quote:Op maandag 21 april 2008 15:28 schreef EnGCatjuh het volgende:
Luie PSV'ers!
Mooi is iequote:Op maandag 21 april 2008 15:28 schreef RayMania het volgende:
TT.
quote:Op maandag 21 april 2008 15:33 schreef sjimz het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
3FMquote:
quote:
Slechter dan dit kan het toch niet worden.quote:Op maandag 21 april 2008 15:46 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik geef netjes aan dat ik dat niet ging doen, dat heeft niks met luiheid te maken, maar met gebrek aan kwaliteit voor leuke topictitels.
quote:Op maandag 21 april 2008 15:48 schreef RayMania het volgende:
Ik distantieer mij van deze TT en post pas weer in de nieuwe HOOLS.
[ afbeelding ]
Hèndigquote:Op maandag 21 april 2008 15:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Slechter dan dit kan het toch niet worden.
Hey twijfel niet aan mijn kwaliteit...quote:Op maandag 21 april 2008 15:48 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Slechter dan dit kan het toch niet worden.
quote:
Voetbal-shirts op werkquote:Op maandag 21 april 2008 15:49 schreef appelsientje het volgende:
ach jongens toch... het zit diep he
Mijn collega's hebben vandaag ook al een hekel aan me... dat komt misschien omdat ik de hele dag al in mijn PSV shirt loop
quote:
quote:Op maandag 21 april 2008 15:48 schreef RayMania het volgende:
Ik distantieer mij van deze TT en post pas weer in de nieuwe HOOLS.
[ afbeelding ]
Blijkbaar zo diep bij Afellay en Gomes dat ze toch Ajax de hele tijd moeten noemenquote:Op maandag 21 april 2008 15:49 schreef appelsientje het volgende:
ach jongens toch... het zit diep he
Voetbalshirtjes op werk, how sadquote:Mijn collega's hebben vandaag ook al een hekel aan me... dat komt misschien omdat ik de hele dag al in mijn PSV shirt loop
Oh, ik twijfel niet aan je kwaliteiten... Maar laat een TT verzinnen voortaan maar aan een ander over.quote:Op maandag 21 april 2008 15:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey twijfel niet aan mijn kwaliteit...
Dit is een top TT
Maar een mod heeft er wel al aangezetenquote:Op maandag 21 april 2008 15:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Hey twijfel niet aan mijn kwaliteit...
Dit is een top TT
beter dan deze [HOOLS] Het VBL-café #1762: Titel naar de hoofdstad!quote:
Ja normaal doe ik dat ook niet...quote:
quote:Op maandag 21 april 2008 17:16 schreef EnGCatjuh het volgende:
Doe dan een leuke lente-TT ofzo.
de trein is ontspoordquote:
met bier over zijn versterkerquote:Op maandag 21 april 2008 19:16 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Tom Barman.
Je bent ook een echte ramptoerist he tongquote:
Geniaal! Humor hebben ze wel.quote:Tijdens een conferentie van moslims, dit weekend in Qatar, kwamen islamitische wetenschappers en geestelijken dit weekend met een briljant idee. Zij willen namelijk de tijd die al decennialang als wereldstandaard geldt vervangen door de tijd in de Arabische stad Mekka.
Een islamitische wetenschapper acht de tijd rijp de Greenwich Mean Time (GMT) af te schaffen. Volgens hem hebben de Engelsen ooit de tijd in de Londese wijk Greenwich uitgeroepen tot wereldstandaard, maar is het nu tijd om deze te vervangen door de 'Mekkatijd'. Bovendien ligt Mekka "in perfecte lijn met het magnetische noorden".
Volgens een aanwezige geestelijke, sjeik Youssef al-Qaradawy, heeft een studie bewezen dat Mekka het ware centrum van de aarde is. Volgens de sjeik staaft het massale gebed van de moslims met het hoofd naar Mekka dit bewijs.
quote:Op maandag 21 april 2008 21:00 schreef SCH het volgende:
Is hier nog iets te beleven?
quote:Op maandag 21 april 2008 21:18 schreef FrankyMcG het volgende:
Iemand verstand van auto's?
'k heb zojuist per abuis de ruitenvloeistof in het bakkie van de remvloeistof geflikkerd. Hoe slim/dom is het om morgen gewoon met die auto te gaan rijden?
Haha! En bedankt...quote:Op maandag 21 april 2008 21:21 schreef SCH het volgende:
![]()
![]()
Je moet de bobino even op maximaal zetten en dan een paar keer de rem hard intrappen, de ruitewissers aanzetten en de auto tot 80 op laten komen op de handrem, Dan is het niet erg.
quote:Op maandag 21 april 2008 21:23 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Haha! En bedankt...
Bel morgenvroeg de Leasemaatschappij wel ff, is hun probleem!"Goeiemorgen met Frank, ja wat mijn vriendin nu weer heeft gedaan..."
Ze hoeven niet te weten dat ik zelf zo'n loosert ben!quote:
Hehe daarom heb je het slim aangepaktquote:Op maandag 21 april 2008 21:26 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ze hoeven niet te weten dat ik zelf zo'n loosert ben!
Daarom ben je juist zo schattigquote:Op maandag 21 april 2008 21:26 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Ze hoeven niet te weten dat ik zelf zo'n loosert ben!
Neequote:Op maandag 21 april 2008 22:12 schreef BliksemSchigt het volgende:
Jij niet, Bos?
Touché.quote:Op maandag 21 april 2008 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, net zoals je zo mooi een Oranje shirt won. Slim!
Alle 10k binnen!quote:Op maandag 21 april 2008 22:18 schreef VoreG het volgende:
Ben ik al blauw? Ik word bestookt met PM's! 10.000 al!
Daar heb ik geen kloon ingezet!quote:Op maandag 21 april 2008 22:18 schreef -Vaduz- het volgende:
Ja, net zoals je zo mooi een Oranje shirt won. Slim!
via uitzendinggemist.quote:Op maandag 21 april 2008 22:59 schreef tong80 het volgende:
Gaan we nog naar V Tricht kijken ? Leuke serie over een club hier uit de buurt.
ik heb toch nog ffquote:Op maandag 21 april 2008 23:01 schreef borisz het volgende:
EC en dndiek, Check CL toto topic, het is dringend
Waarschijnlijk niet neequote:Op maandag 21 april 2008 23:13 schreef Messenga het volgende:
[..]
Dat doe je 20 April 2009 niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |