Kan misschien met iemand mee. Hij betaald.....quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:39 schreef Bos81 het volgende:
Ga jij wel dan?
zal er een beetje vanaf hangen hoe je eruit ziet....quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:25 schreef FrankyMcG het volgende:
Voor de amsterdam-kenners onder ons.
Hoe groot/klein is de kans om überhaupt ergens binnen te komen in amsterdam op zaterdagavond met een vrijgezellenfeest (10 mannen) ?
quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:45 schreef rubbereend het volgende:
wie of wat komt er dan?
quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:49 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik neem dat je dat in Ahoy bedoelt..
Queen (eigenlijk alleen de Drummer, Gitarist en tourhulp Spike Edney) & Paul Rodgers treden weer op.
Dat ze blijven touren misschien niet, maar wel onder de naam Queen. Ik had ook vrede gehad met een andere naam.quote:Op dinsdag 22 april 2008 14:59 schreef rubbereend het volgende:
[..]ik vind het toch een beetje jammer dat ze nog zo blijven touren
Natuurlijk een heel andere naam. Misschien dat ze de naam van de voorloper van Queen (Smile red) hadden kunnen gebruiken.quote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:12 schreef appelsientje het volgende:
Zo nog ff 1 uurtje werken en dan lekker genieten van de vakantie
ik hoop voor m dat als ie gaat trouwen dat ie hiervoor niet vrijgezel was, van vrijgezel naar trouwen is wel een hele grote stap ineensquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Je bedoelt de laatste uurtjes als vrijgezel
Je kunt er nog steeds onderuit....quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:12 schreef appelsientje het volgende:
Zo nog ff 1 uurtje werken en dan lekker genieten van de vakantie
Ja, okee daar heb je wel gelijk in, maar dan vraag ik me afquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik hoop voor m dat als ie gaat trouwen dat ie hiervoor niet vrijgezel was, van vrijgezel naar trouwen is wel een hele grote stap ineens
Omdat al je vrienden vrijgezel zijn?quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:34 schreef Bos81 het volgende:
Ja, okee daar heb je wel gelijk in, maar dan vraag ik me af
Waarom heet het feest me je vrienden voor je gaat trouwen dan vrijgezellenfeest:?
Dat is niet altijd zo hoorquote:Op dinsdag 22 april 2008 15:38 schreef FrankyMcG het volgende:
[..]
Omdat al je vrienden vrijgezel zijn?
quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:31 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
ik hoop voor m dat als ie gaat trouwen dat ie hiervoor niet vrijgezel was, van vrijgezel naar trouwen is wel een hele grote stap ineens
Je mag wel met ons mee, we hebben 1 plek over... haha!quote:
Je weet nu al zeker dat je niet wilt trouwen?quote:Op dinsdag 22 april 2008 15:41 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dat is niet altijd zo hoor![]()
Ik zal in ieder geval nooit een vrijgezellenfeest meemaken
Ik weet zeker dat er geen vrijgezellenfeest komtquote:Op dinsdag 22 april 2008 16:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Je weet nu al zeker dat je niet wilt trouwen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |