Laat ik nou net de sleutel hebben gevondenquote:Op woensdag 23 april 2008 10:45 schreef Lionheaad het volgende:
[..]
Nope...ik heb de kast op slot gedaan
Dat zie ik ook wel, en wat er tijdens die rel allemaal gebeurt is qua persoonlijke dingen, keur ik ook niet goed. Maar met deze Policy is het gewoon bijna niet meer mogelijk hebben kritiek te hebben op het beleid, ook al is het goed beargumenteerd. En dat is waar dat forum toch voor is. Hef dan gewoon Feedback op en doe alles via mail.quote:Op woensdag 23 april 2008 01:35 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Feedback was gewoon verworden tot een bende voor een paar zuigersbovendien is die rel niet zo normaal verlopen
Ik schaar me niet zo snel achter Danny maar in dit geval is eht echt niet meer normaal wat er allemaal gebeurd is
Dat was de kast van mijn broerquote:Op woensdag 23 april 2008 11:00 schreef SCH het volgende:
[..]
Laat ik nou net de sleutel hebben gevonden
quote:Op woensdag 23 april 2008 11:28 schreef Messenga het volgende:
Wijfje.
Kan ze alvast oefenen met een controller.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:30 schreef Messenga het volgende:
Die ligt tot half 1 in mijn bed te xboxen terwijl ik tot half 1 college heb.
quote:Op woensdag 23 april 2008 11:32 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Kan ze alvast oefenen met een controller.
Vandaar ook de PI.quote:
mwah er zijn beide kanten een aantal niet te verklaren dingen die het moeilijk maken een duidelijk beeld te krijgen van hoe het nu echt zit. De waarheid zal ook hier wel ergens in het midden liggen.quote:Op woensdag 23 april 2008 11:11 schreef SCH het volgende:
Als je je bedrijf failliet wilt hebben, zet dan Danny aan de leiding.
Ben het niet met rubber eens, meestal wel maar nu niet, die rel rond de PM komt helemaal op rekening van Danny en zijn paranoia.
Precies. En dat kan toch wel uitgezocht worden zodat wij users ook weten wat er zich heeft afgespeeld?quote:Op woensdag 23 april 2008 13:15 schreef rubbereend het volgende:oi
[..]
mwah er zijn beide kanten een aantal niet te verklaren dingen die het moeilijk maken een duidelijk beeld te krijgen van hoe het nu echt zit. De waarheid zal ook hier wel ergens in het midden liggen.
Heerlijk inderdaad.quote:Op woensdag 23 april 2008 14:35 schreef appelsientje het volgende:
Wat een heerlijk weer is het toch![]()
Je zou maar vrij zijn vanmiddag en morgen
Moet jij niet trouwen ofzo?quote:Op woensdag 23 april 2008 15:42 schreef appelsientje het volgende:
Zo de lichtschakelaars zijn hier ook vervangen... en ik heb het overleeft en alles deed het weer in 1x
Interesseert het je echt ook maar iets dan?quote:Op woensdag 23 april 2008 14:40 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Precies. En dat kan toch wel uitgezocht worden zodat wij users ook weten wat er zich heeft afgespeeld?
Ja, eigenlijk wel. Niet dat ik iets schokkends in een PM heb staan, maar ik heb liever niet dat zoiets gelezen wordt.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:13 schreef Suijk het volgende:
[..]
Interesseert het je echt ook maar iets dan?
Maar het gaat me ook meer om het gedrag van Danny. Altijd die slachtofferrol, posts of zelfs topics deleten omdat ze hem een klein beetje niet aanstaan, wantrouwen... Die man is compleet paranoia geworden.quote:Op woensdag 23 april 2008 16:17 schreef Suijk het volgende:
Mijn PM's worden ook niet gelezen, die van jou ook niet.
Nou heb ik er eigenlijk niks over gelezen of verder gehoord, alleen een samenvatting ergens gezien. Maar het is zo typisch fok dat iedereen daar meteen weer helemaal mee bezig is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |