Jij zegt het beter dan ik daarnetquote:Op woensdag 23 april 2008 12:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Typerend, dat B&A hier niet 'boven kunnen staan', en - desnoods met een ironische grijns op hun gezicht - gewoon kunnen genieten van deze merkwaardig en bijzondere dag.
En dat is nu precies het verschil met Huub. Ben er van overtuigd dat die een huwelijksdag van B&A láchen had gevonden, en een bijdrage had geleverd om er iets speciaals van te maken. Het gezeur en gezeik op elkaar kan wel een dagje wachten. Maar zo niet Amanda en Brian. Wat zijn ze kleinzielig, en wat jzijn ze aloers op de aandacht en media-belangstelling die deze dag H&C oplevert.

Prachtig toch, die paupers zijn echt stapelgek. The simple mindsquote:

Toont gewoon haar ware aard, een aso wijf met een slabek die nergens maar dan ook nergens respect voor heeft.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:34 schreef Disana het volgende:
Ja, dat kan. Mij gaat het erom dat als zij iets niet kunnen bolwerken, het dan ook gewoon kapot moet. Echt asociaal, niet weglopen maar er met grote botte poten overheen walsen.

nope, niet aan beginnen... enorm slecht voor de bloeddruk en het hartquote:Op woensdag 23 april 2008 12:34 schreef beequeen het volgende:
Het is echt niet te doen om naar die ratten te luisteren hè?

Ach Japio heeft toch nooit anders gedaan dan tegen Huub te spelen. Niets nieuws onder de zon.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:34 schreef rooie3 het volgende:
[..]
Die dikke geeft Brian een podium om toch tv te maken,hoe dom kan je zijn.Jaap verliest hierdoor alleen nog maar meer.

Brian: "HIj speelt wel een treurig lied hm, voor een huwelijk."quote:Op woensdag 23 april 2008 12:39 schreef Dark het volgende:
Brian lacht Huub uit omdat hij piano zit te spelen..........

O jee, gaat hij alweer zuchten? Dan is de para-fase niet ver meerquote:Op woensdag 23 april 2008 12:38 schreef Dark het volgende:
B - Als je hart had voor je trouwpartij, dan had je nu de ballonnen weer in het water geholpen, maar ja schat, je weet het, iedereen zijn karakter.
A - Ik vind het niet leuk dat je de plannen met Jaap gedaan hebt en mij er niet in hebt betrokken.
B - Dat kan ik uitleggen............zucht..........

Brian ziet alleen maar bruidegommen die met hun eigen bruiloft helpen de ballonnen weer in het water te helpen..........dat doen alle bruidegommen!quote:Op woensdag 23 april 2008 12:39 schreef Ziet het volgende:
ooit weleens een bruidegom gezien die hielp met de versiering??

Mooi gezegd.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:34 schreef Gert het volgende:
[..]
Typerend, dat B&A hier niet 'boven kunnen staan', en - desnoods met een ironische grijns op hun gezicht - gewoon kunnen genieten van deze merkwaardig en bijzondere dag.
En dat is nu precies het verschil met Huub. Ben er van overtuigd dat die een huwelijksdag van B&A láchen had gevonden, en een bijdrage had geleverd om er iets speciaals van te maken. Het gezeur en gezeik op elkaar kan wel een dagje wachten. Maar zo niet Amanda en Brian. Wat zijn ze kleinzielig, en wat jzijn ze aloers op de aandacht en media-belangstelling die deze dag H&C oplevert.

Ze zijn compleet over de rooie die 2 en lopen over van haat en jaloezie. Waar denken ze dat weddingplanners met hun gevolg voor zijn?????quote:Op woensdag 23 april 2008 12:39 schreef Ziet het volgende:
ooit weleens een bruidegom gezien die hielp met de versiering??

waarom zie ik altijd alleen maar verbeten chagrijnige koppen bij die twee? Zelfs als ze lachend gekapt zijn is het min of meer geforceerdquote:Op woensdag 23 april 2008 12:38 schreef Spaarne het volgende:
[ link | afbeelding ]
Amanda vindt het niet leuk dat Brian alle plannen heeft gemaakt met Jaap en haar er niet in heeft betrokken.
Brian zal dat t.z.t. wel uitleggen.

Maar van binnen vreet het zuur aan 'm.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:39 schreef Dark het volgende:
Brian lacht Huub uit omdat hij piano zit te spelen..........

quote:Op woensdag 23 april 2008 12:34 schreef Borga het volgende:
[..]
Nou, echt enorm. Zo iets onbeschofts hebben we nog niet gezien in DGK

Diepe, diepe afgunst and I'm loving it!quote:Op woensdag 23 april 2008 12:40 schreef Kinga het volgende:
Door en door jaloers zijn die 2...

Kan mij anders herinneren dat Huub vorige week een verjaardag van Brian zat te traineren, samen met Jaap. De eerste keer, voor zover mij bekend, dat zoiets gedaan werd met familie die van buitenaf kwam.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:34 schreef Gert het volgende:
[..]

bwahahahaha dit is toch wel de grootste lariekoek die ik ooit..ooit heb gehoord!!quote:Op woensdag 23 april 2008 12:34 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat is nu precies het verschil met Huub. Ben er van overtuigd dat die een huwelijksdag van B&A láchen had gevonden, en een bijdrage had geleverd om er iets speciaals van te maken. Het gezeur en gezeik op elkaar kan wel een dagje wachten.

Brian denkt dat je voor een bruiloft een gangster rap moet schrijven.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:40 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Brian: "HIj speelt wel een treurig lied hm, voor een huwelijk."
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff.

Ik vindt het uitermate vermakelijkquote:Op woensdag 23 april 2008 12:37 schreef Desii het volgende:
[..]
nope, niet aan beginnen... enorm slecht voor de bloeddruk en het hart

Hij gaat kapotquote:Op woensdag 23 april 2008 12:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar van binnen vreet het zuur aan 'm.

quote:Op woensdag 23 april 2008 12:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Brian denkt dat je voor een bruiloft een gangster rap moet schrijven.

Je bedoelt dat Huub kwaad werd nadat de broer van Brian handtastelijk werd. Tja. Deze dag is toch van een andere orde, en ze zouden vooral zichzelf er zo mee helpen als ze gewoon van het hele bizarre gedoe kunnen genieten. Ze laten zichzelf zó kennen, in al hun kleinzieligheid.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan mij anders herinneren dat Huub vorige week een verjaardag van Brian zat te traineren, samen met Jaap. De eerste keer, voor zover mij bekend, dat zoiets gedaan werd met familie die van buitenaf kwam.

Wat is het ook een dom wijf. IDD twee tellen voor ze weer normaal kon denken. Iets wat haar nog niet gelukt is.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:47 schreef Ziet het volgende:
ja hoor.... ricardo heeft naar mams der expressie gekeken
en hij is ervan overtuigd dat mams het er nog steeds niet mee eens is.
en over dat claire nu eindelijk eens het achterste van haar tong heeft laten zien
amanda: ja, maar dat duurde ook maar 2 tellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |