Wil je ff [USA] erbij zetten in de TTquote:
quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:09 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Wil je ff [USA] erbij zetten in de TT.
Ik wist geen mooie oneliners meer, dit is de naam van de seasonfinalquote:
Tijd ging inderdaad snelquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:21 schreef Haunter het volgende:
Tijd ging sneller dan verwacht, wat wil je ook met weekje Praag, en afrondingsweek voor mijn studie
Of je wacht gewoon ff, dan heb je dr 2 gelijkquote:Op dinsdag 22 april 2008 23:24 schreef Xurk het volgende:
Ik zag datOZ
genoemd werd aan het eind van het vorige deel... de begintune daarvan is geweldig
Echt vet dat het aanstaande vrijdag al is! Vrijdagmiddag ga ik 9 dagen snowboarden in Frankrijk, dus ik moet het maar proberen te kijken voordat ik wegga
quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:23 schreef G-Mart het volgende:
Hehe, ik ben net verhuist en heb met m'n 2 huisgenoten (meiden) de eerste aflevering van Lost maar gekeken, maar ze vonden het dood-eng, keihard gillen enzo. jezus!
Ik denk meer dat het een definitieve scheuring betekend tussen de mensen die weg willen en degenen die op het eiland willen blijven. Dat ze met 'home' dus het eiland bedoelen.quote:Op woensdag 23 april 2008 10:21 schreef Molluck het volgende:
Even over die titel van de seizoensfinale he, krijgen we nu tot seizoen 7 (of 8?) elke keer een "Nu gaan we echt naar huis toe"-finale?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tenminste, dit is wat ik er van denk met de informatie die tot nu toe beschikbaar isIk had nooit The Tail Section en Docarzt's blog in me RSS moeten zetten
![]()
3 of 4 uur nachts bij ons.quote:Op woensdag 23 april 2008 22:07 schreef Mar0988 het volgende:
Hehe, hoop dat ik die op tijd binnenkrijgWant dan zit ik in Zweden, kan ik dus mooi heerlijk in auto naar Lost kijken
![]()
Hoe laat komt de aflevering online?
Oh, dat is relaxt, kan ik dus gewoon heerlijk op mn school downloadenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nog een andere spoiler, die mij zelf niet zo verrast, maar die op AICN als super mega spoiler gepresenteerd werd, over episode 11:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door Zhenar op 24-04-2008 17:53:46 ][b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Same here. Maar dit was echt wel en super aflevering. Ik zat van begin tot eind gewoon op het puntje van mijn stoel!quote:Op vrijdag 25 april 2008 05:23 schreef shut.up.and.love het volgende:
oh oh
ik zal nog maar een paar uur wachten voordat ik iets met inhoud post, maar goede aflevering!
Ik ga altjid lekker achterover zitten met mn benen gestrekt, zit toch veel lekkerder als je 40 minuten lang moet kijken!quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:20 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Same here. Maar dit was echt wel en super aflevering. Ik zat van begin tot eind gewoon op het puntje van mijn stoel!
Een lost-anaal dildo hield mij op mijn plaats.quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:45 schreef solidslayer het volgende:
[..]
Ik ga altjid lekker achterover zitten met mn benen gestrekt, zit toch veel lekkerder als je 40 minuten lang moet kijken!
Maar ik ben benieuwd!! nog paar uur en dan kan ik gaan kijken...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:35 schreef GeneraalUli het volgende:
Voor degenen die al gekeken hebben, vond ik het volgende eigenlijk best humor.Idd jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar eigenlijk zijn spoilers niet nodig, aflevering is al uit. Ik heb zelf ook moeten bedwingen om vanmorgen niet in dit topic te kijken voordat ik de aflevering zou gaan kijken.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Jupquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:52 schreef kastanova het volgende:
Heeft er al iemand Engelse subs gevonden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[@Last.fm |
Ben is een vermomde ninja man.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:55 schreef -Sum- het volgende:
wauw zieke aflevering
ik ben vond Ben altijd maar een manipulatief watje maar blijkbaar heeft ie wat moves geleerd(sahara scene)
Dat was echt te voorspelbaar. Dat ' grapje' hebben ze trouwens ook wel vaker gedaan in Lost.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:25 schreef Shrien het volgende:
Op het begin denk je dat Sawyer, Locke en Hugo over serieuze dingen aan het praten zijn, zitten ze Risk te doen.
Dat Risk zag ik ook al van een heel ver aan komen. Nu nog wachten tot er een paar rond een tafel zitten en dan zegt er opeens een: Damn, dat is veel geld, hoe kom je daaraan?quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:01 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat was echt te voorspelbaar. Dat ' grapje' hebben ze trouwens ook wel vaker gedaan in Lost.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[@Last.fm |
quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:39 schreef Shrien het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dat van Alex?quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik vond het leuk.
Heb het idee dat Ben door de tijd gereisd is ofzo.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:44 schreef Re het volgende:
wow, lekkere aflevering hoor.
Alex
opmerking van Ben nadat Sayid zijn pistool leeg heeft geschoten "I think that did it"of zoiets
[ afbeelding ]
The Orchid logo?
Niet helemaal onlogisch als hij ook al aan iemand de datum inclusief het jaar vroeg hequote:Op vrijdag 25 april 2008 21:57 schreef Jivis het volgende:
[..]
Heb het idee dat Ben door de tijd gereisd is ofzo.
Jij hebt er geen verstand van.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:56 schreef Jivis het volgende:
Hurley zei wel iets opvallends bij dat spelletje Risk, namelijk: "The key to the game is Australia."
Zou daar meer achter zitten?
Echt een superaflevering trouwens.
Lijkt me wel als er ook Halliwax op staat als in Dr. Edgar Halliwax uit de Orchid-video.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:44 schreef Re het volgende:
wow, lekkere aflevering hoor.
Alex
opmerking van Ben nadat Sayid zijn pistool leeg heeft geschoten "I think that did it"of zoiets
[ afbeelding ]
The Orchid logo?
Klopt.quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:15 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Niet helemaal onlogisch als hij ook al aan iemand de datum inclusief het jaar vroeg he
jah LOST is geinitieerd uit Australie natuurlijk... iedereen zat in Sydney...quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:56 schreef Jivis het volgende:
Hurley zei wel iets opvallends bij dat spelletje Risk, namelijk: "The key to the game is Australia."
Zou daar meer achter zitten?
Echt een superaflevering trouwens.
Oooooooooooohquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:28 schreef Re het volgende:
[..]
jah LOST is geinitieerd uit Australie natuurlijk... iedereen zat in Sydney...
Ik dacht ook van "Heeeeee, even onthouden voor het Fok!-topic!" hoorquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:46 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ooooooooooooh
Ja dat weet ik wel. Maar ik dacht nog iets anders ofzo. Maarja laat maar.
Ik vind toch nooit goede hints
Ik begon ook steeds meer fan van Ben te worden, tot ie zei dat ie Penny ging vermoordenquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:47 schreef golfer het volgende:
Bekeken.
Weer eens een gave aflevering.
Ben die zowaar gevoelens begint te tonen en op wraakmissie gaat.
Heb ik me ook eens aan gewaagd, maar helaas zijn er hele groepen die zoiets in een paar uurtjes samen doen. Dan heeft het al geen zin meer eigenlijkquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:36 schreef Bot13 het volgende:
Tvp.
Ik verveelde me vandaag dus ik heb voor de aflevering maar een ondertitel geschreven in het Nederlands.
Hij is voor de helft af; wie het af wil maken - be my guest
Idd.. weet niet of ik het nu zieliger voor Penny of voor Desmond vind.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:36 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik begon ook steeds meer fan van Ben te worden, tot ie zei dat ie Penny ging vermoorden
Anders zou je langzaam werken en het geld van je baas vergallen?quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zo ik was het dus weer helemaal vergeten dat het weer begon..
Nu snel werken, en dan maar eens kijken
Waar Lost al niet goed voor isquote:Op zaterdag 26 april 2008 09:39 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Anders zou je langzaam werken en het geld van je baas vergallen?r
Ah, vandaar dat het je vorige baan is.quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:22 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Waar Lost al niet goed voor is(bij m'n vorige baan boekten we altijd een meetingroom als er een nieuwe Lost aflevering was en dan keken we hem daar op de beamer
)
Ik denk dat de doc al dood is.quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:45 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wie zal de doc op de boot gaan vermoorden, Michael?
-weg-quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:53 schreef Liquidootje het volgende:
Waar kan ik trouwens zo'n stick kopen die Ben als wapen gebruikte? Hoe heet zoiets?
Goed inkoppertjequote:Op zaterdag 26 april 2008 11:41 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat het je vorige baan is.
Wat stond daar? Een linkje waar je illegale wapens kunt halen?quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:47 schreef -Mo- het volgende:
Ik laat 'm opstaan, maar alleen voor het kekke muziekje.
Weinig sense maakt mijn berichtje nu nog.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:39 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Anders zou je langzaam werken en het geld van je baas vergallen?r
quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:18 schreef FTD80 het volgende:
Weet iemand hoe het piano liedje heet wat Ben speelt aan het begin van aflv. 9?. Is behoorlijk bekend, kan er alleen niet opkomen.
Jammer dat ie dat te laat deedquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:06 schreef Liquidootje het volgende:
Nou ik vind het meer raar dat de tempest mensen totaal niet te hulp zijn gekomen, maar dat Ben de brute black smoke hondje even opriep
Zelfs als Sawyer richting de explosie van dat hutje springt ipv van af. Niets aan de handquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:13 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jammer dat ie dat te laat deed
Bij de eerste 3 schoten gaan er 3 mensen dood, maar Sawyer rent door 3 salvos zonder één scharm
Dat had ik dus ookquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:38 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Gister half bezopen gekeken maar ik snap er nog maar weinig van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., die telefoon zonder cijfers en die heerlijke ouderwetse "Code 14J" van bandEn natuurlijk die deur vol met hiërogliefen
Meesterlijk
Vraag me af wat Ben allemaal gedaan heeft achter die deur. Hij had een heel vreemd patroon vlekken op z'n blouse en gezicht.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Het is ook net James Bondquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:13 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Bij de eerste 3 schoten gaan er 3 mensen dood, maar Sawyer rent door 3 salvos zonder één scharm
(he)They have changed the rules?quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:13 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Me dunkt.quote:Op zondag 27 april 2008 01:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
(he)They have changed the rules?
Misschien dat het daar mee te maken heeft, dat hij smokey niet eerder opriep?
Flash forward?quote:Op zondag 27 april 2008 09:45 schreef FoXje het volgende:
Begrijp ik nou goed dat Ben van het eiland naar 2005 ging, en daarna weer terug naar het eiland? Daarna kwam Smokey.
Chicken Little is niet alleen een film hoorquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:56 schreef Pek het volgende:
Heej, foutje! Sawyer maakt een "Chicken Little" opmerking tegen Hurley, terwijl die film pas in 2005 uitkwam, die kan hij niet gezien hebben in 2004.
Of is de film weer gebaseerd op een stripverhaal ofzo waar ik niet vanaf weet?
Widmore, niet Whitmorequote:Op zondag 27 april 2008 01:10 schreef One_conundrum het volgende:
Uiteraard heeft het daarmee te maken. Hij zei ook dat hij Whitmore niet kon vermoorden. Ik vraag me ook af wat dat inhoud en hoe letterlijk we dat moeten nemen.
Ben heeft m aangezet eh.quote:Op zondag 27 april 2008 11:15 schreef MrHayo het volgende:
Wat is die rook nu en waarom pakt die rook Ben niet :/ en hoe kwam die kerel midden in de Sahara terecht?
Of tijdreizenquote:Op zondag 27 april 2008 09:51 schreef Liquidootje het volgende:
Nee, dat begrijp je verkeerd. Helaas. Ben in 2005 is er allemaal "daarna". Shayid is namelijk dan ook van het eiland. Dus flash forward
Waarom zou Ben tijdreizen?quote:Op zondag 27 april 2008 12:36 schreef Liquidootje het volgende:
Ja ok dat zal het wel zijn. Ben tijdreist en verkleed zich een paar keer + trekt op het laatst weer het goede outfit aan + besmurt zich een beetje om te laten lijken alsof het iets anders is geweest.
Dat lijkt me ook idd, en als dat zo is blijft Ben dus achter op het eiland nadat de 6 van het eiland zijn gegaan... lijkt me dat hij dus niet alleen is achtergeblevenquote:Op zondag 27 april 2008 12:52 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Waarom zou Ben tijdreizen?
Het stuk van Ben in de toekomst heeft volgens mij niks met de aflevering zelf te maken. De flash forward is gewoon om te zien hoe Sayid voor Ben komt te werken.
Hoe Ben in de Sahara kwam lijkt me hetzelfde als hoe die ijsbeer daar kwam, teleportatie.
Dat was sarcasme omdat die knakker mijn eerste uitleg totaal negeerde met zo'n blunt tokkie opmerking!quote:Op zondag 27 april 2008 12:52 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Het stuk van Ben in de toekomst heeft volgens mij niks met de aflevering zelf te maken. De flash forward is gewoon om te zien hoe Sayid voor Ben komt te werken.
Hoe Ben in de Sahara kwam lijkt me hetzelfde als hoe die ijsbeer daar kwam, teleportatie.
Hij zat toch op de boot? Of misschien in die flashbacks van de crew members van de boot. Hij kwam me iig erg bekend voor.quote:Op zondag 27 april 2008 13:38 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Die kerel die Ben's dochter doodschiet, hebben we die al eerder gezien in Lost?
Hij is degene die die kleiduiven aan het schieten was in Michael's flashback, vorige aflevering dus.quote:Op zondag 27 april 2008 13:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij zat toch op de boot? Of misschien in die flashbacks van de crew members van de boot. Hij kwam me iig erg bekend voor.
Dat het stuk niets met de aflevering verder te maken heeft klopt wel, het gaat enkel om het feit hoe Ben Sayid in 'dienst' neemt. Feit blijft wel dat hij expliciet om het jaar vraagt waarin ze zitten, dat doe je niet als je teleporteert.quote:Op zondag 27 april 2008 12:52 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ja, die gast in dat hempje met die tattoo tochquote:Op zondag 27 april 2008 13:59 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Hij is degene die die kleiduiven aan het schieten was in Michael's flashback, vorige aflevering dus.
het is ook gesampled door de wiseguys. daarvan kende ik het, origineel is ook mooi.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:18 schreef FTD80 het volgende:
Weet iemand hoe het piano liedje heet wat Ben speelt aan het begin van aflv. 9?. Is behoorlijk bekend, kan er alleen niet opkomen.
Ja, wij kijken via Amerikaanse tvquote:Op zondag 27 april 2008 16:43 schreef Vérité het volgende:
Jullie hebben al afleveringen gezien die net 5 nog niet heeft uitgezonden, toch?
Wij volgende de Amerikaanse release, en hebben net aflevering 9 gehadquote:Op zondag 27 april 2008 16:43 schreef Vérité het volgende:
Ff een vraagje.
Jullie hebben al afleveringen gezien die net 5 nog niet heeft uitgezonden, toch?
Want nu ik alle stukjes lees snap ik er niet erg veel van.
Of ik kijk niet goed of jullie zijn verder dan aflevering 7. (want die moet ik vanavond nog bekijken)
Daar heb je een punt. Misschien dat teleportatie van het eiland af sowieso altijd tricky is en je daarom soms toch nog in een andere tijd terecht kan komen.quote:Op zondag 27 april 2008 14:11 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat het stuk niets met de aflevering verder te maken heeft klopt wel, het gaat enkel om het feit hoe Ben Sayid in 'dienst' neemt. Feit blijft wel dat hij expliciet om het jaar vraagt waarin ze zitten, dat doe je niet als je teleporteert.
Of werd Ben "per ongeluk" geteleport toen ie het rookmonster aanzette, een soort side effect dus?quote:Op zondag 27 april 2008 14:11 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat het stuk niets met de aflevering verder te maken heeft klopt wel, het gaat enkel om het feit hoe Ben Sayid in 'dienst' neemt. Feit blijft wel dat hij expliciet om het jaar vraagt waarin ze zitten, dat doe je niet als je teleporteert.
Wow dat is evil.... nu wil ik de rest ook graag zien, nadat ik uitgebreid heb kunnen lezen wat me allemaal te wachten staat.quote:Op zondag 27 april 2008 16:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wij volgende de Amerikaanse release, en hebben net aflevering 9 gehad
Thanksquote:Op zondag 27 april 2008 17:05 schreef remlof het volgende:
Directe links naar torrents zijn hier niet toegestaan. Tip: google eens op "torrent+lost+s04".
Ojaquote:Op zondag 27 april 2008 13:59 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Hij is degene die die kleiduiven aan het schieten was in Michael's flashback, vorige aflevering dus.
Mijn guess is dat het tijdreizen/teleporteren/space-timejumpen zélf erg koud is. Vandaar het testrunnen met ijsberen en de dikke bontjas.quote:Op zondag 27 april 2008 18:02 schreef Molluck het volgende:
Tijdreizen is dus zeker wel een issue in Lost, ik vraag me momenteel alleen meer af wat die lokatie in Tunesie ermee te maken heeft en waar Ben vandaan is gekomen. Hij had een bontjas aan en die ijsbeer is ook niet direct vanaf het eiland geteleporteerd.
Ik wed dan dat Adama.. The Ancient Gene heeft.quote:Op zondag 27 april 2008 19:28 schreef One_conundrum het volgende:
Er is vast een Stargate op antartica
Echt, het kennisniveau wat betreft Lost bereikt weer een dieptepunt zeg ..quote:Op zondag 27 april 2008 13:38 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Zegt de man die halo speeltquote:Op zondag 27 april 2008 20:35 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Echt, het kennisniveau wat betreft Lost bereikt weer een dieptepunt zeg ..
Ik ben gestopt met speculeren over Lost, maar dat klinkt zowaar als een interessante theorie.quote:Op zondag 27 april 2008 19:03 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Mijn guess is dat het tijdreizen/teleporteren/space-timejumpen zélf erg koud is. Vandaar het testrunnen met ijsberen en de dikke bontjas.
Iets zegt me trouwens ook dat we in een volgende aflevering die aangespoelde Doc gewoon op de freighter zien rondlopen om daarna pas zijn keel doorgesneden te zien worden en overboord gesmeten. Weer een vreemde timewarp ofzo. Toen er vanaf de freighter in morse werd gezegd "What are you talking about, the doctor is fine" werd er imo dus ook niet gelogen.
Dat speelt bij Lost al heel lang een rol. Zoals de vele zwart/wit thema's. Er werd ook al gedacht aan dat ze elkaars "Constants" waren.quote:Op zondag 27 april 2008 21:53 schreef Zhenar het volgende:
Super ep![]()
Het interessantst vond ik wel de confrontatie tussen Ben en Charles en het gedoe met de "rules"... Blijkbaar kunnen Ben en Charles elkaar niet vermoorden, en konden ze ook niet elkaars dierbaren vermoorden(?), maar met het neerschieten van Alex werden de regels dus veranderd?Ik krijg het vage idee dat Ben en Charles een soort hogere wezens zijn ofzo, beetje God/Duivel idee (al zou ik dan niet weten wie wie is
). Vage shit in ieder geval.
Heb net de Ep met Desmond en Penny weer half gezien, met mijn ouders. Kreeg weer kippenvel toen desmond penny aan de lijn kreegquote:Op zondag 27 april 2008 20:37 schreef One_conundrum het volgende:
haha, we hebben natuurlijk een kleine maand niets nieuws gehad. Ik heb dan met mijn ouders soms nog wat van Net 5 gezien, maar niet iedereen zijn ouders zijn zo cool
Iddquote:
Goeie ! Ik ga m morgen ook weer even kijkenquote:Op zondag 27 april 2008 23:49 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Kreeg weer kippenvel toen desmond penny aan de lijn kreeg
quote:Op zondag 27 april 2008 23:58 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Wat is dr aan de hand?
Mij god, volg jij de serie welquote:Op zondag 27 april 2008 13:38 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Hij kwam mij ook vaag bekend voor. Misschien een figurant die ze vaker gebruikenquote:Op maandag 28 april 2008 11:33 schreef -Mo- het volgende:
Die vader (?) die zo zat te janken om de dood van dat wijf, hebben we die al eerder gezien in Lost?
dood wijf?quote:Op maandag 28 april 2008 11:33 schreef -Mo- het volgende:
Die vader (?) die zo zat te janken om de dood van dat wijf, hebben we die al eerder gezien in Lost?
Idd, dit topic begint een beetje 24-topic verschijnselen te krijgenquote:Op maandag 28 april 2008 11:46 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Sjezus wat en flauwheid in dit topic weer.
quote:Op maandag 28 april 2008 11:33 schreef -Mo- het volgende:
is dat niet een beetje far fetched?quote:Op maandag 28 april 2008 11:33 schreef Gremen het volgende:
Ben wordt geboren en groeit gewoon op. Ergens tijdens zijn leven op het eiland neemt hij deel aan een tijdreis/verplaats portal experiment en op dat moment onstaat widmore buiten het eiland
Dat was ikquote:Op maandag 28 april 2008 14:23 schreef -Sum- het volgende:
wat iemand eerder in dit topic zei: Wie zegt dat Nadine niet door Ben is vermoord om Sayid aan zijn kant te krijgen?
Het zou mij, gezien Ben's acties in het verleden, niets verbazen eerlijk gezegdquote:Op maandag 28 april 2008 14:23 schreef -Sum- het volgende:
wat iemand eerder in dit topic zei: Wie zegt dat Nadine niet door Ben is vermoord om Sayid aan zijn kant te krijgen?
quote:Lost averaged 12.4 million viewers on ABC last night. The previous episode, "Meet Kevin Johnson", hit a season low of 11.28 million viewers, but last night's episode was able to improve those ratings.
Hoezo weet Ben niet waar het eiland is? Widmore weet de locatie van het eiland niet (ook al heeft hij er een schip naartoe gestuurd?) en Ben weet niet waar Penelope is. Er werd in het geval van Ben niets over het eiland gezegd volgens mij.quote:Op zondag 27 april 2008 22:24 schreef Liquidootje het volgende:
Maar ze weten beiden niet meer waar het is in de toekomst. Dus het is niet van beiden. Ze hebben het allebei geclaimed op een bloederige manier me dunkt.
Dan kijken er niet zo veel mensen naar Grey's als ik dachtquote:Op dinsdag 29 april 2008 00:16 schreef DaFrenk het volgende:
Of gewoon DarkUFO![]()
http://darkufo.blogspot.c(...)-things-to-come.html
[..]
Ik wou daar net over posten. Moet je maar eens goed naar Ben zijn gezicht kijken als hij van Sayid wegloopt nadat Sayid de moordenaar van zijn vrouw heeft doodgeschoten. Hij zet dan zo'n heel evil lachje op als in "die heb ik in de pocket". Sowieso, waarom zou Ben iets om de vrouw van Sayid geven. Nee hij wil gewoon Sayid voor zich hebben werken en maakt hem dus heel erg wraakgezind (omdat zijn vrouw dood is) en verzint dat de organisatie van Widmore erachter zit (zijn tegenstanders).quote:Op zondag 27 april 2008 18:08 schreef Queen_Bee het volgende:Maar waarom werd Nadia vermoord
![]()
Het kwam Ben in ieder geval goed uit goed uit
![]()
Hij wilde Sayid en *SNAP* hij heeft het voor elkaar
![]()
Ben zou dat toch niet hebben geregeld
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.spoiler 2SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
eerste helft van seizoen 3 is veruit het minste maar toch...ik zou geen moment ook maar overwegen om te stoppen, ook niet op dat momentquote:Op dinsdag 29 april 2008 10:56 schreef pinow het volgende:
Als dit hier allemaal lees, krijg ik zin om de draad weer op te pikken (ben gestopt begin seizoen 3).
Wat was seizoen 1 goed
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je moet eens wat aan je ogen doen. Op het einde van de vorige aflevering zag je hem ook nog gewoon rondlopen, remember? Dit is nou al de zoveelste keer dat je met dit soort opmerkingen hier in het topic komt.quote:Op dinsdag 29 april 2008 20:31 schreef Ranja_Ranja het volgende:
[..]
Die leider van de commando's leeft dus nog.
Ik word daar ook zoooo pissig van he!quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:10 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Je moet eens wat aan je ogen doen. Op het einde van de vorige aflevering zag je hem ook nog gewoon rondlopen, remember? Dit is nou al de zoveelste keer dat je met dit soort opmerkingen hier in het topic komt.
owja? Ik heb ook geen commando meer gezien nadat smokey een feestje kwam bouwen. Ik heb lenzen dus misschien zijn die goed meer...quote:Op dinsdag 29 april 2008 22:10 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Je moet eens wat aan je ogen doen. Op het einde van de vorige aflevering zag je hem ook nog gewoon rondlopen, remember? Dit is nou al de zoveelste keer dat je met dit soort opmerkingen hier in het topic komt.
Wat lul je nou, ga Halo spelen ofzoquote:Op dinsdag 29 april 2008 22:10 schreef G-Mart het volgende:
[..]
September 2004 is 815 gecrashed, we zitten nu rond de jaarwisseling 2004-2005, en in 2005 zullen de oceanic six inderdaad van het eiland af komen.quote:Op woensdag 30 april 2008 14:21 schreef MIster911 het volgende:
Huh, ik snap niets meer van de jaartallen. De plane was in 2004 gecrasht, wanneer kwamen de oceanic 8 dan van het eiland?
2005 dan?
En die timewarp shizzle dan?quote:Op woensdag 30 april 2008 15:00 schreef Jovatov het volgende:
[..]
September 2004 is 815 gecrashed, we zitten nu rond de jaarwisseling 2004-2005, en in 2005 zullen de oceanic six inderdaad van het eiland af komen.
Dat is nog een geheimquote:
Dat Lost 85% van de Grey's kijkers heeft vastgehouden klopt niet. Grey's had deze week >20m kijkers, zoals gewoonlijk, terwijl Lost het dit seizoen helaas moet doen met heel wat slechtere cijfers.quote:Op dinsdag 29 april 2008 08:48 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Dan kijken er niet zo veel mensen naar Grey's als ik dacht
Wat heeft de noordpool ermee te makenquote:Op woensdag 30 april 2008 19:42 schreef Julien het volgende:
Ik denk dat die Sahara en de Noordpool ermee te maken hebben dat de Sahara de warmste plek van de wereld is en de Noordpool de koudste.
zijn beiden neit de koudste of de warmste plek op aardequote:Op woensdag 30 april 2008 19:42 schreef Julien het volgende:
Ik denk dat die Sahara en de Noordpool ermee te maken hebben dat de Sahara de warmste plek van de wereld is en de Noordpool de koudste.
Dat station in de finale van seizoen 2 en die ijsbeer in de jungle en die ijsbeergevangenis in seizoen 3 en die ijsbeer in de sahara.quote:Op woensdag 30 april 2008 21:26 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Wat heeft de noordpool ermee te maken
Zaten die mensen die dat signaal ontvingen na de ex/im plosie van the hatch niet ergens op de noordpool?quote:Op woensdag 30 april 2008 21:26 schreef EliseZwart het volgende:
[..]
Wat heeft de noordpool ermee te maken
Hmm, freaky filmpje.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:23 schreef Saphia het volgende:
Ik heb op Youtube dit filmpje gevonden van Alvar Hanso die uitlegt wat de eiland precies is en wat de nummers betekenen, geen idee of dit filmpje van de makers van Lost is ,maar zag het nooit eerder.
het gaat erom dat de wetenschappers/Dharma mensen aan experimenten werken om de mensheid te redden(Maya voorspelling? )
Dat filmpje is al zo oud, dat is de compilatie van een spel wat op internet liep waar elke keer nieuwe fragmenten van vrij kwamen.quote:Op donderdag 1 mei 2008 15:23 schreef Saphia het volgende:
Ik heb op Youtube dit filmpje gevonden van Alvar Hanso die uitlegt wat het eiland precies is en wat de nummers betekenen, geen idee of dit filmpje van de makers van Lost is ,maar zag het nooit eerder.
het gaat erom dat de wetenschappers/Dharma mensen aan experimenten werken om de mensheid te redden(Maya voorspelling? )
Zaten die niet op Antarctica?quote:Op donderdag 1 mei 2008 14:42 schreef timbob het volgende:
[..]
Zaten die mensen die dat signaal ontvingen na de ex/im plosie van the hatch niet ergens op de noordpool?
Ik kijk alleen nog maar de HD versie, VEEL scherper.quote:Op vrijdag 2 mei 2008 11:00 schreef marcel-o het volgende:
dit keer maart eens een .MKV binnenhalen, ff verschil checken
Hmmja, dat heeft ook een hele aflevering geduurd. Nu is het alweer voorbij zo te zienquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
quote:Op vrijdag 2 mei 2008 14:14 schreef PietjePuk007 het volgende:
Trailer S04E11Verdammt, zo'n week gaat weer lang duren...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.