Alphabeat. Dat is wel bij verre de meest waardeloze band die ik het afgelopen jaar gezien hebquote:Op woensdag 23 april 2008 10:13 schreef De Wouzeraar het volgende:
Wenslijstje:
Maoz
Oasis
MGMT
Alphabeat
Jajaja, tvp dus...
Amen! En die 24-uurs tent kunnen ze ook wel afbreken! Vorige keer stond ik daar maandagochtend om 7 uur nog...quote:Op dinsdag 22 april 2008 @ 16:49 schreef Roellio het volgende:
Niet meer zoveel techno a.u.b.
Heb vorig jaar 8 uur geslapen in 4 dagen en was pas na een dag of 10 weer volledig inzetbaar.
Wel relaxed vrolijk! Lekker in het gras, biertje erbij, muziekje op de achtergrond.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Alphabeat. Dat is wel bij verre de meest waardeloze band die ik het afgelopen jaar gezien heb
mag hopen van nietquote:Op woensdag 23 april 2008 10:41 schreef SKa_BoSS het volgende:
Trouwens, heeft Snoop gisteren tijdens zijn concert nog iets laten vallen over een eventuele verschijning op Lowlands?
Zet jezelf erbij in de Wiki zou ik zeggen.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:58 schreef frame-saw het volgende:
Waarom sta ik nog niet op het komers-lijstje?
dacht precies hetzelfde, liep op Roskilde echter uit op een debacle (zelfs stoned was er geen fuck aanquote:Op woensdag 23 april 2008 11:52 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Niet dat ik nu groot fan ben van Snoop ofzo, maar toch, het lijkt me best humor...
Sex Pistols gaat echt mijn pannekoekenmoment worden.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:30 schreef skyrebel het volgende:
Ben toch wel benieuwd naar de sexpistols. Gerucht dat Dropkick Murphys komen, zal wel kloppen. Staan ook op Pukkelpop en het is zo ongeveer wel het onkruid van lowlands.
Elbow was toch al bekend?quote:Op woensdag 23 april 2008 12:38 schreef Tourniquet het volgende:
Even een schaamteloze quote vanaf het graz forum:
"Futureheads en Elbow kan je ook opschrijven aldus beide zangers van de band."
Volgens mij niet hoor, ze waren al wel kanshebber vanwege wat concerten in Duitsland rond die tijd en een nieuw album uit.quote:
Dan stuiter ik mee, maar ben bang dat er niet veel meer metal bijkomt.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:18 schreef Coiler het volgende:
Als In Flames komt, dan spring ik 6 gaten in de lucht.
Jij bent wel heel snel tevreden.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:54 schreef AMDB het volgende:
TVP, programmering kan al bijna niet meer stuk voor mij.
Samen met Musequote:Op woensdag 23 april 2008 11:03 schreef Mathijz het volgende:
Radiohead en Depeche Mode komen ook
Toch?
Dark_Angelus had ze al bevestigd (PM'de hij net)quote:Op woensdag 23 april 2008 15:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor, ze waren al wel kanshebber vanwege wat concerten in Duitsland rond die tijd en een nieuw album uit.
Zou leuk zijn, vorige keer was het tof iigquote:Op woensdag 23 april 2008 15:25 schreef MaJo het volgende:
Ik zet in op Maxïmo Park. Op 16 en 17 augustus staan ze in Engeland, mooi gaatje dus op de 15e
quote:Op woensdag 23 april 2008 11:18 schreef Coiler het volgende:
Als In Flames komt, dan spring ik 6 gaten in de lucht.
En dat Kurt dan een duet met Jimi Hendrix doet!quote:Op woensdag 23 april 2008 19:45 schreef Orbeatle het volgende:
Ik hoop dat Nirvana komt.
Terwijl Keith Moon drumt!quote:Op woensdag 23 april 2008 19:46 schreef AMDB het volgende:
[..]
En dat Kurt dan een duet met Jimi Hendrix doet!
Die servicekosten worden ook steeds hogerquote:Servicekosten
Normaal ¤ 4.60x1
De bron van Nightwish en Pete Philly is mij onbekend, vooralsnog ga ik er dus vanuit dat ze niet komen.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:26 schreef Dupje het volgende:
Weet iemand iets concreets over Nightwish, Pete Philly & Perquisite, We Are Scientists & The Pigeon Detectives?
Edit: En wat is bron van Elbow?
omdat je te lui bent om jezelf er aan toe te voegen?quote:Op woensdag 23 april 2008 22:08 schreef ebeaydojraes het volgende:
tvp
en waarom sa ik nog niet in de OP? *grrr*
OMdat je jezelf in de wiki moet zetten.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:08 schreef ebeaydojraes het volgende:
tvp
Ook n tvp'tje voor mijquote:Op woensdag 23 april 2008 22:08 schreef ebeaydojraes het volgende:
tvp
Dat zou tof zijn! Kan helaas nergens iets vinden van een tour ofzo. Maar ik blijf hopen!quote:Op woensdag 23 april 2008 21:38 schreef Coiler het volgende:
Portishoofd komt ook toch?
Lienelien was me voorquote:Op woensdag 23 april 2008 21:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
WAS is volgens mij zelfs hier bevestigd door MaJo (??) met als bron een bandlid.
quote:Op woensdag 23 april 2008 23:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lienelien was me voorMaar de gitarist heeft het inderdaad bevestigd na het optreden
Zie ze maandag weer dus zal het dubbelchecken
ben je een groupie?quote:Op woensdag 23 april 2008 23:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lienelien was me voorMaar de gitarist heeft het inderdaad bevestigd na het optreden
Zie ze maandag weer dus zal het dubbelchecken
Dat heeft iemand bij Kink FM geroepen... Maar nog vrij vaag allemaal.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:30 schreef mberg86 het volgende:
tvp
Ik weet niet hoe betrouwbaar het is, maar ik hoorde dat The Offspring waarschijnlijk ook komt..
quote:Op donderdag 24 april 2008 10:39 schreef Coiler het volgende:
11 nieuwe dans- en theater-acts bekend gemaakt op de site...
Vind je het gek, het is nog niet eens mei.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:46 schreef Byte_Me het volgende:
junkie XL en underworld
maar ik mis nog wel wat headliners eerlijk gezegd.
geduld is niet mn sterkste kantquote:Op donderdag 24 april 2008 11:48 schreef Nosh het volgende:
[..]
Vind je het gek, het is nog niet eens mei.
Dan las ik het toch goed.quote:
Ah, we zijn weer compleet! Nog een nieuwtje om het mee te vieren?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik werd gemist, las ik?
Nou Futureheads & Elbow had ik al gePM't en euhm, ik wacht eigenlijk op de bekendmaking van blood red shoes.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:24 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Ah, we zijn weer compleet! Nog een nieuwtje om het mee te vieren?
OK, die zitten allemaal in de categorie die ik overslaquote:Op donderdag 24 april 2008 12:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou Futureheads & Elbow had ik al gePM't en euhm, ik wacht eigenlijk op de bekendmaking van blood red shoes.
quote:Op donderdag 24 april 2008 14:44 schreef HenkBenzinetank het volgende:
* Theatergroep Max - ‘Voorstelling waarin hopelijk niets gebeurt’
* Susies Haarlok - ‘De saaiheid is te snijden’
quote:Op donderdag 24 april 2008 14:44 schreef HenkBenzinetank het volgende:
* Theatergroep Max - ‘Voorstelling waarin hopelijk niets gebeurt’
* Susies Haarlok - ‘De saaiheid is te snijden’
Das toch een Fransman?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:18 schreef Leugenaarslogica het volgende:
SebastiAn is kix. Op STRP kickte hij aars. Dus laat maar overkomen uit Belgie
Oh, dan.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:32 schreef Leugenaarslogica het volgende:
[..]
Ja. Maar hij staat op Pukkelpop.
Ik stem ook voorquote:Op donderdag 24 april 2008 15:18 schreef Leugenaarslogica het volgende:
SebastiAn is kix. Op STRP kickte hij aars. Dus laat maar overkomen uit Belgie
Da's wel een leuk bandje.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou Futureheads & Elbow had ik al gePM't en euhm, ik wacht eigenlijk op de bekendmaking van blood red shoes.
Zou zomaar kunnen, ze zijn nog steeds actief: Years active 1967–presentquote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 19:40 schreef Burnett het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, ze zijn nog steeds actief: Years active 1967–present
http://en.wikipedia.org/wiki/Nirvana_%28UK_band%29
Zou ook best leuk zijn als hun komen hoor!quote:Op donderdag 24 april 2008 19:40 schreef Burnett het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, ze zijn nog steeds actief: Years active 1967–present
http://en.wikipedia.org/wiki/Nirvana_%28UK_band%29
Ik ben benieuwdquote:Op donderdag 24 april 2008 20:57 schreef Pink_Floyd het volgende:
De namen van Pukkelpop, dus vast wel erg veel overlap met LL...
The Killers, The Flaming Lips, Serj Tankian, Dropkick Murphys, Boys Noize, Ricardo Villalobos, Mercury Rev, Plain White T's, Miss Kittin & The Hacker (live), Carl Craig, The Wombats, Etienne de Crecy (live), Neurosis, Killswitch Engage, Iron & Wine, Danko Jones, Simian Mobile Disco (live), Stereo MC's, The Cribs, Joan As Police Woman, Pendulum, The Dresden Dolls, Sons And Daughters, As I Lay Dying, DJ Friction, Hadouken!, DJ Hype & Daddy Earl, Cult of Luna, Henry Rollins (spoken word), Infadels, Junkie XL, Kaizers Orchestra, Bob Mould Band, Klaxons DJ Set (Jamie Reynolds), SebastiAn, Does It Offend You, Yeah?, Epica, Uffie & Feadz, Yeasayer, Volbeat, DJ Mehdi, High Contrast + MC Wrec, MxPx, Late Of The Pier, The Casualties, The Count & Sinden (live), The Subways, Tocadisco, Two Gallants, Black Kids, Holy Fuck, Los Campesinos!, Benga, Dusty Kid (live), Joe Lean and The Jing Jang Jong, Nina Nastasia, Radioclit, Lightspeed Champion, The Unseen, The Heavy, TC, Witchcraft, Yuksek (live), Have Heart, Drive-By Truckers, Brodinski, Year Long Disaster, Chase & Status, The Ocean, The Sword, Dan Le Sac vs Scroobius Pip, Crookers, Kitty, Daisy & Lewis, The Bloody Beetroots, Shackleton, The Shoes, Headman, Little Dragon en Louis XIV, Metallica
Laat maar komen!!quote:Op donderdag 24 april 2008 20:57 schreef Pink_Floyd het volgende:
De namen van Pukkelpop, dus vast wel erg veel overlap met LL...
The Killers, The Flaming Lips, Serj Tankian, Dropkick Murphys, Boys Noize, Ricardo Villalobos, Mercury Rev, Plain White T's, Miss Kittin & The Hacker (live), Carl Craig, The Wombats, Etienne de Crecy (live), Neurosis, Killswitch Engage, Iron & Wine, Danko Jones, Simian Mobile Disco (live), Stereo MC's, The Cribs, Joan As Police Woman, Pendulum, The Dresden Dolls, Sons And Daughters, As I Lay Dying, DJ Friction, Hadouken!, DJ Hype & Daddy Earl, Cult of Luna, Henry Rollins (spoken word), Infadels, Junkie XL, Kaizers Orchestra, Bob Mould Band, Klaxons DJ Set (Jamie Reynolds), SebastiAn, Does It Offend You, Yeah?, Epica, Uffie & Feadz, Yeasayer, Volbeat, DJ Mehdi, High Contrast + MC Wrec, MxPx, Late Of The Pier, The Casualties, The Count & Sinden (live), The Subways, Tocadisco, Two Gallants, Black Kids, Holy Fuck, Los Campesinos!, Benga, Dusty Kid (live), Joe Lean and The Jing Jang Jong, Nina Nastasia, Radioclit, Lightspeed Champion, The Unseen, The Heavy, TC, Witchcraft, Yuksek (live), Have Heart, Drive-By Truckers, Brodinski, Year Long Disaster, Chase & Status, The Ocean, The Sword, Dan Le Sac vs Scroobius Pip, Crookers, Kitty, Daisy & Lewis, The Bloody Beetroots, Shackleton, The Shoes, Headman, Little Dragon en Louis XIV, Metallica
Zeker dat die komen?quote:
Nee.quote:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En de Lowlandskrant dit jaar bij Nrcnext
Tuurlijk... Er kan zoveel in de geruchtenmolen...quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Green Day & The Offspring komen erbij in de geruchtenmolen.
Uiteraard, maar goed ik plaats zulke berichten niet zomaar natuurlijk.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:47 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Tuurlijk... Er kan zoveel in de geruchtenmolen...
Green Day zou tof zijn, hoewel die waarschijnlijk weinig oud werk spelen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Misschien wel wat van The Foxboro Hot Tubs, een side project van de heren waarin ze een jaren 60 sound creëren.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:54 schreef Blight het volgende:
[..]
Green Day zou tof zijn, hoewel die waarschijnlijk weinig oud werk spelen.
Mooi, dan hoef ik er niet voor naar de winkel.quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
quote:Op vrijdag 25 april 2008 13:04 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Jammer, ik vond de Lowlands-recensies van Gijsbert Kamer en Menno Pot altijd leuk om te lezen.quote:Nrc.next nieuwe partner Lowlands
De Volkskrant doet er in augustus even niet meer toe voor Lowlands gangers. Het festival heeft namelijk voor de komende drie jaar een nieuwe partner: Nrc.next. Deze krant zal in de loop naar het festival de Lowlandsbijlage verzorgen en, ook niet onbelangrijk om te weten, de ‘allerlaatste 100 kaarten actie’ organiseren. “Nrc Next is een krant die goed bij Lowlands past, vooral qua inhoud”, vertelt Bente Bollmann van Mojo. “Ze besteden vaak aandacht aan acts die ook heel goed op Lowlands kunnen staan. Volkskrant heeft dan misschien een grotere oplage, toch viel het gewicht richting Nrc.next. Het is het totaalplaatje: het is een tabloid, bevat korte stukken en trekt lezers die ook naar Lowlands gaan.”
Nrc Next zal niet alleen de periode voor Lowlands een samenwerking met de festivalorganisatie aangaan. Op het desbetreffende weekend zal de krant zijn redactie op de festivalweide opstellen om ook een deel van de Daily Paradise, de dagelijkse Lowlandskrant, te vullen.
Lowlands is dit jaar van 15 tot 17 augustus met onder meer Roisin Murphy, The Kooks en British Sea Power.
Bron: 3VOOR12
Dear god.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:38 schreef Dark_Angelus het volgende:
Daar zag ik hem toevallig ook nog. Was niet zo druk toen hij zat te signeren (twee gasten met een poster en 5 mederwerkers van de Fame)quote:Op zaterdag 26 april 2008 17:10 schreef Dupje het volgende:
Danko Jones zou tegen een fan gezegd hebben dat ze op Lowlands staan, na hun acoustische optreden in FAME afgelopen donderdag.
Maar je was niet bij t optreden in Paradiso?quote:Op zaterdag 26 april 2008 20:42 schreef icebliss het volgende:
[..]
Daar zag ik hem toevallig ook nog. Was niet zo druk toen hij zat te signeren (twee gasten met een poster en 5 mederwerkers van de Fame)
Ben geen fan hoorquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:52 schreef Dupje het volgende:
[..]
Maar je was niet bij t optreden in Paradiso?
Doe ook Jahtari dan maar, als we toch voor de chiptunes gaan.quote:Op zondag 27 april 2008 14:45 schreef SKa_BoSS het volgende:
* SKa_BoSS] wil [url=http://www.myspace.com/dubmoodst]Dubmood[/url !
Chiptunes rocken gewoon.quote:Op zondag 27 april 2008 14:46 schreef Nosh het volgende:
[..]
Doe ook Jahtari dan maar, als we toch voor de chiptunes gaan.
quote:Op maandag 28 april 2008 16:38 schreef Elvi het volgende:
Het is waarschijnlijk vloeken in de kerk... maar zijn er ook hotels in de buurt?
Zit vast een v.d. Valck o.i.d. in de buurt, maar waarom zou je in godesnaam in een Hotel willen maffen als het ook op de camping kan?quote:Op maandag 28 april 2008 16:38 schreef Elvi het volgende:
Het is waarschijnlijk vloeken in de kerk... maar zijn er ook hotels in de buurt?
Ik haat camperen tot in het diepste van mn ziel. Waarom zou je willen kamperen als je ook in een hotel kan met een zacht bed, douche en schone wc?quote:Op maandag 28 april 2008 17:20 schreef SKa_BoSS het volgende:
Zit vast een v.d. Valck o.i.d. in de buurt, maar waarom zou je in godesnaam in een Hotel willen maffen als het ook op de camping kan?
De camping is juist leuk, lekker met vrienden op een veldje bivakeren en 's avonds in een kringetje gesprekken en discussies voeren. En aan het einde van het festival ben je helemaal brak en is het alleen maar fijn als je weer in je eigen bed kruipt.quote:Op maandag 28 april 2008 17:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik haat camperen tot in het diepste van mn ziel. Waarom zou je willen kamperen als je ook in een hotel kan met een zacht bed, douche en schone wc?
Vooral dat laatste... Ik heb gewoon serious issues met vieze wc's
Ik haat ook camperen tot in het diepste van mijn ziel... Ben blij dat Lowlands dan ook geen camperen is, maar een 3-daags muziekfestival!quote:Op maandag 28 april 2008 17:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik haat camperen tot in het diepste van mn ziel. Waarom zou je willen kamperen als je ook in een hotel kan met een zacht bed, douche en schone wc?
Omdat een hotel echt vreselijk ongezellig is.quote:Op maandag 28 april 2008 17:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zou niet verkeerd zijn!quote:Op maandag 28 april 2008 18:01 schreef Evil_Koekje het volgende:
Als ik zo 't tourschema van DIgitalism zie komen die ook nog wel even langs.
Zoiets heb ik al eerder geroepen. Alleen jammer dat er nog geen betrouwbare bron van is.quote:Op maandag 28 april 2008 17:46 schreef On het volgende:
Op last.fm staat dat Sigur Ros ook komt.
Wtfquote:Op maandag 28 april 2008 17:47 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Omdat een hotel echt vreselijk ongezellig is.
De wc's op de camping zijn echt heel goed. Op het festivalterrein zijn ze minder, maar om alleen te pissen is dat niet zo erg. Lekker poepen doe je gewoon op de camping, niks aan de hand. En meestal hoef je de eerste 2 dagen niet te schijten, waardoor het er uiteindelijk op neer komt dat je 2 of 4 keer hebt gebout.
En uiteraard is er niks gezelliger als met 50.000 leuke mensen op een camping te zitten
quote:Op maandag 28 april 2008 20:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nu we toch bezig zijn met bevestigingen, Sons And Daughters bevestigen zichzelf!
IK heb een goed advies voor je!quote:Op maandag 28 april 2008 17:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet wild van, vooral het niet douchen. De wc's vallen reuze mee, eigenlijk, en de camping was reuze gezellig. Het grootste nadeel vond ik nog dat ik het 's nachts zo vreselijk crisis koud had, echt niet leuk meer, drie fleecetruien aan en een jas en een slaapzak en ik lag nog te rillen, en dan 's ochtends de tent uit drijvenquote:Op maandag 28 april 2008 17:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n type dat bij concerten boven op het balkon gaat staan kijken in plaats van tussen de crowdquote:Op maandag 28 april 2008 17:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n type dat denkt dat het machtig interessant staat om in een nederlandse zin af en toe een compleet nutteloos engels woord te gebruiken?quote:Op maandag 28 april 2008 22:53 schreef Jivis het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n type dat bij concerten boven op het balkon gaat staan kijken in plaats van tussen de crowd
Nee dat dan weer nietquote:Op maandag 28 april 2008 22:53 schreef Jivis het volgende:
Jij bent zeker ook zo'n type dat bij concerten boven op het balkon gaat staan kijken in plaats van tussen de crowd
Ja, klopt.quote:Op maandag 28 april 2008 22:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n type dat denkt dat het machtig interessant staat om in een nederlandse zin af en toe een compleet nutteloos engels woord te gebruiken?
Gut, gaan we dit hele topic lang woordjes in andermans posts uitkotsen? Het niveau daalt weer zie ik.quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:00 schreef Coiler het volgende:
ophoeren...
![]()
![]()
Ik vind jullie ook allemaal lief hoor... ik ben gewoon aan het baggeren vandaag
Moet je eens naar Dour gaanquote:Op maandag 28 april 2008 17:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Inderdaad, als je Lowlands al niet trekt, kan ik je ongeveer elk ander festival in Europa afraden, en Dour is dan wel 1 van de ergste.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:13 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Moet je eens naar Dour gaanDixies met 30 graden, pisbakken die overstromen en de klei er onder die gewoon PAARS uitslaat
Wat een kankerranzig festival!
Lowlands is okay, de toiletten zijn relax op de camping. Ik heb ook een schurfthekel aan kamperen, maar voor Lowlands maak ik graag een uitzondering (al loop ik wel te vloeken als ik om half 8 m'n tent weer uitgefikt word). Verder lig ik toch vrijwel nooit in die tentEn als je in een hotel gaat zitten mis je echt heel de sfeer van de camping, imo doodzonde want het is er supergezellig
Inderdaad altijd weer een fijn moment. Of om 8:30 naar de supermarkt gaan voor een tray bier, en dan aangekeken worden alsof je alcoholist bent als je zegt dat je met tray niet 6 maar 24 blikken bedoelt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:55 schreef WalterSobchak het volgende:
Ik zou voor geen geld mijn goudgele granenontbijt met prik bij de tent willen missen, met al die gare hoofden om je heen, en de mooie verhalen van de nacht ervoor.![]()
Hehe, was die al genoemd dit jaar, of ben je de eerste?quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:00 schreef Roellio het volgende:
[..]
Vergeet het barbecue-vlees en de kooltjes niet!
Depeche Mode komtquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Roellio, zeg eens dat ik moet gaan..ik ben nog niet om..
Ik moet op zondagavond naar huis.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Roellio, zeg eens dat ik moet gaan..ik ben nog niet om..
Gewoon ziekmelden, is nog waar ook.quote:
Ok!quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:12 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik moet op zondagavond naar huis.
En ik regel geen Lowlands-bus dit jaar.
Blijf maar gewoon thuis.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:55 schreef WalterSobchak het volgende:
Ik zou voor geen geld mijn goudgele granenontbijt met prik bij de tent willen missen, met al die gare hoofden om je heen, en de mooie verhalen van de nacht ervoor.
Dat heb ik gedaan met knakworsten, en dat smaakte prima!quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:30 schreef icebliss het volgende:
Ik heb als ontbijt eens noodles in bier gemaakt omdat we te brak waren om water te halen. Afradertje. (Hoewel het misschien nog wel te doen was als één of andere lul niet alle kruiden erbij had getyft waardoor het zum kotsen werd).
Goed te doen in combinatie met borrelnootjes.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:37 schreef icebliss het volgende:
Bedankt voor de tip! Nog meer culinaire tips met bier?
quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:55 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Inderdaad, als je Lowlands al niet trekt, kan ik je ongeveer elk ander festival in Europa afraden, en Dour is dan wel 1 van de ergste.
Verder is het gewoon super zonde om niet op de camping te gaan staan. Die nachten op dat matje zijn dan misschien enigszins oncomfortabel, maar dat moet je er dan maar voor over hebben(of gewoon genoeg zuipen, dan merk je er niks van). De WCs moet je gewoon op het juiste moment pakken (als je gaat schijten tenminste), en douchen moet je helemaal niet doen. Drie a vier dagen ranzig zijn overleef je wel, is eigenlijk best lekker zelfs.
Ik zou voor geen geld mijn goudgele granenontbijt met prik bij de tent willen missen, met al die gare hoofden om je heen, en de mooie verhalen van de nacht ervoor.![]()
Je moet ook wel met een grote groep gaan, maar dan is de camping de bom, en bijna half the fun van Lowlands.
Och, kom op. Een goudgele pretcilinder in de morgen, is een dag zonder zorgen!quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:47 schreef kriele het volgende:
[..]
Hier ben ik het helemaal mee eens! Alhoewel, dat 's ochtends gelijk alweer beginnen met de witgekuifde goudgelen dat trek is niet helemaal meer. Wat dat betreft ben ik al meer een festivalveteraan, maar als ik eenmaal weer opgang ben!Voel ik me weer 18.
Het kan zo op een tegeltje!quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:48 schreef Blight het volgende:
[..]
Och, kom op. Een goudgele pretcilinder in de morgen, is een dag zonder zorgen!
U vraagt, wij draaien:quote:
De enige tolereerbare benaming 14.gifquote:
Inderdaad.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
goudgele granenontbijt met prik [ afbeelding ]
witgekuifde goudgelen [ afbeelding ]
goudgele pretcilinder [ afbeelding ]
Het is het [ afbeelding ]corps[ afbeelding ] niet hoor
Falafel!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:39 schreef Sack_Blabbath het volgende:
En friet heet patat [ afbeelding ]
's ochtends is het granenontbijt!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:37 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
De enige tolereerbare benaming 14.gif
Weet je, eigenlijk boeit het me ook geen flikker, als het maar bier is.quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Het is het [ afbeelding ] corps [ afbeelding ] niet hoor
Precies!quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:58 schreef Blight het volgende:
[..]
Weet je, eigenlijk boeit het me ook geen flikker, als het maar bier is.
Dat krijg je inderdaad als je op een festival bier bestelt. Met een flauw biersmaakje.quote:
Ik bedoel er water mee eigenlijkquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat krijg je inderdaad als je op een festival bier bestelt. Met een flauw biersmaakje.
Ik ook.quote:
Gelukkig is er tegenwoordig die Grolsch tent, naast waar eerst de Silent Disco stond, en kan je daar flesjes Grolsch halen! Je mag de flesjes dan niet mee die toko uitnemen, maar je kan de inhoud gewoon overgieten.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat krijg je inderdaad als je op een festival bier bestelt. Met een flauw biersmaakje.
Ohnee, niet weer dit verhaal.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:16 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is handig als je er langs komt, maar ik denk niet dat ik daar heen zal lopen als ik er niet in de buurt sta en bier wil hebben. En ach, afgezien van de smaak, maar verder is het wel goed misschien dat er wat minder alcohol in zit. Ik ben vaak toch wel vele uurtjes van de dag bezig met bier drinken op festivals.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:35 schreef Blight het volgende:
[..]
Gelukkig is er tegenwoordig die Grolsch tent, naast waar eerst de Silent Disco stond, en kan je daar flesjes Grolsch halen! Je mag de flesjes dan niet mee die toko uitnemen, maar je kan de inhoud gewoon overgieten.
Vol bier.
True, true.quote:Op dinsdag 29 april 2008 16:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is handig als je er langs komt, maar ik denk niet dat ik daar heen zal lopen als ik er niet in de buurt sta en bier wil hebben. En ach, afgezien van de smaak, maar verder is het wel goed misschien dat er wat minder alcohol in zit. Ik ben vaak toch wel vele uurtjes van de dag bezig met bier drinken op festivals.
quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 15:35 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Het is het [ afbeelding ] corps [ afbeelding ] niet hoor
Jupquote:
Begin niet over de Silent Discoquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:35 schreef Blight het volgende:
[..]
Gelukkig is er tegenwoordig die Grolsch tent, naast waar eerst de Silent Disco stond, en kan je daar flesjes Grolsch halen! Je mag de flesjes dan niet mee die toko uitnemen, maar je kan de inhoud gewoon overgieten.
Vol bier.
Klopt, vorig jaar ook effe naartoe geweest. Wat smaakte dat ineens goed zeg, na het drinken van dat andere bier op 't festival terreinquote:Op dinsdag 29 april 2008 16:35 schreef Blight het volgende:
[..]
Vol bier.
Dat zou mooi zijn, Grinderman is tof.quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:55 schreef Tourniquet het volgende:
Grinderman schijnt te komen.
Die kende ik nog niet! Jezus dit is vet!!! Dat mag zeker wel op LL staan!quote:Op zondag 27 april 2008 14:46 schreef Nosh het volgende:
[..]
Doe ook Jahtari dan maar, als we toch voor de chiptunes gaan.
Zou leuk zijn, maar ik denk dat het vrij kansloos is. Een kaartje voor Coldplay kost normaal bijna evenveel als een kaartje voor Lowlands volgensmijquote:
Dat is geen argument, Coldplay is prima te boeken voor een festival.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:35 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, maar ik denk dat het vrij kansloos is. Een kaartje voor Coldplay kost normaal bijna evenveel als een kaartje voor Lowlands volgensmij.
Ben jij elk jaar ook als eerste op het festivalterrein?quote:
quote:Nieuwe namen! / 2-5-2008
Get your asses on the Dancefloor!! Er mag gedanst worden en dat zul je weten...
Technokoning Sven Väth daalt van zijn troon op Ibiza neer naar de Lage Landen om te laten zien hoe het moet! Al meer dan 20 jaar beweegt deze DJ en producer zich in de voorhoede van de elektronische muziek en op Lowlands laat hij horen waarom.
De geinponems van Modeselektor blazen in hun liveset van dubstep via hardcore naar ass shaking techno. Feest 100% gegarandeerd!
Baby, back to the dancefloor. Simian Mobile Disco is medeverantwoordelijk voor hét elektronisch geluid van nu. Over het muzikale geheim van de jongens kun je lang en breed praten, maar bondiger dan het antwoord van Simian kun je het niet formuleren: ‘it's the beat’.
De Amerikaan Diplo weet ook hoe je een feestje moet bouwen. Z'n ingrediënten zijn een mix van electro, baile funk, crunk, hiphop en Miami bass. De enorme energie die Diplo uitstraalt bleef ook bij M.I.A niet onopgemerkt en hij mocht dan ook drie producties op haar album ‘Kala’ voor zijn rekening nemen.
Hadouken! hebben zichzelf naar de vuurbal-attack uit het legendarisch computerspel 'Streetfighter' vernoemd. De band klinkt als een hedendaagse update van The Prodigy. Met beuktechno en grime als invloeden is Hadouken! de new rave van deze tijd.
Vervormde 8-bit music is de sound van het Canadese duo Crystal Castles. Het klinkt alsof ze een schroevendraaier op plekken in hun apparatuur gestopt hebben die daar niet voor bedoeld zijn. Dansbaar is het wel en Crystal Castles zet een stap richting de nieuwe rock & roll: je Guitar Hero-gitaartje kapot slaan op het podium.
Jaquote:Op donderdag 1 mei 2008 23:50 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ben jij elk jaar ook als eerste op het festivalterrein?![]()
Wij hebben nog wel foto's en filmpjes liggen dat we op donderdagochtend met de auto over het festivalterrein rijden.quote:Op donderdag 1 mei 2008 23:50 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Ben jij elk jaar ook als eerste op het festivalterrein?![]()
Eerst zeg je dat Coldplay vrij kansloos zou zijn en dan noem je Oasis op?quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:36 schreef Jivis het volgende:
Oasis zou trouwens ook vet zijn, die brengen rond die tijd een nieuw album uit, dus...
Hebben die eren jaar of 4 geleden ook op Lowlands gestaan?quote:Op vrijdag 2 mei 2008 01:15 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Modeselektor
en de rest is ook best erg tof
Geen idee, denk het eigenlijk niet. Vorig jaar waren ze er wel en deden ze een DJ-set en die wasquote:Op zaterdag 3 mei 2008 11:56 schreef Luni het volgende:
[..]
Hebben die eren jaar of 4 geleden ook op Lowlands gestaan?
Toen waren er ook van die gasten die van alles door elkaar draaiden met beelden eronder van Scarfcae. Weet het nog goed, snoeiharde Hardcore toen Tony Montana op de politie begon te schieten die z'n huis binnen viel, iedereen in de tent joelen, mooi was dat.
Vorig jaar heb ik ze niet gezien, dit jaar toch maar eens gaan bekijken.quote:Op zaterdag 3 mei 2008 12:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Geen idee, denk het eigenlijk niet. Vorig jaar waren ze er wel en deden ze een DJ-set en die was![]()
Maar vanwege complete gaarheid ben ik toen vrij snel weg naar m'n tentje gegaan![]()
En hun album was 1 van de beste, zo niet de beste, van het afgelopen jaar![]()
Modeselektor
quote:
Ah, daar ga ik in ieder geval niet heen dan.quote:
Concert in 2005 kostte nog 39 euro, dus dat valt nogal mee.quote:Op donderdag 1 mei 2008 22:35 schreef Jivis het volgende:
[..]
Zou leuk zijn, maar ik denk dat het vrij kansloos is. Een kaartje voor Coldplay kost normaal bijna evenveel als een kaartje voor Lowlands volgensmij.
Last.fm beweert ook The Fratellis..quote:Op vrijdag 2 mei 2008 10:33 schreef On het volgende:
Last.fm beweert ook grinderman en de flaming lips.
Poe poe, ze komen wel met verrassende namen, zeg!quote:Op zaterdag 3 mei 2008 20:41 schreef Dark_Angelus het volgende:
MGMT op Lowlands.
Dat dan weer niet,quote:Op zondag 4 mei 2008 00:42 schreef Aisumasen het volgende:
[..]
Poe poe, ze komen wel met verrassende namen, zeg!
quote:Op zaterdag 3 mei 2008 23:15 schreef Evil_Koekje het volgende:
[..]
Ah, daar ga ik in ieder geval niet heen dan.
Het is druk, maar prima te doen.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:28 schreef frame-saw het volgende:
Is er iemand wel eens vanaf 't Harde gegaan met de bus? En is dat een goed idee of is dat net zo kut als vanaf Lelystad?
't Harde is maar 10 minuutjes met de trein voor mij. En er is hier niemand die mij kan brengen. Als mijn ouders me brengen zit ik al 1,5 á 2 uur in de auto
Wat is er kut aan de bus vanaf Lelystad? Vorig jaar gedaan en vond het prima te doen.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:28 schreef frame-saw het volgende:
Is er iemand wel eens vanaf 't Harde gegaan met de bus? En is dat een goed idee of is dat net zo kut als vanaf Lelystad?
Prima te doen vanaf t Harde...quote:Op maandag 5 mei 2008 15:28 schreef frame-saw het volgende:
't Harde is maar 10 minuutjes met de trein voor mij. En er is hier niemand die mij kan brengen. Als mijn ouders me brengen zit ik al 1,5 á 2 uur in de auto
Je staat langer te wachten tot je in de bus kan dan dat je in de bus zit.quote:Op maandag 5 mei 2008 15:30 schreef PastoorPeter het volgende:
[..]
Het is druk, maar prima te doen.
Kwartiertje/20 minuten met de bus? Of heb ik dat nou verkeerd
Dat kloptquote:Op maandag 5 mei 2008 15:35 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je staat langer te wachten tot je in de bus kan dan dat je in de bus zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |