Niemand?quote:Op donderdag 24 april 2008 17:57 schreef BuffyJan het volgende:
Sorry OT maar iemand enig idee hoe laat de ontslagronde is vanavond?
Jij kunt je ook als geen ander inleven in die verdorstende, verstikte en afgedankte bloemetje zeker?quote:Op donderdag 24 april 2008 19:10 schreef blomst het volgende:
Die bloemen die Amanda zonet weg legde waren dus bloemen voor Claire, en ze zei het dus niet, echt een trut.
Ik las dat er iemand op een vorige pagina had gepost dat vorige twee ontslagrondes om 20.30 en 20.45 waren, dus rond die tijd waarschijnlijk.quote:
Hoe dan???quote:Op donderdag 24 april 2008 19:13 schreef tuinfluiter het volgende:
Brian zei dat deze ontslagronde gaat inslaan als een bom.
Meestal tussen 19:30 en 21:30 ongeveerquote:
Thanx! En alle andere, ik heb er over heen gelezenquote:Op donderdag 24 april 2008 19:13 schreef tuinfluiter het volgende:
Brian zei dat deze ontslagronde gaat inslaan als een bom.
@BuffyJan.18:53 gaf ik de tijden door van de 2 laatste ontslagrondes,
dat wil natuurlijk niets zeggen, soms komt er een kok en dan is de ontslagronde later.
@lady. Ach, misschien weet Brian veel, maar ook niet alles.
als ze allemaal Huub eruit stemmen, slaat het bij mij wel in als een bomquote:
Niemand heeft Jaap nog nodig, hij had zo weggekund.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:16 schreef akveor het volgende:
Het feit dat er geen ontslagronde voor Jaap is aangevraagd zegt mij dat dit hele zooitje gewoon nep is. Ik had 50 euro aan de kant gelegd voor de finale. Ze kunnen wat mij betreft daar doodvallen bij Talpa Media.
Keer op keer word er niet logisch gespeeld. Eerst een Jaap die niet tegen B en A speelt om zo een plek in de finale te behalen. En nu zit hij dus niet op de bank.
Jaap is gewoon beloont met en finaleplaats omdat hiij niets heeft gedaan tegen B en A. Het is roduit schandalig. Ik begin steeds beter Huub z'n dipje te begrijpen. Hij mag gewoon niet winnen.
Hear, hear. Het is crystal clear. Amanda of Brian wint, Huub weet dat ook denk ik.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:16 schreef akveor het volgende:
Het feit dat er geen ontslagronde voor Jaap is aangevraagd zegt mij dat dit hele zooitje gewoon nep is. Ik had 50 euro aan de kant gelegd voor de finale. Ze kunnen wat mij betreft daar doodvallen bij Talpa Media.
Keer op keer word er niet logisch gespeeld. Eerst een Jaap die niet tegen B en A speelt om zo een plek in de finale te behalen. En nu zit hij dus niet op de bank.
Jaap is gewoon beloont met en finaleplaats omdat hiij niets heeft gedaan tegen B en A. Het is roduit schandalig. Ik begin steeds beter Huub z'n dipje te begrijpen. Hij mag gewoon niet winnen.
Weet niet. Wat ik vooral vreemd vind is dat Jaap overal maar tussen zit zonder door een partij tegengewerkt te worden. Hij heeft het daar dus heel opvallend veel te gemakkelijk.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:16 schreef akveor het volgende:
Dus heeft jaap het goed gedaanquote:Op donderdag 24 april 2008 19:19 schreef mootie het volgende:
[..]
Niemand heeft Jaap nog nodig, hij had zo weggekund.
Gek hè, maar ik heb zo'n voorgevoel dat ze Huub er wél uitstemmen vanavond. De trouwerij is achter de rug, en nu kan hij opzouten, en is de weg vrij voor Brian of Amanda.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:18 schreef Markeerstift het volgende:
[..]
als ze allemaal Huub eruit stemmen, slaat het bij mij wel in als een bom
maar daar ga ik niet van uit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |