Ja, ik hoop het ook, eigenlijk heel volgende week en de week erop, dan hebben de kids vakantie dus dan hoop ik dat we lekker naar buiten kunnen, dagje uitwaaien op het strand en zoquote:
Oh strand, ik wil echt zoooo graag haha.quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, ik hoop het ook, eigenlijk heel volgende week en de week erop, dan hebben de kids vakantie dus dan hoop ik dat we lekker naar buiten kunnen, dagje uitwaaien op het strand en zo
James (Jamie), Seamus (james op z'n schots)quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:03 schreef conleche het volgende:
Mogge! Hier in LA Belgique ook prachtig weer![]()
Het rode katertje heb ik intussen geaaid. Dus het wordt tijd dat we hem een naam gaan geven. Het is dus een rode kat met een beetje wit en een mankepoot. (ik denk dat de poot ooit gebroken was en scheef aan elkaar is gegroeid, zo te zien.)
Iemand een naamsuggestie?
quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Gelukkig dat Bijoux weer terecht is!![]()
Hoe ging het bij de DA Nok?
Examen was vrij simpel, ik heb iig een voldoende![]()
Nu over 2 weken nog praktijkexamen en dan ist klaaaaarrr!
(Even een crosspost)quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:33 schreef Greys het volgende:
Wat heeft Spike dan Auticia?
Merk je iets geks aan hem? Denk je dat ie iets onder de leden heeft?
Ing, wat fijn dat je een goed gevoel over je examen hebt!
Achgossie, hopen dat het meevalt!! Vind het altijd zo naar als ze zich ellendig voelen die beesten....quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:49 schreef Auticia het volgende:
[..]
(Even een crosspost)
Sip is sinds gistermiddag niet meer zo blij, hij heeft volgens mij een zeer achterpootje.
Hij trekt niet meer aan de lijn, rent niet meer, sjokt maar een beetje met z'n koppie laag achter me aan, is ineens bang voor poezen.
Het leek daarnet alweer wat beter te gaan, maar ik was de hoek nog niet om of hij ging op de stoep liggen... wilde niet meer vooruit, enkel nog terug. Kan aan het kussentje niets zien en hoop vanavond bij de dierenarts uit te kunnen sluiten dat 'ie een teentje oid gebroken heeft.
Ik ook. Vind het heel erg sneu. Ik ga ook liever straks met hem naar de DA dan dat ik mijn verjaardag vierquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Achgossie, hopen dat het meevalt!! Vind het altijd zo naar als ze zich ellendig voelen die beesten....
Aww dat klinkt wel heel sneu, helemaal gaan liggen en alleen nog maar terug willen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:49 schreef Auticia het volgende:
[..]
(Even een crosspost)
Sip is sinds gistermiddag niet meer zo blij, hij heeft volgens mij een zeer achterpootje.
Hij trekt niet meer aan de lijn, rent niet meer, sjokt maar een beetje met z'n koppie laag achter me aan, is ineens bang voor poezen.
Het leek daarnet alweer wat beter te gaan, maar ik was de hoek nog niet om of hij ging op de stoep liggen... wilde niet meer vooruit, enkel nog terug. Kan aan het kussentje niets zien en hoop vanavond bij de dierenarts uit te kunnen sluiten dat 'ie een teentje oid gebroken heeft.
Ben je jarig?? Dan heel gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:53 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik ook. Vind het heel erg sneu. Ik ga ook liever straks met hem naar de DA dan dat ik mijn verjaardag vier.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Succes met Spike, hopelijk is het iets simpels![]()
Vorige examen kregen we vandaag het cijfer van terug; een 8.9!
Feest!quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben je jarig?? Dan heel gefeliciteerd!!![]()
![]()
Ik vond m zelfs zo leuk dat ie op mn hondennamenlijstje kan wel zowat.quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:50 schreef conleche het volgende:
Ik vind Nelis ook leuk! Even kijken of er nóg iets leukers komt, anders: Nelis it is!
(meneer C. vindt het niet echt een goed idee om het katertje ook binnen uit te nodigen, dus ik denk dat het m'n buitenkat wordt. In de winter mag ie dan in de garage met een lampje boven een kussen: dan bevriestie niet!)
quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:53 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik ook. Vind het heel erg sneu. Ik ga ook liever straks met hem naar de DA dan dat ik mijn verjaardag vier.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Succes met Spike, hopelijk is het iets simpels![]()
Vorige examen kregen we vandaag het cijfer van terug; een 8.9!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |