En de mooiste diss die er is dan: een onbedoelde diss.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:28 schreef tipsch het volgende:
Duidelijk, voor blinden en slechtzienden.Een diss uit eigen kamp.
Ze bestaan.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:29 schreef Copycat het volgende:
[..]
En de mooiste diss die er is dan: een onbedoelde diss.
Jammer dat we daar niet kunnen ragerenquote:Op donderdag 24 april 2008 17:32 schreef beequeen het volgende:
De fans zijn helemaal lyrisch.
http://www.brianamanda.mygb.nl/
Jee, ik ben er geblokkeerd.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:32 schreef beequeen het volgende:
quote:Op donderdag 24 april 2008 17:32 schreef beequeen het volgende:
Jij ook al?quote:
Ja, snap het niet. Ik heb er nog nooit iets lelijks gepost.quote:
Flauw zeg, toch een subtiele post, trek het je niet aan, RE-LA-TI-VE-REN is een moeilijk woordje, vraag maar aan Brian.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:36 schreef tipsch het volgende:
[..]
Ja, snap het niet. Ik heb er nog nooit iets lelijks gepost.
Dit is toch niet lelijk, of toch?
Subtiel, dat dominospel voor blinden/slechtzienden.![]()
Ik vermaak me kostelijk.
Ik mag niet.
Succes.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:38 schreef tipsch het volgende:
* tipsch gaat ff wat proxies zoeken verzamelen![]()
quote:Op donderdag 24 april 2008 17:41 schreef SIRA het volgende:
Iemand dit al gezien ?
Ik heb 't ook maar even in DGK in de Media gezet.
toch gek.. Brian, Jaap en Huub komen EN de eventuele winnaar ???
[ afbeelding ]
Je kan het ook laten doen..quote:Op donderdag 24 april 2008 17:38 schreef tipsch het volgende:
* tipsch gaat ff wat proxies zoeken verzamelen![]()
Ik denk dat Brian nog niet eens homo is, maar van kinky sex houdt met mannen met dieren met Manniequote:Op donderdag 24 april 2008 17:43 schreef PeterNB het volgende:
Wat een rare cap in de OP![]()
[ afbeelding ]
Fries heeft de tong uit zijn bek mond.. Dus brian doet het wel goed zo te zien...quote:Op donderdag 24 april 2008 17:43 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Hey, jij post de andere!quote:Op donderdag 24 april 2008 17:43 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
Ik weet niet of dat wel zo positief is.....quote:Op donderdag 24 april 2008 17:45 schreef cobain94 het volgende:
[..]
Fries heeft de tong uit zijn bek mond.. Dus brian doet het wel goed zo te zien...
Probeer het zo nog eens.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:45 schreef Disana het volgende:
Het was mijn eerste keer, dus ik mocht nog:
[ afbeelding ]
Hoi tippiequote:Op donderdag 24 april 2008 17:46 schreef tipsch het volgende:
Nou, gelukt!
Is dat van die gratiana een soort van briantilliaansquote:Op donderdag 24 april 2008 17:45 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
Ach zijn allemaal 16 jarige pubers en die hebben niet echt veel geld om te sms en,Huub zijn fanbase heeft veel meer geld tot zijn beschikkingquote:Op donderdag 24 april 2008 17:45 schreef Disana het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 april 2008 17:46 schreef tipsch het volgende:
Nou, gelukt!
Haha, ik voel me prima in de waslijst van gebanden. Het was ook mijn eerste en laatste keer, het voelt toch een beetje als belletje trekkenquote:
modje daar maakt overurenquote:
Totaal OT maar wie is Cavia 69?quote:Op donderdag 24 april 2008 17:50 schreef Scandalous het volgende:
Disana ik zie je bericht al niet meer staan
Ik had ook niet anders verwacht. Beetje zielig eigenlijk ook, zo'n modje met versleten vingertjesquote:Op donderdag 24 april 2008 17:50 schreef Scandalous het volgende:
Disana ik zie je bericht al niet meer staan
quote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 17:41 schreef Dementor het volgende:
Brian ik vind het echt geweldig hoe jij Amanda alle hoeken van de villa laat zien als je kwaad bent.
Ook het gestomp en geknijp onder de lakens kan ik erg waarderen.
Jij zette Amanda onder de douche en wurgde haar met een doucheslang, wat een creativiteit!
Wie post hem voor mij
Ik zie het, hilarisch.quote:
Het is alleen de vraag of heel Huubs fanbase ook werkelijk sms't. Ik vind wel dat Huub moet winnen, en ik vond het altijd leuk dat hij het hoogst in de popo stond... maar gebeld heb ik echt nog nooit.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:49 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ach zijn allemaal 16 jarige pubers en die hebben niet echt veel geld om te sms en,Huub zijn fanbase heeft veel meer geld tot zijn beschikking
Sorry.... ik zie helemaal geen probleem omdat je de oplossing zelf al hebt gegeven. Ook met 5 man in de fiale kun je een patstelling krijgen. Nee, ik denk dat de Febo alle oudgedienden 'beloont' met een plaats in de finale. De enige weg voor Huub om die te halen is via Claire. De Febo weet dat iedereen Huub zal dumpen maar willen hem in de finale.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:55 schreef Deisyy het volgende:
Jaap mag er helemaal niet uit vanavond van de redactie.
Als Jaap er vanavond uit zou gaan, zouden ze weleens een probleem kunnen krijgen op 15 mei, wanneer ze elkaar de punten moeten gaan geven en de kans groot is dat er 2 personen op de laatste plaats eindigen en dan zitten ze met het probleem, die 2 er allebei uit of er geen van beiden uit.
oooo wrom kan ik niks posten daarquote:Op donderdag 24 april 2008 17:32 schreef beequeen het volgende:
doet hij het witte hoedje ook op?quote:Op donderdag 24 april 2008 17:53 schreef rooie3 het volgende:
De paardentrekker doet zijn pipopak weer aan.
Ik denk in de finale doen de meesten het wel.Vond het zonde van me geld om alleen maar voor contactpunten te sms en,maar in de finale denk ik toch dat ik het ga doen.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Het is alleen de vraag of heel Huubs fanbase ook werkelijk sms't. Ik vind wel dat Huub moet winnen, en ik vond het altijd leuk dat hij het hoogst in de popo stond... maar gebeld heb ik echt nog nooit.
de minste punten ??? dat volg ik ff niet en wie de meeste dan ?quote:Op donderdag 24 april 2008 17:54 schreef akveor het volgende:
[..]
Sorry.... ik zie helemaal geen probleem omdat je de oplossing zelf al hebt gegeven. Ook met 5 man in de fiale kun je een patstelling krijgen. Nee, ik denk dat de Febo alle oudgedienden 'beloont' met een plaats in de finale. De enige weg voor Huub om die te halen is via Claire. De Febo weet dat iedereen Huub zal dumpen maar willen hem in de finale.
Door deze wazige stemming kunnen ze nog de schijn hooghouden dat ook Huub de finale heeft bereikt ten koste van Claire (Huub kan eigenlijk niets anders dan haar de minste punten te geven)
ikke ookquote:Op donderdag 24 april 2008 17:54 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Ik denk in de finale doen de meesten het wel.Vond het zonde van me geld om alleen maar voor contactpunten te sms en,maar in de finale denk ik toch dat ik het ga doen.
Hou jij van Amanda???quote:Op donderdag 24 april 2008 17:43 schreef PeterNB het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 24 april 2008 17:53 schreef rooie3 het volgende:
De paardentrekker doet zijn pipopak weer aan.
Wat een dom forum... ik heb maar een ban aangevraagd....quote:Op donderdag 24 april 2008 17:32 schreef beequeen het volgende:
jalas hetquote:Op donderdag 24 april 2008 18:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat een dom forum... ik heb maar een ban aangevraagd....
Een optie op een huis, dat is even iets anders.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:04 schreef JEEtjuuh het volgende:
huub heeft een optie genomen om naar huis te gaan , hij is het zat
Die gaan nog sneller echt scheiden dan dat ze getrouwd zijn.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:06 schreef avonne het volgende:
echt getrouwd, oke
maar toch raar dat Huub dan een optie op een huis neemt zonder dat Claire weet waar het is en wat het is
quote:Op donderdag 24 april 2008 17:49 schreef Disana het volgende:
[..]
Haha, ik voel me prima in de waslijst van gebanden. Het was ook mijn eerste en laatste keer, het voelt toch een beetje als belletje trekken
Dat gastenboek zit vol met tokkies & co.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Leuk!! Belletje trekken
Ik wil ook wel eens ergens gebanned zijn![]()
[ afbeelding ]
Ze hebben in ieder geval tijd te veel.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:10 schreef Dementor het volgende:
[..]
Dat gastenboek zit vol met tokkies & co.
Subtiel.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:04 schreef akveor het volgende:
[..]
Wat een dom forum... ik heb maar een ban aangevraagd....
[ afbeelding ]
En weg is ie alweer....![]()
![]()
Zo beter....?quote:
Ik snap het niet, die van mij redt het niet langer dan 2 minuten.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:26 schreef RTM1988 het volgende:
die van mij staat er ook nog steeds!
is subtiel geschreven, als je hem goed leest merk je het:P
onder de naam roel
Brian is Gay staat er.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:26 schreef RTM1988 het volgende:
die van mij staat er ook nog steeds!
is subtiel geschreven, als je hem goed leest merk je het:P
onder de naam roel
quote:Op donderdag 24 april 2008 18:19 schreef akveor het volgende:
[..]
Zo beter....?
[ afbeelding ]
Dat blijft dan wel gewoon staan natuurlijk.![]()
En ze werken ook niet mee om die post te verwijderen. Die laten ze dan gewoon staan.
[ afbeelding ]
Ze zijn niet echt politiek coorect.
Maar dat was het dan weer, Genoeg lol gehad om die zieligerds![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |