakken wederhelft niet weg, dan zou je vrijwillig een maand zonder elkaar zitten.quote:
Wat ik niet snap he, is dat mensen cadeautjes gaan sturen naar die lui! Het zijn verdomme miljonairs ze kunnen alles kopen wat ze willen.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:07 schreef T-lex het volgende:
Iddquote:Op donderdag 24 april 2008 17:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat ik niet snap he, is dat mensen cadeautjes gaan sturen naar die lui! Het zijn verdomme miljonairs ze kunnen alles kopen wat ze willen.
Die tekst er ook bijquote:Op donderdag 24 april 2008 17:07 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Pruik staat goed, aanbiedinkje ?
Nieuwe album van Mariah, daarom zei ik al sorry...quote:Op donderdag 24 april 2008 17:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die CD van Mariah? Of die grote doos, die voor haar en Brian samen is?
Een nieuwe hoofd-cavia?quote:Op donderdag 24 april 2008 17:07 schreef T-lex het volgende:
Hopelijk leert ze de nummers niet meezingen voor 22 meiquote:Op donderdag 24 april 2008 17:15 schreef T-lex het volgende:
Nieuwe album van Mariah, daarom zei ik al sorry...
Waar moet je dat spel in hemelsnaam spelen?quote:Op donderdag 24 april 2008 17:18 schreef beequeen het volgende:
Dominostenen voor blinden en slechtzienden.....velletjes papier van 50x20 cm.
Kopietje ervan toch zeker?quote:Op donderdag 24 april 2008 17:15 schreef T-lex het volgende:
[..]
Nieuwe album van Mariah, daarom zei ik al sorry...
Vast van marktplaats...quote:Op donderdag 24 april 2008 17:07 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Pruik staat goed, aanbiedinkje ?
Werkelijk, is het dan niet een subtiele diss?quote:Op donderdag 24 april 2008 17:18 schreef beequeen het volgende:
Dominostenen voor blinden en slechtzienden.....velletjes papier van 50x20 cm.
Het is een cadeau van die Brianamanda site hè? Die herkennen een subtiele diss nog niet als ze er met twee benen instappen.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:22 schreef tipsch het volgende:
Werkelijk> Is het dan niet een subtiele diss?
Het is een soort Twister, maar dan anders. Ik lig echt in een deuk hier.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:20 schreef Copycat het volgende:
Waar moet je dat spel in hemelsnaam spelen?
Of is het bedoeld voor recreatieruimtes van bepaalde instellingen?
Schudden lijkt me wel moeilijk... dus misschien is het zodat Brian niet meer vals kan spelen (yeah right).quote:Op donderdag 24 april 2008 17:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Werkelijk, is het dan niet een subtiele diss?
Duidelijk, voor blinden en slechtzienden.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is een cadeau van die Brianamanda site hè? Die herkennen een subtiele diss nog niet als ze er met twee benen instappen.
En de mooiste diss die er is dan: een onbedoelde diss.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:28 schreef tipsch het volgende:
Duidelijk, voor blinden en slechtzienden.Een diss uit eigen kamp.
Ze bestaan.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
En de mooiste diss die er is dan: een onbedoelde diss.
Jammer dat we daar niet kunnen ragerenquote:Op donderdag 24 april 2008 17:32 schreef beequeen het volgende:
De fans zijn helemaal lyrisch.
http://www.brianamanda.mygb.nl/
Jee, ik ben er geblokkeerd.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:32 schreef beequeen het volgende:
quote:Op donderdag 24 april 2008 17:32 schreef beequeen het volgende:
Jij ook al?quote:
Ja, snap het niet. Ik heb er nog nooit iets lelijks gepost.quote:
Flauw zeg, toch een subtiele post, trek het je niet aan, RE-LA-TI-VE-REN is een moeilijk woordje, vraag maar aan Brian.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, snap het niet. Ik heb er nog nooit iets lelijks gepost.
Dit is toch niet lelijk, of toch?
Subtiel, dat dominospel voor blinden/slechtzienden.![]()
Ik vermaak me kostelijk.
Ik mag niet.
Succes.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:38 schreef tipsch het volgende:
* tipsch gaat ff wat proxies zoeken verzamelen![]()
quote:Op donderdag 24 april 2008 17:41 schreef SIRA het volgende:
Iemand dit al gezien ?
Ik heb 't ook maar even in DGK in de Media gezet.
toch gek.. Brian, Jaap en Huub komen EN de eventuele winnaar ???
[ afbeelding ]
Je kan het ook laten doen..quote:Op donderdag 24 april 2008 17:38 schreef tipsch het volgende:
* tipsch gaat ff wat proxies zoeken verzamelen![]()
Ik denk dat Brian nog niet eens homo is, maar van kinky sex houdt met mannen met dieren met Manniequote:Op donderdag 24 april 2008 17:43 schreef PeterNB het volgende:
Wat een rare cap in de OP![]()
[ afbeelding ]
Fries heeft de tong uit zijn bek mond.. Dus brian doet het wel goed zo te zien...quote:Op donderdag 24 april 2008 17:43 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Hey, jij post de andere!quote:Op donderdag 24 april 2008 17:43 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of dat wel zo positief is.....quote:Op donderdag 24 april 2008 17:45 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Fries heeft de tong uit zijn bek mond.. Dus brian doet het wel goed zo te zien...
Probeer het zo nog eens.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:45 schreef Disana het volgende:
Het was mijn eerste keer, dus ik mocht nog:
[ afbeelding ]
Hoi tippiequote:Op donderdag 24 april 2008 17:46 schreef tipsch het volgende:
Nou, gelukt!
Is dat van die gratiana een soort van briantilliaansquote:Op donderdag 24 april 2008 17:45 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Ach zijn allemaal 16 jarige pubers en die hebben niet echt veel geld om te sms en,Huub zijn fanbase heeft veel meer geld tot zijn beschikkingquote:Op donderdag 24 april 2008 17:45 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 april 2008 17:46 schreef tipsch het volgende:
Nou, gelukt!
Haha, ik voel me prima in de waslijst van gebanden. Het was ook mijn eerste en laatste keer, het voelt toch een beetje als belletje trekkenquote:
modje daar maakt overurenquote:
Totaal OT maar wie is Cavia 69?quote:Op donderdag 24 april 2008 17:50 schreef Scandalous het volgende:
Disana ik zie je bericht al niet meer staan
Ik had ook niet anders verwacht. Beetje zielig eigenlijk ook, zo'n modje met versleten vingertjesquote:Op donderdag 24 april 2008 17:50 schreef Scandalous het volgende:
Disana ik zie je bericht al niet meer staan
quote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 17:41 schreef Dementor het volgende:
Brian ik vind het echt geweldig hoe jij Amanda alle hoeken van de villa laat zien als je kwaad bent.
Ook het gestomp en geknijp onder de lakens kan ik erg waarderen.
Jij zette Amanda onder de douche en wurgde haar met een doucheslang, wat een creativiteit!
Wie post hem voor mij
Ik zie het, hilarisch.quote:
Het is alleen de vraag of heel Huubs fanbase ook werkelijk sms't. Ik vind wel dat Huub moet winnen, en ik vond het altijd leuk dat hij het hoogst in de popo stond... maar gebeld heb ik echt nog nooit.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach zijn allemaal 16 jarige pubers en die hebben niet echt veel geld om te sms en,Huub zijn fanbase heeft veel meer geld tot zijn beschikking
Sorry.... ik zie helemaal geen probleem omdat je de oplossing zelf al hebt gegeven. Ook met 5 man in de fiale kun je een patstelling krijgen. Nee, ik denk dat de Febo alle oudgedienden 'beloont' met een plaats in de finale. De enige weg voor Huub om die te halen is via Claire. De Febo weet dat iedereen Huub zal dumpen maar willen hem in de finale.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:55 schreef Deisyy het volgende:
Jaap mag er helemaal niet uit vanavond van de redactie.
Als Jaap er vanavond uit zou gaan, zouden ze weleens een probleem kunnen krijgen op 15 mei, wanneer ze elkaar de punten moeten gaan geven en de kans groot is dat er 2 personen op de laatste plaats eindigen en dan zitten ze met het probleem, die 2 er allebei uit of er geen van beiden uit.
oooo wrom kan ik niks posten daarquote:Op donderdag 24 april 2008 17:32 schreef beequeen het volgende:
doet hij het witte hoedje ook op?quote:Op donderdag 24 april 2008 17:53 schreef rooie3 het volgende:
De paardentrekker doet zijn pipopak weer aan.
Ik denk in de finale doen de meesten het wel.Vond het zonde van me geld om alleen maar voor contactpunten te sms en,maar in de finale denk ik toch dat ik het ga doen.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is alleen de vraag of heel Huubs fanbase ook werkelijk sms't. Ik vind wel dat Huub moet winnen, en ik vond het altijd leuk dat hij het hoogst in de popo stond... maar gebeld heb ik echt nog nooit.
de minste punten ??? dat volg ik ff niet en wie de meeste dan ?quote:Op donderdag 24 april 2008 17:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Sorry.... ik zie helemaal geen probleem omdat je de oplossing zelf al hebt gegeven. Ook met 5 man in de fiale kun je een patstelling krijgen. Nee, ik denk dat de Febo alle oudgedienden 'beloont' met een plaats in de finale. De enige weg voor Huub om die te halen is via Claire. De Febo weet dat iedereen Huub zal dumpen maar willen hem in de finale.
Door deze wazige stemming kunnen ze nog de schijn hooghouden dat ook Huub de finale heeft bereikt ten koste van Claire (Huub kan eigenlijk niets anders dan haar de minste punten te geven)
ikke ookquote:Op donderdag 24 april 2008 17:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik denk in de finale doen de meesten het wel.Vond het zonde van me geld om alleen maar voor contactpunten te sms en,maar in de finale denk ik toch dat ik het ga doen.
Hou jij van Amanda???quote:Op donderdag 24 april 2008 17:43 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 april 2008 17:53 schreef rooie3 het volgende:
De paardentrekker doet zijn pipopak weer aan.
Wat een dom forum... ik heb maar een ban aangevraagd....quote:Op donderdag 24 april 2008 17:32 schreef beequeen het volgende:
jalas hetquote:Op donderdag 24 april 2008 18:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat een dom forum... ik heb maar een ban aangevraagd....
Een optie op een huis, dat is even iets anders.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:04 schreef JEEtjuuh het volgende:
huub heeft een optie genomen om naar huis te gaan , hij is het zat
Die gaan nog sneller echt scheiden dan dat ze getrouwd zijn.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:06 schreef avonne het volgende:
echt getrouwd, oke
maar toch raar dat Huub dan een optie op een huis neemt zonder dat Claire weet waar het is en wat het is
quote:Op donderdag 24 april 2008 17:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, ik voel me prima in de waslijst van gebanden. Het was ook mijn eerste en laatste keer, het voelt toch een beetje als belletje trekken
Dat gastenboek zit vol met tokkies & co.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Leuk!! Belletje trekken
Ik wil ook wel eens ergens gebanned zijn![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben in ieder geval tijd te veel.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat gastenboek zit vol met tokkies & co.
Subtiel.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat een dom forum... ik heb maar een ban aangevraagd....
[ afbeelding ]
En weg is ie alweer....![]()
![]()
Zo beter....?quote:
Ik snap het niet, die van mij redt het niet langer dan 2 minuten.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:26 schreef RTM1988 het volgende:
die van mij staat er ook nog steeds!
is subtiel geschreven, als je hem goed leest merk je het:P
onder de naam roel
Brian is Gay staat er.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:26 schreef RTM1988 het volgende:
die van mij staat er ook nog steeds!
is subtiel geschreven, als je hem goed leest merk je het:P
onder de naam roel
quote:Op donderdag 24 april 2008 18:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Zo beter....?
[ afbeelding ]
Dat blijft dan wel gewoon staan natuurlijk.![]()
En ze werken ook niet mee om die post te verwijderen. Die laten ze dan gewoon staan.
[ afbeelding ]
Ze zijn niet echt politiek coorect.
Maar dat was het dan weer, Genoeg lol gehad om die zieligerds![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 april 2008 18:31 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Aman checkt haar nieuwe kapsel die ze vandaag bij de tandarts heeft gehaald voo de achter de spiegel-camera
quote:Op donderdag 24 april 2008 18:42 schreef akveor het volgende:
Huub had z'n zonnebrilop onder de douche... is ie nu al uitgekeken op Claire?
Opgezocht, de vorige ontslagronde wasquote:Op donderdag 24 april 2008 17:57 schreef BuffyJan het volgende:
Sorry OT maar iemand enig idee hoe laat de ontslagronde is vanavond?
Fantastisch, tipsch en akveor ook. Leuk he, beetje stout zijnquote:Op donderdag 24 april 2008 18:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Leuk!! Belletje trekken
Ik wil ook wel eens ergens gebanned zijn![]()
[ afbeelding ]
Het is echt te triest, hoeveel modjes hebben ze er wel niet opgezet om al die berichten steeds weg te halen en mensen te blokkenquote:Op donderdag 24 april 2008 18:45 schreef RSie het volgende:
Hehe,.. ik zie dat zelfs een onschuldige post met daarin de vraag of dellie een nieuw pruikje heeft wordt verwijderd.
Zit Kenniks daar te modderen?
Nou, dan doet ze het niet gek tochquote:Op donderdag 24 april 2008 18:49 schreef BarryK het volgende:
Amanda die helpt met roeren, whahaha een kind van 3 doet zoiets.
quote:Op donderdag 24 april 2008 18:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Fantastisch, tipsch en akveor ook. Leuk he, beetje stout zijn
Brian heeft al 16 jaar 2 gay-stiefvaders, zijn moeder had het druk met werk en haar eigen leven,quote:Op donderdag 24 april 2008 18:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Wehehe, ik had het helemaal niet gezien, Brian is gayTop
quote:Op donderdag 24 april 2008 18:51 schreef Lady-night het volgende:
Gatver net even bij gelezen, wat een raar gifje is dat van Brian, staat hij Fries echt te bevredigen of lijkt dat maar zo....??/
ja, en ik mag die huub al niet vanaf de dag dat hij dat kot binnenkwam.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:40 schreef Oma1 het volgende:
[..]
kijk jij wel goed naar de straems??????????
Neequote:Op donderdag 24 april 2008 19:00 schreef Charmian het volgende:
Ik lees net op VOL dat ontslagronde niet meer unaniem is, mar dat ze één stem ongeldig mogen verklaren. Is dat waar?
Goed argumentquote:Op donderdag 24 april 2008 18:58 schreef vanderaalst het volgende:
[..]
ja, en ik mag die huub al niet vanaf de dag dat hij dat kot binnenkwam.
Goed zo, slimme actie, 2tegen 2 en een loose cannon, lijkt me het beste.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:00 schreef Marieke_B het volgende:
Huub: Als er geen halve finale was geweest, had ik Claire eruit gestemd.
Niet gehoord maar dat zou wel heel nep zijn.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:00 schreef Charmian het volgende:
Ik lees net op VOL dat ontslagronde niet meer unaniem is, mar dat ze één stem ongeldig mogen verklaren. Is dat waar?
U is belg?quote:Op donderdag 24 april 2008 18:58 schreef vanderaalst het volgende:
[..]
ja, en ik mag die huub al niet vanaf de dag dat hij dat kot binnenkwam.
Als dat zo is dan mag Jaap kiezen en ligt Claire er uit denk ik.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:00 schreef Charmian het volgende:
Held Huub is een watje en geen winnaar omdat hij een alcohol verbod accepteert.quote:
Het lijkt wat op belletje trekken, zoals mazuru al zei. Heerlijk soms.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Fantastisch, tipsch en akveor ook. Leuk he, beetje stout zijn
Ik schrok al.quote:
Nietes, ik zei het het eerst en mazaru wou ook wel eens... stout zijn we, stout!quote:Op donderdag 24 april 2008 19:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het lijkt wat op belletje trekken, zoals mazuru al zei. Heerlijk soms.Akveor, ben je er al klaar voor om dat ding plat te leggen?
Owkee, ik las 'kot' en dat vind ik zo typisch belgischquote:Op donderdag 24 april 2008 19:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Boeren en lighttown is Eindhoven, lichtstad, tijdens de carnaval Lampegat.
OT=On Topic, toch?quote:Op donderdag 24 april 2008 19:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Nietes, ik zei het het eerst en mazaru wou ook wel eens... stout zijn we, stout!
ook omdat het allemaal hartstikke ot is
Nou hij drinkt wél "cola light" hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 19:02 schreef Borga het volgende:
[..]
Held Huub is een watje en geen winnaar omdat hij een alcohol verbod accepteert.
Belg en Eindhovuh is hetzelfdequote:Op donderdag 24 april 2008 19:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
Owkee, ik las 'kot' en dat vind ik zo typisch belgisch
Niemand?quote:Op donderdag 24 april 2008 17:57 schreef BuffyJan het volgende:
Sorry OT maar iemand enig idee hoe laat de ontslagronde is vanavond?
Jij kunt je ook als geen ander inleven in die verdorstende, verstikte en afgedankte bloemetje zeker?quote:Op donderdag 24 april 2008 19:10 schreef blomst het volgende:
Die bloemen die Amanda zonet weg legde waren dus bloemen voor Claire, en ze zei het dus niet, echt een trut.
Ik las dat er iemand op een vorige pagina had gepost dat vorige twee ontslagrondes om 20.30 en 20.45 waren, dus rond die tijd waarschijnlijk.quote:
Hoe dan???quote:Op donderdag 24 april 2008 19:13 schreef tuinfluiter het volgende:
Brian zei dat deze ontslagronde gaat inslaan als een bom.
Meestal tussen 19:30 en 21:30 ongeveerquote:
Thanx! En alle andere, ik heb er over heen gelezenquote:Op donderdag 24 april 2008 19:13 schreef tuinfluiter het volgende:
Brian zei dat deze ontslagronde gaat inslaan als een bom.
@BuffyJan.18:53 gaf ik de tijden door van de 2 laatste ontslagrondes,
dat wil natuurlijk niets zeggen, soms komt er een kok en dan is de ontslagronde later.
@lady. Ach, misschien weet Brian veel, maar ook niet alles.
als ze allemaal Huub eruit stemmen, slaat het bij mij wel in als een bomquote:
Niemand heeft Jaap nog nodig, hij had zo weggekund.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:16 schreef akveor het volgende:
Het feit dat er geen ontslagronde voor Jaap is aangevraagd zegt mij dat dit hele zooitje gewoon nep is. Ik had 50 euro aan de kant gelegd voor de finale. Ze kunnen wat mij betreft daar doodvallen bij Talpa Media.
Keer op keer word er niet logisch gespeeld. Eerst een Jaap die niet tegen B en A speelt om zo een plek in de finale te behalen. En nu zit hij dus niet op de bank.
Jaap is gewoon beloont met en finaleplaats omdat hiij niets heeft gedaan tegen B en A. Het is roduit schandalig. Ik begin steeds beter Huub z'n dipje te begrijpen. Hij mag gewoon niet winnen.
Hear, hear. Het is crystal clear. Amanda of Brian wint, Huub weet dat ook denk ik.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:16 schreef akveor het volgende:
Het feit dat er geen ontslagronde voor Jaap is aangevraagd zegt mij dat dit hele zooitje gewoon nep is. Ik had 50 euro aan de kant gelegd voor de finale. Ze kunnen wat mij betreft daar doodvallen bij Talpa Media.
Keer op keer word er niet logisch gespeeld. Eerst een Jaap die niet tegen B en A speelt om zo een plek in de finale te behalen. En nu zit hij dus niet op de bank.
Jaap is gewoon beloont met en finaleplaats omdat hiij niets heeft gedaan tegen B en A. Het is roduit schandalig. Ik begin steeds beter Huub z'n dipje te begrijpen. Hij mag gewoon niet winnen.
Weet niet. Wat ik vooral vreemd vind is dat Jaap overal maar tussen zit zonder door een partij tegengewerkt te worden. Hij heeft het daar dus heel opvallend veel te gemakkelijk.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:16 schreef akveor het volgende:
Dus heeft jaap het goed gedaanquote:Op donderdag 24 april 2008 19:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Niemand heeft Jaap nog nodig, hij had zo weggekund.
Gek hè, maar ik heb zo'n voorgevoel dat ze Huub er wél uitstemmen vanavond. De trouwerij is achter de rug, en nu kan hij opzouten, en is de weg vrij voor Brian of Amanda.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:18 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
als ze allemaal Huub eruit stemmen, slaat het bij mij wel in als een bom
maar daar ga ik niet van uit
Och, weer een mogelijkheid, Jaap was te laat, zijn stem geldt niet.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:23 schreef BarryK het volgende:
Lulverhaal dit dus, brian heeft al gestemd... jaap had eigenlijk al moeten stemmen, maar doet het nu.
Je hoorde het goed.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:23 schreef BarryK het volgende:
Lulverhaal dit dus, brian heeft al gestemd... jaap had eigenlijk al moeten stemmen, maar doet het nu.
Er zit totaal geen logica in. Wanneer Huub Jaap had wegestemd dan had ie misschien nog wat stemmen van Jaap kunnen pakken in de finale. Ook die stemmingsronde is zo opgezet dat het ten nadele van Huub is. Ik stel voor Huub vanavond op de bank te zetten en unaniem te ontslaan. En dat Claire morgen d'r koffers pakt. Jaap wordt 15 mei gewoon weggestemt door B en A. Laat ze toch doodvallen bij die hele bende daar.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hear, hear. Het is crystal clear. Amanda of Brian wint, Huub weet dat ook denk ik.
nope... de febo heeft het goed geregeld voor hemquote:
geen optie............ Huub moet de sms-inkomsten veilig stellen voor 22 meiquote:Op donderdag 24 april 2008 19:22 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Gek hè, maar ik heb zo'n voorgevoel dat ze Huub er wél uitstemmen vanavond. De trouwerij is achter de rug, en nu kan hij opzouten, en is de weg vrij voor Brian of Amanda.
Ik hoop natuurlijk dat het níet zo is...
Hear hear.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:26 schreef akveor het volgende:
Die viezerikken van TalpaMedia geven je de indruk dat het een eerlijke strijd is. Flens is gewoon een vieze stinkhoer.
Precies... het klopt voor geen meter. Iedereen wilde Jaap lozen en dat was het enige logische... sneu voor Jaap dat wel maar dan had ie zich maar sociaal op moeten stellen. En nu krijgt ie een rol als entertainer de komende drie weken. Met z'n neppe acteer werk. Ik walg van die dikke vieze vette onsymphatiek vetklep.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:20 schreef tipsch het volgende:
[..]
Weet niet. Wat ik vooral vreemd vind is dat Jaap overal maar tussen zit zonder door een partij tegengewerkt te worden. Hij heeft het daar dus heel opvallend veel te gemakkelijk.
Aldsu Brian zal komende ontslagronde inslaan als een bom. Claire of Huub gaat? Lekker ook weer als hij dan echt over zulke voorkennis blijkt te beschikken.
Nep ja, heel nep.![]()
Jaap niet weg is geen enkele cent van mij. Ik ben er klaar mee. Meer dan anderhalf jaar is het strijden tegen de bierkaai. Totaal respectloos zijn ze met de fans van het DGK concept omgegaan.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:27 schreef Desii het volgende:
[..]
geen optie............ Huub moet de sms-inkomsten veilig stellen voor 22 mei
En dan nog aandeelhouder bij de RTL-group.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:31 schreef akveor het volgende:
Jaap niet weg is geen enkele cent van mij. Ik ben er klaar mee. Meer dan anderhalf jaar is het strijden tegen de bierkaai. Totaal respectloos zijn ze met de fans van het DGK concept omgegaan.
JdM? Ik hoop dat zijn bedrijf zo snel mogelijk naar de fillestijnen gaat....
Dus dat. Ik ga er geen woord meer aan vuilmaken, we zitten erbij en kijken ernaar. Huub, de enige terechte winnaar van de dat hok, wordt gewoon genaaid. Ik wens Talpa veel succes met het trailer trash en ik moet nog maar zien of het format werkelijk uitgezonden wordt in welk land dan ook met winnaars als criminele Brian of Amanda. De buitenwereld is toch niet gek, voeding genoeg om die 2 te incrimeneren.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:26 schreef akveor het volgende:
Er zit totaal geen logica in. Wanneer Huub Jaap had wegestemd dan had ie misschien nog wat stemmen van Jaap kunnen pakken in de finale. Ook die stemmingsronde is zo opgezet dat het ten nadele van Huub is. Ik stel voor Huub vanavond op de bank te zetten en unaniem te ontslaan. En dat Claire morgen d'r koffers pakt. Jaap wordt 15 mei gewoon weggestemt door B en A. Laat ze toch doodvallen bij die hele bende daar.
Die viezerikken van TalpaMedia geven je de indruk dat het een eerlijke strijd is. Flens is gewoon een vieze stinkhoer.
Ik denk dat Brian ook een groot probleem is. Die heeft m.i. altijd geweigerd om bijvoorbeeld samen met Huub (of Eric of Sylvia in de tijd) iets te ondernemen tegen een ander. Die heeft nooit bij kunnen draaien. Talpa heeft wat dat betreft ook nooit de juiste maatregelen getroffen. Ze laten hem bewust 1 meisje benauwen, die zich er niet bewust van is dat dat speelt. Amanda is ook iedere aansluiting verloren, door toedoen van Brian.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:29 schreef akveor het volgende:
[..]
Precies... het klopt voor geen meter. Iedereen wilde Jaap lozen en dat was het enige logische... sneu voor Jaap dat wel maar dan had ie zich maar sociaal op moeten stellen. En nu krijgt ie een rol als entertainer de komende drie weken. Met z'n neppe acteer werk. Ik walg van die dikke vieze vette onsymphatiek vetklep.
Lol, je keek ook Boulevard? Het eerste waar ik aan dacht toen in Rattengate hoorde...... Brianquote:Op donderdag 24 april 2008 19:30 schreef -Blurk- het volgende:
Er was vandaag in Amsterdam een "rattendiner" , eigenlijk had Brian daar ook aan moeten zitten
Jaap kon niet anders. zoals hij net op de tv zei: '' ik ben zo de lul, want ik ben geen stelletje.''quote:Op donderdag 24 april 2008 19:26 schreef Desii het volgende:
[..]
nope... de febo heeft het goed geregeld voor hem![]()
gister sprak Huub nog uit tegen Eric.... dat hij Jaap er niet uit kon stemmen
Eric: gaf een seintje dat tie het begreep
ik ga helemaal niet sms-en meer........ het is allemaal doorgestoken kaart.... (in mijn optiek dan)
Huub zei net dat ze gewoon door moesten gaan met tv maken, ik denk dat hij nog steeds denkt dat ie een kans maakt om te winnen.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:20 schreef beequeen het volgende:
[..]
Hear, hear. Het is crystal clear. Amanda of Brian wint, Huub weet dat ook denk ik.
Ja, het was ook mijn eerste gedachte, alleen jammer dat het doel van dit diner om beschérming van de "rat" ging...quote:Op donderdag 24 april 2008 19:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Lol, je keek ook Boulevard? Het eerste waar ik aan dacht toen in Rattengate hoorde...... Brian
Het is het jaar van de ratquote:Op donderdag 24 april 2008 19:35 schreef mootie het volgende:
[..]
Lol, je keek ook Boulevard? Het eerste waar ik aan dacht toen in Rattengate hoorde...... Brian
Juist!quote:Op donderdag 24 april 2008 19:35 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ik denk dat Brian ook een groot probleem is. Die heeft m.i. altijd geweigerd om bijvoorbeeld samen met Huub (of Eric of Sylvia in de tijd) iets te ondernemen tegen een ander. Die heeft nooit bij kunnen draaien. Talpa heeft wat dat betreft ook nooit de juiste maatregelen getroffen. Ze laten hem bewust 1 meisje benauwen, die zich er niet bewust van is dat dat speelt. Amanda is ook iedere aansluiting verloren, door toedoen van Brian.
Dat is deze COSquote:Op donderdag 24 april 2008 19:39 schreef akveor het volgende:
Volgende COS; [COS # 3608] Amanda's nieuwe matten en een echt huwelijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |