I wish, I wishquote:Op vrijdag 25 april 2008 16:56 schreef Maes het volgende:
Pffffff gelukkig een neefjeWas al bang dat ik weer een lovestory gemist had.
Heb er ook zin in. Heb het sowieso nooit niet meer druk, maar dat ligt aan mezelf. Ik vind ook gewoon alles te leuk om het niet te doen..quote:Op vrijdag 25 april 2008 19:07 schreef Greys het volgende:
Dat klinkt als een druk maar erg leuk weekend Nok!
En Ing, BBQ, jullie stelletje optimisten!![]()
Het is weekendddddddddddd
Dizzy ik wens je nogmaals enorm veel plezier! Gedraag je niet teveel!
Pfoeh! Er zit daar toch ergens een heel Chinatown?quote:Op donderdag 24 april 2008 22:11 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik ga binnenkort naar Amsterdam, weet jij ergens waar daar een toko zit?
Ik heb eens gehoord dat rijstwater (rijst koken en het vocht opdrinken) heel goed werkt.quote:Op vrijdag 25 april 2008 20:20 schreef Qwea het volgende:
omg, ik ben kei erg aan de diarreeik eet me nu suf in bananen. Hopen dat het helpt.
Echt? Een uur geleden heb ik mn ma keihard uitgelachen omdat ze hetzelfde zeiquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:22 schreef nokwanda het volgende:
Dat, en een geschild appeltje dat een uurtje heeft gestaan en een beetje bruin begint te worden met kaneel
Lekker of niet, ik ga het wel proberen morgenquote:Op vrijdag 25 april 2008 21:16 schreef Auticia het volgende:
[..]
Ik heb eens gehoord dat rijstwater (rijst koken en het vocht opdrinken) heel goed werkt.
Erg lekker zal het niet zijn denk ik.
Ja, bij de Nieuwmarkt in de buurt is dat.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:05 schreef Auticia het volgende:
[..]
Pfoeh! Er zit daar toch ergens een heel Chinatown?
heb een kind dat een prikkelbare dikke darm heeft/had en dus ongeveer om de andere week aan de dunne was. Het heeft altijd wel gewerkt zonder de hele tijd medicatie te geven.quote:Op vrijdag 25 april 2008 21:30 schreef Qwea het volgende:
[..]
Echt? Een uur geleden heb ik mn ma keihard uitgelachen omdat ze hetzelfde zei
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |