SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- link verwijderd. niet terugplaatsen! -
quote:Op vrijdag 25 april 2008 10:35 schreef GeneraalUli het volgende:
Voor degenen die al gekeken hebben, vond ik het volgende eigenlijk best humor.Idd jaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Maar eigenlijk zijn spoilers niet nodig, aflevering is al uit. Ik heb zelf ook moeten bedwingen om vanmorgen niet in dit topic te kijken voordat ik de aflevering zou gaan kijken.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Jupquote:Op vrijdag 25 april 2008 10:52 schreef kastanova het volgende:
Heeft er al iemand Engelse subs gevonden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[@Last.fm |
Ben is een vermomde ninja man.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:55 schreef -Sum- het volgende:
wauw zieke aflevering
ik ben vond Ben altijd maar een manipulatief watje maar blijkbaar heeft ie wat moves geleerd(sahara scene)
Dat was echt te voorspelbaar. Dat ' grapje' hebben ze trouwens ook wel vaker gedaan in Lost.quote:Op vrijdag 25 april 2008 14:25 schreef Shrien het volgende:
Op het begin denk je dat Sawyer, Locke en Hugo over serieuze dingen aan het praten zijn, zitten ze Risk te doen.
Dat Risk zag ik ook al van een heel ver aan komen. Nu nog wachten tot er een paar rond een tafel zitten en dan zegt er opeens een: Damn, dat is veel geld, hoe kom je daaraan?quote:Op vrijdag 25 april 2008 15:01 schreef -Mo- het volgende:
[..]
Dat was echt te voorspelbaar. Dat ' grapje' hebben ze trouwens ook wel vaker gedaan in Lost.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[@Last.fm |
quote:Op vrijdag 25 april 2008 16:39 schreef Shrien het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Dat van Alex?quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:33 schreef Dark_Angelus het volgende:
Ik vond het leuk.
Heb het idee dat Ben door de tijd gereisd is ofzo.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:44 schreef Re het volgende:
wow, lekkere aflevering hoor.
Alex
opmerking van Ben nadat Sayid zijn pistool leeg heeft geschoten "I think that did it"of zoiets
[ afbeelding ]
The Orchid logo?
Niet helemaal onlogisch als hij ook al aan iemand de datum inclusief het jaar vroeg hequote:Op vrijdag 25 april 2008 21:57 schreef Jivis het volgende:
[..]
Heb het idee dat Ben door de tijd gereisd is ofzo.
Jij hebt er geen verstand van.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:56 schreef Jivis het volgende:
Hurley zei wel iets opvallends bij dat spelletje Risk, namelijk: "The key to the game is Australia."
Zou daar meer achter zitten?
Echt een superaflevering trouwens.
Lijkt me wel als er ook Halliwax op staat als in Dr. Edgar Halliwax uit de Orchid-video.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:44 schreef Re het volgende:
wow, lekkere aflevering hoor.
Alex
opmerking van Ben nadat Sayid zijn pistool leeg heeft geschoten "I think that did it"of zoiets
[ afbeelding ]
The Orchid logo?
Klopt.quote:Op vrijdag 25 april 2008 22:15 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Niet helemaal onlogisch als hij ook al aan iemand de datum inclusief het jaar vroeg he
jah LOST is geinitieerd uit Australie natuurlijk... iedereen zat in Sydney...quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:56 schreef Jivis het volgende:
Hurley zei wel iets opvallends bij dat spelletje Risk, namelijk: "The key to the game is Australia."
Zou daar meer achter zitten?
Echt een superaflevering trouwens.
Oooooooooooohquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:28 schreef Re het volgende:
[..]
jah LOST is geinitieerd uit Australie natuurlijk... iedereen zat in Sydney...
Ik dacht ook van "Heeeeee, even onthouden voor het Fok!-topic!" hoorquote:Op vrijdag 25 april 2008 22:46 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ooooooooooooh
Ja dat weet ik wel. Maar ik dacht nog iets anders ofzo. Maarja laat maar.
Ik vind toch nooit goede hints
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |