quote:Op woensdag 23 april 2008 11:08 schreef Morretje het volgende:
Die Frits...Dramaqueen...
Wel jammer van het geld dan idd.. Maar ja.
Chipperdechip ligt hier heeeerlijk in de zon te dutten.. Ik wou dat ze dat 's nachts wat meer deed..
Ik dartel ook als een hinde in het rond jaquote:Op woensdag 23 april 2008 14:02 schreef oh-oh het volgende:Vandaag was absoluut de zonnigste lekkerste pauze tot nu toe dit jaar
![]()
Oh wat word ik daar toch vrolijk van.
Dat is best snel, lekker johquote:Op woensdag 23 april 2008 14:42 schreef nokwanda het volgende:
Heb straks een half uurtje pauze genomen en ging bij Bijoux op mijn bed liggen. Ze kroop helemaal tegen me aan en zo hebben we een tijdje, lepeltje lepeltje gelegen
Toen ik vanochtend wakker werd lag ze helemaal tegen mijn rug ana gekruld. Ik heb mijn poezie weer helemaal terug
Heeeeeeeej niet klagen, jij HEBT tenminste een voortuin pad en achtertuinquote:Op woensdag 23 april 2008 16:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Ziggy...lekker actief heur![]()
![]()
Ik heb net wel een heel uur getuinierd, wat een kutwerk is dat toch...gadver![]()
Heb de voortuin onkruidvrij, nu het pad, de oprit, naast het huis en slechts de hele achtertuin nog maar
OMGquote:Op woensdag 23 april 2008 16:00 schreef Qwea het volgende:
OMG. Ik heb een probleem.
Greys kun je Meas smsen dat ik wat kei doms heb gedaan. Ik heb de mp3 speler uit het raam laten donderen. Nu issie in 2 stukken.![]()
![]()
Zo is zijquote:
echt welquote:Op woensdag 23 april 2008 20:02 schreef Qwea het volgende:
omg, ik ben net met mn pa een kastje wezen halen van iemand van marktplaats. Ze hebben een foto studio aan huis, al 9 jaar. En mooie foto's dat ze maken! En ze hebben een foto tuin
Ook maken ze soft erotische foto's. Lijkt me wel stoer om dat eens voor MM te laten maken
Ja was echt mooi. Ook wat bondage achtig. Met van dat dikke bruine touw. Men ik ben nog steeds onder de indruk.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:12 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
echt wel![]()
ik zou wel een kalender van mezelf willen, lijkt me ook wel gaafEn dan gewoon op de plee hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |