quote:Op maandag 21 april 2008 15:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Luie PSV'ers!
Mooi is iequote:Op maandag 21 april 2008 15:28 schreef RayMania het volgende:
TT.
quote:Op maandag 21 april 2008 15:33 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3FMquote:
quote:
Slechter dan dit kan het toch niet worden.quote:Op maandag 21 april 2008 15:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik geef netjes aan dat ik dat niet ging doen, dat heeft niks met luiheid te maken, maar met gebrek aan kwaliteit voor leuke topictitels.
quote:Op maandag 21 april 2008 15:48 schreef RayMania het volgende:
Ik distantieer mij van deze TT en post pas weer in de nieuwe HOOLS.
[ afbeelding ]
Hèndigquote:Op maandag 21 april 2008 15:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Slechter dan dit kan het toch niet worden.
Hey twijfel niet aan mijn kwaliteit...quote:Op maandag 21 april 2008 15:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Slechter dan dit kan het toch niet worden.
quote:
Voetbal-shirts op werkquote:Op maandag 21 april 2008 15:49 schreef appelsientje het volgende:
ach jongens toch... het zit diep he
Mijn collega's hebben vandaag ook al een hekel aan me... dat komt misschien omdat ik de hele dag al in mijn PSV shirt loop
quote:
quote:Op maandag 21 april 2008 15:48 schreef RayMania het volgende:
Ik distantieer mij van deze TT en post pas weer in de nieuwe HOOLS.
[ afbeelding ]
Blijkbaar zo diep bij Afellay en Gomes dat ze toch Ajax de hele tijd moeten noemenquote:Op maandag 21 april 2008 15:49 schreef appelsientje het volgende:
ach jongens toch... het zit diep he
Voetbalshirtjes op werk, how sadquote:Mijn collega's hebben vandaag ook al een hekel aan me... dat komt misschien omdat ik de hele dag al in mijn PSV shirt loop
Oh, ik twijfel niet aan je kwaliteiten... Maar laat een TT verzinnen voortaan maar aan een ander over.quote:Op maandag 21 april 2008 15:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey twijfel niet aan mijn kwaliteit...
Dit is een top TT
Maar een mod heeft er wel al aangezetenquote:Op maandag 21 april 2008 15:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey twijfel niet aan mijn kwaliteit...
Dit is een top TT
beter dan deze [HOOLS] Het VBL-café #1762: Titel naar de hoofdstad!quote:
Ja normaal doe ik dat ook niet...quote:
quote:Op maandag 21 april 2008 17:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Doe dan een leuke lente-TT ofzo.
de trein is ontspoordquote:
met bier over zijn versterkerquote:Op maandag 21 april 2008 19:16 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Tom Barman.
Je bent ook een echte ramptoerist he tongquote:
Geniaal! Humor hebben ze wel.quote:Tijdens een conferentie van moslims, dit weekend in Qatar, kwamen islamitische wetenschappers en geestelijken dit weekend met een briljant idee. Zij willen namelijk de tijd die al decennialang als wereldstandaard geldt vervangen door de tijd in de Arabische stad Mekka.
Een islamitische wetenschapper acht de tijd rijp de Greenwich Mean Time (GMT) af te schaffen. Volgens hem hebben de Engelsen ooit de tijd in de Londese wijk Greenwich uitgeroepen tot wereldstandaard, maar is het nu tijd om deze te vervangen door de 'Mekkatijd'. Bovendien ligt Mekka "in perfecte lijn met het magnetische noorden".
Volgens een aanwezige geestelijke, sjeik Youssef al-Qaradawy, heeft een studie bewezen dat Mekka het ware centrum van de aarde is. Volgens de sjeik staaft het massale gebed van de moslims met het hoofd naar Mekka dit bewijs.
quote:Op maandag 21 april 2008 21:00 schreef SCH het volgende:
Is hier nog iets te beleven?
quote:Op maandag 21 april 2008 21:18 schreef FrankyMcG het volgende:
Iemand verstand van auto's?
'k heb zojuist per abuis de ruitenvloeistof in het bakkie van de remvloeistof geflikkerd. Hoe slim/dom is het om morgen gewoon met die auto te gaan rijden?
Haha! En bedankt...quote:Op maandag 21 april 2008 21:21 schreef SCH het volgende:
![]()
![]()
Je moet de bobino even op maximaal zetten en dan een paar keer de rem hard intrappen, de ruitewissers aanzetten en de auto tot 80 op laten komen op de handrem, Dan is het niet erg.
quote:Op maandag 21 april 2008 21:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Haha! En bedankt...
Bel morgenvroeg de Leasemaatschappij wel ff, is hun probleem!"Goeiemorgen met Frank, ja wat mijn vriendin nu weer heeft gedaan..."
Ze hoeven niet te weten dat ik zelf zo'n loosert ben!quote:
Hehe daarom heb je het slim aangepaktquote:Op maandag 21 april 2008 21:26 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ze hoeven niet te weten dat ik zelf zo'n loosert ben!
Daarom ben je juist zo schattigquote:Op maandag 21 april 2008 21:26 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ze hoeven niet te weten dat ik zelf zo'n loosert ben!
Neequote:Op maandag 21 april 2008 22:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jij niet, Bos?
Touché.quote:Op maandag 21 april 2008 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, net zoals je zo mooi een Oranje shirt won. Slim!
Alle 10k binnen!quote:Op maandag 21 april 2008 22:18 schreef VoreG het volgende:
Ben ik al blauw? Ik word bestookt met PM's! 10.000 al!
Daar heb ik geen kloon ingezet!quote:Op maandag 21 april 2008 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, net zoals je zo mooi een Oranje shirt won. Slim!
via uitzendinggemist.quote:Op maandag 21 april 2008 22:59 schreef tong80 het volgende:
Gaan we nog naar V Tricht kijken ? Leuke serie over een club hier uit de buurt.
ik heb toch nog ffquote:Op maandag 21 april 2008 23:01 schreef borisz het volgende:
EC en dndiek, Check CL toto topic, het is dringend
Waarschijnlijk niet neequote:Op maandag 21 april 2008 23:13 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat doe je 20 April 2009 niet meer.
Je vond het toch niet zo leuk??quote:Op maandag 21 april 2008 22:59 schreef tong80 het volgende:
Gaan we nog naar V Tricht kijken ? Leuke serie over een club hier uit de buurt.
Was na de eerste aflevering. Ben op mijn woorden teruggekomen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 02:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je vond het toch niet zo leuk??
Oh ja, ik ging naar bed
Dat is niet zo tof, gezien de Dance Track ID Contest in MUZ...quote:Op dinsdag 22 april 2008 02:42 schreef rubbereend het volgende:
omghet PM systeem is nu helemaal plat gelegd
Nee dat valt allemaal wel mee eigenlijk.. gezonde spanning dat wel.. maar het is niet dat ik 's avonds niet in slaap val.quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:23 schreef SCH het volgende:
Ben je nerveus sientje?
en de CL toto op fok is dat ook niet tofquote:Op dinsdag 22 april 2008 03:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is niet zo tof, gezien de Dance Track ID Contest in MUZ...
Wat is er anders voor de 4 halve finalisten?quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:02 schreef borisz het volgende:
[..]
en de CL toto op fok is dat ook niet tof
Ga ik doen.Donequote:Op maandag 21 april 2008 23:01 schreef borisz het volgende:
Ohquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee dat valt allemaal wel mee eigenlijk.. gezonde spanning dat wel.. maar het is niet dat ik 's avonds niet in slaap val.
Alles is in kannen en kruiken
Banfield speelt wel in de zelfde kleuren combinatiequote:Op dinsdag 22 april 2008 09:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ga ik doen.Done
Ajax koopt eens niet bij FC Groningen
Ja, dat klopt.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Banfield speelt wel in de zelfde kleuren combinatie
Moet dat hier? Stuur elkaar een PM ofzo.quote:Op maandag 21 april 2008 23:01 schreef borisz het volgende:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Moet dat hier? Stuur elkaar een PM ofzo.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:56 schreef Againzender het volgende:
zo.... koffie!
quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:48 schreef SCH het volgende:
[..]
Oh
Nou ik ben wel retenerveus voor jouw bruiloft![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:07 schreef dndiek het volgende:
[..]
Wat is er anders voor de 4 halve finalisten?
Ja dat kan dus niet meerquote:Op dinsdag 22 april 2008 09:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Moet dat hier? Stuur elkaar een PM ofzo.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 11:23 schreef pfaf het volgende:
SCH! WE KUNNEN EINDELIJK WEER PRIVATE BERICHTEN NAAR ELKAAR STUREN!
Hey!!! Je hebt mail en een PM!quote:
Dan moet je hem maar niet in je profiel zettenquote:
Ssstquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:03 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan moet je hem maar niet in je profiel zetten
ja 3, 1 dwergjhamster en 2 gewone hamsters: Dior (die naam had ze al, komt uit ene opvang) en Grolschquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:08 schreef Bos81 het volgende:
Rosa
Hoe gaat het eigenlijk met die andere diertjes, je had toch Hamsters of zo?
Dat zeg ik....Ik haat Kattenquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:07 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ook die van mij?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe heet de andere hamster?quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:16 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ja 3, 1 dwergjhamster en 2 gewone hamsters: Dior (die naam had ze al, komt uit ene opvang) en Grolschen ja met hen gaat het ook heel goed
Koop dan ook geen nieuw welpjequote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:22 schreef Memento-Mori het volgende:
[ afbeelding ]
Dior op mn arm(de foto is wat groen ik ahd het effect groen aangezet per ongeluk kwam ik later achter
)
dat is niet kopen maar....quote:
Je ondertitel klopt in ieder gevalquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:20 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
maar maar maar die van mij is keilief
Tjah hamsters reageren ontzettend goed op namen dus vooral de naam niet veranderen!quote:Op dinsdag 22 april 2008 13:29 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
Die naam heb ik dus niet verzonnen ze komt uit een opvang
ik noem ze ook nooit bij de naam en namen verzinnen ben ik slecht in dus laat het uit gemakzucht gewoon zoquote:Op dinsdag 22 april 2008 13:50 schreef VoreG het volgende:
[..]
Tjah hamsters reageren ontzettend goed op namen dus vooral de naam niet veranderen!
nee honden zijn leuke beesten zegquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee honden zijn leuke beesten zeg![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:03 schreef rubbereend het volgende:
[..]
nee honden zijn leuke beesten zeg![]()
Heb je nog plannen om naar Ahoy te gaan?? Ergens begin oktoberquote:Op dinsdag 22 april 2008 14:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sinds kort hebben we hier weer een hondje rondlopen.![]()
Foto's komen hier niet te staan
Nee, prijs en locatie is voor mij momenteel moeilijk haalbaar. Ik heb ze gelukkig 3 jaar geleden al gezien.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:32 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Heb je nog plannen om naar Ahoy te gaan?? Ergens begin oktober
Kan misschien met iemand mee. Hij betaald.....quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:39 schreef Bos81 het volgende:
Ga jij wel dan?
zal er een beetje vanaf hangen hoe je eruit ziet....quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:25 schreef FrankyMcG het volgende:
Voor de amsterdam-kenners onder ons.
Hoe groot/klein is de kans om überhaupt ergens binnen te komen in amsterdam op zaterdagavond met een vrijgezellenfeest (10 mannen) ?
quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:45 schreef rubbereend het volgende:
wie of wat komt er dan?
quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik neem dat je dat in Ahoy bedoelt..
Queen (eigenlijk alleen de Drummer, Gitarist en tourhulp Spike Edney) & Paul Rodgers treden weer op.
Dat ze blijven touren misschien niet, maar wel onder de naam Queen. Ik had ook vrede gehad met een andere naam.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik vind het toch een beetje jammer dat ze nog zo blijven touren
Natuurlijk een heel andere naam. Misschien dat ze de naam van de voorloper van Queen (Smile red) hadden kunnen gebruiken.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:12 schreef appelsientje het volgende:
Zo nog ff 1 uurtje werken en dan lekker genieten van de vakantie
ik hoop voor m dat als ie gaat trouwen dat ie hiervoor niet vrijgezel was, van vrijgezel naar trouwen is wel een hele grote stap ineensquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bedoelt de laatste uurtjes als vrijgezel
Je kunt er nog steeds onderuit....quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:12 schreef appelsientje het volgende:
Zo nog ff 1 uurtje werken en dan lekker genieten van de vakantie
Ja, okee daar heb je wel gelijk in, maar dan vraag ik me afquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik hoop voor m dat als ie gaat trouwen dat ie hiervoor niet vrijgezel was, van vrijgezel naar trouwen is wel een hele grote stap ineens
Omdat al je vrienden vrijgezel zijn?quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:34 schreef Bos81 het volgende:
Ja, okee daar heb je wel gelijk in, maar dan vraag ik me af
Waarom heet het feest me je vrienden voor je gaat trouwen dan vrijgezellenfeest:?
Dat is niet altijd zo hoorquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:38 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Omdat al je vrienden vrijgezel zijn?
quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik hoop voor m dat als ie gaat trouwen dat ie hiervoor niet vrijgezel was, van vrijgezel naar trouwen is wel een hele grote stap ineens
Je mag wel met ons mee, we hebben 1 plek over... haha!quote:
Je weet nu al zeker dat je niet wilt trouwen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is niet altijd zo hoor![]()
Ik zal in ieder geval nooit een vrijgezellenfeest meemaken
Ik weet zeker dat er geen vrijgezellenfeest komtquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je weet nu al zeker dat je niet wilt trouwen?
heheh gezellig. hoe laat haal je me op?quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:59 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Je mag wel met ons mee, we hebben 1 plek over... haha!
Je hebt geen vrienden?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:07 schreef Bos81 het volgende:
Ik weet zeker dat er geen vrijgezellenfeest komt
Ook.quote:
Elke reden voor bier en gezelligheid is er toch één erbij?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook.
Maar gewoon omdat ik zoiets niet nodig vind.
Okee, maar dan zonder die poespas die normaliter bij zo'n feest komt kijken.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:13 schreef Grulez het volgende:
[..]
Elke reden voor bier en gezelligheid is er toch één erbij?
Geen stripsters?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, maar dan zonder die poespas die normaliter bij zo'n feest komt kijken.
Inderdaad...ik ben gewoon gaan karten.....met een BBQ erna...quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, maar dan zonder die poespas die normaliter bij zo'n feest komt kijken.
Er komt toch geen feest dus is dat niet aan de ordequote:
Ok. Jij bent de bosquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er komt toch geen feest dus is dat niet aan de orde
Laten we hier maar over ophouden. Niet interessant enzo
Nee en meer wil ik er nier over kwijt.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:25 schreef Messenga het volgende:
Hoe staat het met de dames Bos? Heb je wel iets op't oog?
Nee, waar ga je heen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:36 schreef Ole het volgende:
Had ik al verteld dat ik zaterdag op vakantie ga?
Okee, daar gaat binnenkort een collega van mijn werkervaringsplek ook heen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:44 schreef Ole het volgende:
Sitges, vlakbij Barcelona![]()
Lekker tapas eten en zo![]()
Hij is inderdaad homoquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:48 schreef Ole het volgende:
schijnt leuk dorpje te zijn. Beetje gay, maar ach![]()
Ga samen met een vriendin langs bij een vriend die daar woont.
Dat zat er wel in danquote:
Wie zegt dat ik mee gaquote:Op dinsdag 22 april 2008 17:00 schreef RayMania het volgende:
Ik weet niet wat ik er van moet denken hoor. Bos die met een homocollega van de werkervaringsplek naar een gaydorp gaat. Als dat maar goed gaat! Alsnog een trouwerij!
SCH gaat er morgen ook heen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:48 schreef Ole het volgende:
schijnt leuk dorpje te zijn. Beetje gay, maar ach![]()
Ga samen met een vriendin langs bij een vriend die daar woont.
Ah nee, dan kom ik hem waarschijnlijk tegen daarquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 17:40 schreef Blumchen het volgende:
Hoi Hools
Genieten jullie ook zo van het zonnetje
wat nu weer?quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tering, waar is die Danny mee bezig...
Nieuwe Feedback Policy
Kortom: vrij normale rellen zoals zondag (users waren over het algemeen heel beschaafd) zullen dus niet meer worden getolereerd.
quote:
Goed hèquote:
Je moest eens wetenquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Kortom: vrij normale rellen zoals zondag (users waren over het algemeen heel beschaafd) zullen dus niet meer worden getolereerd.
4 ajax topics direct geopendquote:Op dinsdag 22 april 2008 20:34 schreef dndiek het volgende:
De Ajax-fans zijn ook van Van Geel af
Ja, ik weet dat er ook minder leuke dingen zijn gebeurd.quote:
quote:
Of zit ik weer oud nieuws te posten ?quote:Martin van Geel houdt de eer aan zichzelf
Martin van Geel heeft zijn functie als technisch directeur van Ajax neergelegd. Van Geel heeft moeten constateren dat de weg die Ajax volgend seizoen gaat bewandelen, niet overeenkomt met zijn plannen voor de toekomst.
Ajax meldt op de eigen digitale thuishaven dat het gaat om een verschil van inzicht over het nieuwe technisch model, waarin de trainer leiding geeft aan de gehele afdeling betaald voetbal.
"Van Geel heeft daaraan de consequentie verbonden dat hij de eer aan zichzelf houdt en daarom heeft hij zijn functie als technisch directeur van Ajax ter beschikking gesteld", luidt het persbericht.
Martin van Geel, die in juli 2005 in dienst trad bij Ajax, laat weten: "In de voorgestelde samenwerking zie ik geen plaats voor mijzelf als zelfstandig functionerende technisch directeur. Ajax en ik zijn het eens: twee kapiteins op één schip, dat is niet werkbaar.”
Na algemeen directeur Maarten Fontein en voorzitter John Jaakke is Martin van Geel de logische derde man die zijn spullen pakt. Jaakke ruimde vijf dagen geleden het veld al. Hij werd opgevolgd door Uri Coronel, de man wiens rapport in februari het beleid van de club fel bekritiseerde.
De nieuwe voorzitter reageerde ook op de beslissing van de TD. "Het spijt ons Martin van Geel te zien vertrekken, want ik weet dat hij een hardwerkende, loyale en betrouwbare directeur is. Maar wij kunnen zijn beslissing slechts respecteren. Wij hebben gesprekken met hem gevoerd om hem toch bij Ajax te behouden, maar zijn besluit stond vast.”
Ga maar snel slapenquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:04 schreef Bjoro het volgende:
en nog ff goed nieuws:
[..]
Of zit ik weer oud nieuws te posten ?
Kreeg Myrthe aan de lijn toen ik Doc belde. Ze is voor Liverpool en Ajaxquote:
* SCH belt kinderbeschermingquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:30 schreef tong80 het volgende:
[..]
Kreeg Myrthe aan de lijn toen ik Doc belde. Ze is voor Liverpool en Ajax
hasta pronto!quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:05 schreef SCH het volgende: ik ga morgen naar barcelona
Kwam ie klaar in je reet ?quote:Op woensdag 23 april 2008 00:28 schreef toma het volgende:![]()
net lekker hard genaaid door de scheids
Heerlijk is dat altijd.
Hij kwam klaar toen ie 2 keer zn rode kaart trok en ik demonstratief (zonder kaart op zak) het veld verliet.quote:
quote:
Feedback was gewoon verworden tot een bende voor een paar zuigersquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:31 schreef EnGCatjuh het volgende:
Tering, waar is die Danny mee bezig...
Nieuwe Feedback Policy
Van Basten de complete leidingquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:04 schreef Bjoro het volgende:
en nog ff goed nieuws:
[..]
Of zit ik weer oud nieuws te posten ?
blijkbaarquote:Op woensdag 23 april 2008 01:46 schreef dndiek het volgende:
eendje, je stelt je gewoon al maanden aan
Heb je er een dagtaak aan?quote:Op woensdag 23 april 2008 01:51 schreef rubbereend het volgende:
[..]
blijkbaar![]()
dan zal ik maar snel stoppen met al mn inhalers, druppels en puffertjes
hooikoorts is een dagtaak jaquote:
En de medicijnen tegen hooikoortsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |