Owww okay.... verder blijf ik erbij dat ze elkaar hebben lopen opfokken. Ook het verhaal dat Huub naar Claire toe had moeten komen toen hij zag dat ze kwaad was is onzin. Ze had naar Huub toe kunnen gaan en voor zichzelf duidelijkheid scheppen.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:07 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Die moeder was toch echt eerst sussend naar Claire toe met woorden als "Stel je niet zo aan". Daarna gaf ze alleen maar aan dat het, min of meer, Huub ten voeten uit is wat er gebeurde. En dat lijkt mij wel een juiste constatering. Huub gaat straks met echt drank op wel regelmatig een feestje bouwen.
(hoi bloemerigheid)quote:Op woensdag 23 april 2008 12:15 schreef Spaarne het volgende:
Paps en Mams Recourt vertrekken. Het Huwelijk gaat door. En Huub en Claire?
[ link | afbeelding ]
Die zijn blij.
Ik zit hier nergens op de persoon te spelen, maar krijg ondertussen van vier mensen bedekte opmerkingen.....quote:Op woensdag 23 april 2008 12:08 schreef Copycat het volgende:
Mooi!
Nep of echt, getrouwd gaat er worden en de stokers uit de achterbuurt hebben vooralsnog het nakijken.
Ik had het over Amanda en Brian ...quote:Op woensdag 23 april 2008 12:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Ik zit hier nergens op de persoon te spelen, maar krijg ondertussen van vier mensen bedekte opmerkingen.....
En Cc, je moet stoppen met dit geneuzel, je pist mij af. Ik stook niet maar geef een juiste weergave van de feiten afgelopen nacht. Dus pleur ffies lekker op jah.....met je achterbuurt....
Vind ik exact zo. Huub had helemaal niet in de gaten dat Claire boos was. Claire had het hem niet moeten laten raden, maar Claire had het gewoon moeten zeggen. Vrouwen verwachten veel te vaak dat mannen ze kunnen 'lezen' maar dat kunnen mannen sowieso niet. Zeker niet als ze dronken en/of druk zijn. En Claire heeft zich op laten stoken daar haar moeder. En moeders is te veel meegegaan met B, A en J. Simpel toch.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:14 schreef akveor het volgende:
Wahoooo TNX Varen.
[..]
Owww okay.... verder blijf ik erbij dat ze elkaar hebben lopen opfokken. Ook het verhaal dat Huub naar Claire toe had moeten komen toen hij zag dat ze kwaad was is onzin. Ze had naar Huub toe kunnen gaan en voor zichzelf duidelijkheid scheppen.
Ik heb zo het vermoeden dat Cc het over B en A hadquote:Op woensdag 23 april 2008 12:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik zit hier nergens op de persoon te spelen, maar krijg ondertussen van vier mensen bedekte opmerkingen.....
En Cc, je moet stoppen met dit geneuzel, je pist mij af. Ik stook niet maar geef een juiste weergave van de feiten afgelopen nacht. Dus pleur ffies lekker op jah.....met je achterbuurt....
Dat van _ juiste weergave_ zou ik voor mezelf houden dat bepaald iedereen zelf of het juist is!quote:Op woensdag 23 april 2008 12:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat zelf ook al weten. Amanda zegt niet voor niets dat het eigenlijk niet leuk is om alles te vernielen, maar dat het voldoende is als ze gaan joelen.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:17 schreef beequeen het volgende:
Jaap en Brian kunnen nu wel plannen maken om de boel te verzieken maar ik begreep uit de woorden van Ron dat ze niks mogen doen. Moooooooiiiii!!!!!!
Dag Jaap, Brian en Amanda.![]()
Bedankt varen.
Oww kudt....., sorryquote:Op woensdag 23 april 2008 12:17 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik had het over Amanda en Brian ...
Ze zetten alleen zichzelf voor schut. Top TV.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:19 schreef Verida het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dat zelf ook al weten. Amanda zegt niet voor niets dat het eigenlijk niet leuk is om alles te vernielen, maar dat het voldoende is als ze gaan joelen.
Dat heb je bij deze toch gedaan?quote:Op woensdag 23 april 2008 12:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oww kudt....., sorry![]()
Kan ik het nog terugnemen?
En terecht.quote:
Lol dat zou toch wel belachelijk zijn, los op die bruiloft er is niet voor niks weken naar toegeleefd en waarom zouden anderen dat kunnen verbieden.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:17 schreef beequeen het volgende:
Jaap en Brian kunnen nu wel plannen maken om de boel te verzieken maar ik begreep uit de woorden van Ron dat ze niks mogen doen.
Die krijg je....quote:Op woensdag 23 april 2008 12:18 schreef Copycat het volgende:
Ik eisch excuses!!!
quote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 12:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oww kudt....., sorry![]()
Kan ik het nog terugnemen?
Same here, echt een gemiste kans van Huub. Donderdag dus weer alle ballen op Huub of Claire......echt balen.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:22 schreef akveor het volgende:
Ik baal maar van 1 ding en dat is dat er geen ontslagronde voor Jaap is aangevraagd.
ach, wel nee.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:17 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Vind ik exact zo. Huub had helemaal niet in de gaten dat Claire boos was. Claire had het hem niet moeten laten raden, maar Claire had het gewoon moeten zeggen. Vrouwen verwachten veel te vaak dat mannen ze kunnen 'lezen' maar dat kunnen mannen sowieso niet. Zeker niet als ze dronken en/of druk zijn. En Claire heeft zich op laten stoken daar haar moeder. En moeders is te veel meegegaan met B, A en J. Simpel toch.
Ik plaats deze en wacht op het moment dat Huub en Claire daar zitten.quote:
Zo kun je het ook zien hoor. Prima.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:24 schreef avonne het volgende:
[..]
ach, wel nee.
Claire trok het zelf niet dat ie die meiden om zich heen had. En moeder nam de gelegenheid te baat om haar dochter te waarschuwen dat het buiten de kooi nog wel eens erger zou kunnen zijn.
Moraal van het verhaal: ze kennen elkaar niet goed genoeg.
Ach... dat wordt weer hetzelfde geneuzel met als resultaat dat er niemand uitgaan. Al zo vaak gezien.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Same here, echt een gemiste kans van Huub. Donderdag dus weer alle ballen op Huub of Claire......echt balen.
Aaaaah, gefeliciteerd.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:24 schreef noekje het volgende:
23 april is ook een mooie dag om te trouwen. Ik kan het weten.
Precies.... Flens blijft maar doorgaan met haar persoonlijke haat en walgelijke partijdigheid.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:23 schreef Deisyy het volgende:
Waar zijn de updates als je ze nodig hebt![]()
Er zijn zoveel COSSEN na te lezen, tegen de tijd dat ik bijgelezen ben is de volgende rel alweer aan de gang.
Maar ik schrok van de foto's van Huub van gisteravond, wat zag hij er slecht uit zeg, duidelijk onder invloed van iets. Had hij nou zelf zoveel gezopen of was er iets in zijn dranjke gestopt? Het blijft in ieder geval walgelijk dat er van alles tegen Huub gedaan mag worden en B&A overal buiten schot blijven.
Waren pap en mam Recourt net op visite?
Heeft Brian wurgsex met Huub gehad?
Ondertussen is het wel heel onbeschoft om met haar witte jurk op een van de stoelen van het bruidspaar te gaan zitten.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:28 schreef beequeen het volgende:
Slabek met haar decibellen........jakkes. Goor jaloers kreng.
Die emoties van vannacht leken mij wel echt....Volgens mij is het een kwestie van de juiste setting creëren door de FEBO en dan maar zien hoe het afloopt met wat damage control achteraf...quote:Op woensdag 23 april 2008 12:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach... dat wordt weer hetzelfde geneuzel met als resultaat dat er niemand uitgaan. Al zo vaak gezien.
Maar ze gaan trouwen dus. Toch grappig, hoe dat nog even spannend heeft kunnen worden de afgelopen 14 uur, gemanipuleerd of niet.
Mening van Ricardo is erg veranderd sinds gisteravondquote:Op woensdag 23 april 2008 12:29 schreef akveor het volgende:
Wicardo: kunnen ze het met eigen ogen zien. Rot toch op. Vieze meeloper.
Ik denk dat Claire een prachtige jurk heeft uitgekozen en iets zegt mij dat het geen witte is.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:30 schreef Disana het volgende:
Ondertussen is het wel heel onbeschoft om met haar witte jurk op een van de stoelen van het bruidspaar te gaan zitten.
Het lijkt wel alsof Brian aldoor verdekte waarschuwingen over zichzelf geeft.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:32 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Brian en Amanda vinden het huwelijk 'Gadverdamme."
Brian: "Het is een uitgestelde teleurstelling (de dichter ...) als hij buiten is dan hoekt hij Claire misschien."
Thanks love. Het eerste jaar dat ik het niet ben vergeten omdat ik een mental note heb gemaakt vanwege het aankomende huwelijk!quote:
Ik begreep iets met goud.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Claire een prachtige jurk heeft uitgekozen en iets zegt mij dat het geen witte is.
Een creme is het gewordenquote:Op woensdag 23 april 2008 12:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Claire een prachtige jurk heeft uitgekozen en iets zegt mij dat het geen witte is.
Ja, dat kan. Mij gaat het erom dat als zij iets niet kunnen bolwerken, het dan ook gewoon kapot moet. Echt asociaal, niet weglopen maar er met grote botte poten overheen walsen.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, echt enorm. Zo iets onbeschofts hebben we nog niet gezien in DGKquote:Op woensdag 23 april 2008 12:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ondertussen is het wel heel onbeschoft om met haar witte jurk op een van de stoelen van het bruidspaar te gaan zitten.
Die dikke geeft Brian een podium om toch tv te maken,hoe dom kan je zijn.Jaap verliest hierdoor alleen nog maar meer.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:31 schreef Oma1 het volgende:
wat een jaloerse del en die dike moet ik ook niet meer
Typerend, dat B&A hier niet 'boven kunnen staan', en - desnoods met een ironische grijns op hun gezicht - gewoon kunnen genieten van deze merkwaardig en bijzondere dag.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:27 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Amanda weer over het fake huwelijk. Dat zou zijn nooit willen.
Etc. etc.
Nee, het doet fysiek pijnquote:Op woensdag 23 april 2008 12:34 schreef beequeen het volgende:
Het is echt niet te doen om naar die ratten te luisteren hè?
quote:Op woensdag 23 april 2008 12:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach al anderhalf jaar niet.... na 1 minuut heb je al door wat ze denken. En dan maar snel weer naar de andere sterams.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:34 schreef beequeen het volgende:
Jij zegt het beter dan ik daarnetquote:Op woensdag 23 april 2008 12:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Typerend, dat B&A hier niet 'boven kunnen staan', en - desnoods met een ironische grijns op hun gezicht - gewoon kunnen genieten van deze merkwaardig en bijzondere dag.
En dat is nu precies het verschil met Huub. Ben er van overtuigd dat die een huwelijksdag van B&A láchen had gevonden, en een bijdrage had geleverd om er iets speciaals van te maken. Het gezeur en gezeik op elkaar kan wel een dagje wachten. Maar zo niet Amanda en Brian. Wat zijn ze kleinzielig, en wat jzijn ze aloers op de aandacht en media-belangstelling die deze dag H&C oplevert.
Prachtig toch, die paupers zijn echt stapelgek. The simple mindsquote:
Toont gewoon haar ware aard, een aso wijf met een slabek die nergens maar dan ook nergens respect voor heeft.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:34 schreef Disana het volgende:
Ja, dat kan. Mij gaat het erom dat als zij iets niet kunnen bolwerken, het dan ook gewoon kapot moet. Echt asociaal, niet weglopen maar er met grote botte poten overheen walsen.
nope, niet aan beginnen... enorm slecht voor de bloeddruk en het hartquote:Op woensdag 23 april 2008 12:34 schreef beequeen het volgende:
Ach Japio heeft toch nooit anders gedaan dan tegen Huub te spelen. Niets nieuws onder de zon.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die dikke geeft Brian een podium om toch tv te maken,hoe dom kan je zijn.Jaap verliest hierdoor alleen nog maar meer.
Brian: "HIj speelt wel een treurig lied hm, voor een huwelijk."quote:Op woensdag 23 april 2008 12:39 schreef Dark het volgende:
Brian lacht Huub uit omdat hij piano zit te spelen..........
O jee, gaat hij alweer zuchten? Dan is de para-fase niet ver meerquote:Op woensdag 23 april 2008 12:38 schreef Dark het volgende:
B - Als je hart had voor je trouwpartij, dan had je nu de ballonnen weer in het water geholpen, maar ja schat, je weet het, iedereen zijn karakter.
A - Ik vind het niet leuk dat je de plannen met Jaap gedaan hebt en mij er niet in hebt betrokken.
B - Dat kan ik uitleggen............zucht..........
Brian ziet alleen maar bruidegommen die met hun eigen bruiloft helpen de ballonnen weer in het water te helpen..........dat doen alle bruidegommen!quote:Op woensdag 23 april 2008 12:39 schreef Ziet het volgende:
ooit weleens een bruidegom gezien die hielp met de versiering??
Mooi gezegd.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Typerend, dat B&A hier niet 'boven kunnen staan', en - desnoods met een ironische grijns op hun gezicht - gewoon kunnen genieten van deze merkwaardig en bijzondere dag.
En dat is nu precies het verschil met Huub. Ben er van overtuigd dat die een huwelijksdag van B&A láchen had gevonden, en een bijdrage had geleverd om er iets speciaals van te maken. Het gezeur en gezeik op elkaar kan wel een dagje wachten. Maar zo niet Amanda en Brian. Wat zijn ze kleinzielig, en wat jzijn ze aloers op de aandacht en media-belangstelling die deze dag H&C oplevert.
Ze zijn compleet over de rooie die 2 en lopen over van haat en jaloezie. Waar denken ze dat weddingplanners met hun gevolg voor zijn?????quote:Op woensdag 23 april 2008 12:39 schreef Ziet het volgende:
ooit weleens een bruidegom gezien die hielp met de versiering??
waarom zie ik altijd alleen maar verbeten chagrijnige koppen bij die twee? Zelfs als ze lachend gekapt zijn is het min of meer geforceerdquote:Op woensdag 23 april 2008 12:38 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Amanda vindt het niet leuk dat Brian alle plannen heeft gemaakt met Jaap en haar er niet in heeft betrokken.
Brian zal dat t.z.t. wel uitleggen.
Maar van binnen vreet het zuur aan 'm.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:39 schreef Dark het volgende:
Brian lacht Huub uit omdat hij piano zit te spelen..........
quote:Op woensdag 23 april 2008 12:34 schreef Borga het volgende:
[..]
Nou, echt enorm. Zo iets onbeschofts hebben we nog niet gezien in DGK
Diepe, diepe afgunst and I'm loving it!quote:Op woensdag 23 april 2008 12:40 schreef Kinga het volgende:
Door en door jaloers zijn die 2...
Kan mij anders herinneren dat Huub vorige week een verjaardag van Brian zat te traineren, samen met Jaap. De eerste keer, voor zover mij bekend, dat zoiets gedaan werd met familie die van buitenaf kwam.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:34 schreef Gert het volgende:
[..]
bwahahahaha dit is toch wel de grootste lariekoek die ik ooit..ooit heb gehoord!!quote:Op woensdag 23 april 2008 12:34 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat is nu precies het verschil met Huub. Ben er van overtuigd dat die een huwelijksdag van B&A láchen had gevonden, en een bijdrage had geleverd om er iets speciaals van te maken. Het gezeur en gezeik op elkaar kan wel een dagje wachten.
Brian denkt dat je voor een bruiloft een gangster rap moet schrijven.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:40 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Brian: "HIj speelt wel een treurig lied hm, voor een huwelijk."
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff.
Ik vindt het uitermate vermakelijkquote:Op woensdag 23 april 2008 12:37 schreef Desii het volgende:
[..]
nope, niet aan beginnen... enorm slecht voor de bloeddruk en het hart
Hij gaat kapotquote:Op woensdag 23 april 2008 12:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar van binnen vreet het zuur aan 'm.
quote:Op woensdag 23 april 2008 12:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Brian denkt dat je voor een bruiloft een gangster rap moet schrijven.
Je bedoelt dat Huub kwaad werd nadat de broer van Brian handtastelijk werd. Tja. Deze dag is toch van een andere orde, en ze zouden vooral zichzelf er zo mee helpen als ze gewoon van het hele bizarre gedoe kunnen genieten. Ze laten zichzelf zó kennen, in al hun kleinzieligheid.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan mij anders herinneren dat Huub vorige week een verjaardag van Brian zat te traineren, samen met Jaap. De eerste keer, voor zover mij bekend, dat zoiets gedaan werd met familie die van buitenaf kwam.
Wat is het ook een dom wijf. IDD twee tellen voor ze weer normaal kon denken. Iets wat haar nog niet gelukt is.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:47 schreef Ziet het volgende:
ja hoor.... ricardo heeft naar mams der expressie gekeken
en hij is ervan overtuigd dat mams het er nog steeds niet mee eens is.
en over dat claire nu eindelijk eens het achterste van haar tong heeft laten zien
amanda: ja, maar dat duurde ook maar 2 tellen
Amanda spiegelt zich helemaal suf vandaag.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:49 schreef Dark het volgende:
Ricardo is benieuwd hoe de families gaan reageren......
Amanda - Ze doen alles voor de schijn, dat zit gewoon in hun karakter!
quote:Op woensdag 23 april 2008 12:50 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Amanda spiegelt zich helemaal suf vandaag.
Ach...ik ben geen fan van Brian (noch Amanda).....loop er met een enorme boog omheen. Maar dat doe ik ook bij Huub. Ik zie veel meer overeenkomsten dan verschillen tussen die twee om ze aangenaam gezelschap te vinden.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Huub kwaad werd nadat de broer van Brian handtastelijk werd. Tja. Deze dag is toch van een andere orde, en ze zouden vooral zichzelf er zo mee helpen als ze gewoon van het hele bizarre gedoe kunnen genieten. Ze laten zichzelf zó kennen, in al hun kleinzieligheid.
Had Flens de hare al weggegooid?quote:Op woensdag 23 april 2008 12:48 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Jaap door "achter" gecorrigeerd, het gekopieerde draaiboek inleveren s.v.p.
Waar?quote:Op woensdag 23 april 2008 12:50 schreef Ziet het volgende:
ze mogen niet meer zeggen dat claire in de witte bergen zit
Natuurlijk! Zíj had daar vandaag moeten staan met haar "mannetje", vandaar ook die surrogaatbruidsjurkquote:Op woensdag 23 april 2008 12:50 schreef yvonne het volgende:
Toch moet het Amanda raken dat haar Goddelijke relaaaaaaaaaasie niet bekroond is met een huwelijk.
tsja als je alles door zo'n bril bekijkt ben je imo niet helemaal 100%quote:Op woensdag 23 april 2008 12:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Je bedoelt dat Huub kwaad werd nadat de broer van Brian handtastelijk werd. Tja. Deze dag is toch van een andere orde, en ze zouden vooral zichzelf er zo mee helpen als ze gewoon van het hele bizarre gedoe kunnen genieten. Ze laten zichzelf zó kennen, in al hun kleinzieligheid.
Ze heeft het ooit wel eens aangekaart bij Brian. Die wilde er niets van weten. En zoals je weet, Amanda is het type van "Stand by your man", dus vind ze het nu ook niets....quote:Op woensdag 23 april 2008 12:50 schreef yvonne het volgende:
Toch moet het Amanda raken dat haar Goddelijke relaaaaaaaaaasie niet bekroond is met een huwelijk.
Noemde hij zelf de witte bergen nog maar een keer?quote:Op woensdag 23 april 2008 12:50 schreef Dark het volgende:
B - We mogen het niet meer hebben over waar Claire nu is, de locatie - de Witte Bergen.
Ze mogen niet meer zeggen dat ze in De Witte Bergen zit, vertelde Brian net aan Amanda.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:52 schreef Varen het volgende:
Jaap: Claire zit in de kapsalon
O, het shotje moet over zeker
Ah, alwéér zo hard aan het werk zie ik.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:52 schreef danos het volgende:
[..]
tsja als je alles door zo'n bril bekijkt ben je imo niet helemaal 100%
Even checken op file.nl of er al wat loos is?quote:Op woensdag 23 april 2008 12:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
Noemde hij zelf de witte bergen nog maar een keer?
Dat zit hem dwars hoor dat Huub tegen hem gezegd heeft dat Huub de langstzittende miljonair is omdat Brian een nacht in de Witte Bergen is geweest.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:50 schreef Dark het volgende:
B - We mogen het niet meer hebben over waar Claire nu is, de locatie - de Witte Bergen.
Idioot idd. Ze zijn mss bang voor roddelbladen ofzo.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vermoedelijk bang voor een grote toeloop richting "de Witte Bergen". Half Eemnes nu op de scooter.......een stroom van mensen.....een juichende menigte......
wat een heldhaftige en slimme obstructie van de Strateeg van Nazareth.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:53 schreef tipsch het volgende:
[..]
Noemde hij zelf de witte bergen nog maar een keer?
Speltechnisch heeft hij daar gelijk in. Ook Ricardo speelde gisteravond in dat opzicht een kwalijke rol.....Hoe eerlijk hij ook was!quote:Op woensdag 23 april 2008 12:56 schreef Dark het volgende:
Jaap vindt het kudt dat Palma er is, ze lult veel te veel door............
Koninginnedag in Eemnes....quote:Op woensdag 23 april 2008 12:56 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vermoedelijk bang voor een grote toeloop richting "de Witte Bergen". Half Eemnes nu op de scooter.......een stroom van mensen.....een juichende menigte......
quote:Op woensdag 23 april 2008 12:57 schreef Gert het volgende:
[..]
wat een heldhaftige en slimme obstructie van de Strateeg van Nazareth.
Vergeet niet een doekje op je stoel te leggen, die vlekken gaan er moeilijk uitquote:Op woensdag 23 april 2008 12:55 schreef Desii het volgende:
Vanmiddag ga ik kwijlen... en Ivar & Joris & Tommy (het mot ken niet gekker worden)![]()
Speltechnisch vind ik het gewoon zwak dat zij het spel spelen gebaseerd op leugens, roddel en achterklap.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Speltechnisch heeft hij daar gelijk in. Ook Ricardo speelde gisteravond in dat opzicht een kwalijke rol.....Hoe eerlijk hij ook was!
Het draaiboek was het probleem niet, geloof is.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:59 schreef blomst het volgende:
goedemorgen.
Dus eerst heeft Jaap het draaiboek, gaat het met Brian bespreken, streams van hun af, hoor je later dat het draaiboek alweer af is genomen.
En nu weer in beeld dat Jaap en Brian het draaiboek bespreken???
Je bent weer helemaal bij.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:00 schreef Paris_Texas het volgende:
Okay.. ik kan wel 3 COSsen gaan bijlezen, maar ik begrijp dat het zo'n mooie dag voor een huwelijk is dat het toch maar doorgaat??
hij hou niet van ruzie's...... op zich een goeie eigenschapquote:Op woensdag 23 april 2008 12:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vind het wel grappig om keer op keer te constateren dat Ricardo helemaal in de stress schiet bij ruzie en als "mediator" immer weer tracht om mensen bij elkaar te brengen (op zijn manier)
Ik zou ff die filmpjes nakijken waar Huub in janken uitbarst. Die zijn echt priceless.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:00 schreef Paris_Texas het volgende:
Okay.. ik kan wel 3 COSsen gaan bijlezen, maar ik begrijp dat het zo'n mooie dag voor een huwelijk is dat het toch maar doorgaat??
Zijn ze vanmorgen nog naar het gemeentehuis geweest of is er nog niets gebeurd waaruit we kunnen opmaken dat het werkelijk een wettig huwelijk is?quote:
Gebeurt best wel....lees hier maar.... DGK[COS # 3496] Papa en mama Claire geven toestemmingquote:Op woensdag 23 april 2008 13:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Speltechnisch vind ik het gewoon zwak dat zij het spel spelen gebaseerd op leugens, roddel en achterklap.
Waar is de tijd gebleven dat mensen gewoon toegaven dat ze fout zaten?
Volgens mij komt die ambtenaar gewoon in de kooi.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn ze vanmorgen nog naar het gemeentehuis geweest of is er nog niets gebeurd waaruit we kunnen opmaken dat het werkelijk een wettig huwelijk is?
och een humorische japie-terror zou ik wel gaaf vinden.......quote:Op woensdag 23 april 2008 13:02 schreef Dementor het volgende:
Jaap maakt plannen maar ik geloof niet dat hij nog de kans krijgt om de dag te verneuken.
quote:Op woensdag 23 april 2008 12:55 schreef Desii het volgende:
Vanmiddag ga ik kwijlen... en Ivar & Joris & Tommy (het mot ken niet gekker worden)![]()
Ik weet niet of die ambtenaar gerechtigd is tot het sluiten van dit huwelijk. Maar denk het haast wel. Er is al te veel poeha geweest.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn ze vanmorgen nog naar het gemeentehuis geweest of is er nog niets gebeurd waaruit we kunnen opmaken dat het werkelijk een wettig huwelijk is?
klopt... dat mag tegenwoordig (zelf de plaats uit kiezen, waar je het ja-woord wil geven)quote:Op woensdag 23 april 2008 13:03 schreef Kinga het volgende:
[..]
Volgens mij komt die ambtenaar gewoon in de kooi.
Belachelijk gedoe met die plannenquote:Op woensdag 23 april 2008 13:02 schreef Dementor het volgende:
Jaap maakt plannen maar ik geloof niet dat hij nog de kans krijgt om de dag te verneuken.
Ze zijn niet van de streams afgeweest, volgens mijquote:Op woensdag 23 april 2008 13:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, zo niet dan duikt direct de familie van Claire op Brian en Jaap.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Belachelijk gedoe met die plannen![]()
Puntje bij paaltje zal Brian helemaal niets doen en alleen Jaap zal misschien door het ja-woord heen schreeuwen of zoiets.
Jaap verveelt zich een beetje bij die Loooooooooosersquote:Op woensdag 23 april 2008 13:07 schreef Dementor het volgende:
Dat owkay van Jaap komt mij ook de neus uit.
Hehe, goed zo, Amandaquote:Op woensdag 23 april 2008 13:10 schreef Disana het volgende:
Amanda bozig: Brian sluit haar buiten.
Kunnen we daaruit opmaken dat Amanda niet alleen (met haar gevoelens) durft te zijn?quote:Op woensdag 23 april 2008 13:11 schreef Dementor het volgende:
Brian: ik heb je net zitten opzoeken, aaaaaaaai amanda! (handen in het haar, al kijkend omhoog).
quote:Op woensdag 23 april 2008 13:13 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoop dat er straks een schijtlijster overvliegt en de pruik en de jurk van Amanda onderschijt
Wat ben jij slechtquote:Op woensdag 23 april 2008 13:13 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoop dat er straks een schijtlijster overvliegt en de pruik en de jurk van Amanda onderschijt
precies en geen hond die er wat van zegt want dat doet de ratten familie ookquote:Op woensdag 23 april 2008 13:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Klopt, zo niet dan duikt direct de familie van Claire op Brian en Jaap.
Daar kun je zeker van zijn.
Mijn god dat kan toch niet?? Palmaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 23 april 2008 13:10 schreef avonne het volgende:
Melissa heeft haar eigen dress code voor een trouwdag
Als er een echte ambtenaar naar DGK komt dan snap ik niet waarom die trouwdag verpest moet worden door die reli-fanatics die de ceremonie zouden doen....quote:Op woensdag 23 april 2008 13:03 schreef Kinga het volgende:
[..]
Volgens mij komt die ambtenaar gewoon in de kooi.
Amanda het slechte in me losquote:
rond 15.00quote:Op woensdag 23 april 2008 13:16 schreef F04 het volgende:
Weet iemand toevallig hoelaat het gaat beginnen? Zit namelijk nog op mn werk.
Volgens mij om 3 uur.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:16 schreef F04 het volgende:
Weet iemand toevallig hoelaat het gaat beginnen? Zit namelijk nog op mn werk.
Melissa ziet er niet uit.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:17 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Amanda het slechte in me los![]()
Wat ziet Melissa eruit!!!
Ik zag eerst niet wie het was maar herkende haar aan haar lippen.
Sowieso, wit dragen naar de trouwerij van een anderquote:Op woensdag 23 april 2008 13:14 schreef kit2u het volgende:
Amanda in d'r soepjurk. helamaal verkeerd voor de middag.
eerder iets wat je naar de avond toe draagt.
Om het toch maar een beetje geil te hebben heeft ze er "helemaal niets onder aan".
Stakker
Die komen toch niet écht vandaag? Of wel?quote:Op woensdag 23 april 2008 13:16 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als er een echte ambtenaar naar DGK komt dan snap ik niet waarom die trouwdag verpest moet worden door die reli-fanatics die de ceremonie zouden doen....
quote:Op woensdag 23 april 2008 13:20 schreef kit2u het volgende:
Hoe lullig moet de ambtenaar zich wel niet voelen . Weer een stel aan elkaar liegen.
"deed ik maar begrafenissen, da's tenminste blijvend".
quote:Op woensdag 23 april 2008 13:13 schreef Deisyy het volgende:
quote:Op woensdag 23 april 2008 13:18 schreef kit2u het volgende:
. Mannen in WE kostuum die ze daarna nog een keer dragen met de kerst.
Disana je bent weer beter..........................quote:Op woensdag 23 april 2008 13:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Melissa ziet er niet uit.
Als Brian en Amanda geen echt erge dingen mogen doen, kan ik wel om ze blijven lachen denk ik. Met name Brian loopt erbij alsof hij de hoofdrol heeft, en dat is gewoon niet zo... hij loopt voor paal.
Huub heeft een nieuw maatpak aan.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:21 schreef Starlie het volgende:
Huub gaat toch zeker wel een nieuw pak aan doen he? En niet een pak die hij wel vaker aan heeft...?!
Ja, dat laatste is niets tegen in te brengenquote:Op woensdag 23 april 2008 13:20 schreef kit2u het volgende:
Hoe lullig moet de ambtenaar zich wel niet voelen . Weer een stel aan elkaar liegen.
Met pa en ma niet....voor Claire vind ik het nogal sneuquote:Op woensdag 23 april 2008 13:21 schreef kit2u het volgende:
Overigens totaal geen medelijden met pa en ma Clair.
Als je je dochter (en daarvoor zoon) aan de Mol verkoopt dan heb je geen ouderlijke rechten meer.
Nou das lekker, ben pas om 17.00 uur thuis om de streams te bekijken. Hadden ze dit nou niet beter in de avond kunnen inplannen.quote:
Ja, en sorry dat ik bijna iedereen nog besmette ook... ik had gewoon met een kruik in bed moeten gaan liggenquote:Op woensdag 23 april 2008 13:22 schreef JEEtjuuh het volgende:
[..]
Disana je bent weer beter..........................![]()
![]()
Febo actie.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:23 schreef Deisyy het volgende:
Sowieso raar dat Le Marriage ook een witte jurk had mee genomen om uit te kiezen.
Of het is in opdracht van de Febo.
ja en ze heeft anaal cum gelekt.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:20 schreef blomst het volgende:
Heeft Amanda direkt haar feestjurk aan gedaan vanmorgen???
quote:Op woensdag 23 april 2008 13:19 schreef Disana het volgende:
[..]
Melissa ziet er niet uit.
Als Brian en Amanda geen echt erge dingen mogen doen, kan ik wel om ze blijven lachen denk ik. Met name Brian loopt erbij alsof hij de hoofdrol heeft, en dat is gewoon niet zo... hij loopt voor paal.
Volgens mij ging lompe Loetje Amanda op haar jurk staan.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:23 schreef Dark het volgende:
A - Oh shit..........
De eerste vlek op de jurk is een feit!
Huub heeft een maatpak.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:21 schreef Starlie het volgende:
Huub gaat toch zeker wel een nieuw pak aan doen he? En niet een pak die hij wel vaker aan heeft...?!
Een witte jurk dragen op een bruiloft anders dan je eigen bruiloft........brengt zwaar ongeluk en is tegen alle etiquetten!quote:Op woensdag 23 april 2008 13:23 schreef Deisyy het volgende:
Sowieso raar dat Le Marriage ook een witte jurk had mee genomen om uit te kiezen.
Of het is in opdracht van de Febo.
De rat.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:27 schreef Disana het volgende:
Brian heeft wat prosecco voor zichzelf opzij laten zetten.
quote:Op woensdag 23 april 2008 13:27 schreef kit2u het volgende:
Moet je over twee uurtjes eben kijken op de achterkant van Amanda's jurk.
Dan zit de ontbijtkoek van overmatig lekken als een klimplant aan de binnenkant van d'r jurk.
waarom 300 cp............ 2 personen een half uur = 150 cpquote:Op woensdag 23 april 2008 13:29 schreef akveor het volgende:
Hebben Huub en Claire al 300CP betaald?
Binnen het jaar opgestapt.... Krijgen we dan een nieuwe?quote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 13:20 schreef kit2u het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |