Ik heb 'm twee keer zien staan en erger me nu al dood. Niet eens om de spelfout.quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:51 schreef RayMania het volgende:
Ik erger me aan die zin bij de quickreply. En accoord is met twee k's.
Oh, goeiemiddag!
quote:Op vrijdag 25 april 2008 12:21 schreef Danny het volgende:
Jah, dat wordt nog anders. Voor nu staat het er permanent, maar ik ga het zo maken dat het er staat zodra de AV gewijzigd zijn totdat je je eerste post hebt geplaatst NA de nieuwe policy. Op die manier is altijd duidelijk dat je akkoord bent gegaan met de laatste versie van de AV.
Ik moet even nadenken over de beste manier om dit te implementeren, maar dat komt wel goed binnen afzienbare tijd

Hee, dat is mijn tekstquote:

Dat is wel goed nieuws.quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:34 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik heb 'm twee keer zien staan en erger me nu al dood. Niet eens om de spelfout.
Maar (crosspostje):
[..]

Hij begrijpt het woord "forum" niet?quote:Op vrijdag 25 april 2008 18:18 schreef EnGCatjuh het volgende:
Danny is in FB nu echt alle posts aan het verwijderen die enigszins tegen hem of tegen de nieuwe av gericht zijn.

Ik moet maandag nog.quote:

Okeequote:Op vrijdag 25 april 2008 20:26 schreef borisz het volgende:
Voor deze keer ben ik het met je eens bos

Dit is toch een hele relevante opmerking.. waarom wordt ie dan weer gedeletequote:Op vrijdag 25 april 2008 15:02 schreef Grulez het volgende:
Kan er trouwens worden opgehouden met de dooddoener dat het Danny zn speeltje is. Bvbd.

Ik ook. De wie is.... vraag was deze keer moeilijk. Bij mij moest ie van ver komen en ik denk dan dat ook veel hem niet zullen kennen onder die naam.quote:

Ik snap er werkelijk ook helemaal niks van. Posts worden bijvoorbeeld gedelete omdat Danny die persoon niet magquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:08 schreef Grulez het volgende:
[..]
Dit is toch een hele relevante opmerking.. waarom wordt ie dan weer gedelete

Ja. Er zijn toch ook mensen supporter van Omniworld, dus zo gek is dat niet?quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:49 schreef tha_dark het volgende:
Bos die begrijpt dat er mensen fan zijn van BZN

Ja maar die begrijp ik ook nietquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:51 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ja. Er zijn toch ook mensen supporter van Omniworld, dus zo gek is dat niet?

quote:

Ik niet. Is dat erg?quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:57 schreef Bos81 het volgende:
[..]
ik kan me echt wel voorstellen dat er mensen zijn die dit mooi kunnen vinden.

Ja, smakeloze mensen heb je nu eenmaal overal. Dus ook mensen die voor BZN zijn.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |