Hehe, goed zo, Amandaquote:Op woensdag 23 april 2008 13:10 schreef Disana het volgende:
Amanda bozig: Brian sluit haar buiten.
Kunnen we daaruit opmaken dat Amanda niet alleen (met haar gevoelens) durft te zijn?quote:Op woensdag 23 april 2008 13:11 schreef Dementor het volgende:
Brian: ik heb je net zitten opzoeken, aaaaaaaai amanda! (handen in het haar, al kijkend omhoog).
quote:Op woensdag 23 april 2008 13:13 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoop dat er straks een schijtlijster overvliegt en de pruik en de jurk van Amanda onderschijt
Wat ben jij slechtquote:Op woensdag 23 april 2008 13:13 schreef Deisyy het volgende:
Ik hoop dat er straks een schijtlijster overvliegt en de pruik en de jurk van Amanda onderschijt
precies en geen hond die er wat van zegt want dat doet de ratten familie ookquote:Op woensdag 23 april 2008 13:06 schreef Dementor het volgende:
[..]
Klopt, zo niet dan duikt direct de familie van Claire op Brian en Jaap.
Daar kun je zeker van zijn.
Mijn god dat kan toch niet?? Palmaaaaaaaaaaaaaquote:Op woensdag 23 april 2008 13:10 schreef avonne het volgende:
Melissa heeft haar eigen dress code voor een trouwdag
Als er een echte ambtenaar naar DGK komt dan snap ik niet waarom die trouwdag verpest moet worden door die reli-fanatics die de ceremonie zouden doen....quote:Op woensdag 23 april 2008 13:03 schreef Kinga het volgende:
[..]
Volgens mij komt die ambtenaar gewoon in de kooi.
Amanda het slechte in me losquote:
rond 15.00quote:Op woensdag 23 april 2008 13:16 schreef F04 het volgende:
Weet iemand toevallig hoelaat het gaat beginnen? Zit namelijk nog op mn werk.
Volgens mij om 3 uur.quote:Op woensdag 23 april 2008 13:16 schreef F04 het volgende:
Weet iemand toevallig hoelaat het gaat beginnen? Zit namelijk nog op mn werk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |