abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_58239746

"Lost" is een serie die drie jaar geleden is begonnen in de Verenigde Staten en na een paar episodes op de Nederlandse tv is gekomen. Deze serie heeft onder andere de Emmy gewonnen voor "beste drama serie".

Het gaat over een 40-tal mensen die een vliegtuigramp/crash hebben overleefd en op een (zo lijkt het) onbewoond eiland terechtkomen. Dit klinkt misschien wat clich� maar dat is het totaal niet. Het verhaal is doorweven met verfijnde character-builds, plots, mysteries en meer vreemde dingen. Niets is wat het lijkt, en alles kan met elkaar te maken hebben.

Nu het bekend is dat er personages van het eiland afkomen, zien we nu hoe deze zich ontwikkelen in het leven na het eiland. Dit zien we door het gebruik van flash forwards. Hierdoor is Lost vanaf dit seizoen een andere serie geworden; wie komt er van het eiland af, en wie niet?

Jack Shephard
Jack is arts. Als de enige dokter op het eiland, helpt hij iedereen die ziek/zwak/gewond is, en wordt hierdoor is hij min of meer de leider van de groep geworden. Daarbij bezit hij enorm veel communicatieve vaardigheden waardoor hij met de meesten van de groep goed kan opschieten.

Kate Austen
Kate is een beeldschone vrouw, al heeft ze wel een verleden. Ze is namelijk voortvluchtig vanwege het vermoorden van haar stiefvader en reisde onder begeleiding van een US Marshall toen het vliegtuig crashte.

James "Sawyer" Ford
Sawyer is een temperamentvol persoon. Niet op zijn mondje gevallen, en nooit bang voor niets en niemand. Verzamelt spullen van slachtoffers van de crash, en verhandelt ze. Dit maakt hem niet populair onder de groep... Samen met Michael, Walt en Jin is hij op weg gegaan om de bewoonde wereld te bereiken, maar dat liep niet zo goed af. Sawyer heeft er nu voor gezorgd dat hij alle wapens in het kamp heeft door zijn 'con-skills' te gebruiken.

John Locke
Locke is een mysterieuze man, met een rare achtergrond. In het vliegtuig zat hij in een rolstoel, toen het gecrasht was kon hij op wonderbaarlijke wijze weer lopen. Dit heeft hij nog niet verteld, en zo zijn er wel meer dingen die hij achterhoudt voor de groep. Locke heeft veel kennis van survival-technieken, en komt heel berustend over, dit soms tot woede van Jack.

Hugo "Hurley" Reyes
Hurley is erg dik... bevriend met iedereen. Zeker niet te beroerd om te helpen, totdat hij bloed ziet. Daar kan hij namelijk niet tegen, en dat breekt hem soms wel eens op. Hurley heeft de loterij gewonnen met de nummers 4-8-15-16-23-42, maar sindsdien hebben die nummers hem alleen ongeluk gebracht. Nu ze op het eiland veelvuldig terugkomen is de situatie er niet veel duidelijker op geworden...

Sayid Jarrah
Sayid is een voormalig lid van de Irakese Republikeinse Garde. Hij heeft gevochten in de Golf Oorlog en heeft daar ook als communicatie-officier gewerkt. Daar heeft hij veel technische kennis aan overgehouden, die op het eiland nog wel eens van pas wil komen. Hij had een romance met Shannon, zij is onder ongelukkige omstandigheden echter gestorven door een kogel van Ana-Lucia.

Benjamin Linus
Benjamin Linus is de leider van the Others. Hij is niet, zoals hij eerst beweerde, op het eiland geboren, maar is ten tijde van Dharma op het eiland gekomen met zijn vader. Met "the purge" heeft Ben al het Dharma personeel (incl. zijn vader) vermoord om vervolgens leider te worden van de oorspronkelijke bewoners.

Juliet Burke
Dr. Juliet Burke was één van de Others, maar heeft haar plek nu gevonden bij de survivors. Aan haar tijd bij de Others lijkt ze een beginnende romance met Jack overgehouden te hebben.

Desmond David Hume
Desmond is tijdens een race om de wereld met zijn zeilboot terecht gekomen op het eiland. Hij heeft een tijd doorgebracht in het Swan-station totdat deze ontdekt werd door de overlevende van de vliegtuigcrash. Hij maakte van die gelegenheid gebruik om zich te laten aflossen en is naar zijn zeilboot gevlucht om te proberen de bewoonde wereld te bereiken. Dit bleek niet mogelijk en zo is hij weer terechtgekomen bij de overlevenden van de crash.

Miles Straume
Miles is spiritualist die net als Daniel en Charlotte van het vrachtschip afkomstig is. Hij lijkt er snel opgefokt en erg eigenwijs. Miles heeft als doel om Ben te vinden, en te chanteren voor 3,2 miljoen dollar. Of dit zijn enige doel is, is nog onbekend.

Daniel Faraday
Daniel is een fysicus die ook met een parachute op het eiland geland is, afkomstig van het vrachtschip. Hij doet allerlei proefjes op eiland waardoor hij oa er achter is gekomen dat het eiland een andere tijd weergeeft. Ook lijkt hij last te hebben van geheugenverlies.

Charlotte Lewis
Charlotte is een antropoloog die net als Daniel en Miles op het eiland gestrand is. Voordat ze op het eiland kwam heeft ze in Tunesië een ijsbeer met Dharma halsband gevonden. Wat haar precieze doelen op het eiland zijn is nog niet bekend.

Jin Kwon
Jin is een Koreaan, getrouwd met Sun. Na zich erg afzijdig te hebben gehouden vanwege de taalbarrière, heeft hij zich toch aangepast en gaat uiteindelijk zelfs met Michael, Walt en Sawyer mee op het vlot. Hij spreekt geen woord Engels en dat zorgt voor een hoop confrontaties, al wordt hij steeds beter opgenomen in de groep.

Sun Kwon
Sun is de vrouw van Jin, en staat veel meer open voor de groep. Dit werd echter niet zo gewaardeerd door Jin, die haar liever bij zich houdt. In tegenstelling tot Jin, spreekt Sun wel Engels.

Claire Littleton
Claire was onderweg naar Los Angeles om haar kind af te staan, maar kon het niet over haar hart krijgen. Op het eiland is ze bevallen, en daarna gebeurden er eigenaardige dingen met Claire en de baby...

Michael Dawson
Michael zal na het verlaten van het eiland met een boot weer terugkeren in de serie. Hij staat vanaf de eerste aflevering dit seizoen in de openingcredits. Hoe,wat,wanneer en waarom Michael terug komt is nog niet bekend.

Seizoen 4
4.01 - 31 januari - The Beginning of the End
4.02 - 07 februari - Confirmed Dead
4.03 - 14 februari - The Economist
4.04 - 21 februari - Eggland
4.05 - 28 februari - The Constant
4.06 - 06 maart - The Other Woman
4.07 - 13 maart - Ji Yeon
4.08 - 20 maart - Meet Kevin Johnson

4.09 - 24 april - The Shape of Things to Come
4.10 - 01 mei - Something Nice Back Home
4.11 - 08 mei - Cabin Fever
4.12 - 15 mei - There's No Place Like Home (1)
4.13 - 29 mei - There's No Place Like Home (2) Seizoensfinale

Officiële sites van ABC:
Lost op ABC
Oceanic Air 815
The Hanso Foundation
The Fuselage

Informatieve sites:
Lost op IMDb
Lost op TV.com

Overige sites:
http://www.lostpedia.com
http://www.4815162342.com/forum/
http://losteastereggs.blogspot.com
http://spoilerslost.blogspot.com
http://www.lost-tv.com/
http://www.lost-theseries.com
http://www.lostvideo.net
http://www.lost-media.com
http://www.livejournal.com/community/lost_tv/
http://lostfic.com/
http://lost.pagina.nl

Nieuwste promo na iedere ep
Latest Lost Trailers
YouTube
Lost Media.com
The Tailsection.com (Promo's worden hier los gepost in berichten, even scrollen en zoeken)

Topics van het eerste en tweede seizoen:
  • Lost Season 1 & 2 Topics List
    Season three topics
  • Lost (USA) Deel 35: Everything will change, this fall!
  • Lost (USA) Deel 36: Nog een paar dagen tot seizoen 3!
  • Lost (USA) Deel 37: You don't get any coffee
  • Lost (USA) Deeltje 38: Ik lust ook wel een fishbiscuit
  • Lost (USA) Deeltje 39: I've got a d�j� vu
  • Lost (USA) Deeltje 40: I guess he'll be expecting us.
  • Lost (USA) Deel 41: Run, dammit, Run!
  • Lost (USA) deel 42: Het Canvas van Desmondriaan
  • Lost (USA) Deel 43 - "That and basket weaving, want one?"
  • Lost (USA) Deel 44: That's what they call d�j� vu, mate
  • LOST (USA) Deel 45: God loves you, as he loved Jacob
  • LOST (USA) Deel 46: More death is coming
  • LOST (USA) Deel 47: We're alive, please don't give up on us
  • Lost (USA) Deel 48: "Tell me John, did it hurt?"
  • LOST [USA] # 49 - Islandhopping
  • LOST [USA] #50 - Everyone is gone
  • LOST [USA] #51 - Shut up and don't talk
  • LOST [USA] #52 - "...They were all dead"
  • LOST [USA] #53 You missing those cheeseburgers yet?
  • LOST [USA] #54 "Help me."
  • LOST [USA] # 55 - Heeeere's Jacob!
  • LOST [USA] # 56 - "..It's time for you to act like one"
  • LOST [USA] # 57 - Nog maar 2 dagen. *O*
  • LOST [USA] #58 - "You're a dentist, not Rambo."
  • LOST [USA] #59 - The beginning of the end...
  • LOST [USA] #60 - Good Vibrations
  • LOST [USA] # 61 - And now we wait...
  • LOST [USA] # 62...and wait...
  • Lost [USA] #63: Still Lost...
  • Lost [USA] #64: February the story continues
  • Lost [USA] #65:Met stakingen
  • Lost [USA] #66 Vermaken met online spellen.
    Season four topics
  • Lost [USA] #67 - Returns with season 4!
  • Lost [USA] #68 - They are not who they say they are.
  • [Lost [USA] #69] Streams en Torrents strafbaar
  • [Lost [USA] #70] "Great, the ship sent us another Sawyer..."
  • [Lost [USA] #71] "Enjoy your breakfast"
  • Lost USA #72 You just totally scooby doobed me, huh?
  • Lost USA #73 You're not gonna stick me with that thing, brother.
  • Lost USA #74 - "I'm calling my bloody constant, brother!"
  • Lost [USA] #75 - Have you seen Walt? WAAAALT!!!
  • Lost [USA] #76 - I need another panda!
  • Lost [USA] #77 - That shouldn't still be there, damnit!
  • Lost [USA] #78 - Then consider yourself one of the good guys

***Deze openingspost is hier te vinden!***

Met dank aan InTre, Miguel, Symer en Haunter
  • Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
    Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
      Lieve Belg dinsdag 22 april 2008 @ 23:09:21 #2
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_58239779
    ahja, donderdag is het weer
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
    pi_58239799
    quote:
    Op dinsdag 22 april 2008 23:09 schreef Jump het volgende:
    ahja, donderdag is het weer
    Wil je ff [USA] erbij zetten in de TT .
    Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
      Lieve Belg dinsdag 22 april 2008 @ 23:11:10 #4
    86282 Jump
    [Belg.] Jump (de ~ (m.))
    pi_58239835
    quote:
    Op dinsdag 22 april 2008 23:09 schreef PietjePuk007 het volgende:

[..]

Wil je ff [USA] erbij zetten in de TT .
    Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
    Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
              «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
    pi_58239939
    Ik snap de topic titel niet
    pi_58239988
    Vrijdag is het weer zover
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
    pi_58240018
    TerugvindLost.
    I was an atheist until I realized I was God
    pi_58240022
    quote:
    Op dinsdag 22 april 2008 23:14 schreef Shrien het volgende:
    Ik snap de topic titel niet
    Ik wist geen mooie oneliners meer, dit is de naam van de seasonfinal .
      dinsdag 22 april 2008 @ 23:19:53 #9
    111829 MissBliss
    Godin van SHO
    pi_58240121
    Bijna weer
    Ziggy played guitar
    Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
    De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
      dinsdag 22 april 2008 @ 23:21:08 #10
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_58240163
    Tijd ging sneller dan verwacht, wat wil je ook met weekje Praag, en afrondingsweek voor mijn studie
    pi_58240198
    quote:
    Op dinsdag 22 april 2008 23:21 schreef Haunter het volgende:
    Tijd ging sneller dan verwacht, wat wil je ook met weekje Praag, en afrondingsweek voor mijn studie
    Tijd ging inderdaad snel Maar dit kwam natuurlijk ook door The Office, het waren niet geheel lege vrijdagen
    pi_58240227
    Hehe, ik ben net verhuist en heb met m'n 2 huisgenoten (meiden) de eerste aflevering van Lost maar gekeken, maar ze vonden het dood-eng, keihard gillen enzo. jezus!
      dinsdag 22 april 2008 @ 23:24:30 #13
    65940 Xurk
    Burnside Deventer
    pi_58240276
    Ik zag dat OZ genoemd werd aan het eind van het vorige deel... de begintune daarvan is geweldig

Echt vet dat het aanstaande vrijdag al is! Vrijdagmiddag ga ik 9 dagen snowboarden in Frankrijk, dus ik moet het maar proberen te kijken voordat ik wegga
    pi_58240690
    quote:
    Op dinsdag 22 april 2008 23:24 schreef Xurk het volgende:
    Ik zag dat OZ genoemd werd aan het eind van het vorige deel... de begintune daarvan is geweldig

Echt vet dat het aanstaande vrijdag al is! Vrijdagmiddag ga ik 9 dagen snowboarden in Frankrijk, dus ik moet het maar proberen te kijken voordat ik wegga
    Of je wacht gewoon ff, dan heb je dr 2 gelijk
    pi_58240700
    quote:
    Op dinsdag 22 april 2008 23:23 schreef G-Mart het volgende:
    Hehe, ik ben net verhuist en heb met m'n 2 huisgenoten (meiden) de eerste aflevering van Lost maar gekeken, maar ze vonden het dood-eng, keihard gillen enzo. jezus!
    pi_58243888
    pff als ze dat al eng vinden...hebben die meisjes ooit een lamp uitgedaan?
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
    pi_58243974
    Een andere dag had op zich tof geweest, ik heb vrijdag al zoveel te downloaden .

Desondanks: .
    pi_58244222
    Oh ja ik zal ook eens aan het seizoen beginnen.
    full stops and exclamation marks
      woensdag 23 april 2008 @ 06:01:30 #19
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_58244691
    Nog 2 dagen
    We are young but getting old before our time
    We'll leave the T.V. and the radio behind
    Don't you wonder what we'll find
    Steppin out tonight
    pi_58244693
    we gaan weer beginnen
    pi_58244960
    Damn, moet ik weer een TVP verzinnen.... Ow wacht
    Vrijdag weer!
    pi_58245015
    Oh ja! reminder voor mezelf- post
    ♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
      woensdag 23 april 2008 @ 07:59:21 #23
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_58245038
    Ik ga het vrijdag zo vergeten he, dus maar even een reminder plaatsen hier
    Please sir. When moon? When Mustang?
    pi_58247490
    Vrijdag weer Lekker serie dagje
    So many adventures couldn't happen today, so many songs we forgot to play, so many dreams swinging out of the blue.
      woensdag 23 april 2008 @ 10:21:28 #25
    114176 Molluck
    Suck my deck!
    pi_58247579
    Even over die titel van de seizoensfinale he, krijgen we nu tot seizoen 7 (of 8?) elke keer een "Nu gaan we echt naar huis toe"-finale?
    "MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
      woensdag 23 april 2008 @ 10:56:58 #26
    87936 Rossdale
    #MaximumAttack
    pi_58248455
    quote:
    Op woensdag 23 april 2008 10:21 schreef Molluck het volgende:
    Even over die titel van de seizoensfinale he, krijgen we nu tot seizoen 7 (of 8?) elke keer een "Nu gaan we echt naar huis toe"-finale?
    Ik denk meer dat het een definitieve scheuring betekend tussen de mensen die weg willen en degenen die op het eiland willen blijven. Dat ze met 'home' dus het eiland bedoelen.
    Please sir. When moon? When Mustang?
    pi_58249807
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    Tenminste, dit is wat ik er van denk met de informatie die tot nu toe beschikbaar is Ik had nooit The Tail Section en Docarzt's blog in me RSS moeten zetten
      woensdag 23 april 2008 @ 11:48:05 #28
    25967 solidslayer
    to much is never enough
    pi_58249883
    yaay ! overmogen is het zover! Kan ik eindelijk mijn nieuwe 22" lcd scherm uittesten met een aflevering van lost
    PSN-ID: SoliD_S
      woensdag 23 april 2008 @ 12:01:17 #29
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_58250210
    Gelukkig begint het weer .
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_58251526
    Volgens Lostpedia uitzendschema gaat Net 5 aflevering 9 vanaf 11 mei uit zenden ,dus geen break na aflevering 8
    pi_58251633
    He ? zit in weer in het verkeerde topic
    pi_58251859
    Heb er zin in! Nog even de laatste aflevering terugkijken om er weer even in te komen.

Damn ..wat een slechte tvp
    Netjes langs de pijpen ..niet te groen!
    pi_58253125
    Jeeej bijna weer
    "This is your life and it's ending one minute at a time." - Tyler Durden
    "Sand is overrated. It's just tiny, little rocks." - Joel
    pi_58254074
    Owja ... het komt weer, weer even rondmailen naar m'n vrienden dat het dit weekend weer feest is bij mij voor de buis.
    pi_58257522
    heb d'r weer zin in
    Wel lekker blijven plakken hè?
    pi_58266006
    Hehe, hoop dat ik die op tijd binnenkrijg Want dan zit ik in Zweden, kan ik dus mooi heerlijk in auto naar Lost kijken Hoe laat komt de aflevering online?
    pi_58266040
    quote:
    Op woensdag 23 april 2008 22:07 schreef Mar0988 het volgende:
    Hehe, hoop dat ik die op tijd binnenkrijg Want dan zit ik in Zweden, kan ik dus mooi heerlijk in auto naar Lost kijken Hoe laat komt de aflevering online?
    3 of 4 uur nachts bij ons.
    pi_58268361
    quote:
    Op woensdag 23 april 2008 22:08 schreef Ranja_Ranja het volgende:

[..]

3 of 4 uur nachts bij ons.
    Oh, dat is relaxt, kan ik dus gewoon heerlijk op mn school downloaden En 's avonds de subs
    Heb er al zin in!
    pi_58272175
    Jeuuuj nog maar 1 dagje wachten
    AFCA | Celtic FC | Nottingham Forrest FC | Last.fm
    George St. Pierre, Lance Armstrong, Kanye West, Steven Gerrard, Mark Cavendish, Wanderlei Silva, Calvin Harris _O_
      donderdag 24 april 2008 @ 09:40:49 #40
    85169 Zhenar
    Thundercatz, Ho
    pi_58272262
    Spoilers van AICN over de aflevering van vanavond (geeft aan over welke verhaallijnen/mysterieus de aflevering zal gaan):
    SPOILER
    Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
    En nog een andere spoiler, die mij zelf niet zo verrast, maar die op AICN als super mega spoiler gepresenteerd werd, over episode 11:
    SPOILER

[ Bericht 0% gewijzigd door Zhenar op 24-04-2008 17:53:46 ]
    [b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
    Ik sta in niemands sig ;(
      donderdag 24 april 2008 @ 15:47:38 #41
    213369 shut.up.and.love
    it must be bunnies.
    pi_58280424
    Vanavond
      donderdag 24 april 2008 @ 16:32:58 #42
    25967 solidslayer
    to much is never enough
    pi_58281391
    omg omg omg!! ik kon het niet laten om spoilers te lezen! Pff morgen tot 1 uur werken en daarna als een malloot naar huis gaan..
    pi_58284325
    SPOILER
    pi_58291082
    TVP
    Morgen overdag thuis dus volop tijd om weer te kijken!
    Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
    pi_58292035
    zin annnn !!
    Morgen vrij dus wordt een partay ! (die elke keer verdomd snel afgelopen is )
      vrijdag 25 april 2008 @ 05:23:41 #46
    213369 shut.up.and.love
    it must be bunnies.
    pi_58294334
    oh oh

ik zal nog maar een paar uur wachten voordat ik iets met inhoud post, maar goede aflevering!
    pi_58295413
    , downloaden .
    pi_58295666
    quote:
    Op vrijdag 25 april 2008 05:23 schreef shut.up.and.love het volgende:
    oh oh

ik zal nog maar een paar uur wachten voordat ik iets met inhoud post, maar goede aflevering!
    Same here. Maar dit was echt wel en super aflevering. Ik zat van begin tot eind gewoon op het puntje van mijn stoel!
    A little bit hateful
      vrijdag 25 april 2008 @ 09:45:12 #49
    25967 solidslayer
    to much is never enough
    pi_58296064
    quote:
    Op vrijdag 25 april 2008 09:20 schreef Liquidootje het volgende:

[..]

Same here. Maar dit was echt wel en super aflevering. Ik zat van begin tot eind gewoon op het puntje van mijn stoel!
    Ik ga altjid lekker achterover zitten met mn benen gestrekt, zit toch veel lekkerder als je 40 minuten lang moet kijken!
    Maar ik ben benieuwd!! nog paar uur en dan kan ik gaan kijken...
    pi_58296240
    quote:
    Op vrijdag 25 april 2008 09:45 schreef solidslayer het volgende:

[..]

Ik ga altjid lekker achterover zitten met mn benen gestrekt, zit toch veel lekkerder als je 40 minuten lang moet kijken!
    Maar ik ben benieuwd!! nog paar uur en dan kan ik gaan kijken...
    Een lost-anaal dildo hield mij op mijn plaats.
    A little bit hateful
      vrijdag 25 april 2008 @ 10:11:03 #51
    16149 -Sum-
    opsodeflikkermietertieven!!
    pi_58296615
    jaaaaa gelijk downloaden daar kan je mij voor wakker maken
      vrijdag 25 april 2008 @ 10:22:22 #52
    20103 FoXje
    opgezegd@fok.nl
    pi_58296859
    Ik was het bijna vergeten maar nieuwe ep vandaag !!!!
    opgezegd@fok.nl
    pi_58297004
    Brute ep!
    Weer heel wat doden erbij. Interessant genoeg in ieder geval!
    Andrei Arlovski is a Belarusian heavyweight who has been in the MMA game for quite some time. His first professional fight dates back to 540 B.C. where Leonidas won as the underdog in Sparta
    pi_58297078
    Holy shit wat een onwijs goede aflevering Te gek!

Lijkt me nu wel duidelijk hoe de ijsbeer in Tunesië is verschenen. Dat nieuwe Dharma logo ook. Lijkt me een soort wormhole voor te stellen? Hmm, erg interessant.

En die oude muur in de geheime kamer van Ben En natuurlijk de killing spree van Smokey Man man man, wat een te gekke aflevering
    Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
    pi_58297156
    Voor degenen die al gekeken hebben, vond ik het volgende eigenlijk best humor.
    SPOILER
    - link verwijderd. niet terugplaatsen! -
      Moderator / FOK!Fotograaf vrijdag 25 april 2008 @ 10:37:46 #56
    132619 crew  D_A
    Ben jij van die © ?
    pi_58297198
    Zo, nog een kwartiertje en dan gaan we ook eens kijken
    [b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
    [i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
    pi_58297216
    quote:
    Op vrijdag 25 april 2008 10:35 schreef GeneraalUli het volgende:
    Voor degenen die al gekeken hebben, vond ik het volgende eigenlijk best humor.
    SPOILER
    Idd ja Maar eigenlijk zijn spoilers niet nodig, aflevering is al uit. Ik heb zelf ook moeten bedwingen om vanmorgen niet in dit topic te kijken voordat ik de aflevering zou gaan kijken.
    pi_58297294
    oh chill het gaat eindelijk weer verder. maar goed ook anders was ik de serie helemaal vergeten :/

vanavond maar weer kijken dan he
    pi_58297489
    Heeft er al iemand Engelse subs gevonden?
    I was an atheist until I realized I was God
      vrijdag 25 april 2008 @ 12:31:59 #60
    67174 Dos37
    Come on Twente
    pi_58300012
    Wat een aflevering weer.

Dat die extra's bij bosjes werden afgeknald vond ik wel grappig
    Premier League toto winnaar 2007-2008 en [b]2008-2009[/b]
    Held Blaise NKUFO [b]All time topscoorder in Enschede[/b]
    [b]WE WON IT ELEVEN TIMES![/b]
      vrijdag 25 april 2008 @ 12:58:56 #61
    169335 Cypress_Hill
    Back again motherfuckers
    pi_58300688
    Echt gruwelijk dat Ben dus waarschijnlijk Smokey kan oproepen ofzo.
    "Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
    Dr. Walter Bishop
      vrijdag 25 april 2008 @ 13:11:49 #62
    165848 SoupNazi
    No soup for you!
    pi_58301001
    wtf
    A.F.C. Ajax
    pi_58301102
    quote:
    Op vrijdag 25 april 2008 10:52 schreef kastanova het volgende:
    Heeft er al iemand Engelse subs gevonden?
    Jup

Mooie episode weer , met weer een paar antwoorden, en nog meer vragen .
    pi_58301639
    Puike ep.
      vrijdag 25 april 2008 @ 14:07:58 #65
    109614 Haunter
    Frusciantastic
    pi_58302474
    Whaaa vette aflevering! Die confrontatie tussen Ben en Charles was echt top!
    pi_58302889
    Hele gave ep.

Inderdaad die killingspree van Smokey .
    Op het begin denk je dat Sawyer, Locke en Hugo over serieuze dingen aan het praten zijn, zitten ze Risk te doen .
    Shotgun in het piano-zitje verwacht je ook niet.

Ben ook opeens in de woestijn + inzoom-ogen-begin .
    Lijkt me sterk dat 'ie daar zo is gekomen zoals hij zei,
    SPOILER
      vrijdag 25 april 2008 @ 14:34:54 #67
    82552 Bullet-tooth
    H.K.A.S. Groningen
    pi_58303091
    Dikke ep .
    Smokey was weer op dreef.
    Henk Knaagt Aan Schenen
    Hij Kijkt Aapjes Soms
    pi_58303150
    wat een aflevering!!
    Alex
      vrijdag 25 april 2008 @ 14:55:57 #69
    16149 -Sum-
    opsodeflikkermietertieven!!
    pi_58303647
    wauw zieke aflevering

ik ben vond Ben altijd maar een manipulatief watje maar blijkbaar heeft ie wat moves geleerd (sahara scene)
    pi_58303680
    quote:
    Op vrijdag 25 april 2008 14:55 schreef -Sum- het volgende:
    wauw zieke aflevering

ik ben vond Ben altijd maar een manipulatief watje maar blijkbaar heeft ie wat moves geleerd (sahara scene)
    Ben is een vermomde ninja man.

Ook heerlijk trouwens hoe Charles opmerkingen maakte over zijn kikkerogen
    A little bit hateful
    pi_58303768
    quote:
    Op vrijdag 25 april 2008 14:25 schreef Shrien het volgende:
    Op het begin denk je dat Sawyer, Locke en Hugo over serieuze dingen aan het praten zijn, zitten ze Risk te doen .
    Dat was echt te voorspelbaar. Dat ' grapje' hebben ze trouwens ook wel vaker gedaan in Lost.
    pi_58304322
    briljante ep..echt fantastisch

Het accent van Widmore viel me wel op...voor mijn gevoel had hij dat de vorige keer totaal niet
    Alex Pastoor:
    "Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
    Martin Verkerk:
    ''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
      vrijdag 25 april 2008 @ 15:30:17 #73
    169335 Cypress_Hill
    Back again motherfuckers
    pi_58304338
    quote:
    Op vrijdag 25 april 2008 15:01 schreef -Mo- het volgende:

[..]

Dat was echt te voorspelbaar. Dat ' grapje' hebben ze trouwens ook wel vaker gedaan in Lost.
    Dat Risk zag ik ook al van een heel ver aan komen. Nu nog wachten tot er een paar rond een tafel zitten en dan zegt er opeens een: Damn, dat is veel geld, hoe kom je daaraan?
    En dan zijn ze monopoly aan het spelen!1!!1 ;D !!;D
    "Unless you have an IQ higher than mine, I’m not interested in what you think."
    Dr. Walter Bishop
      vrijdag 25 april 2008 @ 15:37:56 #74
    134538 chansadres
    Black & White
    pi_58304495
    Ik ben nog in totale shock. Wat een geweldige episode. Dit heel seizoen is sowieso zo gruwelijk vet. Bijna Season 1 niveau!
    We are young but getting old before our time
    We'll leave the T.V. and the radio behind
    Don't you wonder what we'll find
    Steppin out tonight
    pi_58304524
    Of dat Sawyer tegen Hurley zegt dat hij zijn shirt moet uit doen. En Hurley zegt dan dat hij niet durft en dat dit zijn eerst keer is en dan blijkt dat ze strippoker spelen. ;D:; ;;d ;dD!!1
      vrijdag 25 april 2008 @ 15:47:12 #76
    114176 Molluck
    Suck my deck!
    pi_58304682
    Ligt het aan mij of proberen ze Ben anders neer te zetten in de laatste episodes?
    Hij is nog steeds een 'manipulative brat', maar hij krijgt meer menselijke trekjes en ik begin eigenlijk ook wel een beetje te verwachten dat hij mogelijk wel de waarheid spreekt en bij the good guys hoort.
    "MOLLUCK DU SCHEISS DRECKIGER BINGO SPIELER"
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')