quote:Op donderdag 24 april 2008 22:45 schreef DIGGER het volgende:
Sientje kan toch niet slapen, die ligt om 1 uur nog naar het plafond te staren met 140 slagen per minuut en de adrenaline van onder tot boven.
Maaruh, veel plezier morgen
koop een kaartje voor het te laat isquote:Op donderdag 24 april 2008 22:45 schreef -Vaduz- het volgende:
Jason Mraz is cool.
morgenquote:Op donderdag 24 april 2008 22:40 schreef Bluezz het volgende:
Opent er nog iemand een bruiloftstopic voor Sientje en zijn meisje?
waar is deze keer het optreden?quote:Op donderdag 24 april 2008 22:47 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
koop een kaartje voor het te laat is
quote:
Heel veel plezier en vooral veel sterkte!quote:Op vrijdag 25 april 2008 06:50 schreef appelsientje het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
GOEDEMORGEN![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb iets vandaag... maar wat
Thnx...quote:Op vrijdag 25 april 2008 06:57 schreef sjimz het volgende:
[..]
Heel veel plezier en vooral veel sterkte!
Ik weet hoe je je voelt![]()
![]()
![]()
![]()
Ongeveer hetzelfde weer als op mijn huwelijksdag....quote:Op vrijdag 25 april 2008 08:04 schreef appelsientje het volgende:
Goed ik nu ga echt weg....
Pak is aan.. ringen heb ik bij... zonnetje is er!
Gaat goed komen vandaag![]()
Tot over 2 weken
Je treft goed weer. Bijna net zo mooi als op mijn trouwdagquote:Op vrijdag 25 april 2008 08:04 schreef appelsientje het volgende:
Goed ik nu ga echt weg....
Pak is aan.. ringen heb ik bij... zonnetje is er!
Gaat goed komen vandaag![]()
Tot over 2 weken
quote:Op de Jacob van Lennepkade in Oud-West is vrijdagochtend een schietpartij geweest. Eén persoon werd geraakt en belandde vervolgens in het water. De dader is nog voortvluchtig.
quote:Op vrijdag 25 april 2008 06:50 schreef appelsientje het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
GOEDEMORGEN![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb iets vandaag... maar wat
hey! daar woont een vriend van mequote:Op vrijdag 25 april 2008 10:54 schreef Againzender het volgende:
Euh, sjimmie, is dit niet bij jou voor de deur?
[..]
behoorlijk lang ja, maar moest er toch even aan denken toen ik het bericht las.quote:Op vrijdag 25 april 2008 11:08 schreef Ole het volgende:
[..]
hey! daar woont een vriend van me![]()
Nu is die kade wel lang hoor
jaja ik weet het zo bijzonder is het niet. Maar ach ik dacht zo'n krantje word hier nog best veel gelezen, laat ik het eens delen....quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:13 schreef -Vaduz- het volgende:
Wow, je kamer die aandacht krijgt middels een foto.
Ja dit is bij mij om de hoek ja.quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:54 schreef Againzender het volgende:
Euh, sjimmie, is dit niet bij jou voor de deur?
[..]
ze hadden de traumaheli uit Rotterdam gestuurd, die had kennelijk wat moeite een mooie landingsplaats te vindenquote:Op vrijdag 25 april 2008 12:49 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ja dit is bij mij om de hoek ja.
Hoorde ook al de hele tijd de helikopter boven mijn huis.
Tuurlijk meedelen dit, altijd grappig.quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:45 schreef Grulez het volgende:
[..]
jaja ik weet het zo bijzonder is het niet. Maar ach ik dacht zo'n krantje word hier nog best veel gelezen, laat ik het eens delen....
en het gaat natuurlijk meer om het artikel en de achtergrond van het huis, dan de foto.
Ik heb 'm twee keer zien staan en erger me nu al dood. Niet eens om de spelfout.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:51 schreef RayMania het volgende:
Ik erger me aan die zin bij de quickreply. En accoord is met twee k's.
Oh, goeiemiddag!
quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:21 schreef Danny het volgende:
Jah, dat wordt nog anders. Voor nu staat het er permanent, maar ik ga het zo maken dat het er staat zodra de AV gewijzigd zijn totdat je je eerste post hebt geplaatst NA de nieuwe policy. Op die manier is altijd duidelijk dat je akkoord bent gegaan met de laatste versie van de AV.
Ik moet even nadenken over de beste manier om dit te implementeren, maar dat komt wel goed binnen afzienbare tijd
Hee, dat is mijn tekstquote:
Dat is wel goed nieuws.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb 'm twee keer zien staan en erger me nu al dood. Niet eens om de spelfout.
Maar (crosspostje):
[..]
Hij begrijpt het woord "forum" niet?quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Danny is in FB nu echt alle posts aan het verwijderen die enigszins tegen hem of tegen de nieuwe av gericht zijn.
Ik moet maandag nog.quote:
Okeequote:Op vrijdag 25 april 2008 20:26 schreef borisz het volgende:
Voor deze keer ben ik het met je eens bos
Dit is toch een hele relevante opmerking.. waarom wordt ie dan weer gedeletequote:Op vrijdag 25 april 2008 15:02 schreef Grulez het volgende:
Kan er trouwens worden opgehouden met de dooddoener dat het Danny zn speeltje is. Bvbd.
Ik ook. De wie is.... vraag was deze keer moeilijk. Bij mij moest ie van ver komen en ik denk dan dat ook veel hem niet zullen kennen onder die naam.quote:
Ik snap er werkelijk ook helemaal niks van. Posts worden bijvoorbeeld gedelete omdat Danny die persoon niet magquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:08 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dit is toch een hele relevante opmerking.. waarom wordt ie dan weer gedelete
Ja. Er zijn toch ook mensen supporter van Omniworld, dus zo gek is dat niet?quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:49 schreef tha_dark het volgende:
Bos die begrijpt dat er mensen fan zijn van BZN
Ja maar die begrijp ik ook nietquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Er zijn toch ook mensen supporter van Omniworld, dus zo gek is dat niet?
quote:
Ik niet. Is dat erg?quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ik kan me echt wel voorstellen dat er mensen zijn die dit mooi kunnen vinden.
Ja, smakeloze mensen heb je nu eenmaal overal. Dus ook mensen die voor BZN zijn.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |