quote:Op woensdag 23 april 2008 11:08 schreef Morretje het volgende:
Die Frits...Dramaqueen...
Wel jammer van het geld dan idd.. Maar ja.
Chipperdechip ligt hier heeeerlijk in de zon te dutten.. Ik wou dat ze dat 's nachts wat meer deed..
Ik dartel ook als een hinde in het rond jaquote:Op woensdag 23 april 2008 14:02 schreef oh-oh het volgende:Vandaag was absoluut de zonnigste lekkerste pauze tot nu toe dit jaar
![]()
Oh wat word ik daar toch vrolijk van.
Dat is best snel, lekker johquote:Op woensdag 23 april 2008 14:42 schreef nokwanda het volgende:
Heb straks een half uurtje pauze genomen en ging bij Bijoux op mijn bed liggen. Ze kroop helemaal tegen me aan en zo hebben we een tijdje, lepeltje lepeltje gelegen
Toen ik vanochtend wakker werd lag ze helemaal tegen mijn rug ana gekruld. Ik heb mijn poezie weer helemaal terug
Heeeeeeeej niet klagen, jij HEBT tenminste een voortuin pad en achtertuinquote:Op woensdag 23 april 2008 16:36 schreef Ingetje79 het volgende:
Ziggy...lekker actief heur![]()
![]()
Ik heb net wel een heel uur getuinierd, wat een kutwerk is dat toch...gadver![]()
Heb de voortuin onkruidvrij, nu het pad, de oprit, naast het huis en slechts de hele achtertuin nog maar
OMGquote:Op woensdag 23 april 2008 16:00 schreef Qwea het volgende:
OMG. Ik heb een probleem.
Greys kun je Meas smsen dat ik wat kei doms heb gedaan. Ik heb de mp3 speler uit het raam laten donderen. Nu issie in 2 stukken.![]()
![]()
Zo is zijquote:
echt welquote:Op woensdag 23 april 2008 20:02 schreef Qwea het volgende:
omg, ik ben net met mn pa een kastje wezen halen van iemand van marktplaats. Ze hebben een foto studio aan huis, al 9 jaar. En mooie foto's dat ze maken! En ze hebben een foto tuin
Ook maken ze soft erotische foto's. Lijkt me wel stoer om dat eens voor MM te laten maken
Ja was echt mooi. Ook wat bondage achtig. Met van dat dikke bruine touw. Men ik ben nog steeds onder de indruk.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:12 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
echt wel![]()
ik zou wel een kalender van mezelf willen, lijkt me ook wel gaafEn dan gewoon op de plee hangen
ik zeg: gewoon doen! Laat je je mooi opmaken van tevoren enzo, en uiteraard niks tegen MM zeggen, en dan gewoon de foto als screensaver op z'n pc zetten ofzoquote:Op woensdag 23 april 2008 20:15 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ja was echt mooi. Ook wat bondage achtig. Met van dat dikke bruine touw. Men ik ben nog steeds onder de indruk.
heb een foto/kaart van een naakte blote kerel op de plee hangen. EW haalt die weg als er meisjes op visite komen omdat die anders denken dat wij heel raar zijnquote:Op woensdag 23 april 2008 20:12 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
echt wel![]()
ik zou wel een kalender van mezelf willen, lijkt me ook wel gaafEn dan gewoon op de plee hangen
wat schattig dat EW dat ding weghaaltquote:Op woensdag 23 april 2008 20:24 schreef nokwanda het volgende:
[..]
heb een foto/kaart van een naakte blote kerel op de plee hangen. EW haalt die weg als er meisjes op visite komen omdat die anders denken dat wij heel raar zijn
Zou wat zijn als ik er een erotische kalender van mezelf neer zou hangen. whaahahahaaa
quote:Op woensdag 23 april 2008 20:29 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
wat schattig dat EW dat ding weghaalt![]()
![]()
Nee, jij als moeder met een zoon in deze leeftijd kan dat mss beter niet doen idd. Maar mijn poezen kan het vast niks schelen. Dat idee van die kalender heb ik al een jaar of 10, toen bij mijn ex een kalender van Tatjana op de wc hing. Zo'n beetje van, eat this, TatjanaLeek me erg grappig, en die kalender zou ik nog steeds wel willen met mezelf erop
![]()
En 8 mei heb ik inmiddels vrij
tante worden is goedquote:Op woensdag 23 april 2008 20:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ik rij heen mee met mijn dinnetje/baas die wss ook gaat. Terug neem ik de trein. Tenzij zij ook mee wil/kan/mag. Maar dat denk ik niet aangezien zij op tijd thuis moet zijn voor haar dochter. En ze mag toch niet meezuipen, zelfs geen koffie(ik word weer tante
) Dus ik pak lekker later die dag de trein.
Zou wel heel heel heel stoer zijn he?quote:Op woensdag 23 april 2008 20:19 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
ik zeg: gewoon doen! Laat je je mooi opmaken van tevoren enzo, en uiteraard niks tegen MM zeggen, en dan gewoon de foto als screensaver op z'n pc zetten ofzoGoed kadootje voor je lief toch!
We moeten nog een plekkie afspreken. Ik zit in de Baarsjes op dat moment. Laat me maar weten waar in heen moet.quote:Op woensdag 23 april 2008 20:35 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
tante worden is goed![]()
![]()
Leuk hoor, ik verheug me er al helemaal op! En als je dinnetje mee wil is dat alleen maar gezellig toch! Ik zet je iig op het station af, ik moet daar toch naar toe voor mijn bus naar huis
OK, ik ga nog een goeie plek verzinnen, I'll let you knowquote:Op woensdag 23 april 2008 20:52 schreef nokwanda het volgende:
[..]
We moeten nog een plekkie afspreken. Ik zit in de Baarsjes op dat moment. Laat me maar weten waar in heen moet.
Geeeen idee. Ik ben al gauw tevreden. Als we maar lekker kunnen lullen en eventueel mensjes kunnen kijken. Ik heb sterk de indruk dat we even opmerkzaam zijn en in veel de humor zien.quote:
Ik ga Nok eindelijk bewijzen dat ik echt geen man benquote:
trusten!quote:Op woensdag 23 april 2008 21:01 schreef Qwea het volgende:
ik ga naar bed.
Ik ben echt doodziek
Trusten
quote:Op woensdag 23 april 2008 21:10 schreef Marietje_34 het volgende:
[..]
Ik ga Nok eindelijk bewijzen dat ik echt geen man ben![]()
Gaat goed komen, ik slaap hier al haast op de bureaustoelquote:
Ik merk dat ik aan het einde van de week echt kapot ben.. Heb toch het liefste per nacht 9 uur slaap, met 8 functioneer ik ook nog wel redelijk. Ben altijd al een langslaper geweest. Krijg ik m'n uurtjes niet dan ben ik moe, prikkelbaar, afwezig etc..quote:Op donderdag 24 april 2008 09:10 schreef oh-oh het volgende:
Gorgelen met zout water, goor maar het helpt wel en je hebt het altijd in huis.
Mor, hoe langer ik slaap hoe moeer ik ben hoor, ik ben echt op mn best als ik van 1 tot half 7 , 7 uur slaap of zo.
Ik ben op vrijdag ook altijd bek af, en dan ga ik meestal echt heel laat naar bed ( uur of 3 ) en dan slaap ik uit, ( tot een uur of 11 of zo) , zaterdag t zelfde ongeveer, en dan vanaf zondagavond weer 1 tot 7 slapen.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:25 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik merk dat ik aan het einde van de week echt kapot ben.. Heb toch het liefste per nacht 9 uur slaap, met 8 functioneer ik ook nog wel redelijk. Ben altijd al een langslaper geweest. Krijg ik m'n uurtjes niet dan ben ik moe, prikkelbaar, afwezig etc..
Het is natuurlijk zo dat sommige mensen meer slaap nodig hebben dan anderen, maar ik heb ooit eens een heel stuk gelezen over hoe je slaapritme werkt, en hoe je met 6 uurtjes slaap echt ruim voldoende kan halen als je maar op het juiste moment wakker wordt.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:25 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik merk dat ik aan het einde van de week echt kapot ben.. Heb toch het liefste per nacht 9 uur slaap, met 8 functioneer ik ook nog wel redelijk. Ben altijd al een langslaper geweest. Krijg ik m'n uurtjes niet dan ben ik moe, prikkelbaar, afwezig etc..
Kwestie van uitproberen, eigenlijk. Bijhouden hoe laat je gaat slapen, en als je eens een keer voor de wekker uit jezelf wakker wordt onthouden hoe lang je hebt geslapen, dat is vaak de juiste lengte.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:50 schreef Morretje het volgende:
Maar Lits, hoe weet je dan waar je piek zit? En kwart over 6 wekker vind ik eigenlijk ook niet normaal..
Nergens voor nodig ook, we vallen je niet aanquote:Op donderdag 24 april 2008 14:44 schreef Morretje het volgende:
(Ja, ok, nu stop ik met mezelf verdedigen..)
Mwah eenden kunnen dood gaan van dat vele brood dat wij gekken ze voeren dus dat betreft...quote:Op donderdag 24 april 2008 18:32 schreef Nonneke het volgende:
En een wat grappiger berichtje om de vorige een beetje goed te maken...
Neurotische Nederlander voedt eendjes zes keer per dag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |