Gaat goed komen, ik slaap hier al haast op de bureaustoelquote:
Ik merk dat ik aan het einde van de week echt kapot ben.. Heb toch het liefste per nacht 9 uur slaap, met 8 functioneer ik ook nog wel redelijk. Ben altijd al een langslaper geweest. Krijg ik m'n uurtjes niet dan ben ik moe, prikkelbaar, afwezig etc..quote:Op donderdag 24 april 2008 09:10 schreef oh-oh het volgende:
Gorgelen met zout water, goor maar het helpt wel en je hebt het altijd in huis.
Mor, hoe langer ik slaap hoe moeer ik ben hoor, ik ben echt op mn best als ik van 1 tot half 7 , 7 uur slaap of zo.
Ik ben op vrijdag ook altijd bek af, en dan ga ik meestal echt heel laat naar bed ( uur of 3 ) en dan slaap ik uit, ( tot een uur of 11 of zo) , zaterdag t zelfde ongeveer, en dan vanaf zondagavond weer 1 tot 7 slapen.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:25 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik merk dat ik aan het einde van de week echt kapot ben.. Heb toch het liefste per nacht 9 uur slaap, met 8 functioneer ik ook nog wel redelijk. Ben altijd al een langslaper geweest. Krijg ik m'n uurtjes niet dan ben ik moe, prikkelbaar, afwezig etc..
Het is natuurlijk zo dat sommige mensen meer slaap nodig hebben dan anderen, maar ik heb ooit eens een heel stuk gelezen over hoe je slaapritme werkt, en hoe je met 6 uurtjes slaap echt ruim voldoende kan halen als je maar op het juiste moment wakker wordt.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:25 schreef Morretje het volgende:
[..]
Ik merk dat ik aan het einde van de week echt kapot ben.. Heb toch het liefste per nacht 9 uur slaap, met 8 functioneer ik ook nog wel redelijk. Ben altijd al een langslaper geweest. Krijg ik m'n uurtjes niet dan ben ik moe, prikkelbaar, afwezig etc..
Kwestie van uitproberen, eigenlijk. Bijhouden hoe laat je gaat slapen, en als je eens een keer voor de wekker uit jezelf wakker wordt onthouden hoe lang je hebt geslapen, dat is vaak de juiste lengte.quote:Op donderdag 24 april 2008 09:50 schreef Morretje het volgende:
Maar Lits, hoe weet je dan waar je piek zit? En kwart over 6 wekker vind ik eigenlijk ook niet normaal..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |