Kan mij anders herinneren dat Huub vorige week een verjaardag van Brian zat te traineren, samen met Jaap. De eerste keer, voor zover mij bekend, dat zoiets gedaan werd met familie die van buitenaf kwam.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:34 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat is nu precies het verschil met Huub. Ben er van overtuigd dat die een huwelijksdag van B&A láchen had gevonden, en een bijdrage had geleverd om er iets speciaals van te maken. Het gezeur en gezeik op elkaar kan wel een dagje wachten. Maar zo niet Amanda en Brian. Wat zijn ze kleinzielig, en wat jzijn ze aloers op de aandacht en media-belangstelling die deze dag H&C oplevert.
bwahahahaha dit is toch wel de grootste lariekoek die ik ooit..ooit heb gehoord!!quote:Op woensdag 23 april 2008 12:34 schreef Gert het volgende:
[..]
En dat is nu precies het verschil met Huub. Ben er van overtuigd dat die een huwelijksdag van B&A láchen had gevonden, en een bijdrage had geleverd om er iets speciaals van te maken. Het gezeur en gezeik op elkaar kan wel een dagje wachten.
Brian denkt dat je voor een bruiloft een gangster rap moet schrijven.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:40 schreef Spaarne het volgende:
[..]
Brian: "HIj speelt wel een treurig lied hm, voor een huwelijk."
Pffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff.
Ik vindt het uitermate vermakelijkquote:Op woensdag 23 april 2008 12:37 schreef Desii het volgende:
[..]
nope, niet aan beginnen... enorm slecht voor de bloeddruk en het hart
Hij gaat kapotquote:Op woensdag 23 april 2008 12:41 schreef Gert het volgende:
[..]
Maar van binnen vreet het zuur aan 'm.
quote:Op woensdag 23 april 2008 12:44 schreef Dementor het volgende:
[..]
Brian denkt dat je voor een bruiloft een gangster rap moet schrijven.
Je bedoelt dat Huub kwaad werd nadat de broer van Brian handtastelijk werd. Tja. Deze dag is toch van een andere orde, en ze zouden vooral zichzelf er zo mee helpen als ze gewoon van het hele bizarre gedoe kunnen genieten. Ze laten zichzelf zó kennen, in al hun kleinzieligheid.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:43 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Kan mij anders herinneren dat Huub vorige week een verjaardag van Brian zat te traineren, samen met Jaap. De eerste keer, voor zover mij bekend, dat zoiets gedaan werd met familie die van buitenaf kwam.
Wat is het ook een dom wijf. IDD twee tellen voor ze weer normaal kon denken. Iets wat haar nog niet gelukt is.quote:Op woensdag 23 april 2008 12:47 schreef Ziet het volgende:
ja hoor.... ricardo heeft naar mams der expressie gekeken
en hij is ervan overtuigd dat mams het er nog steeds niet mee eens is.
en over dat claire nu eindelijk eens het achterste van haar tong heeft laten zien
amanda: ja, maar dat duurde ook maar 2 tellen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |