Dank voor de waarschuwing. ik ga het dus niet lezenquote:Op donderdag 24 april 2008 19:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Stage was leuheuk![]()
Maar ik kan niet tegen dat hondenbericht, gadver![]()
quote:Op donderdag 24 april 2008 21:00 schreef Greys het volgende:![]()
Ik ging 'even' met Bink naar de dierenarts om de bult onder zijn kin weg te laten prikken.
Kwam terug met een prik (coktail), een rabies inenting en ... een chipWat was die naald groot!
Maar het was allemaal nodig omdat we een midweekje België hebben geboekt voor de derde week van mei. En Da Bink mag mee
Ik heb het maar gewoon geboekt gisteravond, ik geloof dat er weinig tegengestribbeld werdquote:Op donderdag 24 april 2008 21:15 schreef Maes het volgende:
Whoei jullie gaan toch, echt helemaal geweldig!!!!![]()
Die naald voor die chip is te groot gewoon, moest Bink nog miepen? Bob gaf zo'n protesterend grommetje en toen was het al klaar.
quote:Op donderdag 24 april 2008 21:15 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Dank voor de waarschuwing. ik ga het dus niet lezen
DML... je hoeft geen inentingen voor Disney
quote:Op donderdag 24 april 2008 15:10 schreef Greys het volgende:
Morrie-mop, als ik om half zes de wekker zou horen gaan zou ik wellicht ook wat eerder naar bed gaan hoor!
En lekker doen waar je je goed bij voelt en je geen kont van ons aantrekken![]()
quote:Op donderdag 24 april 2008 21:26 schreef Morretje het volgende:
[..]
![]()
Ik kreeg ook al een waarschuwing van Ravage.. Maar heb er desondanks toch nog hier en daar te veel van meegekregen...![]()
Binkie...heeft zich gedragen als een echte bink dus!
![]()
We zijn hier ook lekker uit eten geweest, nog voor m'n verjaardag. Gisteren wilden we niet, want Ravage had vandaag een zeer belangrijke presentatie op z'n werk, en was zeer zenuwachtig daarvoor. Maar het ging![]()
Hm, moeilijk te zeggen. Ik ben vaker thuis, dus heb ik het idee dat ze meer op mij reageert. Komt ook als ik haar roep enzo. Maar daar tegenover staat dat ze mij ook vaker al heeft gekrabd.. Maar, dat doet ze de laatste week/anderhalve week niet meer, ze slaat wel maar dan zonder nagels..quote:Op donderdag 24 april 2008 21:32 schreef nokwanda het volgende:
[..]Ravage
Hij krijgt nu ook dubbele aanmoediging van twee vrouwen (jij en Chip)
Heeft Chip trouwens nog een voorkeur voor een van jullie beide?
je hebt PMquote:Op donderdag 24 april 2008 21:15 schreef Maes het volgende:
Whoei jullie gaan toch, echt helemaal geweldig!!!!![]()
Die naald voor die chip is te groot gewoon, moest Bink nog miepen? Bob gaf zo'n protesterend grommetje en toen was het al klaar.
Loquat! Écht! Ken je geen mensen die in een grote stad wonen waar er wat van die toko's zijn? Het is echt wel het proberen waard voor je denk ik!quote:
Ik ga binnenkort naar Amsterdam, weet jij ergens waar daar een toko zit?quote:Op donderdag 24 april 2008 21:59 schreef Auticia het volgende:
[..]
Loquat! Écht! Ken je geen mensen die in een grote stad wonen waar er wat van die toko's zijn? Het is echt wel het proberen waard voor je denk ik!
quote:Op donderdag 24 april 2008 22:10 schreef Greys het volgende:
Zo, dat viel even tegen
Les 1 hardlopen met Evy. Ik dacht dat ik haar iets zou aandoen toen ze zei 'tot slot gaan we nog even 3 minuten achter elkaar hardlopen'. Het klinkt zo kort he, 3 minuten![]()
Ik ga dus nog twee keer les 1 doen voordat ik naar les 2 door ga
Hoe lang duurt 1 hardloopavontuur dan? Hoe lang moet je in de eerste lessen gemiddeld achter elkaar hardlopen?quote:Op donderdag 24 april 2008 22:19 schreef Greys het volgende:
Ja Ing!Dat is handig, het zijn 27 lessen en aan het einde van die lessen (10 weken later dus) kan je dan zonder moeite (
) 5 kilometer achter elkaar lopen. Je hoort snelle muziek als je moet hardlopen en langzame muziek als je moet wandelen tussendoor. En je wordt in het Belgisch aangemoedigd 'Je bent goed bezigggg!'
Nee serieus, in het begin gaat het maar heel langzaam moeilijker worden, pas op de helft van de lessen gaat het wat sneller vooruit. Je moet gewoon iedere keer wel die dag rust nemen, dan kan je het echt wel. En die sigaretjes opgeven kan natuurlijk nooit kwaadquote:Op donderdag 24 april 2008 22:23 schreef Greys het volgende:![]()
Thanks!!!
Ja denk je? Kan het wel, les 2? Ook als ik nog best wat moeite met Les 1 had?
Ik geloof dat ik de menthol sigaretjes maar op moet geven![]()
Voor je het weet ben je verslaafd! (ben nog serieus ook, d'r komen nl. endorfines vrij op den duur en dat voelt fijn!quote:Op donderdag 24 april 2008 22:30 schreef Greys het volgende:
Drie keer per week Ing.
En deze eerste les duurt 19 minuten.
1 minuut hardlopen, 1 minuut wandelen, 1 minuut hardlopen, 1 minuut wandelen, 2 minuten hardlopen, 2 minuten wandelen, 2 minuten hardlopen, 2 minuten wandelen, 3 minuten hardlopen, 3 minuten wandelen.
Maar met muziekjes er bij is het beter te doen en hoef je niet op je horloge te kijken
Oh enneh... ik wachtte niet voor niets tot het donker was hier!![]()
http://www.vub.ac.be/sport/podcast.html
Co, oke, dan ga ik gewoon door naar Les 2Ga het gewoon proberen!
Ben wel heel trots nu dat ik gegaan ben, haha!
Ik heb zo'n hemmetje, die gaan nog wel.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:37 schreef Greys het volgende:
Daar zou je nog best wel eens gelijk in kunnen hebben ja!
Maar ik was wel superblij dat ik in het donker ging hoorVolgens mij was ik paars!
En als er een auto aankwam dacht ik 'ksssssjt, weg met die koplampen'. Hihi.
Wat is een sport-bh trouwens on-elegant
Zwabberende memmen zijn ergerquote:Op donderdag 24 april 2008 22:37 schreef Greys het volgende:
Daar zou je nog best wel eens gelijk in kunnen hebben ja!
Maar ik was wel superblij dat ik in het donker ging hoorVolgens mij was ik paars!
En als er een auto aankwam dacht ik 'ksssssjt, weg met die koplampen'. Hihi.
Wat is een sport-bh trouwens on-elegant
Ik heb ook een zwart geval, dat hangt (quote:Op donderdag 24 april 2008 22:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb zo'n hemmetje, die gaan nog wel.
[ afbeelding ]
Ach wat... van ver wandelen in de hitte kun je ook doodgaan. dat gebeurde immers 2 vierdaagselopers 2 jaar geleden.quote:Op donderdag 24 april 2008 22:49 schreef Ingetje79 het volgende:
Ingetje kijkt Je zal het maar hebben![]()
Ik ga toch es kijken zo op die site.
5 km hardlopen zonder te overlijden lijkt me wel wat
ik ook niet. daarom mag Greys ze lenen voor tijdens het rennen.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:10 schreef Ingetje79 het volgende:
Zelfs zonder BH zou ik geen last hebben
Bij Baloe zit ie er prima in.quote:Op donderdag 24 april 2008 23:16 schreef Greys het volgende:
Slaap lekker dear!
Maar weet niemand of ik me geen zorgen hoef te maken dat die chip er weer uit komt vliegen?
quote:Op donderdag 24 april 2008 23:38 schreef Greys het volgende:
Co, ik teken ervoorHoewel, ze loopt wel een beetje stijfjes
Een vitamine B12 tekort. Mijn lichaam neemt het zelf niet genoeg op uit voeding of vitaminepillen dus moet ik nu 2x in de week een prik in mijn bilquote:Op donderdag 24 april 2008 22:39 schreef Greys het volgende:
Ik snap nog steeds niet waarom Dizzy Lizzy een prik in d'r bil moet halen trouwens?
Dizzy, doe het eens vertellen?
De dokter denkt dat het wel goed komt maar wat ik op internet lees is zoiets blijvend, je neemt het op of niet, dat kan niet zo maar veranderen. De frequentie wordt wel lager gelukkig. Werkgevers zien me aankomen andersquote:Op vrijdag 25 april 2008 07:27 schreef Ingetje79 het volgende:
Moet je dat voor altijd of wordt de frequentie straks lager? Of is het de bedoeling dat je er weer van af komt?
Tja, dan gaat ze vast en zeker ook zitten mauwen voor de deur en krabben enzo.. Of beneden houden, maar dat vind ik eigenlijk ook wel zielig. M'n zwager en z'n vriendin hebben sinds deze week ook een poes, die niet op de slaapkamer mag. Lag ze de eerste nacht dus voor de deur te slapen..quote:Op vrijdag 25 april 2008 09:35 schreef nokwanda het volgende:
Dat deed ze hier niet. Ze ging wel )vervelend' rellen met de andere katten waardoor ik wakker werd.
Verder sliep ze vooral op bed. Dan lag ze heel rustig tegen mijn benen aan.
Dus wat je eraan kunt doen weet ik niet. Behalve de slaapkamerdeur dicht doen. Mara da´s aan de andere kant ook best zielig.
I wish, I wishquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:56 schreef Maes het volgende:
Pffffff gelukkig een neefjeWas al bang dat ik weer een lovestory gemist had.
Heb er ook zin in. Heb het sowieso nooit niet meer druk, maar dat ligt aan mezelf. Ik vind ook gewoon alles te leuk om het niet te doen..quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:07 schreef Greys het volgende:
Dat klinkt als een druk maar erg leuk weekend Nok!
En Ing, BBQ, jullie stelletje optimisten!![]()
Het is weekendddddddddddd
Dizzy ik wens je nogmaals enorm veel plezier! Gedraag je niet teveel!
Pfoeh! Er zit daar toch ergens een heel Chinatown?quote:Op donderdag 24 april 2008 22:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort naar Amsterdam, weet jij ergens waar daar een toko zit?
Ik heb eens gehoord dat rijstwater (rijst koken en het vocht opdrinken) heel goed werkt.quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:20 schreef Qwea het volgende:
omg, ik ben kei erg aan de diarreeik eet me nu suf in bananen. Hopen dat het helpt.
Echt? Een uur geleden heb ik mn ma keihard uitgelachen omdat ze hetzelfde zeiquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:22 schreef nokwanda het volgende:
Dat, en een geschild appeltje dat een uurtje heeft gestaan en een beetje bruin begint te worden met kaneel
Lekker of niet, ik ga het wel proberen morgenquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:16 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik heb eens gehoord dat rijstwater (rijst koken en het vocht opdrinken) heel goed werkt.
Erg lekker zal het niet zijn denk ik.
Ja, bij de Nieuwmarkt in de buurt is dat.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:05 schreef Auticia het volgende:
[..]
Pfoeh! Er zit daar toch ergens een heel Chinatown?
heb een kind dat een prikkelbare dikke darm heeft/had en dus ongeveer om de andere week aan de dunne was. Het heeft altijd wel gewerkt zonder de hele tijd medicatie te geven.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echt? Een uur geleden heb ik mn ma keihard uitgelachen omdat ze hetzelfde zei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |