heheh gezellig. hoe laat haal je me op?quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:59 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Je mag wel met ons mee, we hebben 1 plek over... haha!
Je hebt geen vrienden?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:07 schreef Bos81 het volgende:
Ik weet zeker dat er geen vrijgezellenfeest komt
Ook.quote:
Elke reden voor bier en gezelligheid is er toch één erbij?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:12 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ook.
Maar gewoon omdat ik zoiets niet nodig vind.
Okee, maar dan zonder die poespas die normaliter bij zo'n feest komt kijken.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:13 schreef Grulez het volgende:
[..]
Elke reden voor bier en gezelligheid is er toch één erbij?
Geen stripsters?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, maar dan zonder die poespas die normaliter bij zo'n feest komt kijken.
Inderdaad...ik ben gewoon gaan karten.....met een BBQ erna...quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Okee, maar dan zonder die poespas die normaliter bij zo'n feest komt kijken.
Er komt toch geen feest dus is dat niet aan de ordequote:
Ok. Jij bent de bosquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:23 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Er komt toch geen feest dus is dat niet aan de orde
Laten we hier maar over ophouden. Niet interessant enzo
Nee en meer wil ik er nier over kwijt.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:25 schreef Messenga het volgende:
Hoe staat het met de dames Bos? Heb je wel iets op't oog?
Nee, waar ga je heen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:36 schreef Ole het volgende:
Had ik al verteld dat ik zaterdag op vakantie ga?
Okee, daar gaat binnenkort een collega van mijn werkervaringsplek ook heen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:44 schreef Ole het volgende:
Sitges, vlakbij Barcelona![]()
Lekker tapas eten en zo![]()
Hij is inderdaad homoquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:48 schreef Ole het volgende:
schijnt leuk dorpje te zijn. Beetje gay, maar ach![]()
Ga samen met een vriendin langs bij een vriend die daar woont.
Dat zat er wel in danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |