Ja, ik hoop het ook, eigenlijk heel volgende week en de week erop, dan hebben de kids vakantie dus dan hoop ik dat we lekker naar buiten kunnen, dagje uitwaaien op het strand en zoquote:
Oh strand, ik wil echt zoooo graag haha.quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, ik hoop het ook, eigenlijk heel volgende week en de week erop, dan hebben de kids vakantie dus dan hoop ik dat we lekker naar buiten kunnen, dagje uitwaaien op het strand en zo
James (Jamie), Seamus (james op z'n schots)quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:03 schreef conleche het volgende:
Mogge! Hier in LA Belgique ook prachtig weer![]()
Het rode katertje heb ik intussen geaaid. Dus het wordt tijd dat we hem een naam gaan geven. Het is dus een rode kat met een beetje wit en een mankepoot. (ik denk dat de poot ooit gebroken was en scheef aan elkaar is gegroeid, zo te zien.)
Iemand een naamsuggestie?
quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Gelukkig dat Bijoux weer terecht is!![]()
Hoe ging het bij de DA Nok?
Examen was vrij simpel, ik heb iig een voldoende![]()
Nu over 2 weken nog praktijkexamen en dan ist klaaaaarrr!
(Even een crosspost)quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:33 schreef Greys het volgende:
Wat heeft Spike dan Auticia?
Merk je iets geks aan hem? Denk je dat ie iets onder de leden heeft?
Ing, wat fijn dat je een goed gevoel over je examen hebt!
Achgossie, hopen dat het meevalt!! Vind het altijd zo naar als ze zich ellendig voelen die beesten....quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:49 schreef Auticia het volgende:
[..]
(Even een crosspost)
Sip is sinds gistermiddag niet meer zo blij, hij heeft volgens mij een zeer achterpootje.
Hij trekt niet meer aan de lijn, rent niet meer, sjokt maar een beetje met z'n koppie laag achter me aan, is ineens bang voor poezen.
Het leek daarnet alweer wat beter te gaan, maar ik was de hoek nog niet om of hij ging op de stoep liggen... wilde niet meer vooruit, enkel nog terug. Kan aan het kussentje niets zien en hoop vanavond bij de dierenarts uit te kunnen sluiten dat 'ie een teentje oid gebroken heeft.
Ik ook. Vind het heel erg sneu. Ik ga ook liever straks met hem naar de DA dan dat ik mijn verjaardag vierquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Achgossie, hopen dat het meevalt!! Vind het altijd zo naar als ze zich ellendig voelen die beesten....
Aww dat klinkt wel heel sneu, helemaal gaan liggen en alleen nog maar terug willen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:49 schreef Auticia het volgende:
[..]
(Even een crosspost)
Sip is sinds gistermiddag niet meer zo blij, hij heeft volgens mij een zeer achterpootje.
Hij trekt niet meer aan de lijn, rent niet meer, sjokt maar een beetje met z'n koppie laag achter me aan, is ineens bang voor poezen.
Het leek daarnet alweer wat beter te gaan, maar ik was de hoek nog niet om of hij ging op de stoep liggen... wilde niet meer vooruit, enkel nog terug. Kan aan het kussentje niets zien en hoop vanavond bij de dierenarts uit te kunnen sluiten dat 'ie een teentje oid gebroken heeft.
Ben je jarig?? Dan heel gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:53 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik ook. Vind het heel erg sneu. Ik ga ook liever straks met hem naar de DA dan dat ik mijn verjaardag vier.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Succes met Spike, hopelijk is het iets simpels![]()
Vorige examen kregen we vandaag het cijfer van terug; een 8.9!
Feest!quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben je jarig?? Dan heel gefeliciteerd!!![]()
![]()
Ik vond m zelfs zo leuk dat ie op mn hondennamenlijstje kan wel zowat.quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:50 schreef conleche het volgende:
Ik vind Nelis ook leuk! Even kijken of er nóg iets leukers komt, anders: Nelis it is!
(meneer C. vindt het niet echt een goed idee om het katertje ook binnen uit te nodigen, dus ik denk dat het m'n buitenkat wordt. In de winter mag ie dan in de garage met een lampje boven een kussen: dan bevriestie niet!)
quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:53 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik ook. Vind het heel erg sneu. Ik ga ook liever straks met hem naar de DA dan dat ik mijn verjaardag vier.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Succes met Spike, hopelijk is het iets simpels![]()
Vorige examen kregen we vandaag het cijfer van terug; een 8.9!
Daar moest ik zeker voor uitkijken. Net nog even bij hem geweest maar 't blijft een zielig hoopje hond hoor. Hij wil ook niet in zijn mandje liggen. Zo'n rare gewaarwording als de 'gewone' dingen opeens niet meer zo vanzelfsprekend zijn. Nu ga ik niet meer bij hem kijken, het was vast voor hem ook een vermoeiend dagje.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:34 schreef Greys het volgende:
Agossie![]()
Nou vertroetel de Spikester maar lekker. En dan hopen dat ie door de pijnstillers niet overmoedig gaat lopen hupsen
Zo dan! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Net mail van school...een 9 fucking komma 6![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:45 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 april 2008 00:17 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Al dat leren niet voor niets, goed man ! Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
![]()
Ahwz Spike, arme stakkerlekker kluifje voor jou, snel beter worden !
En niet stiekem met je balletje spelen heen pas volgende week weer naar de kindjes !
quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:45 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
![]()
Ja, en daarom ben ik nu nog zo moequote:Op woensdag 23 april 2008 07:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Goed hey
Was je niet te hyper om te slapen?
Wat voor pijnstiller? Carprodyl? Rimadyl? of iets anders?quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:47 schreef Auticia het volgende:
Ik denk echt niet dat het door het spelen met de kindjes komt. Zondag was het gewoon nog Spike zoals ik hem ken. Gistermiddag was ik met hem in het park en gooide ik zelf met de bal en na 3 keer ging hij liggen... Ik loop dan normaal door en na een metertje of 10,15 sjeest hij me voorbij... Gisteren dus niet. Ik was zeker 30m verderop en ik heb hem 3 keer geroepen en toen kwam hij aangesjokt. Rennen kon/wilde hij niet meer sindsdien.
Dus ik vermoed dat het daar is misgegaan.. Ik vind het maar niks als hij zich niet lekker voelt.
.
Wel vind ik het heel lief dat hij sinds het bezoekje aan de dierenarts alleen nog maar bij mij op schoot wil zitten/hangen.
Vanaf morgen krijgt hij elke dag een pijnstiller en kunnen we allebei wennen aan korte rechte stukjes lopen.
quote:Op woensdag 23 april 2008 09:22 schreef nokwanda het volgende:
Er hing een leuk cypers/wit bontje in?
Je zou bij een Chinese Supermarkt een fles Loquat (Nin Jiom Pei Pa Koa, zoiets) Syrup kunnen halen. Als ik keelpijn heb zet ik thee met dat spul en ben ik er zo vanaf (en heb normaal snel keelontstekingen etc). Wondermiddel als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:18 schreef Qwea het volgende:
Echt, ik heb dus alweer keelpijn. En altijd als ik keelpijn heb, heb ik ook spuitpoep en hoofdpijn
Ik voel me echt brak gewoon. Ik hoop echt dat de KNOarts morgen wat kan vinden.
We hebben geen chinezen toko hierquote:Op woensdag 23 april 2008 09:40 schreef Auticia het volgende:
Morretje gefeliciteerd!!
Ook al zulk mooi weer uitgekozen.
[..]
Je zou bij een Chinese Supermarkt een fles Loquat (Nin Jiom Pei Pa Koa, zoiets) Syrup kunnen halen. Als ik keelpijn heb zet ik thee met dat spul en ben ik er zo vanaf (en heb normaal snel keelontstekingen etc). Wondermiddel als je het mij vraagt.
Spike heeft Rimadyl gekregen en hij vind het héérlijk. Hoezo eigenlijk??
Spike voelt zich al ietsje beter dan gisteravond. Spelen wil hij nog niet, als er andere honden zijn in het park komt hij tegen me aanzitten.
Jeepers, geen idee hoeveel hij krijgt, elke dag een tabletje, voor een week. Hij weegt 16 kg dus reken maar uitquote:Op woensdag 23 april 2008 10:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
We hebben geen chinezen toko hier
Nou, baloe heeft carprodyl, das hetzelfde als rimadyl maar dan wat goedkoper. Pas je op dat Spike niet te overmoedig wordt? Aangezien hij nu helemaal geen pijn meer heeft. Ik zou hem niet laten rennen enzo.
Hoeveel krijgt ie?
quote:Op woensdag 23 april 2008 10:07 schreef Auticia het volgende:
[..]
Jeepers, geen idee hoeveel hij krijgt, elke dag een tabletje, voor een week. Hij weegt 16 kg dus reken maar uit.
De dierenarts waar ik sinds gisteren ben (spontaan overgestapt) is stukken goedkoper dan mijn vorige, ik heb was 38 euro kwijt voor een uitvoerig onderzoek, een injectie en 7 tabletten. 6,67 incl. btw moest ik betalen voor de pilletjes. Valt wel mee vind ik.
50mg Rimadyl zie ik staan nu.. Dat krijgt hij dus.
Ik ben een stuk duurder uitquote:Op woensdag 23 april 2008 10:07 schreef Auticia het volgende:
[..]
Jeepers, geen idee hoeveel hij krijgt, elke dag een tabletje, voor een week. Hij weegt 16 kg dus reken maar uit.
De dierenarts waar ik sinds gisteren ben (spontaan overgestapt) is stukken goedkoper dan mijn vorige, ik heb was 38 euro kwijt voor een uitvoerig onderzoek, een injectie en 7 tabletten. 6,67 incl. btw moest ik betalen voor de pilletjes. Valt wel mee vind ik.
50mg Rimadyl zie ik staan nu.. Dat krijgt hij dus.
quote:Op woensdag 23 april 2008 11:08 schreef Morretje het volgende:
Die Frits...Dramaqueen...
Wel jammer van het geld dan idd.. Maar ja.
Chipperdechip ligt hier heeeerlijk in de zon te dutten.. Ik wou dat ze dat 's nachts wat meer deed..
Ik dartel ook als een hinde in het rond jaquote:Op woensdag 23 april 2008 14:02 schreef oh-oh het volgende:Vandaag was absoluut de zonnigste lekkerste pauze tot nu toe dit jaar
![]()
Oh wat word ik daar toch vrolijk van.
Dat is best snel, lekker johquote:Op woensdag 23 april 2008 14:42 schreef nokwanda het volgende:
Heb straks een half uurtje pauze genomen en ging bij Bijoux op mijn bed liggen. Ze kroop helemaal tegen me aan en zo hebben we een tijdje, lepeltje lepeltje gelegen
Toen ik vanochtend wakker werd lag ze helemaal tegen mijn rug ana gekruld. Ik heb mijn poezie weer helemaal terug
Heeeeeeeej niet klagen, jij HEBT tenminste een voortuin pad en achtertuinquote:Op woensdag 23 april 2008 16:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Ziggy...lekker actief heur![]()
![]()
Ik heb net wel een heel uur getuinierd, wat een kutwerk is dat toch...gadver![]()
Heb de voortuin onkruidvrij, nu het pad, de oprit, naast het huis en slechts de hele achtertuin nog maar
OMGquote:Op woensdag 23 april 2008 16:00 schreef Qwea het volgende:
OMG. Ik heb een probleem.
Greys kun je Meas smsen dat ik wat kei doms heb gedaan. Ik heb de mp3 speler uit het raam laten donderen. Nu issie in 2 stukken.![]()
![]()
Zo is zijquote:
echt welquote:Op woensdag 23 april 2008 20:02 schreef Qwea het volgende:
omg, ik ben net met mn pa een kastje wezen halen van iemand van marktplaats. Ze hebben een foto studio aan huis, al 9 jaar. En mooie foto's dat ze maken! En ze hebben een foto tuin
Ook maken ze soft erotische foto's. Lijkt me wel stoer om dat eens voor MM te laten maken
Ja was echt mooi. Ook wat bondage achtig. Met van dat dikke bruine touw. Men ik ben nog steeds onder de indruk.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:12 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
echt wel![]()
ik zou wel een kalender van mezelf willen, lijkt me ook wel gaafEn dan gewoon op de plee hangen
ik zeg: gewoon doen! Laat je je mooi opmaken van tevoren enzo, en uiteraard niks tegen MM zeggen, en dan gewoon de foto als screensaver op z'n pc zetten ofzoquote:Op woensdag 23 april 2008 20:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja was echt mooi. Ook wat bondage achtig. Met van dat dikke bruine touw. Men ik ben nog steeds onder de indruk.
heb een foto/kaart van een naakte blote kerel op de plee hangen. EW haalt die weg als er meisjes op visite komen omdat die anders denken dat wij heel raar zijnquote:Op woensdag 23 april 2008 20:12 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
echt wel![]()
ik zou wel een kalender van mezelf willen, lijkt me ook wel gaafEn dan gewoon op de plee hangen
wat schattig dat EW dat ding weghaaltquote:Op woensdag 23 april 2008 20:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
heb een foto/kaart van een naakte blote kerel op de plee hangen. EW haalt die weg als er meisjes op visite komen omdat die anders denken dat wij heel raar zijn
Zou wat zijn als ik er een erotische kalender van mezelf neer zou hangen. whaahahahaaa
quote:Op woensdag 23 april 2008 20:29 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
wat schattig dat EW dat ding weghaalt![]()
![]()
Nee, jij als moeder met een zoon in deze leeftijd kan dat mss beter niet doen idd. Maar mijn poezen kan het vast niks schelen. Dat idee van die kalender heb ik al een jaar of 10, toen bij mijn ex een kalender van Tatjana op de wc hing. Zo'n beetje van, eat this, TatjanaLeek me erg grappig, en die kalender zou ik nog steeds wel willen met mezelf erop
![]()
En 8 mei heb ik inmiddels vrij
tante worden is goedquote:Op woensdag 23 april 2008 20:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik rij heen mee met mijn dinnetje/baas die wss ook gaat. Terug neem ik de trein. Tenzij zij ook mee wil/kan/mag. Maar dat denk ik niet aangezien zij op tijd thuis moet zijn voor haar dochter. En ze mag toch niet meezuipen, zelfs geen koffie(ik word weer tante
) Dus ik pak lekker later die dag de trein.
Zou wel heel heel heel stoer zijn he?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:19 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik zeg: gewoon doen! Laat je je mooi opmaken van tevoren enzo, en uiteraard niks tegen MM zeggen, en dan gewoon de foto als screensaver op z'n pc zetten ofzoGoed kadootje voor je lief toch!
We moeten nog een plekkie afspreken. Ik zit in de Baarsjes op dat moment. Laat me maar weten waar in heen moet.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:35 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
tante worden is goed![]()
![]()
Leuk hoor, ik verheug me er al helemaal op! En als je dinnetje mee wil is dat alleen maar gezellig toch! Ik zet je iig op het station af, ik moet daar toch naar toe voor mijn bus naar huis
OK, ik ga nog een goeie plek verzinnen, I'll let you knowquote:Op woensdag 23 april 2008 20:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
We moeten nog een plekkie afspreken. Ik zit in de Baarsjes op dat moment. Laat me maar weten waar in heen moet.
Geeeen idee. Ik ben al gauw tevreden. Als we maar lekker kunnen lullen en eventueel mensjes kunnen kijken. Ik heb sterk de indruk dat we even opmerkzaam zijn en in veel de humor zien.quote:
Ik ga Nok eindelijk bewijzen dat ik echt geen man benquote:
trusten!quote:Op woensdag 23 april 2008 21:01 schreef Qwea het volgende:
ik ga naar bed.
Ik ben echt doodziek
Trusten
quote:Op woensdag 23 april 2008 21:10 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik ga Nok eindelijk bewijzen dat ik echt geen man ben![]()
Gaat goed komen, ik slaap hier al haast op de bureaustoelquote:
Ik merk dat ik aan het einde van de week echt kapot ben.. Heb toch het liefste per nacht 9 uur slaap, met 8 functioneer ik ook nog wel redelijk. Ben altijd al een langslaper geweest. Krijg ik m'n uurtjes niet dan ben ik moe, prikkelbaar, afwezig etc..quote:Op donderdag 24 april 2008 09:10 schreef oh-oh het volgende:
Gorgelen met zout water, goor maar het helpt wel en je hebt het altijd in huis.
Mor, hoe langer ik slaap hoe moeer ik ben hoor, ik ben echt op mn best als ik van 1 tot half 7 , 7 uur slaap of zo.
Ik ben op vrijdag ook altijd bek af, en dan ga ik meestal echt heel laat naar bed ( uur of 3 ) en dan slaap ik uit, ( tot een uur of 11 of zo) , zaterdag t zelfde ongeveer, en dan vanaf zondagavond weer 1 tot 7 slapen.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:25 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik merk dat ik aan het einde van de week echt kapot ben.. Heb toch het liefste per nacht 9 uur slaap, met 8 functioneer ik ook nog wel redelijk. Ben altijd al een langslaper geweest. Krijg ik m'n uurtjes niet dan ben ik moe, prikkelbaar, afwezig etc..
Het is natuurlijk zo dat sommige mensen meer slaap nodig hebben dan anderen, maar ik heb ooit eens een heel stuk gelezen over hoe je slaapritme werkt, en hoe je met 6 uurtjes slaap echt ruim voldoende kan halen als je maar op het juiste moment wakker wordt.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:25 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik merk dat ik aan het einde van de week echt kapot ben.. Heb toch het liefste per nacht 9 uur slaap, met 8 functioneer ik ook nog wel redelijk. Ben altijd al een langslaper geweest. Krijg ik m'n uurtjes niet dan ben ik moe, prikkelbaar, afwezig etc..
Kwestie van uitproberen, eigenlijk. Bijhouden hoe laat je gaat slapen, en als je eens een keer voor de wekker uit jezelf wakker wordt onthouden hoe lang je hebt geslapen, dat is vaak de juiste lengte.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:50 schreef Morretje het volgende:
Maar Lits, hoe weet je dan waar je piek zit? En kwart over 6 wekker vind ik eigenlijk ook niet normaal..
Nergens voor nodig ook, we vallen je niet aanquote:Op donderdag 24 april 2008 14:44 schreef Morretje het volgende:
(Ja, ok, nu stop ik met mezelf verdedigen..)
Mwah eenden kunnen dood gaan van dat vele brood dat wij gekken ze voeren dus dat betreft...quote:Op donderdag 24 april 2008 18:32 schreef Nonneke het volgende:
En een wat grappiger berichtje om de vorige een beetje goed te maken...
Neurotische Nederlander voedt eendjes zes keer per dag
Dank voor de waarschuwing. ik ga het dus niet lezenquote:Op donderdag 24 april 2008 19:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Stage was leuheuk![]()
Maar ik kan niet tegen dat hondenbericht, gadver![]()
quote:Op donderdag 24 april 2008 21:00 schreef Greys het volgende:![]()
Ik ging 'even' met Bink naar de dierenarts om de bult onder zijn kin weg te laten prikken.
Kwam terug met een prik (coktail), een rabies inenting en ... een chipWat was die naald groot!
Maar het was allemaal nodig omdat we een midweekje België hebben geboekt voor de derde week van mei. En Da Bink mag mee
Ik heb het maar gewoon geboekt gisteravond, ik geloof dat er weinig tegengestribbeld werdquote:Op donderdag 24 april 2008 21:15 schreef Maes het volgende:
Whoei jullie gaan toch, echt helemaal geweldig!!!!![]()
Die naald voor die chip is te groot gewoon, moest Bink nog miepen? Bob gaf zo'n protesterend grommetje en toen was het al klaar.
quote:Op donderdag 24 april 2008 21:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dank voor de waarschuwing. ik ga het dus niet lezen
DML... je hoeft geen inentingen voor Disney
quote:Op donderdag 24 april 2008 15:10 schreef Greys het volgende:
Morrie-mop, als ik om half zes de wekker zou horen gaan zou ik wellicht ook wat eerder naar bed gaan hoor!
En lekker doen waar je je goed bij voelt en je geen kont van ons aantrekken![]()
quote:Op donderdag 24 april 2008 21:26 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Ik kreeg ook al een waarschuwing van Ravage.. Maar heb er desondanks toch nog hier en daar te veel van meegekregen...![]()
Binkie...heeft zich gedragen als een echte bink dus!
![]()
We zijn hier ook lekker uit eten geweest, nog voor m'n verjaardag. Gisteren wilden we niet, want Ravage had vandaag een zeer belangrijke presentatie op z'n werk, en was zeer zenuwachtig daarvoor. Maar het ging![]()
Hm, moeilijk te zeggen. Ik ben vaker thuis, dus heb ik het idee dat ze meer op mij reageert. Komt ook als ik haar roep enzo. Maar daar tegenover staat dat ze mij ook vaker al heeft gekrabd.. Maar, dat doet ze de laatste week/anderhalve week niet meer, ze slaat wel maar dan zonder nagels..quote:Op donderdag 24 april 2008 21:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ravage
Hij krijgt nu ook dubbele aanmoediging van twee vrouwen (jij en Chip)
Heeft Chip trouwens nog een voorkeur voor een van jullie beide?
je hebt PMquote:Op donderdag 24 april 2008 21:15 schreef Maes het volgende:
Whoei jullie gaan toch, echt helemaal geweldig!!!!![]()
Die naald voor die chip is te groot gewoon, moest Bink nog miepen? Bob gaf zo'n protesterend grommetje en toen was het al klaar.
Loquat! Écht! Ken je geen mensen die in een grote stad wonen waar er wat van die toko's zijn? Het is echt wel het proberen waard voor je denk ik!quote:
Ik ga binnenkort naar Amsterdam, weet jij ergens waar daar een toko zit?quote:Op donderdag 24 april 2008 21:59 schreef Auticia het volgende:
[..]
Loquat! Écht! Ken je geen mensen die in een grote stad wonen waar er wat van die toko's zijn? Het is echt wel het proberen waard voor je denk ik!
quote:Op donderdag 24 april 2008 22:10 schreef Greys het volgende:
Zo, dat viel even tegen
Les 1 hardlopen met Evy. Ik dacht dat ik haar iets zou aandoen toen ze zei 'tot slot gaan we nog even 3 minuten achter elkaar hardlopen'. Het klinkt zo kort he, 3 minuten![]()
Ik ga dus nog twee keer les 1 doen voordat ik naar les 2 door ga
Hoe lang duurt 1 hardloopavontuur dan? Hoe lang moet je in de eerste lessen gemiddeld achter elkaar hardlopen?quote:Op donderdag 24 april 2008 22:19 schreef Greys het volgende:
Ja Ing!Dat is handig, het zijn 27 lessen en aan het einde van die lessen (10 weken later dus) kan je dan zonder moeite (
) 5 kilometer achter elkaar lopen. Je hoort snelle muziek als je moet hardlopen en langzame muziek als je moet wandelen tussendoor. En je wordt in het Belgisch aangemoedigd 'Je bent goed bezigggg!'
Nee serieus, in het begin gaat het maar heel langzaam moeilijker worden, pas op de helft van de lessen gaat het wat sneller vooruit. Je moet gewoon iedere keer wel die dag rust nemen, dan kan je het echt wel. En die sigaretjes opgeven kan natuurlijk nooit kwaadquote:Op donderdag 24 april 2008 22:23 schreef Greys het volgende:![]()
Thanks!!!
Ja denk je? Kan het wel, les 2? Ook als ik nog best wat moeite met Les 1 had?
Ik geloof dat ik de menthol sigaretjes maar op moet geven![]()
Voor je het weet ben je verslaafd! (ben nog serieus ook, d'r komen nl. endorfines vrij op den duur en dat voelt fijn!quote:Op donderdag 24 april 2008 22:30 schreef Greys het volgende:
Drie keer per week Ing.
En deze eerste les duurt 19 minuten.
1 minuut hardlopen, 1 minuut wandelen, 1 minuut hardlopen, 1 minuut wandelen, 2 minuten hardlopen, 2 minuten wandelen, 2 minuten hardlopen, 2 minuten wandelen, 3 minuten hardlopen, 3 minuten wandelen.
Maar met muziekjes er bij is het beter te doen en hoef je niet op je horloge te kijken
Oh enneh... ik wachtte niet voor niets tot het donker was hier!![]()
http://www.vub.ac.be/sport/podcast.html
Co, oke, dan ga ik gewoon door naar Les 2Ga het gewoon proberen!
Ben wel heel trots nu dat ik gegaan ben, haha!
Ik heb zo'n hemmetje, die gaan nog wel.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:37 schreef Greys het volgende:
Daar zou je nog best wel eens gelijk in kunnen hebben ja!
Maar ik was wel superblij dat ik in het donker ging hoorVolgens mij was ik paars!
En als er een auto aankwam dacht ik 'ksssssjt, weg met die koplampen'. Hihi.
Wat is een sport-bh trouwens on-elegant
Zwabberende memmen zijn ergerquote:Op donderdag 24 april 2008 22:37 schreef Greys het volgende:
Daar zou je nog best wel eens gelijk in kunnen hebben ja!
Maar ik was wel superblij dat ik in het donker ging hoorVolgens mij was ik paars!
En als er een auto aankwam dacht ik 'ksssssjt, weg met die koplampen'. Hihi.
Wat is een sport-bh trouwens on-elegant
Ik heb ook een zwart geval, dat hangt (quote:Op donderdag 24 april 2008 22:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hemmetje, die gaan nog wel.
[ afbeelding ]
Ach wat... van ver wandelen in de hitte kun je ook doodgaan. dat gebeurde immers 2 vierdaagselopers 2 jaar geleden.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ingetje kijkt Je zal het maar hebben![]()
Ik ga toch es kijken zo op die site.
5 km hardlopen zonder te overlijden lijkt me wel wat
ik ook niet. daarom mag Greys ze lenen voor tijdens het rennen.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Zelfs zonder BH zou ik geen last hebben
Bij Baloe zit ie er prima in.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:16 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker dear!
Maar weet niemand of ik me geen zorgen hoef te maken dat die chip er weer uit komt vliegen?
quote:Op donderdag 24 april 2008 23:38 schreef Greys het volgende:
Co, ik teken ervoorHoewel, ze loopt wel een beetje stijfjes
Een vitamine B12 tekort. Mijn lichaam neemt het zelf niet genoeg op uit voeding of vitaminepillen dus moet ik nu 2x in de week een prik in mijn bilquote:Op donderdag 24 april 2008 22:39 schreef Greys het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Dizzy Lizzy een prik in d'r bil moet halen trouwens?
Dizzy, doe het eens vertellen?
De dokter denkt dat het wel goed komt maar wat ik op internet lees is zoiets blijvend, je neemt het op of niet, dat kan niet zo maar veranderen. De frequentie wordt wel lager gelukkig. Werkgevers zien me aankomen andersquote:Op vrijdag 25 april 2008 07:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Moet je dat voor altijd of wordt de frequentie straks lager? Of is het de bedoeling dat je er weer van af komt?
Tja, dan gaat ze vast en zeker ook zitten mauwen voor de deur en krabben enzo.. Of beneden houden, maar dat vind ik eigenlijk ook wel zielig. M'n zwager en z'n vriendin hebben sinds deze week ook een poes, die niet op de slaapkamer mag. Lag ze de eerste nacht dus voor de deur te slapen..quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:35 schreef nokwanda het volgende:
Dat deed ze hier niet. Ze ging wel )vervelend' rellen met de andere katten waardoor ik wakker werd.
Verder sliep ze vooral op bed. Dan lag ze heel rustig tegen mijn benen aan.
Dus wat je eraan kunt doen weet ik niet. Behalve de slaapkamerdeur dicht doen. Mara da´s aan de andere kant ook best zielig.
I wish, I wishquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:56 schreef Maes het volgende:
Pffffff gelukkig een neefjeWas al bang dat ik weer een lovestory gemist had.
Heb er ook zin in. Heb het sowieso nooit niet meer druk, maar dat ligt aan mezelf. Ik vind ook gewoon alles te leuk om het niet te doen..quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:07 schreef Greys het volgende:
Dat klinkt als een druk maar erg leuk weekend Nok!
En Ing, BBQ, jullie stelletje optimisten!![]()
Het is weekendddddddddddd
Dizzy ik wens je nogmaals enorm veel plezier! Gedraag je niet teveel!
Pfoeh! Er zit daar toch ergens een heel Chinatown?quote:Op donderdag 24 april 2008 22:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort naar Amsterdam, weet jij ergens waar daar een toko zit?
Ik heb eens gehoord dat rijstwater (rijst koken en het vocht opdrinken) heel goed werkt.quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:20 schreef Qwea het volgende:
omg, ik ben kei erg aan de diarreeik eet me nu suf in bananen. Hopen dat het helpt.
Echt? Een uur geleden heb ik mn ma keihard uitgelachen omdat ze hetzelfde zeiquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:22 schreef nokwanda het volgende:
Dat, en een geschild appeltje dat een uurtje heeft gestaan en een beetje bruin begint te worden met kaneel
Lekker of niet, ik ga het wel proberen morgenquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:16 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik heb eens gehoord dat rijstwater (rijst koken en het vocht opdrinken) heel goed werkt.
Erg lekker zal het niet zijn denk ik.
Ja, bij de Nieuwmarkt in de buurt is dat.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:05 schreef Auticia het volgende:
[..]
Pfoeh! Er zit daar toch ergens een heel Chinatown?
heb een kind dat een prikkelbare dikke darm heeft/had en dus ongeveer om de andere week aan de dunne was. Het heeft altijd wel gewerkt zonder de hele tijd medicatie te geven.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echt? Een uur geleden heb ik mn ma keihard uitgelachen omdat ze hetzelfde zei
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |