Dus Brian heeft zijn vinger bezeerd aan die keiharde nek van Huub?quote:Op donderdag 24 april 2008 16:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
Zijn vinger bloedde zelfs, kun je nagaan hoe heftig het is geweest.Maar zelfs daar heeft hij geen foto van gemaakt.
Zou Huub hem gebeten hebben toen Brian hem probeerde te wurgen cq zijn nek probeerde te breken, who knows?
Stoute Huub, dat is uitlokkenquote:Op donderdag 24 april 2008 16:10 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Dus Brian heeft zijn vinger bezeerd aan die keiharde nek van Huub?
Het kan Huub zijn natuurlijk aantrekkingskracht tot vrouwen zijn maar Huub en Claire zie je vaak zo lekker samen liggen. Ik zie dat maar bitter weinig bij Brian en Amanda. Terwijl Amanda dat wel graag wil volgens mij. Tel daarbij dat Brian wel heel erg veel intresse heeft in het lid van Fries... en je zou haast denken dat Brian eigenlijk gewoon een homo in de kast is.quote:
Hè jakkes, wat een eng idee, Brian die probeert Huub een stijve te bezorgen. What a nightmare.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:07 schreef mootie het volgende:
Misschien deed Brian wel een Friespiemeltje bij Huub
Ja, dat heeft Huub zelf gezegd, een paar keer.quote:Op donderdag 24 april 2008 15:53 schreef Dementor het volgende:
Is Brian de nacht voor de bruiloft Huub naar de strot gevlogen?
Ik meende zoiets te hebben gelezen en nu zegt Huub dat hij last heeft van zijn keel om dat iemand zijn keel dichtkneep..
Dus rat is al dagenlang bezig?
Was het maar een latente homo in de kistquote:Op donderdag 24 april 2008 16:12 schreef marky het volgende:
en je zou haast denken dat Brian eigenlijk gewoon een homo in de kast is.
helemaal goedquote:Op donderdag 24 april 2008 15:53 schreef Dementor het volgende:
Is Brian de nacht voor de bruiloft Huub naar de strot gevlogen?
Ik meende zoiets te hebben gelezen en nu zegt Huub dat hij last heeft van zijn keel om dat iemand zijn keel dichtkneep..
Dus rat is al dagenlang bezig?
Dit is niet de eerste keer dat een user dat denkt. Vergeet ook niet zijn anale fixatie.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:12 schreef marky het volgende:
Je zou haast denken dat Brian eigenlijk gewoon een homo in de kast is.
Niet zo lang geleden heb ik me dat ook al bedacht. Het zal zomaar kunnen dat hij gewoon homo in kast is. Hoewel ik bij hem geen speciale homo dingen zie als wat ik zag bij Eric, Ricardo en nix. Daarbij discrimineert hij homo's misschien om zichzelf niet te verdenken, toont hij geen echte gevoelens tegenover amanda, houdt hij liever van anaal..ect..ect..quote:Op donderdag 24 april 2008 16:12 schreef marky het volgende:
[..]
Het kan Huub zijn natuurlijk aantrekkingskracht tot vrouwen zijn maar Huub en Claire zie je vaak zo lekker samen liggen. Ik zie dat maar bitter weinig bij Brian en Amanda. Terwijl Amanda dat wel graag wil volgens mij. Tel daarbij dat Brian wel heel erg veel intresse heeft in het lid van Fries... en je zou haast denken dat Brian eigenlijk gewoon een homo in de kast is.
en vooral niet vergeten als eerste aan die foon gehangen met een jankstemquote:Op donderdag 24 april 2008 16:05 schreef Prosac het volgende:
[..]
Dat zou het haast moeten zijn, want normaal gesproken raakt hij niet uitgepraat als Huub iets gedaan zou hebben.
i like it , i like itquote:Op donderdag 24 april 2008 16:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Was het maar een latente homo in de kist.
och, Kahaarin, je moet er niet zó veel werk van maken hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 15:43 schreef kahaarin het volgende:
volgt.
Ik denk niet dat Brian homo is, Brian is gewoon een vieze gore vent die geilt op stijve paardenpiemelsquote:Op donderdag 24 april 2008 16:22 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Niet zo lang geleden heb ik me dat ook al bedacht. Het zal zomaar kunnen dat hij gewoon homo in kast is. Hoewel ik bij hem geen speciale homo dingen zie als wat ik zag bij Eric, Ricardo en nix. Daarbij discrimineert hij homo misschien om zichzelf niet te verdenken, toont hij geen echte gevoelens tegenover amanda, houdt hij liever van anaal..ect..ect..
Maar ik wil hem nog niet te snel bestempelen als homo, want ik denk dat de kans groter is dat hij eigelijk helemaal niets voelt voor amanda. Niet echt zijn type en dat hij blij is dat hij haar straks weer kan gaan dumpen al dgk is afgelopen.
Misschien kickt hij er wel op om iets met dieren te gaan doen.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Brian homo is, Brian is gewoon een vieze gore vent die geilt op stijve paardenpiemelsen totaal niets voor Amanda voelt (wat dan wel weer te begrijpen is).
met als hoogte punten 2.20, 4.40 en 5.50 minquote:Op donderdag 24 april 2008 16:27 schreef Shayndel het volgende:
[..]
Misschien kickt hij er wel op om iets met dieren te gaan doen.![]()
JA HOOR, dat zegt ze nu!quote:Op donderdag 24 april 2008 16:24 schreef avonne het volgende:
[..]
och, Kahaarin, je moet er niet zó veel werk van maken hoor
(verkapte TVP)
Ik vind het een belediging voor de homo gemeenschap om te zeggen dat Brian homo is omdat hij van paardenpiemels houdt. Ik hou het er maar op dat Brian een goor vies mannetje is.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Brian homo is, Brian is gewoon een vieze gore vent die geilt op stijve paardenpiemelsen totaal niets voor Amanda voelt (wat dan wel weer te begrijpen is).
Brian is een echte horseman ...quote:Op donderdag 24 april 2008 16:30 schreef avonne het volgende:
[..]
met als hoogte punten 2.20, 4.40 en 5.50 min
http://www.clipser.com/watch_video/123187&mvpageno=1
Tongen met Tanner (koetsiekoe), spelen met de piemel van Fries en Dilana "doggy-style" willen nemen(grappenderwijs hè), allemaal heel normaal toch? Maar goed, het is zelf ook een beest.....een gore rat.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:27 schreef Shayndel het volgende:
Misschien kickt hij er wel op om iets met dieren te gaan doen.![]()
er zwerft ook nog ergens een cap van mij dat Brian op zijn rug op bed ligt met Benji met zijn kop in Brians kruis.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Tongen met Tanner (koetsiekoe), spelen met de piemel van Fries en Dilana "doggy-style" willen nemen(grappenderwijs hè), allemaal heel normaal toch? Maar goed, het is zelf ook een beest.....een gore rat.
kijk jij wel goed naar de straems??????????quote:Op donderdag 24 april 2008 15:57 schreef vanderaalst het volgende:
Huub moet niet janken, vies klein missellijk mannetje dat het is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |