Het draaiboek was het probleem niet, geloof is.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:59 schreef blomst het volgende:
goedemorgen.
Dus eerst heeft Jaap het draaiboek, gaat het met Brian bespreken, streams van hun af, hoor je later dat het draaiboek alweer af is genomen.
En nu weer in beeld dat Jaap en Brian het draaiboek bespreken???
Je bent weer helemaal bij.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:00 schreef Paris_Texas het volgende:
Okay.. ik kan wel 3 COSsen gaan bijlezen, maar ik begrijp dat het zo'n mooie dag voor een huwelijk is dat het toch maar doorgaat??
hij hou niet van ruzie's...... op zich een goeie eigenschapquote:Op woensdag 23 april 2008 12:59 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Vind het wel grappig om keer op keer te constateren dat Ricardo helemaal in de stress schiet bij ruzie en als "mediator" immer weer tracht om mensen bij elkaar te brengen (op zijn manier)
Ik zou ff die filmpjes nakijken waar Huub in janken uitbarst. Die zijn echt priceless.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:00 schreef Paris_Texas het volgende:
Okay.. ik kan wel 3 COSsen gaan bijlezen, maar ik begrijp dat het zo'n mooie dag voor een huwelijk is dat het toch maar doorgaat??
Zijn ze vanmorgen nog naar het gemeentehuis geweest of is er nog niets gebeurd waaruit we kunnen opmaken dat het werkelijk een wettig huwelijk is?quote:
Gebeurt best wel....lees hier maar.... DGK[COS # 3496] Papa en mama Claire geven toestemmingquote:Op woensdag 23 april 2008 13:00 schreef akveor het volgende:
[..]
Speltechnisch vind ik het gewoon zwak dat zij het spel spelen gebaseerd op leugens, roddel en achterklap.
Waar is de tijd gebleven dat mensen gewoon toegaven dat ze fout zaten?
Volgens mij komt die ambtenaar gewoon in de kooi.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn ze vanmorgen nog naar het gemeentehuis geweest of is er nog niets gebeurd waaruit we kunnen opmaken dat het werkelijk een wettig huwelijk is?
och een humorische japie-terror zou ik wel gaaf vinden.......quote:Op woensdag 23 april 2008 13:02 schreef Dementor het volgende:
Jaap maakt plannen maar ik geloof niet dat hij nog de kans krijgt om de dag te verneuken.
quote:Op woensdag 23 april 2008 12:55 schreef Desii het volgende:
Vanmiddag ga ik kwijlen... en Ivar & Joris & Tommy (het mot ken niet gekker worden)![]()
Ik weet niet of die ambtenaar gerechtigd is tot het sluiten van dit huwelijk. Maar denk het haast wel. Er is al te veel poeha geweest.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zijn ze vanmorgen nog naar het gemeentehuis geweest of is er nog niets gebeurd waaruit we kunnen opmaken dat het werkelijk een wettig huwelijk is?
klopt... dat mag tegenwoordig (zelf de plaats uit kiezen, waar je het ja-woord wil geven)quote:Op woensdag 23 april 2008 13:03 schreef Kinga het volgende:
[..]
Volgens mij komt die ambtenaar gewoon in de kooi.
Belachelijk gedoe met die plannenquote:Op woensdag 23 april 2008 13:02 schreef Dementor het volgende:
Jaap maakt plannen maar ik geloof niet dat hij nog de kans krijgt om de dag te verneuken.
Ze zijn niet van de streams afgeweest, volgens mijquote:Op woensdag 23 april 2008 13:02 schreef Leandra het volgende:
[..]
Klopt, zo niet dan duikt direct de familie van Claire op Brian en Jaap.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:05 schreef -Blurk- het volgende:
[..]
Belachelijk gedoe met die plannen![]()
Puntje bij paaltje zal Brian helemaal niets doen en alleen Jaap zal misschien door het ja-woord heen schreeuwen of zoiets.
Jaap verveelt zich een beetje bij die Loooooooooosersquote:Op woensdag 23 april 2008 13:07 schreef Dementor het volgende:
Dat owkay van Jaap komt mij ook de neus uit.
Hehe, goed zo, Amandaquote:Op woensdag 23 april 2008 13:10 schreef Disana het volgende:
Amanda bozig: Brian sluit haar buiten.
Kunnen we daaruit opmaken dat Amanda niet alleen (met haar gevoelens) durft te zijn?quote:Op woensdag 23 april 2008 13:11 schreef Dementor het volgende:
Brian: ik heb je net zitten opzoeken, aaaaaaaai amanda! (handen in het haar, al kijkend omhoog).
quote:Op woensdag 23 april 2008 13:13 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoop dat er straks een schijtlijster overvliegt en de pruik en de jurk van Amanda onderschijt
Wat ben jij slechtquote:Op woensdag 23 april 2008 13:13 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoop dat er straks een schijtlijster overvliegt en de pruik en de jurk van Amanda onderschijt
precies en geen hond die er wat van zegt want dat doet de ratten familie ookquote:Op woensdag 23 april 2008 13:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Klopt, zo niet dan duikt direct de familie van Claire op Brian en Jaap.
Daar kun je zeker van zijn.
Mijn god dat kan toch niet?? Palmaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 23 april 2008 13:10 schreef avonne het volgende:
Melissa heeft haar eigen dress code voor een trouwdag
Als er een echte ambtenaar naar DGK komt dan snap ik niet waarom die trouwdag verpest moet worden door die reli-fanatics die de ceremonie zouden doen....quote:Op woensdag 23 april 2008 13:03 schreef Kinga het volgende:
[..]
Volgens mij komt die ambtenaar gewoon in de kooi.
Amanda het slechte in me losquote:
rond 15.00quote:Op woensdag 23 april 2008 13:16 schreef F04 het volgende:
Weet iemand toevallig hoelaat het gaat beginnen? Zit namelijk nog op mn werk.
Volgens mij om 3 uur.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:16 schreef F04 het volgende:
Weet iemand toevallig hoelaat het gaat beginnen? Zit namelijk nog op mn werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |