dat had ik gister. Tot 3 uur wakker gelegen en om 6 uur weer wakkerquote:Op woensdag 23 april 2008 23:50 schreef tong80 het volgende:
Ik kan niet slapen. Ik moet ook niet vroeg naar bed gaan
Je valt vanzelf wel in slaap. Kan lang duren, kan op je toetsenbord zijn, maar het lukt wel.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:30 schreef toma het volgende:
[..]
dat had ik gister. Tot 3 uur wakker gelegen en om 6 uur weer wakker
Kan nu weer niet slapen
ik lig vaak in bed mn mn laptop op schootquote:Op donderdag 24 april 2008 00:31 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je valt vanzelf wel in slaap. Kan lang duren, kan op je toetsenbord zijn, maar het lukt wel.
Vakantie??quote:Op donderdag 24 april 2008 00:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Morgen naar Zurich.
veel plezierquote:
Neem aan dat je wel een bezoekje hieraan wijdt?quote:Op donderdag 24 april 2008 00:40 schreef BliksemSchigt het volgende:
Morgen naar Zurich.
Paar dagen ontspannen. En PS3'en!quote:
Nee, alleen. Paar dagen naar mijn broer.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:44 schreef rubbereend het volgende:
[..]
veel plezieruitstapje met je vriendin?
Vliegen, op Basel met Easyjet voor 100e. Trein kan voor 50, maar dit is iets relaxter.quote:Op donderdag 24 april 2008 00:49 schreef rubbereend het volgende:
ga je treinen of met het vliegtuig?
Op 1 dagquote:
één van de zwemsters van de gouden Nederlandse estafettequote:
Dankjequote:Op donderdag 24 april 2008 01:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op 1 dagDus het is beide echt live?
Sientjeeeeee, nog maar een paar uurtjes![]()
![]()
Maar neem van een ouwe rot in het trouwvak aan : never a dull moment zolang je maar samen kan blijven lachen en een blij gevoel krijgt als je weer naar huis gaat, naar haar/hem waar je ook bent.
Oh ja, qua huisdat is nog een dingetje natuurlijk
Maar er zit al een dak op toch?
![]()
ja op 1 dagquote:Op donderdag 24 april 2008 01:39 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Op 1 dagDus het is beide echt live?
zit al sinds zondag te tobben met maag en darmen, schiet niet echt op....quote:
quote:Op donderdag 24 april 2008 09:07 schreef appelsientje het volgende:
Goed ik ga de internet aansluiting omgooien bij m'n ouders....
Als het fout gaat... dan eeuh tot ziens![]()
Komt goed uit, aangezien ik vandaag nergens een gesprek heb.quote:Op donderdag 24 april 2008 01:36 schreef tong80 het volgende:
Ik ga maar eens slapen
Bos zo kun je niet gaan solliciteren.
Je bent een beetje laatquote:Op donderdag 24 april 2008 12:00 schreef Suijk het volgende:
Hoe laat begint je vrijgezellenparty Appelsien?
Dat zal wel behoorlijk vermoeiend zijn geweest, denk ik zo?quote:Op donderdag 24 april 2008 16:17 schreef Grulez het volgende:
Watn dag. Presenteren in 10 minuten en een nabespreking en vragen van in totaal 50 minuten. Een kwartier uitloop...![]()
Idd allemaal gezeur over me heenquote:Op donderdag 24 april 2008 16:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat zal wel behoorlijk vermoeiend zijn geweest, denk ik zo?
sterkte jongenquote:Op donderdag 24 april 2008 17:47 schreef appelsientje het volgende:
Zo de laatste dingen zijn bijna geregeld.... valt niet mee.. zo'n bruiloft
Die gebruik ik altijd met trots ook.quote:Op donderdag 24 april 2008 16:52 schreef Grulez het volgende:
Mooi woord eigenlijk: hup.
quote:Op donderdag 24 april 2008 17:47 schreef appelsientje het volgende:
Zo de laatste dingen zijn bijna geregeld.... valt niet mee.. zo'n bruiloft
Football Manager?quote:Op donderdag 24 april 2008 18:26 schreef Grulez het volgende:
Toch leuk. Fledderus net verkocht aan ajax voor 13 mln...![]()
Spannend man. Vind het echt geweldig voor je. Ik heb niks met godsdienst maar lijkt me voor jou mooi om mee te makenquote:Op donderdag 24 april 2008 19:58 schreef appelsientje het volgende:
Dank jullie wel![]()
![]()
Zo de kerk is ook ingericht, Ik ben er klaar meeNu alleen nog ff ja zeggen
Dankjequote:Op donderdag 24 april 2008 20:02 schreef tong80 het volgende:
[..]
Spannend man. Vind het echt geweldig voor je. Ik heb niks met godsdienst maar lijkt me voor jou mooi om mee te maken
Bayern scoort in de laatste minuut.quote:Op donderdag 24 april 2008 20:04 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Dankjehet begint nu ook wel te kriebelen..
Maar vanavond nog ff lekker voetbal kijken (gezellig bij mijn ouders)
quote:Op donderdag 24 april 2008 20:06 schreef tong80 het volgende:
[..]
Bayern scoort in de laatste minuut.
Ouders van Appelsientje : 'Potjandorie'
Appelsientje : 'Potjandorie nog aan toe'
Jij spa blauw ? Ben je ook opeens voor Roda geworden ?quote:Op donderdag 24 april 2008 20:49 schreef FrankyMcG het volgende:
Spa Blauw a.u.b.....
Dat is hij nog steedsquote:Op donderdag 24 april 2008 21:41 schreef rubbereend het volgende:
Al 3 keer gekeken of je pak nog schoon is voor morgen appelsientje?
Als jij de reiskosten vergoedt ga ik wel meequote:Op donderdag 24 april 2008 22:02 schreef tha_dark het volgende:
Kaartjes voor Jason Mraz binnen!
Nu nog even iemand zoeken die mee wil..
Schaam je!quote:Op donderdag 24 april 2008 22:04 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Als jij de reiskosten vergoedt ga ik wel mee
wie is Jason Mraz
quote:
Heel erg veel plezier morgen en wel "ja ik wil zeggen" zeggen hequote:Op donderdag 24 april 2008 22:35 schreef appelsientje het volgende:
Wel raar... dat je voor de laatste keer op je kamer ligt....
Maar goed... genoeg sentimenteel gedoe, ik ga maar eens slapen![]()
![]()
Fijne avond nog!!
quote:Op donderdag 24 april 2008 22:40 schreef Bluezz het volgende:
Opent er nog iemand een bruiloftstopic voor Sientje en zijn meisje?
De foto's komen dan over 2 weken... als we terug zijnquote:Op donderdag 24 april 2008 22:40 schreef Bluezz het volgende:
Opent er nog iemand een bruiloftstopic voor Sientje en zijn meisje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |