Ben geen fan hoorquote:Op zaterdag 26 april 2008 20:52 schreef Dupje het volgende:
[..]
Maar je was niet bij t optreden in Paradiso?
Doe ook Jahtari dan maar, als we toch voor de chiptunes gaan.quote:Op zondag 27 april 2008 14:45 schreef SKa_BoSS het volgende:
* SKa_BoSS] wil [url=http://www.myspace.com/dubmoodst]Dubmood[/url !
Chiptunes rocken gewoon.quote:Op zondag 27 april 2008 14:46 schreef Nosh het volgende:
[..]
Doe ook Jahtari dan maar, als we toch voor de chiptunes gaan.
quote:Op maandag 28 april 2008 16:38 schreef Elvi het volgende:
Het is waarschijnlijk vloeken in de kerk... maar zijn er ook hotels in de buurt?
Zit vast een v.d. Valck o.i.d. in de buurt, maar waarom zou je in godesnaam in een Hotel willen maffen als het ook op de camping kan?quote:Op maandag 28 april 2008 16:38 schreef Elvi het volgende:
Het is waarschijnlijk vloeken in de kerk... maar zijn er ook hotels in de buurt?
Ik haat camperen tot in het diepste van mn ziel. Waarom zou je willen kamperen als je ook in een hotel kan met een zacht bed, douche en schone wc?quote:Op maandag 28 april 2008 17:20 schreef SKa_BoSS het volgende:
Zit vast een v.d. Valck o.i.d. in de buurt, maar waarom zou je in godesnaam in een Hotel willen maffen als het ook op de camping kan?
De camping is juist leuk, lekker met vrienden op een veldje bivakeren en 's avonds in een kringetje gesprekken en discussies voeren. En aan het einde van het festival ben je helemaal brak en is het alleen maar fijn als je weer in je eigen bed kruipt.quote:Op maandag 28 april 2008 17:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik haat camperen tot in het diepste van mn ziel. Waarom zou je willen kamperen als je ook in een hotel kan met een zacht bed, douche en schone wc?
Vooral dat laatste... Ik heb gewoon serious issues met vieze wc's
Ik haat ook camperen tot in het diepste van mijn ziel... Ben blij dat Lowlands dan ook geen camperen is, maar een 3-daags muziekfestival!quote:Op maandag 28 april 2008 17:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik haat camperen tot in het diepste van mn ziel. Waarom zou je willen kamperen als je ook in een hotel kan met een zacht bed, douche en schone wc?
Omdat een hotel echt vreselijk ongezellig is.quote:Op maandag 28 april 2008 17:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Zou niet verkeerd zijn!quote:Op maandag 28 april 2008 18:01 schreef Evil_Koekje het volgende:
Als ik zo 't tourschema van DIgitalism zie komen die ook nog wel even langs.
Zoiets heb ik al eerder geroepen. Alleen jammer dat er nog geen betrouwbare bron van is.quote:Op maandag 28 april 2008 17:46 schreef On het volgende:
Op last.fm staat dat Sigur Ros ook komt.
Wtfquote:Op maandag 28 april 2008 17:47 schreef Parafernalia het volgende:
[..]
Omdat een hotel echt vreselijk ongezellig is.
De wc's op de camping zijn echt heel goed. Op het festivalterrein zijn ze minder, maar om alleen te pissen is dat niet zo erg. Lekker poepen doe je gewoon op de camping, niks aan de hand. En meestal hoef je de eerste 2 dagen niet te schijten, waardoor het er uiteindelijk op neer komt dat je 2 of 4 keer hebt gebout.
En uiteraard is er niks gezelliger als met 50.000 leuke mensen op een camping te zitten
quote:Op maandag 28 april 2008 20:23 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Nu we toch bezig zijn met bevestigingen, Sons And Daughters bevestigen zichzelf!
IK heb een goed advies voor je!quote:Op maandag 28 april 2008 17:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Ik ben er ook niet wild van, vooral het niet douchen. De wc's vallen reuze mee, eigenlijk, en de camping was reuze gezellig. Het grootste nadeel vond ik nog dat ik het 's nachts zo vreselijk crisis koud had, echt niet leuk meer, drie fleecetruien aan en een jas en een slaapzak en ik lag nog te rillen, en dan 's ochtends de tent uit drijvenquote:Op maandag 28 april 2008 17:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n type dat bij concerten boven op het balkon gaat staan kijken in plaats van tussen de crowdquote:Op maandag 28 april 2008 17:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n type dat denkt dat het machtig interessant staat om in een nederlandse zin af en toe een compleet nutteloos engels woord te gebruiken?quote:Op maandag 28 april 2008 22:53 schreef Jivis het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n type dat bij concerten boven op het balkon gaat staan kijken in plaats van tussen de crowd
Nee dat dan weer nietquote:Op maandag 28 april 2008 22:53 schreef Jivis het volgende:
Jij bent zeker ook zo'n type dat bij concerten boven op het balkon gaat staan kijken in plaats van tussen de crowd
Ja, klopt.quote:Op maandag 28 april 2008 22:57 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Jij bent zeker ook zo'n type dat denkt dat het machtig interessant staat om in een nederlandse zin af en toe een compleet nutteloos engels woord te gebruiken?
Gut, gaan we dit hele topic lang woordjes in andermans posts uitkotsen? Het niveau daalt weer zie ik.quote:
quote:Op dinsdag 29 april 2008 00:00 schreef Coiler het volgende:
ophoeren...
![]()
![]()
Ik vind jullie ook allemaal lief hoor... ik ben gewoon aan het baggeren vandaag
Moet je eens naar Dour gaanquote:Op maandag 28 april 2008 17:23 schreef Elvi het volgende:
[..]
Inderdaad, als je Lowlands al niet trekt, kan ik je ongeveer elk ander festival in Europa afraden, en Dour is dan wel 1 van de ergste.quote:Op dinsdag 29 april 2008 11:13 schreef parselmouth het volgende:
[..]
Moet je eens naar Dour gaanDixies met 30 graden, pisbakken die overstromen en de klei er onder die gewoon PAARS uitslaat
Wat een kankerranzig festival!
Lowlands is okay, de toiletten zijn relax op de camping. Ik heb ook een schurfthekel aan kamperen, maar voor Lowlands maak ik graag een uitzondering (al loop ik wel te vloeken als ik om half 8 m'n tent weer uitgefikt word). Verder lig ik toch vrijwel nooit in die tentEn als je in een hotel gaat zitten mis je echt heel de sfeer van de camping, imo doodzonde want het is er supergezellig
Inderdaad altijd weer een fijn moment. Of om 8:30 naar de supermarkt gaan voor een tray bier, en dan aangekeken worden alsof je alcoholist bent als je zegt dat je met tray niet 6 maar 24 blikken bedoelt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:55 schreef WalterSobchak het volgende:
Ik zou voor geen geld mijn goudgele granenontbijt met prik bij de tent willen missen, met al die gare hoofden om je heen, en de mooie verhalen van de nacht ervoor.![]()
Hehe, was die al genoemd dit jaar, of ben je de eerste?quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:00 schreef Roellio het volgende:
[..]
Vergeet het barbecue-vlees en de kooltjes niet!
Depeche Mode komtquote:Op dinsdag 29 april 2008 14:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Roellio, zeg eens dat ik moet gaan..ik ben nog niet om..
Ik moet op zondagavond naar huis.quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:04 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Roellio, zeg eens dat ik moet gaan..ik ben nog niet om..
Gewoon ziekmelden, is nog waar ook.quote:
Ok!quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:12 schreef Roellio het volgende:
[..]
Ik moet op zondagavond naar huis.
En ik regel geen Lowlands-bus dit jaar.
Blijf maar gewoon thuis.
quote:Op dinsdag 29 april 2008 13:55 schreef WalterSobchak het volgende:
Ik zou voor geen geld mijn goudgele granenontbijt met prik bij de tent willen missen, met al die gare hoofden om je heen, en de mooie verhalen van de nacht ervoor.
Dat heb ik gedaan met knakworsten, en dat smaakte prima!quote:Op dinsdag 29 april 2008 14:30 schreef icebliss het volgende:
Ik heb als ontbijt eens noodles in bier gemaakt omdat we te brak waren om water te halen. Afradertje. (Hoewel het misschien nog wel te doen was als één of andere lul niet alle kruiden erbij had getyft waardoor het zum kotsen werd).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |