Je vond het toch niet zo leuk??quote:Op maandag 21 april 2008 22:59 schreef tong80 het volgende:
Gaan we nog naar V Tricht kijken ? Leuke serie over een club hier uit de buurt.
Was na de eerste aflevering. Ben op mijn woorden teruggekomen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 02:07 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Je vond het toch niet zo leuk??
Oh ja, ik ging naar bed
Dat is niet zo tof, gezien de Dance Track ID Contest in MUZ...quote:Op dinsdag 22 april 2008 02:42 schreef rubbereend het volgende:
omghet PM systeem is nu helemaal plat gelegd
Nee dat valt allemaal wel mee eigenlijk.. gezonde spanning dat wel.. maar het is niet dat ik 's avonds niet in slaap val.quote:Op dinsdag 22 april 2008 08:23 schreef SCH het volgende:
Ben je nerveus sientje?
en de CL toto op fok is dat ook niet tofquote:Op dinsdag 22 april 2008 03:57 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Dat is niet zo tof, gezien de Dance Track ID Contest in MUZ...
Wat is er anders voor de 4 halve finalisten?quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:02 schreef borisz het volgende:
[..]
en de CL toto op fok is dat ook niet tof
Ga ik doen.Donequote:Op maandag 21 april 2008 23:01 schreef borisz het volgende:
EC en dndiek, Check CL toto topic, het is dringend
Ohquote:Op dinsdag 22 april 2008 08:25 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Nee dat valt allemaal wel mee eigenlijk.. gezonde spanning dat wel.. maar het is niet dat ik 's avonds niet in slaap val.
Alles is in kannen en kruiken
Banfield speelt wel in de zelfde kleuren combinatiequote:Op dinsdag 22 april 2008 09:21 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ga ik doen.Done
Ajax koopt eens niet bij FC Groningen
Ja, dat klopt.quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Banfield speelt wel in de zelfde kleuren combinatie
Moet dat hier? Stuur elkaar een PM ofzo.quote:Op maandag 21 april 2008 23:01 schreef borisz het volgende:
EC en dndiek, Check CL toto topic, het is dringend
quote:Op dinsdag 22 april 2008 09:54 schreef pfaf het volgende:
[..]
Moet dat hier? Stuur elkaar een PM ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |