quote:Op donderdag 24 april 2008 18:31 schreef chufi het volgende:
[ afbeelding ]
Aman checkt haar nieuwe kapsel die ze vandaag bij de tandarts heeft gehaald voo de achter de spiegel-camera
quote:Op donderdag 24 april 2008 18:42 schreef akveor het volgende:
Huub had z'n zonnebrilop onder de douche... is ie nu al uitgekeken op Claire?
Opgezocht, de vorige ontslagronde wasquote:Op donderdag 24 april 2008 17:57 schreef BuffyJan het volgende:
Sorry OT maar iemand enig idee hoe laat de ontslagronde is vanavond?
Fantastisch, tipsch en akveor ook. Leuk he, beetje stout zijnquote:Op donderdag 24 april 2008 18:09 schreef mazaru het volgende:
[..]
Leuk!! Belletje trekken
Ik wil ook wel eens ergens gebanned zijn![]()
[ afbeelding ]
Het is echt te triest, hoeveel modjes hebben ze er wel niet opgezet om al die berichten steeds weg te halen en mensen te blokkenquote:Op donderdag 24 april 2008 18:45 schreef RSie het volgende:
Hehe,.. ik zie dat zelfs een onschuldige post met daarin de vraag of dellie een nieuw pruikje heeft wordt verwijderd.
Zit Kenniks daar te modderen?
Nou, dan doet ze het niet gek tochquote:Op donderdag 24 april 2008 18:49 schreef BarryK het volgende:
Amanda die helpt met roeren, whahaha een kind van 3 doet zoiets.
quote:Op donderdag 24 april 2008 18:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Fantastisch, tipsch en akveor ook. Leuk he, beetje stout zijn
Brian heeft al 16 jaar 2 gay-stiefvaders, zijn moeder had het druk met werk en haar eigen leven,quote:Op donderdag 24 april 2008 18:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Wehehe, ik had het helemaal niet gezien, Brian is gayTop
quote:Op donderdag 24 april 2008 18:51 schreef Lady-night het volgende:
Gatver net even bij gelezen, wat een raar gifje is dat van Brian, staat hij Fries echt te bevredigen of lijkt dat maar zo....??/
ja, en ik mag die huub al niet vanaf de dag dat hij dat kot binnenkwam.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:40 schreef Oma1 het volgende:
[..]
kijk jij wel goed naar de straems??????????
Neequote:Op donderdag 24 april 2008 19:00 schreef Charmian het volgende:
Ik lees net op VOL dat ontslagronde niet meer unaniem is, mar dat ze één stem ongeldig mogen verklaren. Is dat waar?
Goed argumentquote:Op donderdag 24 april 2008 18:58 schreef vanderaalst het volgende:
[..]
ja, en ik mag die huub al niet vanaf de dag dat hij dat kot binnenkwam.
Goed zo, slimme actie, 2tegen 2 en een loose cannon, lijkt me het beste.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:00 schreef Marieke_B het volgende:
Huub: Als er geen halve finale was geweest, had ik Claire eruit gestemd.
Niet gehoord maar dat zou wel heel nep zijn.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:00 schreef Charmian het volgende:
Ik lees net op VOL dat ontslagronde niet meer unaniem is, mar dat ze één stem ongeldig mogen verklaren. Is dat waar?
U is belg?quote:Op donderdag 24 april 2008 18:58 schreef vanderaalst het volgende:
[..]
ja, en ik mag die huub al niet vanaf de dag dat hij dat kot binnenkwam.
Als dat zo is dan mag Jaap kiezen en ligt Claire er uit denk ik.quote:Op donderdag 24 april 2008 19:00 schreef Charmian het volgende:
Held Huub is een watje en geen winnaar omdat hij een alcohol verbod accepteert.quote:
Het lijkt wat op belletje trekken, zoals mazuru al zei. Heerlijk soms.quote:Op donderdag 24 april 2008 18:51 schreef Disana het volgende:
[..]
Fantastisch, tipsch en akveor ook. Leuk he, beetje stout zijn
Ik schrok al.quote:
Nietes, ik zei het het eerst en mazaru wou ook wel eens... stout zijn we, stout!quote:Op donderdag 24 april 2008 19:02 schreef tipsch het volgende:
[..]
Het lijkt wat op belletje trekken, zoals mazuru al zei. Heerlijk soms.Akveor, ben je er al klaar voor om dat ding plat te leggen?
Owkee, ik las 'kot' en dat vind ik zo typisch belgischquote:Op donderdag 24 april 2008 19:03 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Boeren en lighttown is Eindhoven, lichtstad, tijdens de carnaval Lampegat.
OT=On Topic, toch?quote:Op donderdag 24 april 2008 19:04 schreef Disana het volgende:
[..]
Nietes, ik zei het het eerst en mazaru wou ook wel eens... stout zijn we, stout!
ook omdat het allemaal hartstikke ot is
Nou hij drinkt wél "cola light" hoorquote:Op donderdag 24 april 2008 19:02 schreef Borga het volgende:
[..]
Held Huub is een watje en geen winnaar omdat hij een alcohol verbod accepteert.
Belg en Eindhovuh is hetzelfdequote:Op donderdag 24 april 2008 19:05 schreef Charmian het volgende:
[..]
Owkee, ik las 'kot' en dat vind ik zo typisch belgisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |