Ik plaats deze en wacht op het moment dat Huub en Claire daar zitten.quote:
Zo kun je het ook zien hoor. Prima.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:24 schreef avonne het volgende:
[..]
ach, wel nee.
Claire trok het zelf niet dat ie die meiden om zich heen had. En moeder nam de gelegenheid te baat om haar dochter te waarschuwen dat het buiten de kooi nog wel eens erger zou kunnen zijn.
Moraal van het verhaal: ze kennen elkaar niet goed genoeg.
Ach... dat wordt weer hetzelfde geneuzel met als resultaat dat er niemand uitgaan. Al zo vaak gezien.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Same here, echt een gemiste kans van Huub. Donderdag dus weer alle ballen op Huub of Claire......echt balen.
Aaaaah, gefeliciteerd.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:24 schreef noekje het volgende:
23 april is ook een mooie dag om te trouwen. Ik kan het weten.
Precies.... Flens blijft maar doorgaan met haar persoonlijke haat en walgelijke partijdigheid.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:23 schreef Deisyy het volgende:
Waar zijn de updates als je ze nodig hebt![]()
Er zijn zoveel COSSEN na te lezen, tegen de tijd dat ik bijgelezen ben is de volgende rel alweer aan de gang.
Maar ik schrok van de foto's van Huub van gisteravond, wat zag hij er slecht uit zeg, duidelijk onder invloed van iets. Had hij nou zelf zoveel gezopen of was er iets in zijn dranjke gestopt? Het blijft in ieder geval walgelijk dat er van alles tegen Huub gedaan mag worden en B&A overal buiten schot blijven.
Waren pap en mam Recourt net op visite?
Heeft Brian wurgsex met Huub gehad?
Ondertussen is het wel heel onbeschoft om met haar witte jurk op een van de stoelen van het bruidspaar te gaan zitten.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:28 schreef beequeen het volgende:
Slabek met haar decibellen........jakkes. Goor jaloers kreng.
Die emoties van vannacht leken mij wel echt....Volgens mij is het een kwestie van de juiste setting creëren door de FEBO en dan maar zien hoe het afloopt met wat damage control achteraf...quote:Op woensdag 23 april 2008 12:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach... dat wordt weer hetzelfde geneuzel met als resultaat dat er niemand uitgaan. Al zo vaak gezien.
Maar ze gaan trouwen dus. Toch grappig, hoe dat nog even spannend heeft kunnen worden de afgelopen 14 uur, gemanipuleerd of niet.
Mening van Ricardo is erg veranderd sinds gisteravondquote:Op woensdag 23 april 2008 12:29 schreef akveor het volgende:
Wicardo: kunnen ze het met eigen ogen zien. Rot toch op. Vieze meeloper.
Ik denk dat Claire een prachtige jurk heeft uitgekozen en iets zegt mij dat het geen witte is.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:30 schreef Disana het volgende:
Ondertussen is het wel heel onbeschoft om met haar witte jurk op een van de stoelen van het bruidspaar te gaan zitten.
Het lijkt wel alsof Brian aldoor verdekte waarschuwingen over zichzelf geeft.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:32 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Brian en Amanda vinden het huwelijk 'Gadverdamme."
Brian: "Het is een uitgestelde teleurstelling (de dichter ...) als hij buiten is dan hoekt hij Claire misschien."
Thanks love. Het eerste jaar dat ik het niet ben vergeten omdat ik een mental note heb gemaakt vanwege het aankomende huwelijk!quote:
Ik begreep iets met goud.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Claire een prachtige jurk heeft uitgekozen en iets zegt mij dat het geen witte is.
Een creme is het gewordenquote:Op woensdag 23 april 2008 12:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik denk dat Claire een prachtige jurk heeft uitgekozen en iets zegt mij dat het geen witte is.
Ja, dat kan. Mij gaat het erom dat als zij iets niet kunnen bolwerken, het dan ook gewoon kapot moet. Echt asociaal, niet weglopen maar er met grote botte poten overheen walsen.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Nou, echt enorm. Zo iets onbeschofts hebben we nog niet gezien in DGKquote:Op woensdag 23 april 2008 12:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Ondertussen is het wel heel onbeschoft om met haar witte jurk op een van de stoelen van het bruidspaar te gaan zitten.
Die dikke geeft Brian een podium om toch tv te maken,hoe dom kan je zijn.Jaap verliest hierdoor alleen nog maar meer.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:31 schreef Oma1 het volgende:
wat een jaloerse del en die dike moet ik ook niet meer
Typerend, dat B&A hier niet 'boven kunnen staan', en - desnoods met een ironische grijns op hun gezicht - gewoon kunnen genieten van deze merkwaardig en bijzondere dag.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:27 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Amanda weer over het fake huwelijk. Dat zou zijn nooit willen.
Etc. etc.
Nee, het doet fysiek pijnquote:Op woensdag 23 april 2008 12:34 schreef beequeen het volgende:
Het is echt niet te doen om naar die ratten te luisteren hè?
quote:Op woensdag 23 april 2008 12:32 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ach al anderhalf jaar niet.... na 1 minuut heb je al door wat ze denken. En dan maar snel weer naar de andere sterams.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:34 schreef beequeen het volgende:
Het is echt niet te doen om naar die ratten te luisteren hè?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |