Ja, ik hoop het ook, eigenlijk heel volgende week en de week erop, dan hebben de kids vakantie dus dan hoop ik dat we lekker naar buiten kunnen, dagje uitwaaien op het strand en zoquote:
Oh strand, ik wil echt zoooo graag haha.quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:02 schreef senesta het volgende:
[..]
Ja, ik hoop het ook, eigenlijk heel volgende week en de week erop, dan hebben de kids vakantie dus dan hoop ik dat we lekker naar buiten kunnen, dagje uitwaaien op het strand en zo
James (Jamie), Seamus (james op z'n schots)quote:Op dinsdag 22 april 2008 10:03 schreef conleche het volgende:
Mogge! Hier in LA Belgique ook prachtig weer![]()
Het rode katertje heb ik intussen geaaid. Dus het wordt tijd dat we hem een naam gaan geven. Het is dus een rode kat met een beetje wit en een mankepoot. (ik denk dat de poot ooit gebroken was en scheef aan elkaar is gegroeid, zo te zien.)
Iemand een naamsuggestie?
quote:Op dinsdag 22 april 2008 16:20 schreef Ingetje79 het volgende:
Gelukkig dat Bijoux weer terecht is!![]()
Hoe ging het bij de DA Nok?
Examen was vrij simpel, ik heb iig een voldoende![]()
Nu over 2 weken nog praktijkexamen en dan ist klaaaaarrr!
(Even een crosspost)quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:33 schreef Greys het volgende:
Wat heeft Spike dan Auticia?
Merk je iets geks aan hem? Denk je dat ie iets onder de leden heeft?
Ing, wat fijn dat je een goed gevoel over je examen hebt!
Achgossie, hopen dat het meevalt!! Vind het altijd zo naar als ze zich ellendig voelen die beesten....quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:49 schreef Auticia het volgende:
[..]
(Even een crosspost)
Sip is sinds gistermiddag niet meer zo blij, hij heeft volgens mij een zeer achterpootje.
Hij trekt niet meer aan de lijn, rent niet meer, sjokt maar een beetje met z'n koppie laag achter me aan, is ineens bang voor poezen.
Het leek daarnet alweer wat beter te gaan, maar ik was de hoek nog niet om of hij ging op de stoep liggen... wilde niet meer vooruit, enkel nog terug. Kan aan het kussentje niets zien en hoop vanavond bij de dierenarts uit te kunnen sluiten dat 'ie een teentje oid gebroken heeft.
Ik ook. Vind het heel erg sneu. Ik ga ook liever straks met hem naar de DA dan dat ik mijn verjaardag vierquote:Op dinsdag 22 april 2008 18:52 schreef conleche het volgende:
[..]
Achgossie, hopen dat het meevalt!! Vind het altijd zo naar als ze zich ellendig voelen die beesten....
Aww dat klinkt wel heel sneu, helemaal gaan liggen en alleen nog maar terug willen.quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:49 schreef Auticia het volgende:
[..]
(Even een crosspost)
Sip is sinds gistermiddag niet meer zo blij, hij heeft volgens mij een zeer achterpootje.
Hij trekt niet meer aan de lijn, rent niet meer, sjokt maar een beetje met z'n koppie laag achter me aan, is ineens bang voor poezen.
Het leek daarnet alweer wat beter te gaan, maar ik was de hoek nog niet om of hij ging op de stoep liggen... wilde niet meer vooruit, enkel nog terug. Kan aan het kussentje niets zien en hoop vanavond bij de dierenarts uit te kunnen sluiten dat 'ie een teentje oid gebroken heeft.
Ben je jarig?? Dan heel gefeliciteerd!!quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:53 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik ook. Vind het heel erg sneu. Ik ga ook liever straks met hem naar de DA dan dat ik mijn verjaardag vier.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Succes met Spike, hopelijk is het iets simpels![]()
Vorige examen kregen we vandaag het cijfer van terug; een 8.9!
Feest!quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:59 schreef conleche het volgende:
[..]
Ben je jarig?? Dan heel gefeliciteerd!!![]()
![]()
Ik vond m zelfs zo leuk dat ie op mn hondennamenlijstje kan wel zowat.quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:50 schreef conleche het volgende:
Ik vind Nelis ook leuk! Even kijken of er nóg iets leukers komt, anders: Nelis it is!
(meneer C. vindt het niet echt een goed idee om het katertje ook binnen uit te nodigen, dus ik denk dat het m'n buitenkat wordt. In de winter mag ie dan in de garage met een lampje boven een kussen: dan bevriestie niet!)
quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:53 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik ook. Vind het heel erg sneu. Ik ga ook liever straks met hem naar de DA dan dat ik mijn verjaardag vier.
quote:Op dinsdag 22 april 2008 18:56 schreef Ingetje79 het volgende:
Succes met Spike, hopelijk is het iets simpels![]()
Vorige examen kregen we vandaag het cijfer van terug; een 8.9!
Daar moest ik zeker voor uitkijken. Net nog even bij hem geweest maar 't blijft een zielig hoopje hond hoor. Hij wil ook niet in zijn mandje liggen. Zo'n rare gewaarwording als de 'gewone' dingen opeens niet meer zo vanzelfsprekend zijn. Nu ga ik niet meer bij hem kijken, het was vast voor hem ook een vermoeiend dagje.quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:34 schreef Greys het volgende:
Agossie![]()
Nou vertroetel de Spikester maar lekker. En dan hopen dat ie door de pijnstillers niet overmoedig gaat lopen hupsen
Zo dan! Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:45 schreef Ingetje79 het volgende:
Net mail van school...een 9 fucking komma 6![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:45 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
![]()
quote:Op woensdag 23 april 2008 00:17 schreef Nonneke het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Al dat leren niet voor niets, goed man ! Gefeliciteerd![]()
![]()
![]()
![]()
Ahwz Spike, arme stakkerlekker kluifje voor jou, snel beter worden !
En niet stiekem met je balletje spelen heen pas volgende week weer naar de kindjes !
quote:Op dinsdag 22 april 2008 23:45 schreef Ingetje79 het volgende:
![]()
![]()
Ja, en daarom ben ik nu nog zo moequote:Op woensdag 23 april 2008 07:21 schreef nokwanda het volgende:
[..]
![]()
Goed hey
Was je niet te hyper om te slapen?
Wat voor pijnstiller? Carprodyl? Rimadyl? of iets anders?quote:Op dinsdag 22 april 2008 22:47 schreef Auticia het volgende:
Ik denk echt niet dat het door het spelen met de kindjes komt. Zondag was het gewoon nog Spike zoals ik hem ken. Gistermiddag was ik met hem in het park en gooide ik zelf met de bal en na 3 keer ging hij liggen... Ik loop dan normaal door en na een metertje of 10,15 sjeest hij me voorbij... Gisteren dus niet. Ik was zeker 30m verderop en ik heb hem 3 keer geroepen en toen kwam hij aangesjokt. Rennen kon/wilde hij niet meer sindsdien.
Dus ik vermoed dat het daar is misgegaan.. Ik vind het maar niks als hij zich niet lekker voelt.
.
Wel vind ik het heel lief dat hij sinds het bezoekje aan de dierenarts alleen nog maar bij mij op schoot wil zitten/hangen.
Vanaf morgen krijgt hij elke dag een pijnstiller en kunnen we allebei wennen aan korte rechte stukjes lopen.
quote:Op woensdag 23 april 2008 09:22 schreef nokwanda het volgende:
Er hing een leuk cypers/wit bontje in?
Je zou bij een Chinese Supermarkt een fles Loquat (Nin Jiom Pei Pa Koa, zoiets) Syrup kunnen halen. Als ik keelpijn heb zet ik thee met dat spul en ben ik er zo vanaf (en heb normaal snel keelontstekingen etc). Wondermiddel als je het mij vraagt.quote:Op woensdag 23 april 2008 09:18 schreef Qwea het volgende:
Echt, ik heb dus alweer keelpijn. En altijd als ik keelpijn heb, heb ik ook spuitpoep en hoofdpijn
Ik voel me echt brak gewoon. Ik hoop echt dat de KNOarts morgen wat kan vinden.
We hebben geen chinezen toko hierquote:Op woensdag 23 april 2008 09:40 schreef Auticia het volgende:
Morretje gefeliciteerd!!
Ook al zulk mooi weer uitgekozen.
[..]
Je zou bij een Chinese Supermarkt een fles Loquat (Nin Jiom Pei Pa Koa, zoiets) Syrup kunnen halen. Als ik keelpijn heb zet ik thee met dat spul en ben ik er zo vanaf (en heb normaal snel keelontstekingen etc). Wondermiddel als je het mij vraagt.
Spike heeft Rimadyl gekregen en hij vind het héérlijk. Hoezo eigenlijk??
Spike voelt zich al ietsje beter dan gisteravond. Spelen wil hij nog niet, als er andere honden zijn in het park komt hij tegen me aanzitten.
Jeepers, geen idee hoeveel hij krijgt, elke dag een tabletje, voor een week. Hij weegt 16 kg dus reken maar uitquote:Op woensdag 23 april 2008 10:00 schreef Qwea het volgende:
[..]
We hebben geen chinezen toko hier
Nou, baloe heeft carprodyl, das hetzelfde als rimadyl maar dan wat goedkoper. Pas je op dat Spike niet te overmoedig wordt? Aangezien hij nu helemaal geen pijn meer heeft. Ik zou hem niet laten rennen enzo.
Hoeveel krijgt ie?
quote:Op woensdag 23 april 2008 10:07 schreef Auticia het volgende:
[..]
Jeepers, geen idee hoeveel hij krijgt, elke dag een tabletje, voor een week. Hij weegt 16 kg dus reken maar uit.
De dierenarts waar ik sinds gisteren ben (spontaan overgestapt) is stukken goedkoper dan mijn vorige, ik heb was 38 euro kwijt voor een uitvoerig onderzoek, een injectie en 7 tabletten. 6,67 incl. btw moest ik betalen voor de pilletjes. Valt wel mee vind ik.
50mg Rimadyl zie ik staan nu.. Dat krijgt hij dus.
Ik ben een stuk duurder uitquote:Op woensdag 23 april 2008 10:07 schreef Auticia het volgende:
[..]
Jeepers, geen idee hoeveel hij krijgt, elke dag een tabletje, voor een week. Hij weegt 16 kg dus reken maar uit.
De dierenarts waar ik sinds gisteren ben (spontaan overgestapt) is stukken goedkoper dan mijn vorige, ik heb was 38 euro kwijt voor een uitvoerig onderzoek, een injectie en 7 tabletten. 6,67 incl. btw moest ik betalen voor de pilletjes. Valt wel mee vind ik.
50mg Rimadyl zie ik staan nu.. Dat krijgt hij dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |