Ik vind de cijfertjes 3 en 7 altijd wel erg typerend voor Nederland, dus misschien heb je daar wat aan.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:54 schreef tha_dark het volgende:
Ik ben gevraagd om op mijn universiteit hier in Argentinië wat over Nederland te vertellen aan de hand van bijvoorbeeld een powerpoint presentatie. Dit omdat ze hier echt bjina niks van Nederland weten en ik ongeveer de enige buitenlander op de uni ben.
Mij lijkt het wel leuk om te doen maar nu vraag ik me af wat er nu echt allemaal perse in de presentatie moet. (op de cijfertjes enzo over nederland na dan)
Wat beschouwen jullie als echt typisch Nederlands en wat zijn misschien nog leuke feitjes of weetjes die er wel inkunnen? Het mag een luchtige presentatie zijn dus als jullie nog wat leuke dingen weten dan hoor ik het graag
Okee. Maar de Kerstman is een versie van Sinterklaas, niet andersomquote:Op vrijdag 25 april 2008 01:02 schreef __Saviour__ het volgende:
En sinterklaas natuurlijk. Prachtig, een strenge religieuze versie van de kerstman die een grote groep zwarte mannen als onbetaalde knecht heeft en stoute kindjes mee ontvoert naar spanje.
3 en 7 typerend voor Nederland?quote:Op vrijdag 25 april 2008 01:07 schreef OllieA het volgende:
[..]
Ik vind de cijfertjes 3 en 7 altijd wel erg typerend voor Nederland, dus misschien heb je daar wat aan.
Oh, en een leuk dingetje: a2 +b2 = c2! Vinden de meeste mensen toch leuk om te horen.
Hoezo? Dit past toch goed in KAA? Ik bedoel, de meeste mensen hier wonen of studeren in het buitenland en hebben dus ervaring met wat de mensen willen weten over Nederland en wat ze fascinerend vinden? Dat er dan iemand niet serieus kan reageren is dan toch niet de fout van dit topic?quote:Op vrijdag 25 april 2008 01:14 schreef Bora-Bora het volgende:
Het was al limiet SES, maar nu wordt het nog limiet ONZ, hier...![]()
Ik reageerde dan ook vooral op de grapjassen.quote:Op vrijdag 25 april 2008 02:23 schreef tha_dark het volgende:
[..]
Hoezo? Dit past toch goed in KAA? Ik bedoel, de meeste mensen hier wonen of studeren in het buitenland en hebben dus ervaring met wat de mensen willen weten over Nederland en wat ze fascinerend vinden? Dat er dan iemand niet serieus kan reageren is dan toch niet de fout van dit topic?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |