Ik plaats deze en wacht op het moment dat Huub en Claire daar zitten.quote:
Zo kun je het ook zien hoor. Prima.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:24 schreef avonne het volgende:
[..]
ach, wel nee.
Claire trok het zelf niet dat ie die meiden om zich heen had. En moeder nam de gelegenheid te baat om haar dochter te waarschuwen dat het buiten de kooi nog wel eens erger zou kunnen zijn.
Moraal van het verhaal: ze kennen elkaar niet goed genoeg.
Ach... dat wordt weer hetzelfde geneuzel met als resultaat dat er niemand uitgaan. Al zo vaak gezien.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:24 schreef beequeen het volgende:
[..]
Same here, echt een gemiste kans van Huub. Donderdag dus weer alle ballen op Huub of Claire......echt balen.
Aaaaah, gefeliciteerd.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:24 schreef noekje het volgende:
23 april is ook een mooie dag om te trouwen. Ik kan het weten.
Precies.... Flens blijft maar doorgaan met haar persoonlijke haat en walgelijke partijdigheid.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:23 schreef Deisyy het volgende:
Waar zijn de updates als je ze nodig hebt![]()
Er zijn zoveel COSSEN na te lezen, tegen de tijd dat ik bijgelezen ben is de volgende rel alweer aan de gang.
Maar ik schrok van de foto's van Huub van gisteravond, wat zag hij er slecht uit zeg, duidelijk onder invloed van iets. Had hij nou zelf zoveel gezopen of was er iets in zijn dranjke gestopt? Het blijft in ieder geval walgelijk dat er van alles tegen Huub gedaan mag worden en B&A overal buiten schot blijven.
Waren pap en mam Recourt net op visite?
Heeft Brian wurgsex met Huub gehad?
Ondertussen is het wel heel onbeschoft om met haar witte jurk op een van de stoelen van het bruidspaar te gaan zitten.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:28 schreef beequeen het volgende:
Slabek met haar decibellen........jakkes. Goor jaloers kreng.
Die emoties van vannacht leken mij wel echt....Volgens mij is het een kwestie van de juiste setting creëren door de FEBO en dan maar zien hoe het afloopt met wat damage control achteraf...quote:Op woensdag 23 april 2008 12:27 schreef Gert het volgende:
[..]
Ach... dat wordt weer hetzelfde geneuzel met als resultaat dat er niemand uitgaan. Al zo vaak gezien.
Maar ze gaan trouwen dus. Toch grappig, hoe dat nog even spannend heeft kunnen worden de afgelopen 14 uur, gemanipuleerd of niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |