Ik begon ook steeds meer fan van Ben te worden, tot ie zei dat ie Penny ging vermoordenquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:47 schreef golfer het volgende:
Bekeken.
Weer eens een gave aflevering.
Ben die zowaar gevoelens begint te tonen en op wraakmissie gaat.
Heb ik me ook eens aan gewaagd, maar helaas zijn er hele groepen die zoiets in een paar uurtjes samen doen. Dan heeft het al geen zin meer eigenlijkquote:Op vrijdag 25 april 2008 23:36 schreef Bot13 het volgende:
Tvp.
Ik verveelde me vandaag dus ik heb voor de aflevering maar een ondertitel geschreven in het Nederlands.
Hij is voor de helft af; wie het af wil maken - be my guest
Idd.. weet niet of ik het nu zieliger voor Penny of voor Desmond vind.quote:Op zaterdag 26 april 2008 00:36 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Ik begon ook steeds meer fan van Ben te worden, tot ie zei dat ie Penny ging vermoorden
Anders zou je langzaam werken en het geld van je baas vergallen?quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:34 schreef Nick-GizMo het volgende:
Zo ik was het dus weer helemaal vergeten dat het weer begon..
Nu snel werken, en dan maar eens kijken
Waar Lost al niet goed voor isquote:Op zaterdag 26 april 2008 09:39 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Anders zou je langzaam werken en het geld van je baas vergallen?r
Ah, vandaar dat het je vorige baan is.quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:22 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Waar Lost al niet goed voor is(bij m'n vorige baan boekten we altijd een meetingroom als er een nieuwe Lost aflevering was en dan keken we hem daar op de beamer
)
Ik denk dat de doc al dood is.quote:Op zaterdag 26 april 2008 11:45 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Wie zal de doc op de boot gaan vermoorden, Michael?
-weg-quote:Op zaterdag 26 april 2008 12:53 schreef Liquidootje het volgende:
Waar kan ik trouwens zo'n stick kopen die Ben als wapen gebruikte? Hoe heet zoiets?
Goed inkoppertjequote:Op zaterdag 26 april 2008 11:41 schreef Jivis het volgende:
[..]
Ah, vandaar dat het je vorige baan is.
Wat stond daar? Een linkje waar je illegale wapens kunt halen?quote:Op zaterdag 26 april 2008 13:47 schreef -Mo- het volgende:
Ik laat 'm opstaan, maar alleen voor het kekke muziekje.
Weinig sense maakt mijn berichtje nu nog.
quote:Op zaterdag 26 april 2008 09:39 schreef Liquidootje het volgende:
[..]
Anders zou je langzaam werken en het geld van je baas vergallen?r
quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:18 schreef FTD80 het volgende:
Weet iemand hoe het piano liedje heet wat Ben speelt aan het begin van aflv. 9?. Is behoorlijk bekend, kan er alleen niet opkomen.
Jammer dat ie dat te laat deedquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:06 schreef Liquidootje het volgende:
Nou ik vind het meer raar dat de tempest mensen totaal niet te hulp zijn gekomen, maar dat Ben de brute black smoke hondje even opriep
Zelfs als Sawyer richting de explosie van dat hutje springt ipv van af. Niets aan de handquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:13 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jammer dat ie dat te laat deed
Bij de eerste 3 schoten gaan er 3 mensen dood, maar Sawyer rent door 3 salvos zonder één scharm
Dat had ik dus ookquote:Op zaterdag 26 april 2008 12:38 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Gister half bezopen gekeken maar ik snap er nog maar weinig van
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., die telefoon zonder cijfers en die heerlijke ouderwetse "Code 14J" van bandEn natuurlijk die deur vol met hiërogliefen
Meesterlijk
Vraag me af wat Ben allemaal gedaan heeft achter die deur. Hij had een heel vreemd patroon vlekken op z'n blouse en gezicht.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
Het is ook net James Bondquote:Op zaterdag 26 april 2008 22:13 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Bij de eerste 3 schoten gaan er 3 mensen dood, maar Sawyer rent door 3 salvos zonder één scharm
(he)They have changed the rules?quote:Op zaterdag 26 april 2008 22:13 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Me dunkt.quote:Op zondag 27 april 2008 01:01 schreef tralalala het volgende:
[..]
(he)They have changed the rules?
Misschien dat het daar mee te maken heeft, dat hij smokey niet eerder opriep?
Flash forward?quote:Op zondag 27 april 2008 09:45 schreef FoXje het volgende:
Begrijp ik nou goed dat Ben van het eiland naar 2005 ging, en daarna weer terug naar het eiland? Daarna kwam Smokey.
Chicken Little is niet alleen een film hoorquote:Op zaterdag 26 april 2008 23:56 schreef Pek het volgende:
Heej, foutje! Sawyer maakt een "Chicken Little" opmerking tegen Hurley, terwijl die film pas in 2005 uitkwam, die kan hij niet gezien hebben in 2004.
Of is de film weer gebaseerd op een stripverhaal ofzo waar ik niet vanaf weet?
Widmore, niet Whitmorequote:Op zondag 27 april 2008 01:10 schreef One_conundrum het volgende:
Uiteraard heeft het daarmee te maken. Hij zei ook dat hij Whitmore niet kon vermoorden. Ik vraag me ook af wat dat inhoud en hoe letterlijk we dat moeten nemen.
Ben heeft m aangezet eh.quote:Op zondag 27 april 2008 11:15 schreef MrHayo het volgende:
Wat is die rook nu en waarom pakt die rook Ben niet :/ en hoe kwam die kerel midden in de Sahara terecht?
Of tijdreizenquote:Op zondag 27 april 2008 09:51 schreef Liquidootje het volgende:
Nee, dat begrijp je verkeerd. Helaas. Ben in 2005 is er allemaal "daarna". Shayid is namelijk dan ook van het eiland. Dus flash forward
Waarom zou Ben tijdreizen?quote:Op zondag 27 april 2008 12:36 schreef Liquidootje het volgende:
Ja ok dat zal het wel zijn. Ben tijdreist en verkleed zich een paar keer + trekt op het laatst weer het goede outfit aan + besmurt zich een beetje om te laten lijken alsof het iets anders is geweest.
Dat lijkt me ook idd, en als dat zo is blijft Ben dus achter op het eiland nadat de 6 van het eiland zijn gegaan... lijkt me dat hij dus niet alleen is achtergeblevenquote:Op zondag 27 april 2008 12:52 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Waarom zou Ben tijdreizen?
Het stuk van Ben in de toekomst heeft volgens mij niks met de aflevering zelf te maken. De flash forward is gewoon om te zien hoe Sayid voor Ben komt te werken.
Hoe Ben in de Sahara kwam lijkt me hetzelfde als hoe die ijsbeer daar kwam, teleportatie.
Dat was sarcasme omdat die knakker mijn eerste uitleg totaal negeerde met zo'n blunt tokkie opmerking!quote:Op zondag 27 april 2008 12:52 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Het stuk van Ben in de toekomst heeft volgens mij niks met de aflevering zelf te maken. De flash forward is gewoon om te zien hoe Sayid voor Ben komt te werken.
Hoe Ben in de Sahara kwam lijkt me hetzelfde als hoe die ijsbeer daar kwam, teleportatie.
Hij zat toch op de boot? Of misschien in die flashbacks van de crew members van de boot. Hij kwam me iig erg bekend voor.quote:Op zondag 27 april 2008 13:38 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Die kerel die Ben's dochter doodschiet, hebben we die al eerder gezien in Lost?
Hij is degene die die kleiduiven aan het schieten was in Michael's flashback, vorige aflevering dus.quote:Op zondag 27 april 2008 13:42 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij zat toch op de boot? Of misschien in die flashbacks van de crew members van de boot. Hij kwam me iig erg bekend voor.
Dat het stuk niets met de aflevering verder te maken heeft klopt wel, het gaat enkel om het feit hoe Ben Sayid in 'dienst' neemt. Feit blijft wel dat hij expliciet om het jaar vraagt waarin ze zitten, dat doe je niet als je teleporteert.quote:Op zondag 27 april 2008 12:52 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ja, die gast in dat hempje met die tattoo tochquote:Op zondag 27 april 2008 13:59 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Hij is degene die die kleiduiven aan het schieten was in Michael's flashback, vorige aflevering dus.
het is ook gesampled door de wiseguys. daarvan kende ik het, origineel is ook mooi.quote:Op zaterdag 26 april 2008 19:18 schreef FTD80 het volgende:
Weet iemand hoe het piano liedje heet wat Ben speelt aan het begin van aflv. 9?. Is behoorlijk bekend, kan er alleen niet opkomen.
Ja, wij kijken via Amerikaanse tvquote:Op zondag 27 april 2008 16:43 schreef Vérité het volgende:
Jullie hebben al afleveringen gezien die net 5 nog niet heeft uitgezonden, toch?
Wij volgende de Amerikaanse release, en hebben net aflevering 9 gehadquote:Op zondag 27 april 2008 16:43 schreef Vérité het volgende:
Ff een vraagje.
Jullie hebben al afleveringen gezien die net 5 nog niet heeft uitgezonden, toch?
Want nu ik alle stukjes lees snap ik er niet erg veel van.
Of ik kijk niet goed of jullie zijn verder dan aflevering 7. (want die moet ik vanavond nog bekijken)
Daar heb je een punt. Misschien dat teleportatie van het eiland af sowieso altijd tricky is en je daarom soms toch nog in een andere tijd terecht kan komen.quote:Op zondag 27 april 2008 14:11 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat het stuk niets met de aflevering verder te maken heeft klopt wel, het gaat enkel om het feit hoe Ben Sayid in 'dienst' neemt. Feit blijft wel dat hij expliciet om het jaar vraagt waarin ze zitten, dat doe je niet als je teleporteert.
Of werd Ben "per ongeluk" geteleport toen ie het rookmonster aanzette, een soort side effect dus?quote:Op zondag 27 april 2008 14:11 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
Dat het stuk niets met de aflevering verder te maken heeft klopt wel, het gaat enkel om het feit hoe Ben Sayid in 'dienst' neemt. Feit blijft wel dat hij expliciet om het jaar vraagt waarin ze zitten, dat doe je niet als je teleporteert.
Wow dat is evil.... nu wil ik de rest ook graag zien, nadat ik uitgebreid heb kunnen lezen wat me allemaal te wachten staat.quote:Op zondag 27 april 2008 16:46 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Wij volgende de Amerikaanse release, en hebben net aflevering 9 gehad
Thanksquote:Op zondag 27 april 2008 17:05 schreef remlof het volgende:
Directe links naar torrents zijn hier niet toegestaan. Tip: google eens op "torrent+lost+s04".
Ojaquote:Op zondag 27 april 2008 13:59 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Hij is degene die die kleiduiven aan het schieten was in Michael's flashback, vorige aflevering dus.
Mijn guess is dat het tijdreizen/teleporteren/space-timejumpen zélf erg koud is. Vandaar het testrunnen met ijsberen en de dikke bontjas.quote:Op zondag 27 april 2008 18:02 schreef Molluck het volgende:
Tijdreizen is dus zeker wel een issue in Lost, ik vraag me momenteel alleen meer af wat die lokatie in Tunesie ermee te maken heeft en waar Ben vandaan is gekomen. Hij had een bontjas aan en die ijsbeer is ook niet direct vanaf het eiland geteleporteerd.
Ik wed dan dat Adama.. The Ancient Gene heeft.quote:Op zondag 27 april 2008 19:28 schreef One_conundrum het volgende:
Er is vast een Stargate op antartica
Echt, het kennisniveau wat betreft Lost bereikt weer een dieptepunt zeg ..quote:Op zondag 27 april 2008 13:38 schreef Ranja_Ranja het volgende:
Die kerel die Ben's dochter doodschiet, hebben we die al eerder gezien in Lost?
Zegt de man die halo speeltquote:Op zondag 27 april 2008 20:35 schreef G-Mart het volgende:
[..]
Echt, het kennisniveau wat betreft Lost bereikt weer een dieptepunt zeg ..
Ik ben gestopt met speculeren over Lost, maar dat klinkt zowaar als een interessante theorie.quote:Op zondag 27 april 2008 19:03 schreef Ascaroth het volgende:
[..]
Mijn guess is dat het tijdreizen/teleporteren/space-timejumpen zélf erg koud is. Vandaar het testrunnen met ijsberen en de dikke bontjas.
Iets zegt me trouwens ook dat we in een volgende aflevering die aangespoelde Doc gewoon op de freighter zien rondlopen om daarna pas zijn keel doorgesneden te zien worden en overboord gesmeten. Weer een vreemde timewarp ofzo. Toen er vanaf de freighter in morse werd gezegd "What are you talking about, the doctor is fine" werd er imo dus ook niet gelogen.
Dat speelt bij Lost al heel lang een rol. Zoals de vele zwart/wit thema's. Er werd ook al gedacht aan dat ze elkaars "Constants" waren.quote:Op zondag 27 april 2008 21:53 schreef Zhenar het volgende:
Super ep![]()
Het interessantst vond ik wel de confrontatie tussen Ben en Charles en het gedoe met de "rules"... Blijkbaar kunnen Ben en Charles elkaar niet vermoorden, en konden ze ook niet elkaars dierbaren vermoorden(?), maar met het neerschieten van Alex werden de regels dus veranderd?Ik krijg het vage idee dat Ben en Charles een soort hogere wezens zijn ofzo, beetje God/Duivel idee (al zou ik dan niet weten wie wie is
). Vage shit in ieder geval.
Heb net de Ep met Desmond en Penny weer half gezien, met mijn ouders. Kreeg weer kippenvel toen desmond penny aan de lijn kreegquote:Op zondag 27 april 2008 20:37 schreef One_conundrum het volgende:
haha, we hebben natuurlijk een kleine maand niets nieuws gehad. Ik heb dan met mijn ouders soms nog wat van Net 5 gezien, maar niet iedereen zijn ouders zijn zo cool
Iddquote:
Goeie ! Ik ga m morgen ook weer even kijkenquote:Op zondag 27 april 2008 23:49 schreef One_conundrum het volgende:
[..]
Kreeg weer kippenvel toen desmond penny aan de lijn kreeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |