Die eet.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:44 schreef Vandaag... het volgende:
wat is het rustig en gemoedelijk aan tafel?
Waar is amanda?
Grappig zoals je dat vraagt, mét Amanda is het natuurlijk noch rustig noch gemoedelijkquote:Op donderdag 24 april 2008 19:44 schreef Vandaag... het volgende:
wat is het rustig en gemoedelijk aan tafel?
Waar is amanda?
Het zou fantastisch zijn... maar... de FEBO zal dit ook vast wel onder ogen hebben geziend... dus waarschijnlijk zal het wel allemaal anders gaan de 15e... want hun kindje Brian mag natuurlijk niet de kooi verlaten!!quote:
ohooooo is die van jou (ik vertrouwde 'm al niet), die is net zo schijnheilig als die van PeterNB dusquote:Op donderdag 24 april 2008 19:47 schreef Copycat het volgende:
Wat zijn jullie gemeen tegen de vrienden van brianamanda!
Gelukkig heb ik wel fatsoen! En leuke ideeën voor de kinderkamer van Briamanda. Je weet wel, het dochtertje van Brian en Amanda dat direct na de geboorte een vlindertattoo in haar lies gezet en gouden ringetjes in haar oren geschoten krijgt.
![]()
Verder geloof ik niet dat er iemand uit gaat, vanavond.
Inmiddels word ik al wel maanden gedoogd.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:01 schreef Charmian het volgende:
ohooooo is die van jou (ik vertrouwde 'm al niet), die is net zo schijnheilig als die van PeterNB dus+tvp
quote:Op donderdag 24 april 2008 20:06 schreef -Blurk- het volgende:
Heeft iemand dat linkje voor me van die site? Per PM als het hier niet mag? Wil ook graag iets liefs voor Brian en Amanda plaatsen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat een onzin... kunnen die mensen niet nadenken ofzo? Jaap (de meest intelligente) zal nooit B en A opbreken omdat hij weet dat de fans van Brian naar Amanda over zullen lopen. Tenzij dit in opdracht van de Febo gaat. Dus wat je nu absoluut niet wil is dat B of A nu vertrekt.quote:
Mn eerste spoiler, viel nog niet mee!quote:Op donderdag 24 april 2008 20:08 schreef Copycat het volgende:
Mooie spoiler!
Gelukkig verklap je de winnaar niet.
/edit by Mootie, uiteraard.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |