Vergeet de cavia op het hoofd van zijn vriendin niet.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:37 schreef beequeen het volgende:
Tongen met Tanner (koetsiekoe), spelen met de piemel van Fries en Dilana "doggy-style" willen nemen(grappenderwijs hè), allemaal heel normaal toch? Maar goed, het is zelf ook een beest.....een gore rat.
Misschien moeten we het beter RE-LA-TI-VE-RENquote:Op donderdag 24 april 2008 16:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tongen met Tanner (koetsiekoe), spelen met de piemel van Fries en Dilana "doggy-style" willen nemen(grappenderwijs hè), allemaal heel normaal toch? Maar goed, het is zelf ook een beest.....een gore rat.
True!quote:Op donderdag 24 april 2008 16:35 schreef tutjehola het volgende:
Ik vind het een belediging voor de homo gemeenschap om te zeggen dat Brian homo is omdat hij van paardenpiemels houdt. Ik hou het er maar op dat Brian een goor vies mannetje is.
Er is toch geen ontslagronde voor hem aangevraagd?quote:Op donderdag 24 april 2008 16:43 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik hoop zo dat jaap vanavond weg gaat
Gaat 'm niet worden. Er is geen ontslagronde voor hem aangevraagd, alleen voor Huub en Claire.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:43 schreef JEEtjuuh het volgende:
ik hoop zo dat jaap vanavond weg gaat
What else is newquote:Op donderdag 24 april 2008 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden. Er is geen ontslagronde voor hem aangevraagd, alleen voor Huub en Claire.
Maak je maar op voor een avondje Huub en Claire beigen.
quote:Op donderdag 24 april 2008 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
Gaat 'm niet worden. Er is geen ontslagronde voor hem aangevraagd, alleen voor Huub en Claire.
quote:Op donderdag 24 april 2008 16:35 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Ik vind het een belediging voor de homo gemeenschap om te zeggen dat Brian homo is omdat hij van paardenpiemels houdt. Ik hou het er maar op dat Brian een goor vies mannetje is.
Voor mij wordt steeds duidelijker dat Claire zich niet in het spel mag mengen. Zij is erin gekomen als backup van iedereen en het was Huub die haar het eerst nodig had. De vorige keer heeft ze geen ontslagronde aangevraagd en nu weer niet. Claire die gaat de 15de weg. Terwijl het logischer is dat Huub zou gaan.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:45 schreef beequeen het volgende:
[..]
+1 scherp!quote:Op donderdag 24 april 2008 16:55 schreef Deisyy het volgende:
Jaap mag er helemaal niet uit vanavond van de redactie.
Als Jaap er vanavond uit zou gaan, zouden ze weleens een probleem kunnen krijgen op 15 mei, wanneer ze elkaar de punten moeten gaan geven en de kans groot is dat er 2 personen op de laatste plaats eindigen en dan zitten ze met het probleem, die 2 er allebei uit of er geen van beiden uit.
Helaas twijfel ik heel erg aan de betrouwbaarheid van de sms-tellingquote:Op donderdag 24 april 2008 16:59 schreef kahaarin het volgende:
[..]
+1 scherp!![]()
Ik denk dat je gelijk hebt, ik dacht al eerder dat Jaap meer macht had dan wij met z'n allen denken, niemand gaat er ooit echt vol op Jaap, dit zou best eens de reden kunnen zijn, bij een gelijk aantal mensen die punten verdelen krijg je wrs 2 nummers 1 en 2 nummers 2, alhoewel, de stemming van de kandidaten telt maar half mee toch? De SMS-jes doen de andere helft, dan zou het juist heel spannend zijn, Huub en Brian evenveel stemmen tot de uitslag van de kijkers binnen is.
We zullen zien hoe het loopt.
huub of claire is ouwe koekquote:Op donderdag 24 april 2008 16:47 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Dit script ruik je toch op een kilometer afstand, ik verwacht dat iedereen er in blijft en dat Jaap een Dennisje mag doen tzt.
Ik ook hoor, Huub heeft toch al eens gezegd dat de FEBO beslist wie er gaat winnen? Ik denk dat hij daar gelijk in heeft, maar dat is al een poosje duidelijk, toen Dennis vlak voor vertrek ineens explosief was gestegen en Jaap ongeveer evenveel was gedaald bijvoorbeeld.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:04 schreef Deisyy het volgende:
Helaas twijfel ik heel erg aan de betrouwbaarheid van de sms-telling
Die CD van Mariah? Of die grote doos, die voor haar en Brian samen is?quote:Op donderdag 24 april 2008 17:07 schreef T-lex het volgende:
Hoor dat Amanda m'n cadeautje binnen heeft gekregen....sorry mensen.
Als dat zo is dan is het script, normaliter stem je je nieuwbakken wederhelft niet weg, dan zou je vrijwillig een maand zonder elkaar zitten.quote:
Wat ik niet snap he, is dat mensen cadeautjes gaan sturen naar die lui! Het zijn verdomme miljonairs ze kunnen alles kopen wat ze willen.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:07 schreef T-lex het volgende:
Iddquote:Op donderdag 24 april 2008 17:10 schreef petraa het volgende:
[..]
Wat ik niet snap he, is dat mensen cadeautjes gaan sturen naar die lui! Het zijn verdomme miljonairs ze kunnen alles kopen wat ze willen.
Die tekst er ook bijquote:Op donderdag 24 april 2008 17:07 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Pruik staat goed, aanbiedinkje ?
Nieuwe album van Mariah, daarom zei ik al sorry...quote:Op donderdag 24 april 2008 17:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die CD van Mariah? Of die grote doos, die voor haar en Brian samen is?
Een nieuwe hoofd-cavia?quote:Op donderdag 24 april 2008 17:07 schreef T-lex het volgende:
Hopelijk leert ze de nummers niet meezingen voor 22 meiquote:Op donderdag 24 april 2008 17:15 schreef T-lex het volgende:
Nieuwe album van Mariah, daarom zei ik al sorry...
Waar moet je dat spel in hemelsnaam spelen?quote:Op donderdag 24 april 2008 17:18 schreef beequeen het volgende:
Dominostenen voor blinden en slechtzienden.....velletjes papier van 50x20 cm.
Kopietje ervan toch zeker?quote:Op donderdag 24 april 2008 17:15 schreef T-lex het volgende:
[..]
Nieuwe album van Mariah, daarom zei ik al sorry...
Vast van marktplaats...quote:Op donderdag 24 april 2008 17:07 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Pruik staat goed, aanbiedinkje ?
Werkelijk, is het dan niet een subtiele diss?quote:Op donderdag 24 april 2008 17:18 schreef beequeen het volgende:
Dominostenen voor blinden en slechtzienden.....velletjes papier van 50x20 cm.
Het is een cadeau van die Brianamanda site hè? Die herkennen een subtiele diss nog niet als ze er met twee benen instappen.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:22 schreef tipsch het volgende:
Werkelijk> Is het dan niet een subtiele diss?
Het is een soort Twister, maar dan anders. Ik lig echt in een deuk hier.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:20 schreef Copycat het volgende:
Waar moet je dat spel in hemelsnaam spelen?
Of is het bedoeld voor recreatieruimtes van bepaalde instellingen?
Schudden lijkt me wel moeilijk... dus misschien is het zodat Brian niet meer vals kan spelen (yeah right).quote:Op donderdag 24 april 2008 17:22 schreef tipsch het volgende:
[..]
Werkelijk, is het dan niet een subtiele diss?
Duidelijk, voor blinden en slechtzienden.quote:Op donderdag 24 april 2008 17:23 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het is een cadeau van die Brianamanda site hè? Die herkennen een subtiele diss nog niet als ze er met twee benen instappen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |