Alphabeat. Dat is wel bij verre de meest waardeloze band die ik het afgelopen jaar gezien hebquote:Op woensdag 23 april 2008 10:13 schreef De Wouzeraar het volgende:
Wenslijstje:
Maoz
Oasis
MGMT
Alphabeat
Jajaja, tvp dus...
Amen! En die 24-uurs tent kunnen ze ook wel afbreken! Vorige keer stond ik daar maandagochtend om 7 uur nog...quote:Op dinsdag 22 april 2008 @ 16:49 schreef Roellio het volgende:
Niet meer zoveel techno a.u.b.
Heb vorig jaar 8 uur geslapen in 4 dagen en was pas na een dag of 10 weer volledig inzetbaar.
Wel relaxed vrolijk! Lekker in het gras, biertje erbij, muziekje op de achtergrond.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Alphabeat. Dat is wel bij verre de meest waardeloze band die ik het afgelopen jaar gezien heb
mag hopen van nietquote:Op woensdag 23 april 2008 10:41 schreef SKa_BoSS het volgende:
Trouwens, heeft Snoop gisteren tijdens zijn concert nog iets laten vallen over een eventuele verschijning op Lowlands?
Zet jezelf erbij in de Wiki zou ik zeggen.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:58 schreef frame-saw het volgende:
Waarom sta ik nog niet op het komers-lijstje?
dacht precies hetzelfde, liep op Roskilde echter uit op een debacle (zelfs stoned was er geen fuck aanquote:Op woensdag 23 april 2008 11:52 schreef SKa_BoSS het volgende:
[..]
Niet dat ik nu groot fan ben van Snoop ofzo, maar toch, het lijkt me best humor...
Sex Pistols gaat echt mijn pannekoekenmoment worden.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:30 schreef skyrebel het volgende:
Ben toch wel benieuwd naar de sexpistols. Gerucht dat Dropkick Murphys komen, zal wel kloppen. Staan ook op Pukkelpop en het is zo ongeveer wel het onkruid van lowlands.
Elbow was toch al bekend?quote:Op woensdag 23 april 2008 12:38 schreef Tourniquet het volgende:
Even een schaamteloze quote vanaf het graz forum:
"Futureheads en Elbow kan je ook opschrijven aldus beide zangers van de band."
Volgens mij niet hoor, ze waren al wel kanshebber vanwege wat concerten in Duitsland rond die tijd en een nieuw album uit.quote:
Dan stuiter ik mee, maar ben bang dat er niet veel meer metal bijkomt.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:18 schreef Coiler het volgende:
Als In Flames komt, dan spring ik 6 gaten in de lucht.
Jij bent wel heel snel tevreden.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:54 schreef AMDB het volgende:
TVP, programmering kan al bijna niet meer stuk voor mij.
Samen met Musequote:Op woensdag 23 april 2008 11:03 schreef Mathijz het volgende:
Radiohead en Depeche Mode komen ook
Toch?
Dark_Angelus had ze al bevestigd (PM'de hij net)quote:Op woensdag 23 april 2008 15:58 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Volgens mij niet hoor, ze waren al wel kanshebber vanwege wat concerten in Duitsland rond die tijd en een nieuw album uit.
Zou leuk zijn, vorige keer was het tof iigquote:Op woensdag 23 april 2008 15:25 schreef MaJo het volgende:
Ik zet in op Maxïmo Park. Op 16 en 17 augustus staan ze in Engeland, mooi gaatje dus op de 15e
quote:Op woensdag 23 april 2008 11:18 schreef Coiler het volgende:
Als In Flames komt, dan spring ik 6 gaten in de lucht.
En dat Kurt dan een duet met Jimi Hendrix doet!quote:Op woensdag 23 april 2008 19:45 schreef Orbeatle het volgende:
Ik hoop dat Nirvana komt.
Terwijl Keith Moon drumt!quote:Op woensdag 23 april 2008 19:46 schreef AMDB het volgende:
[..]
En dat Kurt dan een duet met Jimi Hendrix doet!
Die servicekosten worden ook steeds hogerquote:Servicekosten
Normaal ¤ 4.60x1
De bron van Nightwish en Pete Philly is mij onbekend, vooralsnog ga ik er dus vanuit dat ze niet komen.quote:Op woensdag 23 april 2008 19:26 schreef Dupje het volgende:
Weet iemand iets concreets over Nightwish, Pete Philly & Perquisite, We Are Scientists & The Pigeon Detectives?
Edit: En wat is bron van Elbow?
omdat je te lui bent om jezelf er aan toe te voegen?quote:Op woensdag 23 april 2008 22:08 schreef ebeaydojraes het volgende:
tvp
en waarom sa ik nog niet in de OP? *grrr*
OMdat je jezelf in de wiki moet zetten.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:08 schreef ebeaydojraes het volgende:
tvp
Ook n tvp'tje voor mijquote:Op woensdag 23 april 2008 22:08 schreef ebeaydojraes het volgende:
tvp
Dat zou tof zijn! Kan helaas nergens iets vinden van een tour ofzo. Maar ik blijf hopen!quote:Op woensdag 23 april 2008 21:38 schreef Coiler het volgende:
Portishoofd komt ook toch?
Lienelien was me voorquote:Op woensdag 23 april 2008 21:00 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
WAS is volgens mij zelfs hier bevestigd door MaJo (??) met als bron een bandlid.
quote:Op woensdag 23 april 2008 23:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lienelien was me voorMaar de gitarist heeft het inderdaad bevestigd na het optreden
Zie ze maandag weer dus zal het dubbelchecken
ben je een groupie?quote:Op woensdag 23 april 2008 23:17 schreef MaJo het volgende:
[..]
Lienelien was me voorMaar de gitarist heeft het inderdaad bevestigd na het optreden
Zie ze maandag weer dus zal het dubbelchecken
Dat heeft iemand bij Kink FM geroepen... Maar nog vrij vaag allemaal.quote:Op woensdag 23 april 2008 23:30 schreef mberg86 het volgende:
tvp
Ik weet niet hoe betrouwbaar het is, maar ik hoorde dat The Offspring waarschijnlijk ook komt..
quote:Op donderdag 24 april 2008 10:39 schreef Coiler het volgende:
11 nieuwe dans- en theater-acts bekend gemaakt op de site...
Vind je het gek, het is nog niet eens mei.quote:Op donderdag 24 april 2008 11:46 schreef Byte_Me het volgende:
junkie XL en underworld
maar ik mis nog wel wat headliners eerlijk gezegd.
geduld is niet mn sterkste kantquote:Op donderdag 24 april 2008 11:48 schreef Nosh het volgende:
[..]
Vind je het gek, het is nog niet eens mei.
Dan las ik het toch goed.quote:
Ah, we zijn weer compleet! Nog een nieuwtje om het mee te vieren?quote:Op donderdag 24 april 2008 12:12 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik werd gemist, las ik?
Nou Futureheads & Elbow had ik al gePM't en euhm, ik wacht eigenlijk op de bekendmaking van blood red shoes.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:24 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
Ah, we zijn weer compleet! Nog een nieuwtje om het mee te vieren?
OK, die zitten allemaal in de categorie die ik overslaquote:Op donderdag 24 april 2008 12:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou Futureheads & Elbow had ik al gePM't en euhm, ik wacht eigenlijk op de bekendmaking van blood red shoes.
quote:Op donderdag 24 april 2008 14:44 schreef HenkBenzinetank het volgende:
* Theatergroep Max - ‘Voorstelling waarin hopelijk niets gebeurt’
* Susies Haarlok - ‘De saaiheid is te snijden’
quote:Op donderdag 24 april 2008 14:44 schreef HenkBenzinetank het volgende:
* Theatergroep Max - ‘Voorstelling waarin hopelijk niets gebeurt’
* Susies Haarlok - ‘De saaiheid is te snijden’
Das toch een Fransman?quote:Op donderdag 24 april 2008 15:18 schreef Leugenaarslogica het volgende:
SebastiAn is kix. Op STRP kickte hij aars. Dus laat maar overkomen uit Belgie
Oh, dan.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:32 schreef Leugenaarslogica het volgende:
[..]
Ja. Maar hij staat op Pukkelpop.
Ik stem ook voorquote:Op donderdag 24 april 2008 15:18 schreef Leugenaarslogica het volgende:
SebastiAn is kix. Op STRP kickte hij aars. Dus laat maar overkomen uit Belgie
Da's wel een leuk bandje.quote:Op donderdag 24 april 2008 12:25 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Nou Futureheads & Elbow had ik al gePM't en euhm, ik wacht eigenlijk op de bekendmaking van blood red shoes.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |