Dat heb je bij deze toch gedaan?quote:Op woensdag 23 april 2008 12:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Oww kudt....., sorry![]()
Kan ik het nog terugnemen?
En terecht.quote:
Lol dat zou toch wel belachelijk zijn, los op die bruiloft er is niet voor niks weken naar toegeleefd en waarom zouden anderen dat kunnen verbieden.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:17 schreef beequeen het volgende:
Jaap en Brian kunnen nu wel plannen maken om de boel te verzieken maar ik begreep uit de woorden van Ron dat ze niks mogen doen.
Die krijg je....quote:Op woensdag 23 april 2008 12:18 schreef Copycat het volgende:
Ik eisch excuses!!!
quote:
quote:Op woensdag 23 april 2008 12:19 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Oww kudt....., sorry![]()
Kan ik het nog terugnemen?
Same here, echt een gemiste kans van Huub. Donderdag dus weer alle ballen op Huub of Claire......echt balen.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:22 schreef akveor het volgende:
Ik baal maar van 1 ding en dat is dat er geen ontslagronde voor Jaap is aangevraagd.
ach, wel nee.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:17 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Vind ik exact zo. Huub had helemaal niet in de gaten dat Claire boos was. Claire had het hem niet moeten laten raden, maar Claire had het gewoon moeten zeggen. Vrouwen verwachten veel te vaak dat mannen ze kunnen 'lezen' maar dat kunnen mannen sowieso niet. Zeker niet als ze dronken en/of druk zijn. En Claire heeft zich op laten stoken daar haar moeder. En moeders is te veel meegegaan met B, A en J. Simpel toch.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |