Laat ik nou net de sleutel hebben gevondenquote:Op woensdag 23 april 2008 10:45 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Nope...ik heb de kast op slot gedaan
Dat zie ik ook wel, en wat er tijdens die rel allemaal gebeurt is qua persoonlijke dingen, keur ik ook niet goed. Maar met deze Policy is het gewoon bijna niet meer mogelijk hebben kritiek te hebben op het beleid, ook al is het goed beargumenteerd. En dat is waar dat forum toch voor is. Hef dan gewoon Feedback op en doe alles via mail.quote:Op woensdag 23 april 2008 01:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Feedback was gewoon verworden tot een bende voor een paar zuigersbovendien is die rel niet zo normaal verlopen
Ik schaar me niet zo snel achter Danny maar in dit geval is eht echt niet meer normaal wat er allemaal gebeurd is
Dat was de kast van mijn broerquote:Op woensdag 23 april 2008 11:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Laat ik nou net de sleutel hebben gevonden
quote:Op woensdag 23 april 2008 11:28 schreef Messenga het volgende:
Wijfje.
Kan ze alvast oefenen met een controller.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:30 schreef Messenga het volgende:
Die ligt tot half 1 in mijn bed te xboxen terwijl ik tot half 1 college heb.
quote:Op woensdag 23 april 2008 11:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kan ze alvast oefenen met een controller.
Vandaar ook de PI.quote:
mwah er zijn beide kanten een aantal niet te verklaren dingen die het moeilijk maken een duidelijk beeld te krijgen van hoe het nu echt zit. De waarheid zal ook hier wel ergens in het midden liggen.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:11 schreef SCH het volgende:
Als je je bedrijf failliet wilt hebben, zet dan Danny aan de leiding.
Ben het niet met rubber eens, meestal wel maar nu niet, die rel rond de PM komt helemaal op rekening van Danny en zijn paranoia.
Precies. En dat kan toch wel uitgezocht worden zodat wij users ook weten wat er zich heeft afgespeeld?quote:Op woensdag 23 april 2008 13:15 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
mwah er zijn beide kanten een aantal niet te verklaren dingen die het moeilijk maken een duidelijk beeld te krijgen van hoe het nu echt zit. De waarheid zal ook hier wel ergens in het midden liggen.
Heerlijk inderdaad.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:35 schreef appelsientje het volgende:
Wat een heerlijk weer is het toch![]()
Je zou maar vrij zijn vanmiddag en morgen
Moet jij niet trouwen ofzo?quote:Op woensdag 23 april 2008 15:42 schreef appelsientje het volgende:
Zo de lichtschakelaars zijn hier ook vervangen... en ik heb het overleeft en alles deed het weer in 1x
Interesseert het je echt ook maar iets dan?quote:Op woensdag 23 april 2008 14:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Precies. En dat kan toch wel uitgezocht worden zodat wij users ook weten wat er zich heeft afgespeeld?
Ja, eigenlijk wel. Niet dat ik iets schokkends in een PM heb staan, maar ik heb liever niet dat zoiets gelezen wordt.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Interesseert het je echt ook maar iets dan?
Maar het gaat me ook meer om het gedrag van Danny. Altijd die slachtofferrol, posts of zelfs topics deleten omdat ze hem een klein beetje niet aanstaan, wantrouwen... Die man is compleet paranoia geworden.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:17 schreef Suijk het volgende:
Mijn PM's worden ook niet gelezen, die van jou ook niet.
Nou heb ik er eigenlijk niks over gelezen of verder gehoord, alleen een samenvatting ergens gezien. Maar het is zo typisch fok dat iedereen daar meteen weer helemaal mee bezig is.
Tja, ik ben al een poosje geleden opgehouden met me bezig te houden met de gemoedstoestanden van Danny. Al kan ik me wel voorstellen dat je van sommige Fok users ook echt helemaal gek kunt worden.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:22 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Maar het gaat me ook meer om het gedrag van Danny. Altijd die slachtofferrol, posts of zelfs topics deleten omdat ze hem een klein beetje niet aanstaan, wantrouwen... Die man is compleet paranoia geworden.
Tsja, maar hij combineert verschillende taken. Als ondernemer moet hij zich helemaal niet met zulke zaken bezighouden. Daar heeft hij andere mensen voor (vrijwilligers, dat dan weer wel).quote:Op woensdag 23 april 2008 16:38 schreef Suijk het volgende:
[..]
Tja, ik ben al een poosje geleden opgehouden met me bezig te houden met de gemoedstoestanden van Danny. Al kan ik me wel voorstellen dat je van sommige Fok users ook echt helemaal gek kunt worden.
tja was het maar zo makkelijk.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Precies. En dat kan toch wel uitgezocht worden zodat wij users ook weten wat er zich heeft afgespeeld?
oja goede tip, moet ik nog even doenquote:Op woensdag 23 april 2008 18:05 schreef EnGCatjuh het volgende:
Net Draadstaal teruggekeken.
Traditioneel goed
quote:Op woensdag 23 april 2008 19:11 schreef Messenga het volgende:
Even Boske redden.
inderdaad dat voelt geweldigquote:Op woensdag 23 april 2008 19:35 schreef tha_dark het volgende:
[..]
grmbl![]()
maar het voelde wel goed om een keer aan die kant te staan
2 dollarcentquote:Op woensdag 23 april 2008 20:35 schreef RayMania het volgende:
Wat zou iemand overhebben voor deze schoenen?.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 april 2008 20:50 schreef DIGGER het volgende:
Die kinderen lieten Mamma gisteravond even "completly puzzled" staan:
Glenn: "Mamma ik heb elastiekjes gegeten!"
Kady: "Mamma ik heb slingers en touwtjes gegeten!"
(gefrituurde inktvisringen)
Waar, hoeveel?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:35 schreef RayMania het volgende:
Wat zou iemand overhebben voor deze schoenen?.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 23 april 2008 20:50 schreef DIGGER het volgende:
quote:Op woensdag 23 april 2008 22:53 schreef tong80 het volgende:
Ik moet lachen om je Appelsientje
De spanning stijgt.
Ik ga slapen trouwens Sientje
in de tijdzone +2 en verder is het inderdaad al donderdagquote:
jammiequote:Op woensdag 23 april 2008 20:50 schreef DIGGER het volgende:
dat had ik gister. Tot 3 uur wakker gelegen en om 6 uur weer wakkerquote:Op woensdag 23 april 2008 23:50 schreef tong80 het volgende:
Ik kan niet slapen. Ik moet ook niet vroeg naar bed gaan
Je valt vanzelf wel in slaap. Kan lang duren, kan op je toetsenbord zijn, maar het lukt wel.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:30 schreef toma het volgende:
[..]
dat had ik gister. Tot 3 uur wakker gelegen en om 6 uur weer wakker
Kan nu weer niet slapen
ik lig vaak in bed mn mn laptop op schootquote:Op donderdag 24 april 2008 00:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je valt vanzelf wel in slaap. Kan lang duren, kan op je toetsenbord zijn, maar het lukt wel.
Vakantie??quote:Op donderdag 24 april 2008 00:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Morgen naar Zurich.
veel plezierquote:
Neem aan dat je wel een bezoekje hieraan wijdt?quote:Op donderdag 24 april 2008 00:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Morgen naar Zurich.
Paar dagen ontspannen. En PS3'en!quote:
Nee, alleen. Paar dagen naar mijn broer.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
veel plezieruitstapje met je vriendin?
Vliegen, op Basel met Easyjet voor 100e. Trein kan voor 50, maar dit is iets relaxter.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:49 schreef rubbereend het volgende:
ga je treinen of met het vliegtuig?
Op 1 dagquote:
één van de zwemsters van de gouden Nederlandse estafettequote:
Dankjequote:Op donderdag 24 april 2008 01:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op 1 dagDus het is beide echt live?
Sientjeeeeee, nog maar een paar uurtjes![]()
![]()
Maar neem van een ouwe rot in het trouwvak aan : never a dull moment zolang je maar samen kan blijven lachen en een blij gevoel krijgt als je weer naar huis gaat, naar haar/hem waar je ook bent.
Oh ja, qua huisdat is nog een dingetje natuurlijk
Maar er zit al een dak op toch?
![]()
ja op 1 dagquote:Op donderdag 24 april 2008 01:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op 1 dagDus het is beide echt live?
zit al sinds zondag te tobben met maag en darmen, schiet niet echt op....quote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 09:07 schreef appelsientje het volgende:
Goed ik ga de internet aansluiting omgooien bij m'n ouders....
Als het fout gaat... dan eeuh tot ziens![]()
Komt goed uit, aangezien ik vandaag nergens een gesprek heb.quote:Op donderdag 24 april 2008 01:36 schreef tong80 het volgende:
Ik ga maar eens slapen
Bos zo kun je niet gaan solliciteren.
Je bent een beetje laatquote:Op donderdag 24 april 2008 12:00 schreef Suijk het volgende:
Hoe laat begint je vrijgezellenparty Appelsien?
Dat zal wel behoorlijk vermoeiend zijn geweest, denk ik zo?quote:Op donderdag 24 april 2008 16:17 schreef Grulez het volgende:
Watn dag. Presenteren in 10 minuten en een nabespreking en vragen van in totaal 50 minuten. Een kwartier uitloop...![]()
Idd allemaal gezeur over me heenquote:Op donderdag 24 april 2008 16:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zal wel behoorlijk vermoeiend zijn geweest, denk ik zo?
sterkte jongenquote:Op donderdag 24 april 2008 17:47 schreef appelsientje het volgende:
Zo de laatste dingen zijn bijna geregeld.... valt niet mee.. zo'n bruiloft
Die gebruik ik altijd met trots ook.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:52 schreef Grulez het volgende:
Mooi woord eigenlijk: hup.
quote:Op donderdag 24 april 2008 17:47 schreef appelsientje het volgende:
Zo de laatste dingen zijn bijna geregeld.... valt niet mee.. zo'n bruiloft
Football Manager?quote:Op donderdag 24 april 2008 18:26 schreef Grulez het volgende:
Toch leuk. Fledderus net verkocht aan ajax voor 13 mln...![]()
Spannend man. Vind het echt geweldig voor je. Ik heb niks met godsdienst maar lijkt me voor jou mooi om mee te makenquote:Op donderdag 24 april 2008 19:58 schreef appelsientje het volgende:
Dank jullie wel![]()
![]()
Zo de kerk is ook ingericht, Ik ben er klaar meeNu alleen nog ff ja zeggen
Dankjequote:Op donderdag 24 april 2008 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Spannend man. Vind het echt geweldig voor je. Ik heb niks met godsdienst maar lijkt me voor jou mooi om mee te maken
Bayern scoort in de laatste minuut.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dankjehet begint nu ook wel te kriebelen..
Maar vanavond nog ff lekker voetbal kijken (gezellig bij mijn ouders)
quote:Op donderdag 24 april 2008 20:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bayern scoort in de laatste minuut.
Ouders van Appelsientje : 'Potjandorie'
Appelsientje : 'Potjandorie nog aan toe'
Jij spa blauw ? Ben je ook opeens voor Roda geworden ?quote:Op donderdag 24 april 2008 20:49 schreef FrankyMcG het volgende:
Spa Blauw a.u.b.....
Dat is hij nog steedsquote:Op donderdag 24 april 2008 21:41 schreef rubbereend het volgende:
Al 3 keer gekeken of je pak nog schoon is voor morgen appelsientje?
Als jij de reiskosten vergoedt ga ik wel meequote:Op donderdag 24 april 2008 22:02 schreef tha_dark het volgende:
Kaartjes voor Jason Mraz binnen!
Nu nog even iemand zoeken die mee wil..
Schaam je!quote:Op donderdag 24 april 2008 22:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als jij de reiskosten vergoedt ga ik wel mee
wie is Jason Mraz
quote:
Heel erg veel plezier morgen en wel "ja ik wil zeggen" zeggen hequote:Op donderdag 24 april 2008 22:35 schreef appelsientje het volgende:
Wel raar... dat je voor de laatste keer op je kamer ligt....
Maar goed... genoeg sentimenteel gedoe, ik ga maar eens slapen![]()
![]()
Fijne avond nog!!
quote:Op donderdag 24 april 2008 22:40 schreef Bluezz het volgende:
Opent er nog iemand een bruiloftstopic voor Sientje en zijn meisje?
De foto's komen dan over 2 weken... als we terug zijnquote:Op donderdag 24 april 2008 22:40 schreef Bluezz het volgende:
quote:Op donderdag 24 april 2008 22:45 schreef DIGGER het volgende:
Sientje kan toch niet slapen, die ligt om 1 uur nog naar het plafond te staren met 140 slagen per minuut en de adrenaline van onder tot boven.
Maaruh, veel plezier morgen
koop een kaartje voor het te laat isquote:Op donderdag 24 april 2008 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Jason Mraz is cool.
morgenquote:Op donderdag 24 april 2008 22:40 schreef Bluezz het volgende:
waar is deze keer het optreden?quote:Op donderdag 24 april 2008 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
koop een kaartje voor het te laat is
quote:
Heel veel plezier en vooral veel sterkte!quote:Op vrijdag 25 april 2008 06:50 schreef appelsientje het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
GOEDEMORGEN![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb iets vandaag... maar wat
Thnx...quote:Op vrijdag 25 april 2008 06:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heel veel plezier en vooral veel sterkte!
Ik weet hoe je je voelt![]()
![]()
![]()
![]()
Ongeveer hetzelfde weer als op mijn huwelijksdag....quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:04 schreef appelsientje het volgende:
Goed ik nu ga echt weg....
Pak is aan.. ringen heb ik bij... zonnetje is er!
Gaat goed komen vandaag![]()
Tot over 2 weken
Je treft goed weer. Bijna net zo mooi als op mijn trouwdagquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:04 schreef appelsientje het volgende:
Goed ik nu ga echt weg....
Pak is aan.. ringen heb ik bij... zonnetje is er!
Gaat goed komen vandaag![]()
Tot over 2 weken
quote:Op de Jacob van Lennepkade in Oud-West is vrijdagochtend een schietpartij geweest. Eén persoon werd geraakt en belandde vervolgens in het water. De dader is nog voortvluchtig.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 06:50 schreef appelsientje het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
GOEDEMORGEN![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb iets vandaag... maar wat
hey! daar woont een vriend van mequote:Op vrijdag 25 april 2008 10:54 schreef Againzender het volgende:
Euh, sjimmie, is dit niet bij jou voor de deur?
[..]
behoorlijk lang ja, maar moest er toch even aan denken toen ik het bericht las.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:08 schreef Ole het volgende:
[..]
hey! daar woont een vriend van me![]()
Nu is die kade wel lang hoor
jaja ik weet het zo bijzonder is het niet. Maar ach ik dacht zo'n krantje word hier nog best veel gelezen, laat ik het eens delen....quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Wow, je kamer die aandacht krijgt middels een foto.
Ja dit is bij mij om de hoek ja.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:54 schreef Againzender het volgende:
Euh, sjimmie, is dit niet bij jou voor de deur?
[..]
ze hadden de traumaheli uit Rotterdam gestuurd, die had kennelijk wat moeite een mooie landingsplaats te vindenquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja dit is bij mij om de hoek ja.
Hoorde ook al de hele tijd de helikopter boven mijn huis.
Tuurlijk meedelen dit, altijd grappig.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
jaja ik weet het zo bijzonder is het niet. Maar ach ik dacht zo'n krantje word hier nog best veel gelezen, laat ik het eens delen....
en het gaat natuurlijk meer om het artikel en de achtergrond van het huis, dan de foto.
Ik heb 'm twee keer zien staan en erger me nu al dood. Niet eens om de spelfout.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:51 schreef RayMania het volgende:
Ik erger me aan die zin bij de quickreply. En accoord is met twee k's.
Oh, goeiemiddag!
quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:21 schreef Danny het volgende:
Jah, dat wordt nog anders. Voor nu staat het er permanent, maar ik ga het zo maken dat het er staat zodra de AV gewijzigd zijn totdat je je eerste post hebt geplaatst NA de nieuwe policy. Op die manier is altijd duidelijk dat je akkoord bent gegaan met de laatste versie van de AV.
Ik moet even nadenken over de beste manier om dit te implementeren, maar dat komt wel goed binnen afzienbare tijd
Hee, dat is mijn tekstquote:
Dat is wel goed nieuws.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb 'm twee keer zien staan en erger me nu al dood. Niet eens om de spelfout.
Maar (crosspostje):
[..]
Hij begrijpt het woord "forum" niet?quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Danny is in FB nu echt alle posts aan het verwijderen die enigszins tegen hem of tegen de nieuwe av gericht zijn.
Ik moet maandag nog.quote:
Okeequote:Op vrijdag 25 april 2008 20:26 schreef borisz het volgende:
Voor deze keer ben ik het met je eens bos
Dit is toch een hele relevante opmerking.. waarom wordt ie dan weer gedeletequote:Op vrijdag 25 april 2008 15:02 schreef Grulez het volgende:
Kan er trouwens worden opgehouden met de dooddoener dat het Danny zn speeltje is. Bvbd.
Ik ook. De wie is.... vraag was deze keer moeilijk. Bij mij moest ie van ver komen en ik denk dan dat ook veel hem niet zullen kennen onder die naam.quote:
Ik snap er werkelijk ook helemaal niks van. Posts worden bijvoorbeeld gedelete omdat Danny die persoon niet magquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:08 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dit is toch een hele relevante opmerking.. waarom wordt ie dan weer gedelete
Ja. Er zijn toch ook mensen supporter van Omniworld, dus zo gek is dat niet?quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:49 schreef tha_dark het volgende:
Bos die begrijpt dat er mensen fan zijn van BZN
Ja maar die begrijp ik ook nietquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Er zijn toch ook mensen supporter van Omniworld, dus zo gek is dat niet?
quote:
Ik niet. Is dat erg?quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ik kan me echt wel voorstellen dat er mensen zijn die dit mooi kunnen vinden.
Ja, smakeloze mensen heb je nu eenmaal overal. Dus ook mensen die voor BZN zijn.quote:
tis alleen Dries met z'n gele zwembroek niet gelukt !quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:12 schreef borisz het volgende:
Tja BZN kreeg Ahoy vol. Maar dat kreeg Tokio Hotel ook!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |