quote:Op donderdag 24 april 2008 10:39 schreef Coiler het volgende:
11 nieuwe dans- en theater-acts bekend gemaakt op de site...
Vind je het gek, het is nog niet eens mei.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:46 schreef Byte_Me het volgende:
junkie XL en underworld
maar ik mis nog wel wat headliners eerlijk gezegd.
geduld is niet mn sterkste kantquote:Op donderdag 24 april 2008 11:48 schreef Nosh het volgende:
[..]
Vind je het gek, het is nog niet eens mei.
Dan las ik het toch goed.quote:
Ah, we zijn weer compleet! Nog een nieuwtje om het mee te vieren?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik werd gemist, las ik?
Nou Futureheads & Elbow had ik al gePM't en euhm, ik wacht eigenlijk op de bekendmaking van blood red shoes.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:24 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Ah, we zijn weer compleet! Nog een nieuwtje om het mee te vieren?
OK, die zitten allemaal in de categorie die ik overslaquote:Op donderdag 24 april 2008 12:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou Futureheads & Elbow had ik al gePM't en euhm, ik wacht eigenlijk op de bekendmaking van blood red shoes.
quote:Op donderdag 24 april 2008 14:44 schreef HenkBenzinetank het volgende:
* Theatergroep Max - ‘Voorstelling waarin hopelijk niets gebeurt’
* Susies Haarlok - ‘De saaiheid is te snijden’
quote:Op donderdag 24 april 2008 14:44 schreef HenkBenzinetank het volgende:
* Theatergroep Max - ‘Voorstelling waarin hopelijk niets gebeurt’
* Susies Haarlok - ‘De saaiheid is te snijden’
Das toch een Fransman?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:18 schreef Leugenaarslogica het volgende:
SebastiAn is kix. Op STRP kickte hij aars. Dus laat maar overkomen uit Belgie
Oh, dan.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:32 schreef Leugenaarslogica het volgende:
[..]
Ja. Maar hij staat op Pukkelpop.
Ik stem ook voorquote:Op donderdag 24 april 2008 15:18 schreef Leugenaarslogica het volgende:
SebastiAn is kix. Op STRP kickte hij aars. Dus laat maar overkomen uit Belgie
Da's wel een leuk bandje.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou Futureheads & Elbow had ik al gePM't en euhm, ik wacht eigenlijk op de bekendmaking van blood red shoes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |