4 ajax topics direct geopendquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:34 schreef dndiek het volgende:
De Ajax-fans zijn ook van Van Geel af
Ja, ik weet dat er ook minder leuke dingen zijn gebeurd.quote:
quote:
Of zit ik weer oud nieuws te posten ?quote:Martin van Geel houdt de eer aan zichzelf
Martin van Geel heeft zijn functie als technisch directeur van Ajax neergelegd. Van Geel heeft moeten constateren dat de weg die Ajax volgend seizoen gaat bewandelen, niet overeenkomt met zijn plannen voor de toekomst.
Ajax meldt op de eigen digitale thuishaven dat het gaat om een verschil van inzicht over het nieuwe technisch model, waarin de trainer leiding geeft aan de gehele afdeling betaald voetbal.
"Van Geel heeft daaraan de consequentie verbonden dat hij de eer aan zichzelf houdt en daarom heeft hij zijn functie als technisch directeur van Ajax ter beschikking gesteld", luidt het persbericht.
Martin van Geel, die in juli 2005 in dienst trad bij Ajax, laat weten: "In de voorgestelde samenwerking zie ik geen plaats voor mijzelf als zelfstandig functionerende technisch directeur. Ajax en ik zijn het eens: twee kapiteins op één schip, dat is niet werkbaar.”
Na algemeen directeur Maarten Fontein en voorzitter John Jaakke is Martin van Geel de logische derde man die zijn spullen pakt. Jaakke ruimde vijf dagen geleden het veld al. Hij werd opgevolgd door Uri Coronel, de man wiens rapport in februari het beleid van de club fel bekritiseerde.
De nieuwe voorzitter reageerde ook op de beslissing van de TD. "Het spijt ons Martin van Geel te zien vertrekken, want ik weet dat hij een hardwerkende, loyale en betrouwbare directeur is. Maar wij kunnen zijn beslissing slechts respecteren. Wij hebben gesprekken met hem gevoerd om hem toch bij Ajax te behouden, maar zijn besluit stond vast.”
Ga maar snel slapenquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:04 schreef Bjoro het volgende:
en nog ff goed nieuws:
[..]
Of zit ik weer oud nieuws te posten ?
Kreeg Myrthe aan de lijn toen ik Doc belde. Ze is voor Liverpool en Ajaxquote:
* SCH belt kinderbeschermingquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kreeg Myrthe aan de lijn toen ik Doc belde. Ze is voor Liverpool en Ajax
hasta pronto!quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:05 schreef SCH het volgende: ik ga morgen naar barcelona
Kwam ie klaar in je reet ?quote:Op woensdag 23 april 2008 00:28 schreef toma het volgende:![]()
net lekker hard genaaid door de scheids
Heerlijk is dat altijd.
Hij kwam klaar toen ie 2 keer zn rode kaart trok en ik demonstratief (zonder kaart op zak) het veld verliet.quote:
quote:
Feedback was gewoon verworden tot een bende voor een paar zuigersquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tering, waar is die Danny mee bezig...
Nieuwe Feedback Policy
Kortom: vrij normale rellen zoals zondag (users waren over het algemeen heel beschaafd) zullen dus niet meer worden getolereerd.
Van Basten de complete leidingquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:04 schreef Bjoro het volgende:
en nog ff goed nieuws:
[..]
Of zit ik weer oud nieuws te posten ?
blijkbaarquote:Op woensdag 23 april 2008 01:46 schreef dndiek het volgende:
eendje, je stelt je gewoon al maanden aan
Heb je er een dagtaak aan?quote:Op woensdag 23 april 2008 01:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
blijkbaar![]()
dan zal ik maar snel stoppen met al mn inhalers, druppels en puffertjes
hooikoorts is een dagtaak jaquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |